[img]https://upload.cc/i/7VJ2Qi.jpg[/img]
但是波蘭翼騎兵無法平定烏克蘭哥薩騎兵叛亂 ,
不就證明了其戰力不如他人嗎???
[font=Tahoma, Verdana][size=16px]這點我明白 , 明白不是同時出現 ...[/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=16px]所以我才問封號係咪有"回收" 制度???[/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=16px]不過我好好奇 , 唔通封號真係無分 ,[/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=16px]邊D封比王 , 邊D封比國公 國夫人???[/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=16px]再者 , 前面有朋友講 , 係行降封制[/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=16px]即嫡長子襲封親王 , 其他兒子封郡王 ,[/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=16px]那我又好奇了 ... 國公又有無降封制???[/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=16px]如果有 , 咁下一級係咩???[/size][/font]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=PPkaNmR-zJA[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=imk7QUyiRnY[/url]
證名#2大大所言 , 如果龍騎兵其實係步騎 , 用馬代步 ,
只係增加移勳速度 ... 咁龍騎兵最光輝既時代係幾時???
其實片中仲有講 , 爾朱榮同侯景都分別屠殺左南北大世族 ,
即使不算太撤底 , 但至少讓大世族更替 ...
關隴世族也是這種機會下 , 才得以上位作主
不過小弟挺好奇 , 其實北方係十六國時期都係亂左咁耐拉 ,
會唔會當時己經經歷過一次世族大換代???
還是是因為北魏上百年統治 , 正正政治漸趨穩定 ,
所以大世族先由原本的隔絕 迴避策略(即如在塢堡堅守) ,
轉為融合參與到政權之中 , 才被人所滅族???
小弟睇返六鎮之亂既資料 , 發現當中好多都唔係鮮卑人 :
社洛周係高車人 , 莫折大提係羌族 , 鮮于修禮係丁零族 ,
胡琛係鐵勒族 , 破六韓拔陵 万俟醜奴係匈奴人 ...
(推胡琛為首領的赫連恩 , 看名字就知來自鐵弗部拉)
而原在葛榮帳下既侯景 , 係契胡 ; 爾朱榮陣中既慕容紹宗
當然係來原自慕容鮮卑拉 ... 爾朱榮自己亦係契胡
我可唔可以咁講 ... 去到六鎮之亂時 ,
雖然 , 政治同軍事上既上層統帥 , 大多係出自拓拔鮮卑人
但其實下層軍士中 , 鮮卑人同其他各族己融合得差不多 ,
當時己經是同一個族群
所以六鎮之亂唔可以話係鮮卑人既內部 漢化與非漢化之分
而係北方整體既世族化與非世族化之分 , 對嗎???
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]... 人家倒是可以強行護送傀儡北上洛陽稱帝的呢 ... [/size][/font][/color]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=TH1RJNuNqbw[/url]
恭 喜 發 財!
[url]https://www.youtube.com/watch?v=RgNbkueGtqs[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=TH1RJNuNqbw]https://www.youtube.com/watch?v=TH1RJNuNqbw[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=Pxs6rLIIBPQ]https://www.youtube.com/watch?v=Pxs6rLIIBPQ[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=ucDzWcLHQ5Q]https://www.youtube.com/watch?v=ucDzWcLHQ5Q[/url]
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2018-2-24 09:54 PM 編輯 [/i]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=8g6STk4CZ_c]https://www.youtube.com/watch?v=8g6STk4CZ_c[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=SDbdZAJOxUg]https://www.youtube.com/watch?v=SDbdZAJOxUg[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=SDbdZAJOxUg]https://www.youtube.com/watch?v=SDbdZAJOxUg[/url]
民主的反思3 : 民主是先進社會的結果 , 而唔係原因 !!!
https://www.youtube.com/watch?v=Pxs6rLIIBPQ
此影片基本上係以西方(尤其美國) , 以怎樣應對中國崛起為本 ,
既其中一個思維討論 ...
當中講到中國E+影響力越來越大既原因 ,
其實係好多發展中國家(仲要係人民本身) , 希望寧願暫緩民主 ,
而集中力量發展經濟 ... 尤其見到好多其他國家係民主後 ,
經濟都出現倒退
係接受西方經濟援助時 , 又要符合西方對經濟政策的要求 ...
而中國一方面佢既建設性援助 , 大大有效發展經濟 ,
但更重要既係 , 中國崛起既樣版作用 , 好多國家都想學中國咁
係40年間由窮到褲穿洞 , 崛起到世界第二大經濟體 !!!
而最最最重要既係 , 係佢地自己既數據上面 ,
都顯出左 , 民主是先進社會的結果 , 而唔係原因 :
平均1K美金收入既社會 , 會維持8.5年的民主
平均1-2K美金收入既社會 , 會維持16年的民主
平均2-4K美金收入既社會 , 會維持33年的民主
平均4-6K美金收入既社會 , 會維持100年的民主
平均6K美金收入既社會 , 才會一直維持下去
... 而後面有提到 , 美國憲法係1787年訂立 , 到1954真正平權
都用左近170年時間
而係影片最後階段 , 其實講左一種肯定比黃絲插既概念 :
西方應該短期內和中國合作 , 直到那些國家係中國幫助下富起來
中產階級足夠強大時 , 就可以誘導佢地作民主轉形 ,
而到時西方就可以取回他們的領導權~~
本POST唔係想講咩時政問題 , 只想講係歷史之中民主既 "真貌"
... 或者我地可以所知既歷史 , 看看上面講既野岩唔岩 ,
茉莉花革命中既突尼斯 埃及 , 其實都係經濟增長 ,
挺快時爆發的 , 結果埃及才幾年又回到非民主
(埃及經濟比突尼斯差) ; 橙色革命爆發前既烏克蘭 ,
幾乎係東歐經濟增長最快既國家 , 結果橙色革命到E+都未回復
呢D事實都證明左點 , 民主係有經濟有一定水平下是好事 ,
否則就是壞事 , "民主會令社會先進" 論述經己破產 ... 所以
請證清事實 :
民主是先進社會的結果 , 而唔係原因 !!!
是先有先進社會 , 才可以行民主 , 絕不可以逆天而行 !!!
你意思係民主只會帶來民粹政策???
這點我又不同意了 , 其他不說 , 咁多民主國家這麼多界 ,
才出幾多個民粹政權???
我反而覺得平民/窮人既思想 , 其實好易控制 , 只要宣傳多D
幫佢地洗下腦 , 佢地就好容易投錯票/擺錯重點 ...
引用返宋鴻兵既說話 , 美國E+既選戰其實都係唔講重要議題
(係指係特朗普之前) , 經常將好多細枝末節既問題 ,
好似同性戀婚姻 環保議題咁放到好大
而好多真正影響民生/經濟既大政策 , 卻係呢D細枝末節底下 ,
靜悄悄咁通過左 ... 制度係民主架 , 市民有表達架 ,
但結果一樣比人誤導左
[url=https://www.youtube.com/watch?v=jKWESSqbDQc]https://www.youtube.com/watch?v=jKWESSqbDQc[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=9XW66F57DrA]https://www.youtube.com/watch?v=9XW66F57DrA[/url]
[url]http://dramas.se/tv-series/birth-of-a-hero.44w2u2z2/watch-episode-01.a4w2w2y2b4.html[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=aEBKOpio4lU[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=f9MKoHFpzlU]https://www.youtube.com/watch?v=f9MKoHFpzlU[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=ViH4zkLr9pE]https://www.youtube.com/watch?v=ViH4zkLr9pE[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=3ZiXWsJSnqs[/url]