娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2018-3-11 10:33 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=Wkc0CAuqNQ8]https://www.youtube.com/watch?v=Wkc0CAuqNQ8[/url]

mnbvc 發表於 2018-3-13 12:13 AM

[color=#000][font=&quot][size=17.6px]各大報章話利息長期唔升因銀行水浸,但現在港元弱又話因利息低走資,咁究竟係水浸定走資?買美金走港元點水浸?水浸梗又點解港滙咁低?好亂好矛盾,有無高手可解答?[/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2018-3-14 03:02 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=gg8SIGA2ReM[/url]

迦樓羅女王 發表於 2018-3-16 01:44 PM

https://www.youtube.com/watch?v=kTb1reDGiV0
https://www.youtube.com/watch?v=3ZiXWsJSnqs

一般傳統歷史 , 都愛把天啟帝說成一個沒文化  只愛木工既皇帝 ,
但其實即使係清朝修的<明史>中 , 寫明他還在皇子時 ,
己經是個學霸 , 登基後對國事不敢怠慢 , 尤其係對遼東問題 ,
時刻要臣子奏報 , 更派親信到前線考察 ...
而當時首輔葉向高 , 也明示了天啟帝的勤憤 , 對奏折總能精細回覆

當時邊將好喜歡誇大戰果 , 也喜歡大美好願景 ,
那時明末大炮王袁崇煥 , 就曾經被天啟帝不留情面的懟了回去 ...
<明熹宗寶訓>中講到 , 指示內閣後金假扮蒙古兵 ,
由潘家口進犯中原 ; 又下令邊將要嚴查出入的異族人 ,
戶部更要趕緊給遼東毛文龍撥糧 , 一旦遲誤則嚴懲不怠 ...
當時文臣並不支持這樣的旨令 , 但後來清朝的資料顯示天啟帝 ,
其實是對的

而明朝晚期的通病就是沒錢 , 東林黨人提出收農稅要農民賣單 ,
卻被天啟帝打臉式拒絕 , 而且減免部份貧窮地區的賦稅 ...
天啟的辦法是對宗室貴族開刀 , 限制濫賞封賜 ; 之後再拿百官開刀 ,
大規模裁員 , 整鈍重點轉向工商業 , 收稅主力是宦官 ,
使各大商人及其背後的士大夫 , 還錢於民

而魏忠賢和東林黨既政策絕然不同 , 是農民與商人間的利益選擇 ,
魏忠賢減免了農民的稅收 , 增加了富商的稅賦 ...
東林黨人係保護大官僚的商業利益 , 商人們的利潤通過壟斷牙行 ,
以及私設關稅等方式納入私囊 , 截留了中央財政收入 ,
魏忠賢的政策正是嚴打這種非法收入 , 把這部份收入變成國家的商稅
以支付國家軍費 , 減少農民和馬戶的付擔

魏忠賢得罪了大半的官員 , 最後文官們弄出了人命 ,
打死收稅人員 , 學萬曆期間官員抗稅一樣 , 但魏忠賢認為打死稅官
就是暴動 , 堅決鎮壓 , 說再多者就有同伙嫌疑 ,
文官也因此不再敢坦護身後的大商人 ... 事實上明朝面對後金威脅 ,
稅收不上來 , 就會讓前線吃不飽  穿不暖

而當中一位曾經的東林黨人 , 王化貞就看不去 , 就轉投了閹黨 ...
王化貞也算文官中能打仗的能人 , 廣寧之戰有了些名氣 ,
一改排擠武將的舊習 , 提拔了毛文龍等能人 , 開辟了東江鎮 ,
文官多次彈劾毛文龍 , 都給魏忠賢擋住了 , 這的確大大牽制了後金
... 可惜天啟帝一日不如一日 , 臨終前囑咐祟禎要重用魏忠賢 ,
可惜祟禎只是個 , 被儒家思想洗了腦的死憤青 ,
殺了魏忠賢 , 連帶毛文龍等一班能人都被殺 ...

最終到亡國身死的一刻 , 才想明白哥哥的深意 , 留下了一句名話 :
"此乃文臣誤國"

迦樓羅女王 發表於 2018-3-23 02:02 PM

https://www.youtube.com/watch?v=yFyATv_VvUA

天命--"邊個為左剷除和珅 , 犧牲身邊所有既人???"
講真 , 小弟本來唔係話咁有興趣 , 但呢一個句我又幾鐘意 ,
至少睇起上來 , 個故仔主要係講嘉慶同和珅 , 仲會講嘉慶身邊既人 ,
睇個款嘉慶先係真正既男一 ... 不過狄龍仔CHOK聲式演技 ,
真係令我幾出戲 !!!

