[quote]爽!
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4026548&ptid=206102][color=#999999]自由神 發表於 2013-8-29 12:36 PM[/color][/url][/size][/quote]少年自由神油:good:
:yy14::yy14::yy14::yy14:
[quote]:yy14::yy14::yy14::yy14:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4026901&ptid=206102][color=#999999]gn00987333 發表於 2013-8-30 09:48 PM[/color][/url][/size][/quote]gnboy:yy07:
[quote]GTR :yy05:
**** 本內容被作者隱藏 ****
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4024799&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2013-8-25 12:46 AM[/color][/url][/size][/quote]
SASA :yy07:
[quote]各位兄弟!良久未見,近來可好?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4023671&ptid=206102][color=#999999]自由神 發表於 2013-8-22 12:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
都係差唔多喇 :P
嘉欣BB VS 型女定欣
[img]http://ww2.sinaimg.cn/bmiddle/6576a604jw1e83lwtwio5j20xc18gwq9.jpg[/img]
[img]http://news.filter-170/cnt/entertainment/20130829/photo/bkn-20130829160916346-0829_00862_001_01b.jpg[/img]
[img]http://ww4.sinaimg.cn/large/6576a604jw1e83oaksl45j218g0xcnao.jpg[/img]
[i=s] 本帖最後由 d228216 於 2013-9-2 03:04 AM 編輯 [/i]
GNboy BD + 2CD 平好多 [b]¥ 4,365[/b]
[url=http://www.amazon.co.jp/%E6%A3%AE%E9%AB%98%E3%83%A9%E3%83%B3%E3%83%89%E3%83%BB%E3%83%84%E3%82%A2%E3%83%BC1990-3-3-at-NHK%E3%83%9B%E3%83%BC%E3%83%AB-Blu-ray-2CD/dp/B00E3PR6XW/ref=pd_sim_m_4]http://www.amazon.co.jp/%E6%A3%AE%E9%AB%98%E3%83%A9%E3%83%B3%E3%83%89%E3%83%BB%E3%83%84%E3%82%A2%E3%83%BC1990-3-3-at-NHK%E3%83%9B%E3%83%BC%E3%83%AB-Blu-ray-2CD/dp/B00E3PR6XW/ref=pd_sim_m_4[/url]
你果套
[Blu-ray+DVD+3CD+豪華ブックレット+ツアー・パンフ復刻(ミニ・サイズ)+生写真+特大ポスター&大判ポートレート] 好大春野:yy03:
Blu-ray+DVD+3CD, 豪華小冊子+巡迴場刋再版(小型)新圖片+巨型海報和大尺寸人像
:agree:Hapi to hear that[quote]
都係差唔多喇 :P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4026906&ptid=206102][color=#999999]clkgtr 發表於 2013-8-30 10:50 PM[/color][/url][/size][/quote]
[quote]:yy14::yy14::yy14::yy14:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4026901&ptid=206102][color=#999999]gn00987333 發表於 2013-8-30 09:48 PM[/color][/url][/size][/quote]我訂普通版預唔預你?
[quote]我訂普通版預唔預你?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4027508&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2013-9-2 04:46 PM[/color][/url][/size][/quote]
我訂了:crybye:
[quote]
我訂了:crybye:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4028319&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2013-9-5 12:32 AM[/color][/url][/size][/quote]:haha:
[quote]:haha:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4028373&ptid=206102][color=#999999]自由神 發表於 2013-9-5 11:25 AM[/color][/url][/size][/quote]你ヌ啱?
呵呵呵呵:yy03:
[quote]呵呵呵呵:yy03:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4029748&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2013-9-8 05:56 PM[/color][/url][/size][/quote]已訂了大合野:yy03::yy03:
[youtube6]QzZvikrtoPI[/youtube6]
[quote]已訂了大合野:yy03::yy03:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4029771&ptid=206102][color=#999999]gn00987333 發表於 2013-9-8 09:32 PM[/color][/url][/size][/quote]:good: 勁
[quote]:good: 勁
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4029778&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2013-9-8 09:38 PM[/color][/url][/size][/quote]:yy03::yy03::yy03:
因為好多野我冇
所以買左大集合
[quote]:yy03::yy03::yy03:
因為好多野我冇
所以買左大集合
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4029781&ptid=206102][color=#999999]gn00987333 發表於 2013-9-8 10:14 PM[/color][/url][/size][/quote]我同fd加埋2隻普通算, 太大份:P
[quote]我同fd加埋2隻普通算, 太大份:P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4029782&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2013-9-8 10:21 PM[/color][/url][/size][/quote]:yy06::yy06::yy06:
[quote]:yy06::yy06::yy06:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4029784&ptid=206102][color=#999999]gn00987333 發表於 2013-9-8 10:25 PM[/color][/url][/size][/quote]
估唔到咁細過都識喜歡 90年代野:haha: