娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2017-10-24 02:20 PM

[quote]原帖由 [i]taikongbaby[/i] 於 2017-10-24 08:18 AM 發表 [url=http://www.filter-004.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=469835929&ptid=27011929][img]http://www.filter-004.hk/images/common/back.gif[/img][/url]
朱元璋當年"驅除達虜  恢復中華" 既口號 , 一方面當然係強調中華正統拉 ,
但另一方面看 , 其實都係一種民族分化政策 ... 係人民本身不滿 ,
加上朱元璋分化下 , 明初的蒙古人  色目人到底會有怎樣的待遇??? [/quote]
其實小弟自己也找了一些資料來看 :
http://blog.udn.com/amlink/7308210

基本上朱元璋係一建國 , 就行了民族歧視政策 ,
最簡單就是禁胡姓胡名胡服 , 第二就要蒙古人同色目人與漢人通婚
當時因為蒙古人同色目人 , 己經移居內地很久 ,
所以雖然朱元璋的第一政治選擇 , 是把他們盡量趕回北方 ,
就因為他們己世代掌握官僚體系 , 實際政治上不能真正完全實行

事實上 , 明初其實有一定數字的蒙古人同色目人軍隊 ,
但高峰是在永樂  宣德 ; 在朱元璋一朝 , 蒙古人同色目人軍隊 ,
多受藍玉一案而被屠殺 , 其他疑似策劃叛亂而被殺者 ,
也不在少數 ... 不過朱弟發動靖難之變時 , 主力卻是蒙古人 ;
而身為色目人的鄭和 , 他也是非常重視

迦樓羅女王 發表於 2017-11-27 08:51 AM

討論共產時代東歐的工業經濟發展 : 羅馬尼亞  烏克蘭

以前中小學時代 , 都話東歐等地方係因為共產主義 , 先搞到咁窮 ,
但事實係咪咁真係咁???

至於蘇聯自己 , 就將前身俄羅斯既農業國身份 , 急速發展成工業國
而e+僅次於美國既第二大工業國 , 亦係我地中國 ...
或者你地會講 , 中國係80年代先開始起飛 , 咁之前既共產東歐洲 ,
又係咩情況???

小弟今次就集中講 , 係共產時代東歐各國既經濟 , 尤其工業發展 ,
今次就先講兩個先 :

羅馬尼亞--
根據維基既資料 , 係二戰前羅馬尼亞己經開始高速發展 ,
1923-1938年間的工業生產還是增加了一倍 ,
在1937年透過高達720萬噸的石油產量 , 其成長全歐第二  世界第七 ,
在二次大戰前 , 羅馬尼亞是歐洲第二大的食品生產商 ,
兩者德國納粹的戰爭補給至關重要

二次大戰結束後 , 羅馬尼亞實行社會主義式計劃經濟 ,
經歷了快速的工業化 , 企圖創造一個 "多邊發展的社會主義社會" ...
在1970年代外資貸款進一步刺激經濟增長 , 1989年羅馬尼亞革命前 ,
羅馬尼亞大約58%來自工業 , 己經基本完成工業化

而我另外找回來的資料顯示 , 羅馬尼亞自1970年代開始 ,
就先後加入了西歐的國家組織 , 如關稅和貿易協定  國際貨幣基金 ,
以及世界銀行等等 ... 市場既增加 , 及向西方輸入的技術資金
讓70年代成了羅馬尼亞的黃金時期 , 由二戰到90年共產陣營大崩解 ,
羅馬尼亞國民收入上升16倍 , 工業產值上升39倍

烏克蘭--
對於烏克蘭 , 小弟找不到直接講蘇聯時代的資料 ,
但就有大量係90年共產陣營大崩解後 , 前後對比的經濟數據 ...

