[quote]正!
我呢啲三低有能排
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3939948&ptid=206102][color=#999999]自由神 發表於 2012-12-6 16:56[/color][/url][/size][/quote]
妖!:noway:
你叫三低好叻咩?! :fight: 我叫三無 (無晒自由+無得溝女+無得玩車) 呀!!! :hitwall:
[quote]
係咪去咗環遊世界....:confused:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3940009&ptid=206102][color=#999999]怪人米不多 發表於 2012-12-6 18:41[/color][/url][/size][/quote]
就當我係啦~ :D
不過, 都真係去過好多地方, 睇驗咗好多:agree:
最重要嘅係, 健康回復番唔少:photo:
[quote]
就當我係啦~ :D
不過, 都真係去過好多地方, 睇驗咗好多:agree:
最重要嘅係, 健康回復番唔少:photo:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3940012&ptid=206102][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2012-12-6 06:44 PM[/color][/url][/size][/quote]
多多保重牙!!!!:yy14:
依家係香港...:yy25:
[quote]
多多保重牙!!!!:yy14:
依家係香港...:yy25:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3940016&ptid=206102][color=#999999]怪人米不多 發表於 2012-12-6 18:53[/color][/url][/size][/quote]
哈! 咁都比你估中! :D
前日返咗嚟香港, 應該可以留耐d :win:
[quote]
哈! 咁都比你估中! :D
前日返咗嚟香港, 應該可以留耐d :win:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3940019&ptid=206102][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2012-12-6 06:58 PM[/color][/url][/size][/quote]
呢排天氣很泠wor!!!:yy31:
你就好喇 可以成日飛:yy05:
[quote]
呢排天氣很泠wor!!!:yy31:
你就好喇 可以成日飛:yy05:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3940020&ptid=206102][color=#999999]怪人米不多 發表於 2012-12-6 19:03[/color][/url][/size][/quote]
香港嗎.....仲未算好凍,遲d 先叫凍呀 :D
哎呀, 你估好好玩咩? 我都唔想呀, 如果可以都係留喺屋企好呀~:haha:
先off line, 遲d 見 :kiss:
[quote]
香港嗎.....仲未算好凍,遲d 先叫凍呀 :D
哎呀, 你估好好玩咩? 我都唔想呀, 如果可以都係留喺屋企好呀~:haha:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3940021&ptid=206102][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2012-12-6 07:06 PM[/color][/url][/size][/quote]
莫非你有幾頭住家...:naughty:
[quote]先off line, 遲d 見 :kiss:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3940023&ptid=206102][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2012-12-6 07:11 PM[/color][/url][/size][/quote]
me 2 :crybye:
[quote]呢度就係老字號"頑童俱樂部"吓話?:dev:
間舖舊就舊d, 不過都幾有風味喎~:D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3939997&ptid=206102][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2012-12-6 06:28 PM[/color][/url][/size][/quote]:haha: 的確有陣味
[quote]
:naughty: :naughty: :naughty:
**** 本內容被作者隱藏 ****
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3939276&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2012-12-4 01:15 PM[/color][/url][/size][/quote]
回復才可以:yy04:
:drool: [quote]先off line, 遲d 見 :kiss:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3940023&ptid=206102][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2012-12-6 07:11 PM[/color][/url][/size][/quote]:drool:
[quote]
就當我係啦~ :D
不過, 都真係去過好多地方, 睇驗咗好多:agree:
最重要嘅係, 健康回復番唔少:photo:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3940012&ptid=206102][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2012-12-6 06:44 PM[/color][/url][/size][/quote]
I'm glad to heard that. :clap:
(但喺呢一年發生了許多不如意事.......現在叫做settle 了.)
[quote]
I'm glad to heard that. :clap:
(但喺呢一年發生了許多不如意事.......現在叫做settle 了.)
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3940132&ptid=206102][color=#999999]Dominic. 發表於 2012-12-7 01:50 AM[/color][/url][/size][/quote]我重慘:cry:
KK :naughty:
[url=https://www.facebook.com/video/video.php?v=10151552083268079]https://www.facebook.com/video/video.php?v=10151552083268079[/url]
:yy18:
[quote]:yy18:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3940684&ptid=206102][color=#999999]Dominic. 發表於 2012-12-9 01:52 AM[/color][/url][/size][/quote]:kicking:
[quote]先off line, 遲d 見 :kiss:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3940023&ptid=206102][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2012-12-6 07:11 PM[/color][/url][/size][/quote]
BoyBoy :lol:
C仔 部 6D VS N仔 部 D600 一張相都可以高下立見:kiss:
[img]http://web.canon.jp/imaging/eosd/samples/eos6d/downloads/05.jpg[/img]
[img]http://chsvimg.nikon.com/lineup/dslr/d600/img/sample01/img_02_l.jpg[/img]
[quote]
妖!:noway:
你叫三低好叻咩?! :fight: 我叫三無 (無晒自由+無得溝女+無得玩車) 呀!!! :hitwall:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3940011&ptid=206102][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2012-12-6 06:42 PM[/color][/url][/size][/quote]哥?!