娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2018-1-16 06:43 PM

小弟岩岩詳細少少咁 , 睇左前秦後期  後秦  西燕三國歷史 ,
E+做一個正正少少既撮要 :



1,首先是慕容##起事建立後燕 , 之後河東既幕容泓跟住起事 ,
建立西燕 ... 苻堅派姚萇同兒子平亂 ,
幕容泓大敗秦軍  殺苻堅兒子 , 亦因為咁苻堅記恨姚萇 ,
姚萇先起事建立後秦

2,慕容泓因內亂被殺 , 慕容沖繼位 , 之後一舉入長安 ,
苻堅等出逃 , 為後秦將領吳忠所捉 , 之後姚萇就殺了苻堅 ...

3,與此同時 , 苻丕係東面受慕容##  東晉夾撃 ,
一度受緩於東晉 ... 之後和慕容##競爭 , 又阻擋了西燕東歸
後被慕容永打敗 , 最終落難時死左晉將之手

4,慕容沖派高蓋攻打後秦大敗 , 統治集團起了東歸之心 ,
就殺左打算堅守既慕容沖 ... 一輪內亂後 , 慕容永繼位東歸 ,
西燕趨向穩定 , 卻出現和慕容##之間的 "法統之爭"

5,打敗西燕後 , 姚萇便正式稱帝 ... 苻登也在苻丕死後登位 ,
而另一支前秦軍被西燕攻擊 , 但苻登不敢援手 ,
最終全軍投降姚萇

6,西燕後燕最後在392年開戰 , 最終以後燕吞併西燕結束

7,前後秦一直在關東對戰 ... 姚萇死後 , 姚興打敗了苻登 ,
苻登在出逃時 , 亡於西秦



這是十六國後半期(前秦分裂~北魏統一)的前段撮要 ... 睇得出
後秦前期並不強 , 所以先等西燕  前秦互隊 ,
西燕東歸後才變前後秦對隊 ... 後秦之後仲降服左西秦 ,
基本回到了苻堅之前的前秦領土

迦樓羅女王 發表於 2018-1-19 04:38 PM

小弟最近又睇左綠軍既90年代資料 :

--90年 BIRD 同 MCHALE 都有20分以上 ,
也即是 Danny Ainge 所說 , 可以把他們交易出去既限期

--91年 BIRD 同 MCHALE 還算可以 , 驚喜既係 Reggie Lewis
己經上升到球隊第二主力 , 平均18.7分

--92年 Reggie Lewis 己經升上球隊得分王 , BIRD 還算可以
但 MCHALE 己經徹底滑落 ...

--93年 BIRD 榮休 , Reggie Lewis 維持上年既得分

--94年 Reggie Lewis 離奇去世 , 綠軍正式進入黑暗時期

--95年加入了 Dominique Wilkins , 但佢當年岩岩也大滑落 ,
得分由24.4滑至17.8 ; 南斯拉夫名將 Dino Radja 上升至17.2

--96年 Dominique Wilkins 離隊 , Dino Radja 也上升至19.7
外加98.8籃

--97年 Dino Radja 和球隊鬧不愉快 , 成積大降至14.0分 ,
Antoine Walker 被選中 , 首季即17.5分

--98年 Antoine Walker 上升至22.4分

--99年 Paul Pierce 被選中 , 組成2000年代前期綠軍雙雄

迦樓羅女王 發表於 2018-1-21 11:03 PM

[youtube]xvfaakNXQF0[/youtube]

迦樓羅女王 發表於 2018-1-21 11:03 PM

前涼(320年-376年)君主頭銜列表:
涼州刺史 301年1月-376年8月
涼州牧 西平公 314年2月-376年8月
涼王 323年8月-328年12月
假涼王 345年12月-349年9月
涼王 349年9月-354年1月
涼王(帝)354年1月-355年9月
涼王 355年9月-359年6月

西秦(385年-400年,409年-431年)君主頭銜列表:
單于385年9月-387年3月
苑川王387年3月-388年6月
河南王388年6月-389年1月
金城王389年1月-394年1月
河南王394年1月-394年6月
梁王394年6月-394年12月
秦王394年12月-400年7月
秦王409年7月-411年1月
河南王411年1月-414年10月
秦王414年10月-431年1月

