娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2015-4-16 12:56 PM

[quote]

呢個時候買乜NUMBER好:yy03:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4201286&ptid=206102][color=#999999]浪子 發表於 2015-4-16 12:36 PM[/color][/url][/size][/quote]:secret:中移輪:secret:

d228216 發表於 2015-4-16 12:59 PM

[quote]

可能人大咗...用詞上都婆媽咗掛:D

原來以前啲老人家話時間眨吓眼就過係真架
睇返自己個註冊時間
唔經唔覺咁就 10 年
諗返起以前成班人日日都捕喺度吹足幾拾頁嘅日子都幾開心
可惜而家.....:yy30: ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4201240&ptid=206102][color=#999999]ckyckk 發表於 2015-4-16 05:53 AM[/color][/url][/size][/quote]
而家吹極唔起? :yy31:

浪子 發表於 2015-4-16 09:23 PM

[quote]:secret:中移輪:secret:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4201292&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2015-4-16 12:56 PM[/color][/url][/size][/quote]

買輪放係到唔肉要日日蝕時間值, 震倉又隨時打把...唔買輪得唔得:redface:

自由神 發表於 2015-4-16 11:22 PM

[quote]

買輪放係到唔肉要日日蝕時間值, 震倉又隨時打把...唔買輪得唔得:redface:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4201364&ptid=206102][color=#999999]浪子 發表於 2015-4-16 09:23 PM[/color][/url][/size][/quote]咩輪都買!

clkgtr 發表於 2015-4-17 12:38 AM

:yy02: :yy02:
[img]http://i123.photobucket.com/albums/o318/iconfe/sa_zpsghzuneon.jpg[/img]

自由神 發表於 2015-4-17 01:22 AM

[quote]:yy02: :yy02:
[img]http://i123.photobucket.com/albums/o318/iconfe/sa_zpsghzuneon.jpg[/img]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4201398&ptid=206102][color=#999999]clkgtr 發表於 2015-4-17 12:38 AM[/color][/url][/size][/quote]WoSoLoo:lol:

d228216 發表於 2015-4-17 01:47 AM

[quote]:yy02: :yy02:
[img]http://i123.photobucket.com/albums/o318/iconfe/sa_zpsghzuneon.jpg[/img]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4201398&ptid=206102][color=#999999]clkgtr 發表於 2015-4-17 12:38 AM[/color][/url][/size][/quote]:yy28:

d228216 發表於 2015-4-17 01:54 AM

[quote]

買輪放係到唔肉要日日蝕時間值, 震倉又隨時打把...唔買輪得唔得:redface:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4201364&ptid=206102][color=#999999]浪子 發表於 2015-4-16 09:23 PM[/color][/url][/size][/quote]最後30-40日先扣時間值

浪子 發表於 2015-4-20 07:20 PM

[quote]最後30-40日先扣時間值
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4201404&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2015-4-17 01:54 AM[/color][/url][/size][/quote]

[img]http://www.26fun.com/bbs/images/smilies/yoyo/yy23.gif[/img]

[quote]http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20150420/53653819
大戶好淡通殺,早市先挾到淡友投降,午後再調頭質穿27000關,盡殺牛證重貨區,果真神乎其技!
...
[/quote]

d228216 發表於 2015-4-21 12:43 PM

[quote]

[img]http://www.26fun.com/bbs/images/smilies/yoyo/yy23.gif[/img]


[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4202016&ptid=206102][color=#999999]浪子 發表於 2015-4-20 07:20 PM[/color][/url][/size][/quote]

:secret:
[table=98%][tr][td=1,1,61][url=http://www.aastocks.com/tc/LTP/RTQuote.aspx?symbol=19779][color=#0066cc]19779.HK[/color][/url][/td][td=1,1,120]中移瑞信五七購C(@EC)[/td][td=1,1,52]0.300[/td][td=1,1,110]+0.152(102.703%)[/td][/tr][/table]
:secret:

mnbvc 發表於 2015-4-27 10:56 PM

[quote]mhkk 刀識老boy、C仔、15仔佢地:yy04:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4201290&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2015-4-16 12:54 PM[/color][/url][/size][/quote]邊個黎:yy25:

head 發表於 2015-4-27 11:45 PM

[quote]邊個黎:yy25:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4203217&ptid=206102][color=#999999]mnbvc 發表於 2015-4-27 22:56[/color][/url][/size][/quote]

扮咪L嘢 :gun:  咪你囉 :lol:

d228216 發表於 2015-4-28 02:27 AM

[quote]

扮咪L嘢 :gun:  咪你囉 :lol:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4203228&ptid=206102][color=#999999]head 發表於 2015-4-27 11:45 PM[/color][/url][/size][/quote]head妹:yy07:

mnbvc 發表於 2015-4-28 01:20 PM

[quote]

扮咪L嘢 :gun:  咪你囉 :lol:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4203228&ptid=206102][color=#999999]head 發表於 2015-4-27 11:45 PM[/color][/url][/size][/quote]真係唔知
ac買返黎架

d228216 發表於 2015-4-28 06:30 PM

[quote]真係唔知
ac買返黎架
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4203290&ptid=206102][color=#999999]mnbvc 發表於 2015-4-28 01:20 PM[/color][/url][/size][/quote]咁你係咪毒毒mhkk:yy31:

d228216 發表於 2015-6-11 10:04 PM

Push Push Push !!

**** Hidden Message *****

怪人米不多 發表於 2015-6-12 07:51 PM

[quote]Push Push Push !!

**** 本內容被作者隱藏 ****
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4210968&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2015-6-11 10:04 PM[/color][/url][/size][/quote]
[size=6][color=Red]希希[/color][/size]:yy07::yy07:

d228216 發表於 2015-6-13 11:47 PM

「朴信惠Dream of Angel in Hong Kong香港首個簽名會」出場時收起了平日燦爛的笑容, 表演有點凝重, 原來是剛剛收到消息爺爺不幸身故了, 希望朴爺爺安息, RIP :yy29:

********************* Hidden Message *****

d228216 發表於 2015-6-13 11:47 PM

**** Hidden Message *****

自由神 發表於 2015-6-14 12:17 AM

[quote]**** 本內容被作者隱藏 ****
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4211285&ptid=206102][color=#999999]d228216 發表於 2015-6-13 11:47 PM[/color][/url][/size][/quote]mers:eek:

頁: 7229 7230 7231 7232 7233 7234 7235 7236 7237 7238 [7239] 7240 7241 7242 7243 7244 7245 7246 7247 7248

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.