娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2012-11-26 08:02 PM

guess who ?

[youtube]xIKJWJ3xsuQ[/youtube]

ktwu2007 發表於 2012-12-2 09:49 AM

[quote]KT ~ 睇咗你 PM

sorry .... 我冇掂嗰辦嘢好耐,幫你唔到 :haha:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3933804&ptid=206102][color=#999999]ckyckk 發表於 2012-11-18 06:06 AM[/color][/url][/size][/quote]

咁你幫[color=White]哨[/color]牙駒番炸現任[color=White]廁所[/color]一哥[color=White]碟薯條[/color]單野又搞店未:yy25:

clkgtr 發表於 2012-12-2 11:07 PM

:yy26: :yy26: :yy26:
[url=https://www.facebook.com/photo.php?v=559615614054392]https://www.facebook.com/photo.php?v=559615614054392[/url]

d228216 發表於 2012-12-2 11:10 PM

[quote]:yy26: :yy26: :yy26:
[url=https://www.facebook.com/photo.php?v=559615614054392]https://www.facebook.com/photo.php?v=559615614054392[/url]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938938&ptid=206102][color=#999999]clkgtr 發表於 2012-12-2 11:07 PM[/color][/url][/size][/quote]白X痴

d228216 發表於 2012-12-2 11:40 PM

[quote]:yy26: :yy26: :yy26:
[url=https://www.facebook.com/photo.php?v=559615614054392]https://www.facebook.com/photo.php?v=559615614054392[/url]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938938&ptid=206102][color=#999999]clkgtr 發表於 2012-12-2 11:07 PM[/color][/url][/size][/quote]:yy03:

[b]日期: 3/12/2012
活動: 叱吒男女拉票
嘉賓: Mr. 、 Shine 、 王菀之 、 C AllStar 、
             吳雨霏 、 周柏豪 、 周國賢 、 容祖兒 、
             鍾欣桐 、 羅力威 。
時間: 18:30 - 19:00
地點: 將軍澳唐賢街9號PopCorn一樓PopCorn大舞台[/b]

Dominic. 發表於 2012-12-3 12:29 AM

[quote]:yy03:

日期: 3/12/2012
活動: 叱吒男女拉票
嘉賓: Mr. 、 Shine 、 王菀之 、 C AllStar 、
             吳雨霏 、 周柏豪 、 周國賢 、 容祖兒 、
             鍾欣桐 、 羅力威 。
時間: 18:30 - 19:00 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938952&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2012-12-2 11:40 PM[/color][/url][/size][/quote]

God of Horse back :P

Dominic. 發表於 2012-12-3 12:33 AM

[quote]:yy26: :yy26: :yy26:
[url=https://www.facebook.com/photo.php?v=559615614054392]https://www.facebook.com/photo.php?v=559615614054392[/url]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938938&ptid=206102][color=#999999]clkgtr 發表於 2012-12-2 11:07 PM[/color][/url][/size][/quote]

大皇:clap:

d228216 發表於 2012-12-3 12:35 AM

[quote]

God of Horse back :P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938964&ptid=206102][color=#999999]Dominic. 發表於 2012-12-3 12:29 AM[/color][/url][/size][/quote]:yy35: mo tell me

Dominic. 發表於 2012-12-3 12:55 AM

[i=s] 本帖最後由 Dominic. 於 2012-12-3 12:58 AM 編輯 [/i]

[quote]:yy35: mo tell me
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938967&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2012-12-3 12:35 AM[/color][/url][/size][/quote]

如果咁有信心,我肯定唔只投注$10注:yy30:
之前都輸得好金:yy27:

有三隻都係跟貼士下注:haha: :haha:
[url=http://hk.racing.nextmedia.com/art_main.php?sec_id=3400631&art_id=16745909&showdate=20121202&tt_cat=3506711]http://hk.racing.nextmedia.com/art_main.php?sec_id=3400631&art_id=16745909&showdate=20121202&tt_cat=3506711[/url]

[url=http://hk.racing.nextmedia.com/art_main.php?sec_id=3400631&art_id=16745537&showdate=20121202&tt_cat=6307740]http://hk.racing.nextmedia.com/art_main.php?sec_id=3400631&art_id=16745537&showdate=20121202&tt_cat=6307740[/url]

d228216 發表於 2012-12-3 12:57 AM

[quote]

如果咁有信心,我肯定唔只投注$10注:yy30:
之前都輸得好金:yy27:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938970&ptid=206102][color=#999999]Dominic. 發表於 2012-12-3 12:55 AM[/color][/url][/size][/quote]:yy31: 你部1dx有冇bug?