北涼(397年-439年)君主頭銜列表:
涼州牧、建康公397年5月-399年2月
涼王399年2月-401年6月
張掖公401年6月-412年11月
河西王412年11月-431年9月
涼王431年9月-433年4月
河西王433年4月-439年9月

後涼(386年-403年)君主頭銜列表:
涼州刺史385年9月-386年12月
涼州牧、酒泉公386年12月-389年2月
三河王389年2月-396年6月
大涼天王396年6月-403年7月

南涼(397年-414年)君主頭銜:
西平王397年1月-398年12月
武威王398年12月-401年1月
河西王401年1月-402年3月
涼王402年3月-404年2月
涼王408年11月-414年6月

而西涼既銜頭 , 其實一直只是涼公

迦樓羅女王 發表於 2018-1-21 11:03 PM

睇返十六國歷史 , 其實十六國時期中有十一 , 即 :
五燕二秦二趙一成一夏(包括西燕) ... 佢地係各個時期 ,
頭銜上唔係自己自立稱王 , 就係自稱同帝差異不大既 "天王"
甚至真係稱帝 !!! 這些相對很好理解

剩下有王號既四涼一秦 , 小弟發現原來睇到好多野 ...
他們既王號 , 全部都係受 "秦" 政權所封 , 唔理係前秦後秦
因為無論前後兩秦 , 都係爭緊同一個 "秦" 政權既正統 ,
所以四涼一秦都一直襲封下去 ... 即使 "秦" 政權滅亡 ,
都繼續沿用下去
(西涼既銜頭 , 其實一直只是涼公 , 係由東晉所封)

前涼既例子比較有趣 , 佢被封為涼王有兩段時間 :
323年--328 345年--359年 , 前者由前趙所封 ,
後者為前秦所封 ... 不過同時 , 也採用東晉既官號 ,
即為涼州刺史  涼州牧  西平公 , 可以話佢係玩緊兩面手法

北涼係另一個從於兩代既封王 ... 之前一直用 "秦" 的封號
431年的涼王和439年的河西王 , 就北魏的封號 ,
他是十六國中唯一受封北魏既國家



睇睇下 , 北涼享國42年 , 兩年係建康公  兩年係張掖公 ,
封涼王就係共得4年 , 但封河西王就共25年 ...
咁點解史家要稱佢為北涼 , 唔係稱佢為河西國呢???

仲有呢 , 後涼享國17年 , 酒泉公做左兩年 ,
三河王做左7年3個月 , 但大涼天王只係做左7年1個月 ...
點解史家要稱佢為後涼 , 稱佢為三河國???

迦樓羅女王 發表於 2018-1-21 11:16 PM

點解法國大革命後 , 政府軍會聽革命政府既命令???

明明革命軍係政府軍面前 , 係叛軍來喎 ...
而且各國仲有因為咁 , 要討伐革命政府 , 點政府軍仲要聽命令???

迦樓羅女王 發表於 2018-1-22 04:50 PM

實力分析 : 唐詩詠奪得50周年視后之原因

首先 , 係分析之前小弟希望大家 , 能理解一點 ...
大台其實係一個商業機構 , 頒獎禮即使唔符合 "民意"
但基本唔會違反 , 基本商業運作原則

如果大家同意 , 咁即係大家至少唔會反對 ,
對於大台來講 , 唐詩詠奪視后 , 至少唔係斃多之選

咁我就同大家分析一下 , 唐詩詠自身既利多因素 :

1,唐詩係兩年前開始比人翻情史 , 多次被渣男分手 ,
都從無埋怨過對方 , 甚至為對方說好話 ,
賺得 "最GF-able女友" 之稱 , 係大陸都有少數人 ,
稱佢為 "中國好女友"

所以就在近兩年 , 我地開始見到佢有電視廣告出現 ,
證明佢既商業價值正式被開發 ... 趁此勢頭 ,
再為佢加冕 , 可使其商業價值最大化 !!!

2,唐詩今年己經36碎 , 其實要比兩界視后定欣仲老 ,
一般花旦既風光歲月 , 好難到38碎之後 ...
你可以想像一個38碎既  "最GF-able女友" 嗎???