烏克蘭在蘇聯解體後 , 因為政治不穩定 , 2015年烏克蘭GDP沒有恢復
到1992年蘇聯解體後的70% , 烏克蘭東部發展重工業 ,
需要和俄羅斯市場保持聯繫 , 西部農產品和廉價勞動力需要歐盟市場
烏克蘭甚至外移了1000萬人口 ... 同時烏克蘭有著比較完整軍工體系
軍火出口為世界第5位 ... 蘇聯解體後 , 到2000年才實現了正增長

事實上烏克蘭是自一獨立 , 經濟就開始崩潰 ...
1998年生產總值比90年下降了74% , 幾乎所有生產指標 ,
都跌回5/60年代 , 甚至40年代 ... 1994年最嚴重 , 一年gdp大減23%
工業衰退達27.7% , 連帶農業也下降17% , 收成下降25% ...
1995/96兩年分別負增長12%和10%



今次講的是捷克  南斯拉夫 :

迦樓羅女王 發表於 2017-11-28 09:07 AM

小弟今次想談潛艇係初生階段的歷史 :
https://www.youtube.com/watch?v=nsYxqP6HMiI

相對於坦克 , 是由一戰才開始的急速挺進 ,  
潛艇既發展史就己經有400年了 ... 到了1620年荷蘭人制造了
第一款可航行潛艇 , 以可下潛3至5米 ; 到了1720年彼德大帝資助了
軍用潛艇的研發 , 但因為其早死沒有繼續 ... 真正軍事上 ,
用到了潛艇的 , 是美國獨立戰爭時 , 外形有如巨形手榴彈的海龜號
武器是刺釘配掛型的炸彈 , 以拉繩形式炸掉敵方船底 ,
但在該是實戰中 , 任務其實並未完成 ...

而真正第一艘擊沈對方的潛艇 , 是南北戰爭中南軍的 "漢利號" ,
艇身是由一段癈置的蒸氣窩爐而來 , 艇底設有壓倉物 ,
頭尾也有水倉 , 用升控制升降 . 但仍然為人力驅動 ...
武器和海龜號一樣 , 是刺釘配掛型的炸彈 , 用艇身的撞擊力撞入敵方
一樣以拉繩引爆 ... 佢成功完成任務 , 但其本身也失事

係潛艇發展早期的最大問題 , 就是驅動動力 ... 1863年法國人 ,
嘗試以壓縮空氣發動機 , 但實際非常不成功 ; 1885年瑞典嘗試以蒸氣
但這會使艇身酷熱 , 而艇身傾斜的話 , 亦會難以平衡 ;
1888年法國想出了用蓄電池 , 但也因此續航力也靠蓄電池的容量

到了1897年愛爾蘭人霍蘭 , 終於發明了汔油機加電動機 ,
雙驅動力的現代潛艇 , 水面時用汔油機驅動 , 同時以蓄電池儲存電量
到水底時就用電動機驅動 ... 美國海軍好快就裝備了此型潛艇 ,
連英軍都購買了多艘 , 並以此為基礎 , 後續發展出多款潛艇 ;
日本的情況也和英國相似 ...

在英日鐘情於霍蘭潛艇時 , 法國還是用蒸氣機加電動機結構 ,
1908年才改用柴-電動力潛艇(英國之前也改用了) ; 德國要到威廉二世
才大力發展潛艇 , 雖然數量一直較少 , 但性能上卻超越了各國 ,
先後研出u1  u2  u3型潛艇(應該該是著名的u型潛艇吧)

當時世界最強的八個國家都有自己的潛艇 :
英國77  法國45  美國35  德國29  俄國28  意大利18  日本13  奧匈11

迦樓羅女王 發表於 2017-11-28 01:02 PM

真係估唔到小弟少少心情自述,肯尼兄會咁有認同....真係好鬼開心!!

不過話說回來,我其實唔係100%覺得劉兄講既野係錯....
就好似我上面都有講,我早年係100%寫強姦虐待文,如果我果時就"堅持自我",
咁又會點??

我同意人係需要進步,亦需要有呢種自覺,但係等唔等一味媚俗(市場導向)??