跳躍生命線--唔好話我話 , 又係D硬膠懶熱血劇 ... 大台唔知點解 ,
硬係鐘意將D年輕人 , 描寫成純粹既白痴 ... 我講到明都得 ,
我睇呢套劇 , 基本就係為左睇劉佩再同陳瀅 !!!

是咁的,法官閣下--我睇佢個款 , 外表係講硬膠懶熱血既新牌大狀 ,
但其實D老師傅先係戲膽 ... 阿BEN我其實一般 ,
但係有君韾我就無得唔睇 !!!

大帥哥--唉 , 張衛建仲以為自己講野好搞笑 ... 咪又係OUT鬼晒 ,
講真我就真係唔睇好

危城FIRST LADY--我只有一句 : 一拍埋 "十二傳說" , 佢唔係太吸引

兄弟--片花就一味大雜燴 , 睇唔到D咩架勒 ... 反而係想睇D囡囡 ,
好似詠璇  嘉敏  朱神(仲有 , 伍生D CHOK聲真係 ...)

逆緣--無特別意見

棟仁的時光--無特別意見

堅離地愛堅離地--作為一個宅男 , 都想睇一個以宅男為主題既劇係點
可以講下宅男既理想 ... 同大家科普一下 , 其實宅男個 "宅" ,
係指專精 , 比如話時事宅 , 即係專精於時事

特技人--呢套我覺得係為朱豬而設 , 我唸大半話題都係睇佢晒身手 ...
我希望佢有真材實料晒拉 , 唔係搞咁大壇野得小雨點既話 ,
可以比人罵爆 !!!

十二傳說--睇完個預告 , 我反而幾有興趣 , 以民間傳說犯案既偵探 ,
題材本身己經幾新鮮 , 而且睇夏薇個LOOK , 都幾知性+冷靜 ...
我最最最唔想 , 結局又係話女人最重要都係愛情果D ,
難道女人就唔可以有自我咩???

包青天再起風雲--片花就一味大雜燴 , 睇唔到D咩架勒 ...
包青天己經拍到爛 , 我個人唔算好期待 ... 但張穎康話去左新疆拍???
我只係想話 ... 宋朝領土唔包新疆架喎

深宮計--

再創世紀--

白色強人--

迦樓羅女王 發表於 2018-4-6 06:05 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=i2zAHsbizaM[/url]

迦樓羅女王 發表於 2018-4-18 06:08 AM

#XX 一個被低估的軍傋強國--宋朝

連同#1既討論 , 我一直唔係好明 , 點解世界最強既蒙古
反而係攻打南宋上 , 花了60年才能滅宋 ...
這比之前講既魏晉  北周  北宋統一南方 , 都要耐得多 ,
當然 , 上面都講左好多唔同原因 ,
但即使係咁 , 佢地最多都只係拉平左紀錄 :

北周553年南取四川 , 到589年滅陳統一 , 都只係36年 ;
北宋由後周955年伐南唐開始計 , 到979年滅北漢 ,
都只係24年 ... 三國既魏晉統一 , 即使將整個三國計晒
都係岩岩好60年姐

世上最強魔軍蒙古 , 唔係應該快好多架咩???
小弟唸唸下 , 可能係一個大家都無可能估到既答案 ...
原因就係南宋本身既軍事強大 !!!

由中學開始 , 教科書一直灌輸我地 "弱宋" 既概念 ,
不過 , 其實除左北宋初敗給遼國 , 南宋初敗給金國外 ,
宋朝大多數時間 , 其實唔見得軍事有多失敗 ...
甚至有人認為 , 要不是金國既突然崛起 ,
宋朝係有機會實踐 "先西夏 , 後燕雲" 既統一策略 !!!

事實上 , 宋朝既軍事科技 , 可能更是世界超一流的水平
... 小弟唔係想講 , 講到俗既火藥發明 ,
而係機構結構的軍傋 , 以及強大既防禦建設糸統 :

唔知大家有無印象 , 係<世紀帝國>中有三種攻城武器 ,
分別係投石車  衝撞車  床弩 ...
床弩就是宋代的軍事科技 , 佢把巨箭射到城牆上 ,
原意係讓士兵順著巨箭爬到城上 , 方便攻城作戰 ...
不過係北宋初 , 佢就刺殺左遼國主帥蕭撻澶 ,
蕭撻澶根本就係係安全距離 , 即使最好既弩箭都唔會射到 ,
而床弩竟然有咁既準繩度 !!!