即係話 , 佢既商業價值可以最大化既期限 ,
最多都係得呢兩年 , 如果今年再唔佢裸視后既話 ,
呢D商業價值就會付諸流水 ...

根住係講對於大台而言 , 其他選擇既斃多因素 :

A,頒比宣萱 ... 首先 , 佢本身就唔係大台既親生女 ,
而且捧一個48碎既女人 , 對一間電視台而言 ,
除左賺得 "公平" 二字 , 其實真係無利可圖

而且由2011-2017年 , 整整7年間 , 大台最明顥既問題
就係花旦年資太深  年紀偏大 ...
大台己經開始年輕化既方向 , 又何必呢個時候 ,
再出一界熟女視后???

B,頒比水魚/雞芯/菜絲 ... 其實只要唔係觀眾大熱 ,
頒比邊個 , 邊個都會比人插 , 所以頒比佢地 ,
其實就係害佢地

事實上 , 呢個先係頒比唐詩真正首要條件 ...
如前所述 , 大台開始冒求年輕化 , 但正正因為咁 ,
佢地更加唔希望 "愛你變左害你" , 好似當年比黎姿
咪害左黎姿羅 ...

至於阿田同定欣 ... 我從來都覺得 , 佢地兩個只係
余黨迫走五大之後 , 新人同有線幫又未能接棒 ,
余黨迫於現實而重用既過渡性人物

尤其阿田 , 佢本身雖然係余黨一份子 ,
但己經40碎 , 就算無得唔用佢 , 都要開發下其他人

最後 , 又講下有關大台黨爭既問題 ...

其實 , 小弟唔係好知除左余黨 , E+大台有咩其他派系
但係我可以肯定 , 唐詩就係余黨中人 !!!
唐C最好既FRI , 唔係水魚就係阿田 , 佢仲多謝埋阿田
... E+唸返轉頭咁唸 , 其實佢同洪仔拍施 ,
就係入黨儀式 , 向余大媽投誠 , 進入余黨核心 ...

迦樓羅女王 發表於 2018-1-22 10:00 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=tuCs8qESceI]https://www.youtube.com/watch?v=tuCs8qESceI[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=WMSlZz5hqcg]https://www.youtube.com/watch?v=WMSlZz5hqcg[/url]

迦樓羅女王 發表於 2018-1-22 10:12 PM

唐C最好既FRI , 唔係水魚就係阿田 , 佢仲多謝埋阿田
E+唸返轉頭咁唸 , 其實佢同洪仔拍施 ,
可以話係妥身於余黨 , 向余大媽投誠 , 進入余黨核心
事實證明此策略行得通~~

迦樓羅女王 發表於 2018-1-23 04:05 PM

小弟岩岩去左佢個FB果邊 , 睇到恭起佢D人 ,
其實有超過一半係寫簡體字 ...

即係咩意思???

我自己覺得大台E+個頒獎禮 , 己經係睇國內
多過睇香港 ... <不懂>個市場策略 ,
其實都係偏國內

加上本劇霸<降魔的>只係分到D豬肉獎 ...就知大台唔重視香港拉

迦樓羅女王 發表於 2018-1-23 04:05 PM

... 首先求證一下 , 係 西涼鐵甲 定 西涼鐵騎???
因為小弟唔係好聽過 西涼鐵甲 ...

反而去到西夏時 , 冷鍛甲就絕對係天下聞名 !!!

係漢末 , 涼州兵絕對係天下第一悍兵 ,
其次既係并州軍  幽州軍 ... 不過去到十六國時 ,
又未必係同一回事

最重要係佢當時面對 , 係戎族蠻兵 , 個個能騎射 ,
... 不過佢地可保懷帝十年 , 亦見能力不弱前涼全盛期果陣 , 甚至可以迫近關中 !!!