所以有時見到有D新人,話作品太少人睇,係咪要改變題材路向,
我真想講你係新手,係文筆,鋪排,情感等等各方面,其實仲好有進步空間....
就好似你學左跆拳道半年,訓練又唔算太勤力,參加自由搏擊,
輸左比個三年柔道,就話跆拳道癈,要改練柔道一樣....如果唔關注功底,
而只想取巧,我覺得反而先係走歪既開始

再講,其實市場係咩呢??
好多人睇市場就好一塊石屎,己經固定左唔會再變....
但我覺得市場其實好似一盤水,你拍下盤邊或者有風吹下,佢都會出現左漣漪;
你大力拍佢甚至翻起波浪....呢個就係點解,有時電視/電影,
都會有收視/票房爆冷既原因

迦樓羅女王 發表於 2017-11-29 12:38 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=jJ7vCC9zU-E[/url]https://www.youtube.com/watch?v=Q-VbrBTIZj8

迦樓羅女王 發表於 2017-11-29 10:41 AM

元朝帝系粗略整理

以前睇元朝史 , 硬係覺得D皇帝變來變去 , 跳得好快好亂 ... 小弟今次的起心肝 ,
整理一下元朝帝系 :
忽必列>>>在真金一二三子系統轉換>>>武宗系的文明二宗相繼帝位>>>
最後兩位皇帝都是明宗之後

較詳細的解釋如下 :

1,元世祖忽必列

2,元成宗鐵木耳
眾所周知 , 鐵木耳是忽必列之孫 , 其長子真金之子 , 但其實真金的第三子 ...
元世祖轉位給元成宗 , 可以話係整個元朝唯一一次正常移交 ,
但鐵木耳本身無子 , 直接讓之後帝位系真金諸子系統轉換 ... 值得一提的是 ,
成宗時期被認為是繼世祖後 , 最好既時代

3,元武宗海山
海山是真金第二子所出 , 成宗死後其皇后卜魯罕 , 欲立忽必烈長孫安西王阿難答
而丞相哈剌哈孫就屬意海山 ... 他同時向海山 , 以及其弟愛育黎拔力八達通風 ,
但卜魯罕切斷了了到漠北的交通 , 所以其實是由愛育黎拔力八達 ,
打敗卜魯罕  阿難答

後來海山也持兵到來 , 再三考慮後 , 兩兄弟達成 "兄終弟及  叔侄相繼" 的協定
即海山登基後 , 以愛育黎拔力八達為皇太弟 , 愛育黎拔力八達登基後 ,
再立之子為皇太侄

順帶一提 , 海山是成宗時期打敗窩闊台系海都  察合台汗篤哇的主將 ,
登基前也出鎮漠北 , 軍功卓駐 ... 而競爭者阿難答 , 其實是一位伊斯蘭教徒 ,
所以有好事者認為 , 佢如果登左基可能中國就伊斯蘭化左

4,元仁宗愛育黎拔力八達
仁宗身份上面就講過 , 但佢就無遵守 "叔侄相繼" 之約 , 立了自己的兒子為太子
而且把武宗的兩子遠調外地 , 和世來出鎮雲南 , 圖帖睦爾南放至海南島 ...
其中和世來走至陝西就造反 , 失敗後逃至察合台汗國 , 以求保護

5,元英宗碩德八剌
英宗是仁宗之子 , 登基後政權由在太皇太后答己及右丞相鐵木迭兒掌管 ,
之後在 "南坡之變" 中遇刺身亡

6,元泰定帝也孫鐵木兒
泰定帝的父親是真金的長子 , 但卻在忽必烈死時沒法繼位 , 之後的武仁英時期 ,
都有晉升他 ... 他被視為 "南坡之變" 的幕後兇手 ,
而英宗死後仁宗一系己經絕後 , 武宗系的和世來  圖帖睦爾又遠在邊境 ,
所以就立了泰定帝為帝

7,元文宗圖帖睦爾
圖帖睦爾在泰定帝時期 , 己經召回京 , 再出居建康  江陵等地 ,
泰定帝死後丞相立了其子阿速吉八天順帝 , 而燕帖木兒就想立和世來為帝 ,
但同樣因為距離太遠 , 只好先立圖帖睦爾為帝 ... 圖帖睦爾也事先聲明是代任 ,
在打敗天順帝後 , 立即讓位予和世來