而另一個例子 , 就正正係蒙古攻宋既釣魚城之戰 ...
釣魚城其實唔只'係一座城 , 而係依山所建長城型式的建築
正正因為係當時山勢己經糾峭 ,
加上釣魚城的防衛系統 , 要再進一步都難比登天 ...

因為不要說攻城太難 , 就是上山都夠困難了 ,
攻城部隊以至主帥 , 好多時都不自覺把自己壓得太前 ...
只要係部隊攻城時 , 用一些手榴彈式火器 ,
就可以做成重大傷亡 ... 而蒙哥大汗可能就因為咁 ,
命喪於強弩或初步發射式火器之上

咁蒙古係點克服呢樣野???
就係忽必烈大迂迴戰略 , 即係繞過佢 ... 所以站係釣魚城
佢可以話係無人能既攻破的超一流防衛系統 !!!

想想 , 死一個蒙哥就令蒙哥 , 就令蒙古要花多至少兩三年
改取大迂迴戰略 , 又不知多花幾多年 ...
事實上係元滅宋之前 , 北方政權要南下 ,
都不外乎由益荊揚三州出發 , 但蒙古竟然要改取大迂迴 ,
要由大理  貴州進入 , 唔係代表左宋朝神一般的能力咩???

迦樓羅女王 發表於 2018-4-19 04:42 PM

高兄這樣說 , 小弟便十兄問一句吧 ... 那是甚麼時候???
始終蒙宋對峙了60年 , 蒙哥汗死前可算一段 , 忽必烈改道但未攻取襄陽又一段
攻取襄陽後又可算一段 ...

不過我始終覺得 , 水軍問題未能說服到我 ... 因為所有北方政權 ,
水軍都一定不如南方政權拉 , 咁點解北周等北方政權 , 統一南方都比蒙古快???

迦樓羅女王 發表於 2018-4-27 07:26 AM

民主的反思
阿拉伯金融風暴
現代中國英化
大陸花旦為何不如之前經典
重治療  輕診斷
情緒化既老PATPAT
E+女星仲賣唔賣身呢???
白雲身形既女星 , 一定不能紅
覺唔覺得水魚 唐屎后 雞心都係用同一套營銷手法???
90年代武俠片都借鑑西部牛仔片???
師9唔講野???
"唔好累人遲收功"

迦樓羅女王 發表於 2018-4-27 03:36 PM

肯尼兄,真係好唔好意思咁講一句,最近因為翻睇日本愛情動作片--塚本系列,
又一次被佢地描述中下階層,果種直接得來有地痞氣,又生氣勃勃既氣質征服,
思緒又再次回到貼地系列之上....

不過,講得呢D都可算非常樂觀架拉....小弟今年狀態真係唔係咁好,聽D講句
如果下年精神無咩改善既話,唔係收山,都要大幅減產架拉

迦樓羅女王 發表於 2018-4-29 01:10 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=KbN4hhQcstg[/url]

迦樓羅女王 發表於 2018-4-30 08:09 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=9uWqB-qlE_A[/url]

迦樓羅女王 發表於 2018-5-4 08:21 AM

[url]https://www.youtube.com/channel/UCxbz_zrGlhlu2mC4gl09Yhw/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2018-5-8 07:53 AM

點解近年大陸劇刷出新高度,但經典花旦卻越來越少?

不知大家中國劇迷有無這種感覺,明明大陸影視發展一日千里,劇集點擊己經進入「百億點擊」時代,好似楊冪、劉詩詩、趙麗穎等花旦大紅大紫,但就沒有舊四大花旦(章子怡、趙薇、周信、徐靜蕾)那種「經典的感覺」?

其實,舊四大花旦之所以有「經典的感覺」,就是因為她們己經成為了我們的「集體回憶」。或者有人立即會問,那為甚麼楊冪、劉詩詩、趙麗穎就不能成為「集體回憶」?這個真是沒辦法,因為這裡有太多時代背景因素。在以前中國網絡未發達,明星走紅既途徑無非就是那幾個,而觀眾接收娛樂資信的渠道,也都是這幾個。所以係以前,你一旦在這幾個渠道,其中一個裡面出了名,就會好多人留意你既演出,因為壓根兒就沒有其他選擇(就好似香港的大台,要大台想棒你,一年拍五套劇,觀眾就算不想看你,你都一定會成為那一年,他們不可磨滅的追劇陰影。。。在湖南衛視未強大前,中央就和大台差不多)。就好似在00年代,對於中國觀眾而言,揚威國外的女演員就只有鞏俐、章子怡,電視最紅的無非舊四大花旦,唱歌紅的就是王菲、那英,這樣她們是不可能不是我們的「集體回憶」!