迦樓羅女王 發表於 2018-1-24 01:12 PM

重新理解 袁術 勢力之強大 !!!
孫吳勢力原來最早承自袁術???!!!

https://www.youtube.com/watch?v=xvfaakNXQF0

袁術係公元197年建僭號 , 係<三國>等影視作品中 ,
稱他為當時第二大勢力 ... 其實不然 , 當時他是第一大勢力 !!!
影片 0:08-0:39 顯示當時二袁曹操的勢力圖

現在好多三國迷 , 都忽視左袁術勢力 , 更好多唔明點解佢咁傻 ,
走去僭號 ... 而將袁術同孫策勢力分割 , 其實並不合適

在192年時 , 袁術控制的地區是荊北南陽至豫州 ,
以孫堅為豫州刺史攻董卓 ...
當時地理不好 , 北有袁紹  曹操 , 南有劉表 , 可謂腹背受敵 ,
孫堅在荊北戰死 , 更令荊北失去控制 ...

193年袁術主動放棄南陽 , 北向兗州發展 , 但又在匡亭 ,
為袁紹  曹操打敗 ... 本來地位極為尷尬 , 但卻又神來之筆的 ,
轉向東南發展 ... 而且因為在江東既對手較弱 ,
袁術勢力發展得很快 , 當時力向東南既主將係孫策舅舅吳景 ,
以及其堂兄孫賁 , 之後孫策才投奔袁術

將袁術同孫策勢力分割的人 , 其實係唔明白孫家人原本 ,
在袁術勢力中有極高地位 ... 當時袁術有七郡 , 孫賁是豫州刺史
吳景是丹陽太守 , 孫香更是袁術老巢汝南既太守 ...
後來係攻打劉繇受阻時 , 孫策才轉變左出征首領

196年袁術基本平定東南 , 轉向徐州  奪得廣陵郡 ,
分封手下時 , 又把朱治封為吳郡太守 ... 跨揚豫徐3州共領11郡 ,
另外 , 連呂布都仰仗在其勢力之下 , 是天下第一雄主 ,
而且呈拋離大隊之勢

當時袁紹有藏洪叛亂 , 被迫與張燕結盟 , 又受公孫讚威脅 ;
曹操雖初迎獻帝 , 但所佔地區又有溫飽問題 , 而又遇到宛城大敗
... 也是這個時候 , 袁術建立僭號 , 在此需要一提 ,
僭號和稱帝是兩回事 , 只是我們不清楚甚麼 "僭號" 是甚麼意思

孫策帶領孫家人在江東自立 , 連呂布也與其反面 ,
之後的故事大家也清楚了 ... 其中袁術政治遺產 , 孫策可以話 ,
取得了超過一半的利益 , 甚至日後孫吳據江東以自強 ,
都係以此為基礎~~

在此強調兩句 , 對於孫氏日後獨霸江東 , 孫堅除左係痛擊董卓 ,
為孫氏賺取了名聲 , 以及組織了孫氏基本班底外 ,
事實上 , 和江東無半毛錢關係 ... 雖然孫策東征江南中出力甚多
但出征決定係由袁術發出 , 而且不論戰時軍職 ,
還是戰後官都係由佢所封 , 所以係其建僭號  孫策割裂之前 ,
並無理由把袁術  孫策視為兩股勢力 !!!

迦樓羅女王 發表於 2018-1-24 01:12 PM

其實唔知大家覺唔覺呢 , 果晚其實我覺得唐C好似有D腫 ...
我人格就衰D , 唸緊佢係咪己經開始左 , 所謂既中年身材大崩壞???

唔係講笑 , 睇到佢好似己經有D阿嬸FEEL咁 ...



小弟之前去過睇毒果新聞網 ... 我平時唔信佢地所講D野 ,
但今次講既時間性又好似幾乎合 :

之前咪話古天樂睇中唐詩 , 想簽佢做藝人 , 搵佢地拍電影既 ...
毒果話其實呢招 , 就係唐詩係續約問題度跳草裙舞 ,
一直到頒獎禮前先講掂數 ... 留意既話 , 你會發現唐詩呢段時間
出多左好多活動 , 亮相多左好多



其實唔知大家有無聽過大陸用語 "流量花旦" 呢???

最好既例子就係香港人ANALBABY ... 即使係大陸演藝界 ,
佢其實都係無可質疑既 "戲渣" , 但點解佢仲可以部部女一???