8,元明宗和世來
即位不足一個月就死去 , 燕帖木兒被認為是兇手

9,元文宗圖帖睦爾(第二任期)

10,元寧宗懿璘質班
他是明宗第二子 , 不足兩個月就死去

11,元順帝妥懽帖睦爾
他是明宗長子 , 元朝最後一位皇帝 , 我唸唔需要特別介紹

迦樓羅女王 發表於 2017-11-29 10:42 AM

味想天開 : 22 22 23 20 21
親親我好媽 : 24 25 26 26
與諜同謀 : 23 23 23 22 23
全職沒女 : 21 24 24 26
射雕英雄傳 : 24 24 23 23 24 25 25 24 24 25
超時空男臣 : 25 26 27 27 27 29
燦爛的外母 : 23 24 23 23
老表畢業拉 : 24 22 22 21 23 23
誇世代 : 25 24

830周一至五的全年總平均收視 : 23.85

巾幗梟雄3 : XX XX 21 21
乘勝追擊 : 25 22 23 25
迷 : 23 22 23 22
我瞞結婚了 : 21 21 20
心理追兇 : 22 21 23 22
不懂撒嬌的女人 : 25 25 25 25
蘭花? : 18 18 20
賭城群英會 : 22 23 20 20 22 24 25
同盟 : 26 27 29 26 28
同盟+踩過界 : 27
使徒行者2 : 25 25 24 23 23
降魔的 : 24 25 25

930周一至五的全年總平均收視 : 23.25

所以大台兩線劇周一至五的全年總平均收視=23.55

而上年既總平均係 : 23.8
http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26274048&highlight=%2B%B2d%ABC%A7%F5%A4%F3

迦樓羅女王 發表於 2017-11-29 01:59 PM

[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2017-11-29 02:11 PM 編輯 [/i]

唔....如果米兄所講既"心",重點是在"投入"二字,咁其實呢篇,
又唔係小弟寫得最投入既文喎....我最投入既,可能反而係D露出調教文(不過唔係A姐)
當然,如果係指令讀者投入,咁又唔同一回事


講返呢篇文,首先多謝米兄既讚賞先....不過,我唸個故事大綱果陣,其實無唸得咁複雜
我只係想將一個人渣家庭既荒旦,盡量平實唔跨張咁寫出來....
咁當然要有家庭既各個成員拉;而一個人渣家庭,自己未必唔會覺得自己有問題,
所以我用女社工為切入點

當中既對白,阿蓮既行為,都係為左豐富呢種"荒旦"而服務....其實我自己覺得最正既,
係阿蓮既心態,佢當D仔女係呃綜援既工具,為左D綜援既錢,佢唔理個女既將來,
我覺得如果係呢一點,震撼到讀者,咁絕對會係我最大既成功!!

講到米兄既"共同回憶",其實早期我好抗拒呢種題材....可能果陣年紀仲細,
有少少思想潔癖,覺得如果寫班主任MISS,女同學等等,好似對一個人親近既人有邪念咁
好有罪惡FEEL


E+人老左咩都化拉,我E+甚至唔排除,會出買我初次暗戀對像,以佢為原形出文...

迦樓羅女王 發表於 2017-11-29 02:11 PM

其實小弟之前係個左派青年,反精英,支持社會底層....但係人大左同出左社會,
開始覺得社會底層除左"剝削論"之外,其實有其唔少自身原因,
尤其係睇左兩個電影簡介,同一個資訊性既名嘴節目後,我先建構左一個社會底層既畫面
亦係我寫呢篇既重要原因....如果有人有興趣,我都會分亨比大家

(註:這裡講既社會底層唔係只基層,而係靠福利為生,或者自我同社會主流孤立既果群人)

