[quote]
估唔到咁細過都識喜歡 90年代野:haha:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4029786&ptid=206102][color=#999999]teddybape 發表於 2013-9-8 10:39 PM[/color][/url][/size][/quote]:yy08::yy08:舊的通常實際:yy03:
[quote]:yy08::yy08:舊的通常實際:yy03:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4029787&ptid=206102][color=#999999]gn00987333 發表於 2013-9-8 10:41 PM[/color][/url][/size][/quote]
我讀初中時買工滕靜香買到破產:yy29:
[quote]
我讀初中時買工滕靜香買到破產:yy29:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4029788&ptid=206102][color=#999999]teddybape 發表於 2013-9-8 10:43 PM[/color][/url][/size][/quote]:yy14::yy14::yy14:到現在也不掉吧:yy04::yy02:
很保值
[quote]:yy14::yy14::yy14:到現在也不掉吧:yy04::yy02:
很保值
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4029789&ptid=206102][color=#999999]gn00987333 發表於 2013-9-8 10:46 PM[/color][/url][/size][/quote]
唔知去晒邊:yy26:
二手CD好賤價
[quote]
唔知去晒邊:yy26:
二手CD好賤價
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4029793&ptid=206102][color=#999999]teddybape 發表於 2013-9-8 11:01 PM[/color][/url][/size][/quote]日版最貴8草:eek:
[quote]日版最貴8草:eek:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4029799&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2013-9-8 11:43 PM[/color][/url][/size][/quote]8草:good:
[img]http://api.ning.com/files/2fUHuwCP7yhQj93diHIRJDztApjDUIKSlnuewFHHmFws2pFsk773*PG6sRucD1Z91RDvsDHE1eSaiwDYqm1PfsTsyOq-fdIs/1christinelagarde_384.jpg[/img]
[img]http://www.newsrescue.com/wp-content/uploads/2012/01/christinelagarde-Alt-MarketCom.jpg[/img]
[img]http://cache.20minutes.fr/img/photos/20mn/2010-08/2010-08-04/article_lagarde.JPG[/img]
[img]http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02462/lagarde_davos_cut_2462453b.jpg[/img]
[img]http://2.bp.filter-182.com/-ZJjrLBH9rhg/T0aIWCU574I/AAAAAAAACrg/N3Uto8pryWA/s400/Christine-Lagarde-Mes-fils-n-ont-pas-vote_mode_une.jpeg[/img]
[img]http://i.i.cbsi.com/cnwk.1d/i/tim/2011/06/28/Christine_Lagarde_t117488034_620x350.jpg[/img]
各位中秋節快樂!
[img]http://ww2.sinaimg.cn/large/67f440bdgw1e8lc5af06hj21110rstf6.jpg[/img]
大家做下這位女星是誰???
[img]http://data.oursogo.com/attachment/forum/201309/10/145356zhluzsn1r5obe1uu.jpg.thumb.jpg[/img]
GNboy :yy05:
[quote]GNboy :yy05:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4033348&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2013-9-19 12:52 AM[/color][/url][/size][/quote]我合野未到:eek:
[quote]我合野未到:eek:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4033497&ptid=206102][color=#999999]gn00987333 發表於 2013-9-19 06:03 PM[/color][/url][/size][/quote]其實喺今古東西NHK版:yy28:
[quote]其實喺今古東西NHK版:yy28:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4033500&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2013-9-19 06:18 PM[/color][/url][/size][/quote]竟然係咁:haha:
中秋節快樂!! :yy02:
[quote]中秋節快樂!! :yy02:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4033568&ptid=206102][color=#999999]clkgtr 發表於 2013-9-19 11:24 PM[/color][/url][/size][/quote]:kicking: :kicking: :kicking:
中秋節快樂呀!兄弟們
出入平安
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]突然戚起條筋 , 想寫下後宮式色文 ...
女主角暫定10個 , 姓名未定 , 但覺得複姓型D , 大家意邊D???
漢族複姓 :
董鄂 東方 端木 公孫 皇甫 令狐
閭丘 南宮 上官 司空 司徒 太史
澹臺 夏侯 鍾離 諸葛 穀梁 范姜
異族複姓 :
慕容 獨孤 納蘭 完顏 耶律 莫折
斛律 赫連 爾朱 細封 長孫 鮮于
尉遲 宇文 万俟 賀拔 達奚 賀若[/size][/font][/color]
**** Hidden Message *****
[img]http://i.imgur.com/wW7UJkW.gif[/img]
突然唸到D邪野添 ... 嘉欣沖涼光脫脫咁唸住賤PAN , 唔通暗示佢 ... 自我慰籍緊???
嘉欣BB慘被無恥之徒猥褻 !!!
[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1384029_584198631626528_237200832_n.jpg[/img]