就係因佢既炒作能力實在太高 ... D觀眾見到佢既名 ,
就忍唔住篤又係去睇下 , 背景既吸引力全靠佢既 "曉明大哥"
以及炒作團隊 ...

唔客氣咁講一句 , 唐C同埋水魚比我既感覺 , 就係呢一種操作
... 所謂 "拼命炒作用作品" , E+大陸唔少觀眾叫苦 ,
因為好多劇都係靠 "流量小生" "流量花旦" 支撐

... 咁D戲仲可能有幾好睇???
E+見到香港竟仲比中大陸誕生一個 "流量視后" , 對港劇未來
不禁又起憂心



其實呢個我都唔係好明 ...
如果軍隊係國王既軍隊 , 咁E+首都比 "暴民佔領" ,
法王要求外國幫助 , 咁於法軍又有何不可???

當時己經有明顥既 忠於國家>>>忠於國王 的思想???



我知 ... 其實要講既話 , 伊兒汗國早期可能都算
佢地當時係用元朝既貨幣 , 國家當然係臣服於元朝拉

(咁按理 , 察合台汗可能都係)



高兄講得都岩 ... 漢人去新疆係去投資既 ,
所以有漢人既地方 , 經濟都較好(而且通常係漢人較多)
南疆呢D窮鄉惡土唔會有漢人去 ...
而且正正因為窮 , 更容易產生恐怖主義

迦樓羅女王 發表於 2018-1-25 01:39 PM

其實小弟都有一個問題 ... 二戰前的日本算唔算民粹主義???
日本有極端民族主義  擴張傾向 , 但小弟所理解 , 民粹主意同時代表 ,
極力討好民眾既傾向 , 好似納粹下既福利其實就好好 ...
尤其好似L兄所講咁 , 就係用別國的資源來討好大部份的國民

日本比人叫軍國主義 , 但內咸其實同民粹主意一唔一樣???

迦樓羅女王 發表於 2018-1-26 08:18 AM

C兄提出既疑問 , 小弟都唸過 ... 不如大家比較一下 :
[img]http://n2.hk/d/attachments/day_180123/20180123_f6abd02af0a35bdf5639Kue1QZm3t5Lf.jpg[/img]
[img]https://static.appledaily.hk/images/e-paper/20150208/large/1423387333_39d6.jpg[/img]
[img]http://the-sun.filter-170/cnt/entertainment/20150227/photo/0227-00470-003b1.jpg[/img]

迦樓羅女王 發表於 2018-1-26 11:09 AM

關於宣萱

係小弟之前個POST,己經講過大台點解頒比唐C、唔頒比宣萱,在此不再覆述。不過,小弟今次想逆向思維一下,就推論下如果真係頒比宣萱,又會基於咩野邏輯。

小弟維持上一個POST既基本推論:宣萱唔係親生女、又己經48碎,佢做視后除左「公正」二字,其實真係無利可圖。咁「公正」二字有無用?有,絕對有!其實唔只「萬千星輝」,好多其他公司既其他獎項,係開頭果幾年,都會刻意頒獎比D超級大V。其實用意係,用大V反過來幫自己個頒獎禮建立品牌、建立「公正性」。好似2015年既視帝黃秋生、2014年既女配何超儀都係咁..不過對於大台來講,頒獎禮始終主要係用黎捧人,幾時用個獎捧人、幾時用個獎建立「公正性」,呢D就要大台自己拿掐。

關於阿田、水魚

呢個係小弟其中一個最驚訝既部份。阿田、水魚從余大媽入主大台後,就係余黨最得力猛將,但今年無論視后、女喜都唔入5強,亦己經無晒存貨..佢地己經分別40、36碎,佢地至早都要2019年先有劇出,到時己經分別42、38碎,可以風光期己經結束!其實小弟之前,睇過一D對余大媽既訪問,佢好強調要經營上既改革、比新人上位、唔要D觀眾睇十年,都係果D花旦。睇黎佢真係講得出、做得到,對自己人都係如此。