迦樓羅女王 發表於 2017-12-4 05:16 PM

「啪啪啪啪..」俊德不停的抽插,如煙隆起的肚子隨之亂晃、牛奶在大腸內猛烈翻騰,她辛苦得不禁抖震、臉上不斷冒出冷汗..她不禁想起十年前的往事:當時二十五歲,是東方能源巨擘林家的三千金,仍是父母心目中的寶貝。只要如煙想做的,他們都不會阻止;如煙不想做的,他們也不會勉強,所以她便去了當名模,成了著名名模公司的員工,在國際頂尖的時尚圈裡,都混得略有名氣呢~

就當她順風順水之時,阿拉伯茉莉花革命突然出現,國際開始極力黑化敘利亞的阿薩德,各種有關負面傳聞、誤報,都向他們臉上潑去..那時正義感爆表、曾和阿薩德弟弟談過戀受的如煙,卻對著鏡頭說:「我曾經和他們一家都吃過飯..大家不要相信傳媒的胡亂報導,他們私下其實和普通人沒有分別,但晚飯時一樣會家長里短的談著八卦。我相信他們一家都是好人。」就是這一段政治不正確的言論,她立即被名模公司開除、被國際時尚圈聯手柸葛,甚至連自己,都成了上流社會的笑話,她和阿薩德弟弟的傳聞,要多不堪就有多不堪..

甚至她的負面形象,連帶影響了他們林家的黃河企業的股價,讓這家族生意都跌到落谷底~自此,如煙在上流社會變得生人勿近,她失去了父母所有的寵愛,兩位姐姐和姐夫都對她心存怨恨..從某程度而言,她簡直成了家族中揮之不去的負資產!而如煙自己,更加再沒自信出來見人了,之後七八年間,大部份時間都自己一個躲在房內~

直到兩年之前,黃河企業再惡意沽空、造低股價,這樣下去公司不是被強制清盤,就是被敵意收購的了..卻在這個時候,新晉的股壇狙擊手--俊德幫手,打退了真正的狙擊手。之後,俊德又幫他們操了兩次盤,大大改善了公司的財政情況~他甚至提議,公司可以經他的手,到紐約上市籌集資金,那時林家就可以真真正的,回到低潮之前的幸福光景!正當全家人都興奮之際,俊德就表明自己,己經看上了如煙,希望林家伯父伯母,可以幫他促成好事..

一邊是恩同再造的救世主、大恩人,前途一片光明的年青才俊;一邊是早被視作負資產,不大有可能被好人家看中的如煙,林家當然巴不得,把他們拉成一對~如果是十年前的如煙,一定不會同意這頭親事..不過這七八年間,她的自尊己經被埋怨和自責,消磨得所餘無幾,加上又是自己的過錯,才把整個家族拖跨下來,她根本沒資格,也沒任何理由推掉這頭親事呢~

迦樓羅女王 發表於 2017-12-5 01:14 PM

中國工業化係70年代前無法崛起 , 毛澤東的 "農村社會主義" 係咪既最大阻力???

大家應該知道 , 社會主義本身一開始 , 其實係為工人階級服務 ...
不過 , 就初期社會主義革命成功的國家 , 唔少都尚未進入工業社會階段
就好似 "列寧主義"  "毛澤東主義" 咁 , 其實係採取 "農村社會主義" ,
而同期獨立於資本主義以外的 , 還有印度甘地的 "甘地主義" ,
"甘地主義" 主張印度不應發展工業 , 應該一直維持傳統的農業  手工業

印度工業發展一直不振 , 或多或少都受 "甘地主義" 影響 ...
講返蘇聯 , 雖然自十月革命開始 , 蘇聯就令西歐社會恐慌 , 但說到強大
都是靠史太林的 "蘇修主義" , 放棄了包括 "農村社會主義" 等 ,
那些理想化  極端化的社會主義 , 才有後來蘇聯進身世界第二大工業強國

其實係二戰結束之初 , 含有理想色彩的社會主義政權有唔少 ,
好似早期鐵托的南斯拉夫  赤柬都係 ... 毛澤東既中國都係 ,
如果唔係太細個既朋友 , 應該聽過呢句口號 : "打倒美帝 , 打倒蘇修" ,
即係佢認為 "毛澤東主義" 比 "蘇修主義" 更加正統 , 可以話係挑戰蘇聯
係共產陣營既領導地位