Dominic. 發表於 2012-12-3 12:59 AM

[quote]:yy31: 你部1dx有冇bug?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938972&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2012-12-3 12:57 AM[/color][/url][/size][/quote]

好正常:haha:

d228216 發表於 2012-12-3 12:59 AM

[quote]

好正常:haha:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938973&ptid=206102][color=#999999]Dominic. 發表於 2012-12-3 12:59 AM[/color][/url][/size][/quote]:yy26:

Dominic. 發表於 2012-12-3 01:01 AM

[quote]:yy26:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938974&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2012-12-3 12:59 AM[/color][/url][/size][/quote]

又係upgrade firmware 個問題?

d228216 發表於 2012-12-3 01:04 AM

[quote]

又係upgrade firmware 個問題?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938975&ptid=206102][color=#999999]Dominic. 發表於 2012-12-3 01:01 AM[/color][/url][/size][/quote]before upgrade, battary bug, after upgrade 328 bug :yy26:

clkgtr 發表於 2012-12-3 01:11 AM

[quote]:yy03:

日期: 3/12/2012
活動: 叱吒男女拉票
嘉賓: Mr. 、 Shine 、 王菀之 、 C AllStar 、
             吳雨霏 、 周柏豪 、 周國賢 、 容祖兒 、
             鍾欣桐 、 羅力威 。
時間: 18:30 - 19:00 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938952&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2012-12-2 11:40 PM[/color][/url][/size][/quote]

平日又點會影到呀 :yy26:

Dominic. 發表於 2012-12-3 01:11 AM

[i=s] 本帖最後由 Dominic. 於 2012-12-3 01:15 AM 編輯 [/i]

[quote]:yy35: mo tell me
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938967&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2012-12-3 12:35 AM[/color][/url][/size][/quote]

尋日落完場雨,今日跑7場濕慢泥地+4場草地,7場濕慢泥地啲偏差大到冇人有
差不多全部內檔(1-6檔)跟前嘅馬入晒嚟

以下指前四名排嘅檔位
2)[color=red]5,1[/color],7,3  Q
[color=red]3)3,2,6,1  FF[/color]
[color=red]4)2,3,5,1  FF(四連環$10派$27,576)[/color]
5)[color=red]1,6,5[/color],11 T
7)[color=red]1,5,2[/color],4   T
8)8,4,9,3
10)[color=red]4,6[/color],8,2  Q

Dominic. 發表於 2012-12-3 01:12 AM

[quote]before upgrade, battary bug, after upgrade 328 bug :yy26:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938977&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2012-12-3 01:04 AM[/color][/url][/size][/quote]

:confused: 328發生什麼bug?

Dominic. 發表於 2012-12-3 01:13 AM

[quote]

平日又點會影到呀 :yy26:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938979&ptid=206102][color=#999999]clkgtr 發表於 2012-12-3 01:11 AM[/color][/url][/size][/quote]

:naughty: 又唔係有阿Sa

d228216 發表於 2012-12-3 01:14 AM

[quote]

:confused: 328發生什麼bug?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938981&ptid=206102][color=#999999]Dominic. 發表於 2012-12-3 01:12 AM[/color][/url][/size][/quote]hang機 err80:yy26:

Dominic. 發表於 2012-12-3 01:17 AM

[quote]hang機 err80:yy26:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3938984&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2012-12-3 01:14 AM[/color][/url][/size][/quote]

:eek: 我又冇事wor........firmware 1.1.1 ?

頁: 7194 7195 7196 7197 7198 7199 7200 7201 7202 7203 [7204] 7205 7206 7207 7208 7209 7210 7211 7212 7213

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.