關於「分獎」策略

如果剩係睇「萬千星輝」,我會覺得好冷待雞芯、張振朗,但係如果三個頒獎禮一齊睇,又唔一樣拉。雞芯係星和裸視后,其實同蔡C係香港裸女喜一樣,捧到佢地之餘,又唔駛好似唐C咁,比人插到屎忽燦爛..從呢個角度睇,大台要捧既新人,其實全部有獎落袋:張振朗係星和男配、黃心穎係星和女配、譚凱琪係大馬女非躍、神豬係香港女配、何廣沛係星馬男非躍。

講真,我反而唔明點解<同盟>咁多獎,星州有最佳劇集,大馬有男配、女配、熒幕情侶,連香港都有男配..連<溏心3>都食白果、<使徒2>得個大馬視帝,呢套野又何得何能?!

關於君馨、香香

君馨係上年女喜得主,但今年竟然咁樣被冷待..年中既汪海澄,甚至比網民捧為「視后大熱」,但之後就消聲匿跡,視后、女喜、女配成60幾個題名佢都無份入圍?!君馨只有<超時空男臣>既太子妃,入選到視后20強。至於香香,雖然演技一向唔好、角色無回響,又入選到視后20強,佢倉底都同君馨一樣,得一套劇未播。對於大台來講,佢地真係「結婚毀所有」,一結婚就冷待佢地。其實大陸既孫儷、劉濤咪一樣結左婚,有咩影響?

關於<降魔的>

小弟絕對同意幸兄所講,係大台原本既安排裡面,係從來都唸過「分獎」比<降魔的>。尤其<降魔的>尾聲之時,大馬頒獎禮早己過去,佢只可能係「萬千星輝」度裸獎。<降魔的>口碑勁好,搞到大台好尷尬..尤其係<踩過界>係大陸爆紅後,大台視帝基本己經屬意王浩信(我不太同意大台一定要<溏3>拿視帝),而<降魔的>馬季爆紅,其實真係打亂左大台計劃。

睇得出大台,其實都想平衡一下,所以加多左個「全球劇集」,以及歌曲獎等比<降魔的> ,甚至連回響唔大既智雯,都入選到女喜五強。當然,男喜就一定要比馬明..不過,咁係我地呢班死忠心目中,就絕對唔夠拉!

迦樓羅女王 發表於 2018-1-28 06:26 PM

大家可唔可以咁理解 , 近十年香港政治變化因為???

1,反高鐵  反國教 : 首次出現非泛民主導既反對運動

2,佔領中環 : 自 "佔領中環" 一開始 , 就出現去中央化  去領導化 ,
無論戴耀廷  學聯等 , 都完全控制不到下面既任何人

呢個就係開始左, 抗爭運動不受控既 "藩朵拉的盒子" ...
(雖然學聯想 "扮" 係領導人 , 其實根本無人聽佢地支笛)

3,武鬥/本土派既出現 : 其實 "佔領中環" 後期既 "佔領尖沙姐" 開始
己經有明顯既武力行為 ...

去到後來 , 出現佔領上水  元朗 , 反水貨客 , 甚至 "旺角暴動" ...

迦樓羅女王 發表於 2018-1-29 08:37 PM

#7 南斯拉夫--塞爾維亞與克羅地亞互懟的日子

在一次的日子裡 , 塞爾維亞和黑山兩國 , 一直互相合作 ,
所以在日後王國  共和國 , 甚至分解之後 ,
他們一直都在共一邦之內(當然 , 最後也分裂出來了)

一戰到了後來 , 協約國打敗了同盟國 ,
而蘇聯在同時又提出<和平法令> , 主張尊重各民族的意願 ,
後來更包括獨立建國的權利 ; 而美國也在這時 ,
提出了<十四點和平計劃> , 為南斯拉夫民族打下強心針

在塞爾維亞  克羅地亞  斯洛文尼亞三個民族為基礎 ,
他們建立了南斯拉夫王國 ... 也開始塞爾維亞與克羅地亞 ,
不停互懟的日子 : 塞爾維亞希望採一央集權的方案 ,
而克羅地亞則希望行聯邦制