不過 , 呢種理想社會主義國家 , 沒一個有好下場 ...
事實上係70年代之前 , 中國經濟一直都唔掂 , 至於點解睇落影響力咁大
就係因為佢算係唔親蘇聯 , 算某程度既第三路線(印度都係咁) ,
同埋佢果D "輸出革命"(即係海外既 "毛派") , 實際國力根本不行

小弟雖然唔係好熟 "毛澤東主義" , 但佢真係好注重農村發展 ,
尤其反對官僚上 , 佢大大咁增加農村基層幹事既權力 ... 對農村既重視
其實抑制左對城市化  工業化既發展 , 所以到佢死左 ,
老鄧上台改革中國既工業化先正式開始 ... 如果咁理解岩唔岩???

迦樓羅女王 發表於 2017-12-7 05:09 PM

[url]http://www.bastillepost.com/hongkong/article/2641944-[/url]全身透視裝加中門大開-范冰冰挑戰性感極限

迦樓羅女王 發表於 2017-12-12 03:35 PM

差D頂唔順,就即係頂得順拉
唔知會唔會有邊個場口,肯尼兄覺得係比較好睇?

講開又講,其實。。。呢篇臨尾個熟女「湘華」,
就係<外母淫辱日記>個外母!


另外,肯尼兄話「似乎京兄同我一樣,比AV荼毒不少呢!」
。。。其實都係架,最癲果陣日日睇6、7個鐘,
我係1999年開始睇,果時D作品真係要幾有創意,
就幾有創意。。。不過係00年代後期,就好似開始衰落左

一講起AV,我就有大把野想講!
唔知肯尼兄介唔介意,我係度吹兩嘴變態AV?

迦樓羅女王 發表於 2017-12-29 12:23 PM

全線共產陣營70年代到達高峰 , 90年代崩潰都全因石油???

記得之前 , 小弟寫北韓既風光歲月果陣提到 , 北韓既風光除左係 ,
蘇聯提供機器  技術外 , 就係因為蘇聯的石油 ... 因為蘇聯的石油 ,
北韓才可以大力發展工業 , 甚至發展出強大的 "石油農業" , 即係機械農業
加上石油副產品的化肥 ... 而北韓的衰落 , 就係因為蘇聯石油峰值下降
沒了石油 , "石油繁榮" 自然維持不下去

所以小弟E+係度唸 , 其實無論蘇聯本身 , 還是共產東歐 ,
係70年代到達高峰 , 到90年代崩潰 , 都同這石油周期非常吻合喎 :
http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27102216&highlight=%2Btaikongbaby
可唔可以話 , 70年代共產東歐的盛世 , 甚至部份國家超越西歐水平 ,
都完全係以石油做基礎???

迦樓羅女王 發表於 2018-1-9 07:33 AM

一一兄,你講呢樣野我都身同感受....想起十幾年前,
小弟第一次玩LINE,就識左個"聲優阿SA"(把聲真係好似阿SA)
佢都話我唔似第一次玩LINE!!


小弟的確係寫本篇文既時候,無考慮到處男第一次扑野,
都未必做得好好....但係小弟睇返篇文,
其實無違反,一一兄提出既"處男未必識轉唔同體位"大原則喎:

1,本篇性愛場有兩場,第一場桌下口交,係由中女主導;

2,到浴場埋牙....其實一開始都係中女提起條腿,
勾住侯賽恩大腿,將佢勾過來,迫人地抽插佢,都係中女主導喎

3,到最後中女跳到佢身上,由"站立式"變"電燈柱掛老鼠箱",
侯賽恩連應該點抱住中女都唔識....都係由中女,
調教返侯賽恩對手既位置

迦樓羅女王 發表於 2018-1-9 07:33 AM

係喎,我都唔為意原來比你破左功TIM。。。


係呢,如果同之前果D比,呢篇可唔可以打入三甲,
或者算唔算貼近三甲水平?