不過現在就不同了,就先說電視,以前中央地位就和香港大台差不多,但後來湖南衛視、浙江衛視等都強大起來,一年上檔的電視劇,就己經是以前的好十多倍。電影也是一樣,在老謀子的年代,電影幾乎都是精雕細琢的出品,但現門檻大大降低,只要有錢就可以拍電影,偏偏中國現在最不缺的就是錢。一年上千套電視、電影上畫,引用台灣藝人吳宗憲的說話,女神比宅男還多,分分鐘演到死都沒人認識!或者又有人會講,現在己經進入「百億點擊」時代,難道這種程度還不比以前強大嗎?小弟就先不說「百億點擊」有多可信,問題是就算是「百億點擊」,你佔網上總點擊數之中,可能也只區區數巴仙;而且談到影響一代人的「集體回憶」,「點擊」這個數字其實意義不大,更重要的是真正看劇的「人」,能不能佔到一半或以上比例。在以前的年代,根本就沒的你選,有的你看,就都是看同一批電視劇,這種比例完全是現代不可相比。

其實某程度而言,「集體回憶」時代的消失,就是來自於娛槳渠道的多元化,觀眾再不需要好似以前一樣,只可以看那一台電視,收視分散了就自然更難取得共同回憶。而更嚴重的,是本土歌、影、視也越來越不是,觀眾的唯一選擇。好似韓劇、美劇、日劇、各國電影等等,現在只要動動手指,就都可以看到了。甚至電視、電影都己經不是觀眾的主要娛樂選擇,最明顯就是「靚模」和「網紅」等的出現。可以想像,以前的青年的打J對像無非就是影視明星、體育明星,現在就可能是「靚模」、「網紅」了。。。

既然說了體育明星,小弟也想順帶提一提她們的處景。因為中國近幾十年的經濟發展、資本流入,如果說收入和生活,現在的體育明星可能比前輩更好。但我想不用質疑,這代體育明星在民眾的心目中,是遠遠不及劉璇、趙蕊蕊、伏明霞、郭晶晶、姚明、劉翔那一代。其實原因都和影視明星挺類似的,由二千年奧運開始,中國奧運獎牌呈井噴式爆發,民眾再不聚焦在體操、女排、跳水等幾個大項,但一旦目光分散,每一個人分到的注視也當然會大減。而更重要的是,體育明星係民眾的娛樂生活中,重要性大減!在二千年之前,中國新聞報道的名人篇幅是這樣的:政治人物>體育明星>影視明星,但經過近二十的影視發展,己經變成:影視明星>政治人物>體育明星。簡單舉一個例子,現在中國的百大名人榜中,男的體育明星就只佔兩三個,女的幾乎一個都沒有。

這些問題都不只在中國出現,香港和台灣也是一樣(不然,就不會有吳宗憲的發言),相反,其實因為大陸影視發展一日千里,這些問題反而不那麼明顯。其實要說的話,這簡直就全世界都一樣,就是在西方,現在也出不了如米高積遜、麥當娜那種絕對的超級巨星!

迦樓羅女王 發表於 2018-5-8 07:54 AM

民主的反思 : 民主的雅典是如此自毀

https://www.youtube.com/watch?v=Opq24OSV-C0

人人都會說雅典行民主制度 , 但是怎樣的民主制度???
這裡先簡介一下 ... 雅典的執政官只有一年任期 , 且不能連任 ;
公民大會有5~6萬(全體公民)平均每星期一次 ;
法庭則有5~6千人 ... 但這樣的政體 , 一是執政官任期太短 ,
二是要全民協作 , 其實都不能令城邦有效運作 ,
所以有 "十將軍制" 可以連選連任 , 其實是真正的執政委員會 ,
為了怕將軍們會壟斷政治 , 又建立了 "陶片放逐法"

回到主題的伯羅奔尼亞戰爭 , 是當時希臘兩大城邦雅典  斯巴達
及其各自盟友陣營之間的戰爭 ... 在波希戰爭後 ,
兩者在爭奪希臘霸主之位上 , 慢慢走到必有一戰的地步 ...
其中 , 雅典的伯里克利在戰爭前做了三樣準備 ,
一是先和斯巴達簽訂30年和約 , 以爭取時間 ; 二是大厘儲錢 ,
並放在提洛島上 , 以傋消耗戰 ; 三是建雅典的城牆