塞爾維亞  克羅地亞都是民族意識很強的民族 ,
其中塞爾維亞人佔全國40%人口 , 信東正教 , 以領導自居 ;
克羅地亞佔全國25% , 信天主教 , 文化和經濟水平比較高 ;
斯洛文尼亞則多數時間 , 為兩者的調停人 ...
另外 , 塞爾維亞內的馬其鈍人也興起了 "馬其鈍人民族主義"

1928年克羅地亞的四位政治領袖 , 由黑山籍議射殺 ,
談判破列 , 國王於是改取 "君主獨裁" ... 因為其國的建立
分裂了匈牙利不少地方 , 所以便和捷克  羅馬尼亞結盟 ,
被稱為小協約國 , 防止匈牙利崛起 ,
而他們的幕後保護者則是法國

1934年國王被馬其鈍人刺死 , 後來因為捷克被瓜分 ,
為了團結 , 把克羅地亞範圍擴大一倍 , 但二戰很快就爆發

事實上 , 南斯拉夫有部份領土 , 在一戰期間為協約國 ,
許諾給予意大利的 , 加上南斯拉夫當時一時同盟  一時軸心
令德國爽性佔領了他 ... 它被德義匈保四國瓜分

斯洛文尼亞北  塞爾維亞為德國佔領 ;
斯洛文尼亞南  沿海地區  黑山則為意大利佔領 ;
馬其鈍為保加利亞佔領 ... 另外 , 克羅地亞傀儡政權 ,
以及科索沃被併入的 "大阿爾巴尼亞" , 都是由意大利控制

迦樓羅女王 發表於 2018-2-1 06:03 AM

#30 波蘭--兩次大戰間的復國

波蘭在兩次大戰間的復國 , 主要是因為係一次大戰之中 ,
交戰雙方--俄國  德奧都在爭取波蘭的支持 ,
而波蘭國內也有兩派意見 , 一派認為俄國是斯拉夫民族的救星 ;
一派則認為如果德奧獲勝 , 奧屬波蘭可能取得 ,
跟匈牙利一樣既半獨立地位 ...

這一派甚至早在1914年就組軍加入德奧 , 次年更攻陷俄屬波蘭 ,
德奧同時支持建立獨立的波蘭 ...
(因為之前俄國己許諾 , 促成波蘭的統一和自治)

1917年俄國十月革命爆發後 , 更直接承認波蘭的獨立 ,
加上美國的 "十四點原則" , 基本保證了大戰結束後波蘭的復國 ;
而德奧一方為了波蘭不反對它們 , 也保證明這一點 ,
但不久後它們便向盟軍投降了

不過重新復國就在劃界上 , 出現唔少問題 ...
西面因為德奧是戰敗國 , 所以劃界問題還好 , 但在東面的蘇聯 ,
就對劃界極之不滿意 ... 波蘇兩國甚至因此由1919年 ,
一直打到1921年 , 重奪白俄  烏克蘭許多地方 ,
基本以波蘭勝利告終

這段時期波蘭最重要的人物 , 是那位組軍加入德奧的--畢蘇茨基
他於1926年發動了政變 , 推翻民主政府  實行獨裁統治 ,
雖名義上退居幕後 , 但歷界總統皆出自其下 ,
一直到他1935年去世 ...

之後就是蘇德瓜分波蘭的歷史了 , 當中在1943年在蘇聯統治下 ,
更發生過一次華沙起義

迦樓羅女王 發表於 2018-2-7 03:43 AM

[font=Tahoma, Verdana][size=13px]小弟找到一套講 波蘭翼騎兵 既影片 , 在此分享一下 :[/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=13px]https://www.youtube.com/watch?v=Y2GkTx7v1Lo[/size][/font]

[font=Tahoma, Verdana][size=13px]當中有講到 , [size=1em]波蘭翼騎兵 是重裝化的匈牙利式輕騎兵 ,[/size][/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=13px][size=1em]興起時因為火器崛起 , 歐洲其他地方既重騎兵 ,[/size][/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=13px][size=1em]己經開始沒落 , 故又有 "最後的[/size][size=1em]重騎兵" 的說法 !!![/size][/size][/font]

頁: 7236 7237 7238 7239 7240 7241 7242 7243 7244 7245 [7246] 7247 7248 7249 7250 7251 7252 7253 7254 7255

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.