不瞞大家,其實呢篇大部份靈感,係來自果時熱播既
<衝上雲霄2>,HEAD姐同阿ROY果一段!


另外,其實我除左熟女,仲好鐘意蘿莉架,
遲D會出兩篇共四個女主角,都會全部係青春無敵!


不過,之前UP左我有篇女人SM男人既故仔,
說話算話,我都係出左果篇先拉
(話晒果篇,同TAI兄果篇直接比較,我唸貼果度
好似會適合D)

迦樓羅女王 發表於 2018-1-9 01:16 PM

講開又講 , 好似話E+好多俄羅斯囡囡鐘意嫁大陸佬 ,
話D俄羅斯佬唔係浪子 , 就係酒鬼 ...
不過我覺得其一係因為俄羅斯經濟唔好 ,
其二係因為俄羅斯己經女多男少 , 所以先要選大陸佬

迦樓羅女王 發表於 2018-1-12 04:54 PM

我覺得肯尼兄兩篇長篇,其實比較重愛情,姐妹情,
表達上仲有DD少女味,甚至係虐戀FEEL....

所以我好好奇....肯定兄芳齡幾大??

至於長篇麻....小弟之前說果個契仔VS契媽就係,
但己經8成爛尾(寫完第一章後,成個月都無靈感)

睇來我"長篇必爛尾"既詛咒都係唔會完架拉

(不過爛尾還爛尾,我唸都會貼一貼出來,睇下反應
話唔定多人讚,又會挑起我D靈感呢)

迦樓羅女王 發表於 2018-1-14 10:20 PM

其實綠軍第一冠係點WIN???
果陣MCHALE係普通新人 , 季賽場均果得幾分 ,
第一冠基本唔關佢事 ...
綠軍得BIRD同酋長雙雄 , 唔好話對面既湖人 ,
同岸既76人係80 82 83年都係東岸冠軍 !!!

(如果可以 , 希望B兄都講下呢支東岸強權)

迦樓羅女王 發表於 2018-1-14 10:20 PM

想下淝水之戰後既北方局勢

以前睇書就話淝水之戰後 , 前秦好快就崩潰 ,
取而代之既係後燕  後秦等等 ... 但E+就覺得無咁簡單
事實上 , 前秦係淝水之戰後 , 其實仲存在左11年 ,
而且好似同後秦  西燕等打得好甘 ...

以下係我既稍為整理 :
淝水之戰後 , 隴西鮮卑既乞伏國仁首先割據 , 建立西秦 ;
之後慕容垂係河北  慕容泓係河東分別建立後燕 ;
而苻堅派姚萇陪同氐軍平亂 , 但氐軍戰敗 ,
苻堅因此記恨姚萇 , 姚萇因此叛變 , 殺苻堅自立建立後秦
... 而呂光則借口回路被所阻 , 而就地自立為後涼

不過苻堅死後 , 其實前秦勢力唔算少 , 不過分在4地 :
鄴城的苻丕  苻登  苻纂  呂光 ...

其實如果4支氐軍結合在一起 , 即使不能重新統一北方 ,
要收復關西唔係無可能 ...
不過 , 苻丕好快就敗於慕容垂 ;
苻纂被下屬殺死 , 他們敗於姚萇後 , 就投降給後秦 ;
苻丕死後苻登登基 , 但廔敗於姚萇 , 其勢力最後亡於西秦

不過小弟有少少好奇 , 除左慕容垂係關東獨立發展 ,
關西既前秦  後秦  西燕都一直互撕 ... 有無大大可以 ,
講下大概既局勢係點???
同埋點解劉勃勃一家 , 又唔玩一份 , 要等到後秦強大完 ,
比北魏打巢後 , 先開始爭霸???
係前秦既敗亡過程中 , 東晉謝安北伐既重要性又有幾大???

頁: 7235 7236 7237 7238 7239 7240 7241 7242 7243 7244 [7245] 7246 7247 7248 7249 7250 7251 7252 7253 7254

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.