娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2012-12-10 11:08 PM

[quote]C仔 部 6D VS N仔 部 D600 一張相都可以高下立見:kiss:

[img]http://web.canon.jp/imaging/eosd/samples/eos6d/downloads/05.jpg[/img]

[img]http://chsvimg.nikon.com/lineup/dslr/d600/img/sample01/img_02_l.jpg[/img] ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941360&ptid=206102][color=#999999]ktwu2007 發表於 2012-12-10 10:47 PM[/color][/url][/size][/quote]:yy25:

ktwu2007 發表於 2012-12-10 11:17 PM

[quote]:yy25:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941363&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2012-12-10 11:08 PM[/color][/url][/size][/quote]

今日, 行過見到有本雜誌封面講尼兩部機夠親民.
咪上去佢地網頁, 睇下 D SAMPLE 相.
問個問題, 佢係咪枝鏡唔夠 WIDE, 所以影到個景變圓左?
[img]http://web.canon.jp/imaging/eosd/samples/eos6d/downloads/02.jpg[/img]

Dominic. 發表於 2012-12-11 01:01 AM

[quote]

今日, 行過見到有本雜誌封面講尼兩部機夠親民.
咪上去佢地網頁, 睇下 D SAMPLE 相.
問個問題, 佢係咪枝鏡唔夠 WIDE, 所以影到個景變圓左?
[img]http://web.canon.jp/imaging/eosd/samples/eos6d/downloads/02.jpg[/img] ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941370&ptid=206102][color=#999999]ktwu2007 發表於 2012-12-10 11:17 PM[/color][/url][/size][/quote]

係用魚眼鏡影:P

d228216 發表於 2012-12-11 03:00 AM

[quote]

係用魚眼鏡影:P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941401&ptid=206102][color=#999999]Dominic. 發表於 2012-12-11 01:01 AM[/color][/url][/size][/quote]
special for Dominic :yy05:

teddybape 發表於 2012-12-11 01:30 PM

[quote]
special for Dominic :yy05:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941416&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2012-12-11 03:00 AM[/color][/url][/size][/quote]

你星期六去左影李蘊:yy25:

mnbvc 發表於 2012-12-11 03:35 PM

[quote]KK :naughty:
[url=https://www.facebook.com/video/video.php?v=10151552083268079]https://www.facebook.com/video/video.php?v=10151552083268079[/url]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3940285&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2012-12-7 01:29 PM[/color][/url][/size][/quote]
跳得麻麻:yy22:

































刀係等我指導下佢:yy03:

BOYDWAN 發表於 2012-12-11 10:07 PM

入嚟幫趁吓先, 呢度比唔比食煙咖? :yy24:

ATX-828 發表於 2012-12-11 10:26 PM

[quote]入嚟幫趁吓先, 呢度比唔比食煙咖? :yy24:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941700&ptid=206102][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2012-12-11 10:07 PM[/color][/url][/size][/quote]

比 :yy16:

BOYDWAN 發表於 2012-12-11 10:31 PM

[quote]

比 :yy16:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941713&ptid=206102][color=#999999]ATX-828 發表於 2012-12-11 22:26[/color][/url][/size][/quote]


咁都好d :yy02: , 如果唔係我要出去食完先可以返入嚟~:yy04:
828你幾好嗎?:yy06:

ATX-828 發表於 2012-12-11 10:38 PM

[quote]


咁都好d :yy02: , 如果唔係我要出去食完先可以返入嚟~:yy04:
828你幾好嗎?:yy06:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941714&ptid=206102][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2012-12-11 10:31 PM[/color][/url][/size][/quote]

ok~

Posting photo now

BOYDWAN 發表於 2012-12-11 10:44 PM

[quote]

ok~

Posting photo now
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941718&ptid=206102][color=#999999]ATX-828 發表於 2012-12-11 22:38[/color][/url][/size][/quote]

你努力做福人羣先啦, 我地遲d 傾~:D

ATX-828 發表於 2012-12-11 10:48 PM

[quote]

你努力做福人羣先啦, 我地遲d 傾~:D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941719&ptid=206102][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2012-12-11 10:44 PM[/color][/url][/size][/quote]

:yy02: see you :agree:

d228216 發表於 2012-12-11 10:58 PM

[quote]

你星期六去左影李蘊:yy25:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941477&ptid=206102][color=#999999]teddybape 發表於 2012-12-11 01:30 PM[/color][/url][/size][/quote]陪22:yy04:

d228216 發表於 2012-12-11 10:59 PM

[quote]入嚟幫趁吓先, 呢度比唔比食煙咖? :yy24:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941700&ptid=206102][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2012-12-11 10:07 PM[/color][/url][/size][/quote]:yy07: 大皇呀

Dominic. 發表於 2012-12-11 11:40 PM

[quote]


咁都好d :yy02: , 如果唔係我要出去食完先可以返入嚟~:yy04:
828你幾好嗎?:yy06:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941714&ptid=206102][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2012-12-11 10:31 PM[/color][/url][/size][/quote]
:clap:

d228216 發表於 2012-12-11 11:55 PM

[quote]
:clap:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941741&ptid=206102][color=#999999]Dominic. 發表於 2012-12-11 11:40 PM[/color][/url][/size][/quote]:yy03:

自由神 發表於 2012-12-12 12:19 AM

[quote]:yy03:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941752&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2012-12-11 11:55 PM[/color][/url][/size][/quote]2012-12-12 12:12:12:drool:

d228216 發表於 2012-12-12 12:20 AM

[quote]2012-12-12 12:12:12:drool:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941764&ptid=206102][color=#999999]自由神 發表於 2012-12-12 12:19 AM[/color][/url][/size][/quote]2012-12-12 12:12:12 :yy02:

自由神 發表於 2012-12-12 12:23 AM

[quote]2012-12-12 12:12:12 :yy02:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941766&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2012-12-12 12:20 AM[/color][/url][/size][/quote]:kiss:

d228216 發表於 2012-12-12 12:25 AM

[quote]:kiss:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3941767&ptid=206102][color=#999999]自由神 發表於 2012-12-12 12:23 AM[/color][/url][/size][/quote]Yinchee Long time no see!!

頁: 7197 7198 7199 7200 7201 7202 7203 7204 7205 7206 [7207] 7208 7209 7210 7211 7212 7213 7214 7215 7216

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.