到戰爭真的開打 , 他又做了三件事 :
一是把城外雅典居民 , 遷入城中 ; 二是用海軍騷擾斯巴達盟友 ;
三就是死守 ... 但因為雅典是行民主制 ,
所以也出現明擺的政敵--克里昂 ... 在戰爭之中 ,
原本的城外雅典居民 , 眼見自己的良田都被斯巴達人糟蹋 ,
加上雅典城內太擠迫 , 形成了瘟疫 , 雅典人便對伯里克利不滿 ,
最後因為克里昂說他貪污 ... 本來是子虛烏有 ,
但法庭有5~6千人 , 他們的判決其實不可能以程序正義執行 ,
而是以暴民式的把情緒 , 發洩到伯里克利身上 ,
他也因此在憂困中死於瘟疫裡~~

伯里克利一倒就到克里昂上台 , 他一直批評伯里克利膽小 ,
所以上台後必須證明自己大膽 ... 但他又的確不敢直接幹斯巴達
所以在其中一個同盟反叛後 , 決定屠城以彰顯自己勇敢 ...
不過雅典民眾對他 "大膽" 的要求卻不提升 ,
最後他不得以帶軍和斯巴達直接幹架 , 結果不只自己身死 ,
所帶軍隊也全軍覆沒

從克里昂的例子可以見到 , 民主制下沒人真正為國家負責 ...
君主專制反而會 , 因為國家就是君主的私產 , 他當然會保護 ,
但是民主制的政客做的 , 都只是為了上台 ...
所以他就可以喊盡一切不切實際的口號 , 但他真的上台了 ,
又會被這些口號綁定 , 被迫執行不利國家的政策 ...
難道民主政治就不會有優勢政治家???
這其實會有的 , 但一進入民主的場景 , 一接受民主的遊戲規則 ,
就會因為討好民眾而扭曲行為 , 如以下的例子 ...

到了克里昂死了後 , 和平派出現尼基阿斯  好戰派出了亞西比德
他們的策略如果執行到底 , 或者都會令雅典勝利 ,
但在民主制度爭取政權之中 , 他們又要做一些扭曲的做法 ...
尼基阿斯不斷捐修神廟 , 讓民眾支持他 ; 亞西比德就資助運動會
結果在奧運會上大勝 , 從而彰顯出雅典有能力戰勝 ...
雅典民眾卻做出荒謬的決定 : 讓有神靈保祐尼基阿斯帶軍出征 ,
他要求出征就要傾國之力 , 本是想嚇怕雅典民眾 ,
決議怎知又被通過了~~

迦樓羅女王 發表於 2018-5-11 03:37 PM

"唐之絢爛 , 宋之精致" 中既 宋之精致 , 係咩具體文化可以體驗出來???

https://www.youtube.com/watch?v=vr89iuKwMpU
易中天話 , 唐宋變革其實唔係好準確 , 因為真正既拐點其實係安史之亂 ,
因為安史之亂令中國從此退出中亞 , 之後宋明等漢人王朝都再不能收復 ...

之前 , 中國是一個外向型既國家 , 但之後就成了一個內向型既國家 ,
尤其中國領土 , 如五代十國是中國分裂時代之中 , 也是總領土最小一個 ,
雲南  越南也是這段時間丟失的 ... 正正因為外求之路被堵死 ,
向以好野只好內求 , 形成宋代的精致文化 , 就好似小日本咁因為島國弧立
所以形成內向的精致文化 ... 這些我都明白 , 問題是說 "宋代精致文化" ,
咁宋代精致在於咩呢???

如建築  手工藝品  器具  詩文  畫作 ...
其實 , 真正比人感受到 "唐之絢爛 , 宋之精致" 既係咩野???
我自己覺得文體可能算一種 ... 唔知大家覺得唔覺得 , 係宋代之前既文體
如駢文  漢賦  唐詩 , 好多時只能講比較大既道理 , 好少講到細致既野 ,
但到在宋代出現腳本  話本 , 即後代小說的初形 , 故事才可以進入細節之中
而且文學主流 , 好似都由追求平則公整既韻文 , 開始轉向文章體 ...

大家唔好睇少呢樣野 , 知識既細致轉遞 , 就對文字能否精準表達細致內容 ,
有好高既要求 !!!

迦樓羅女王 發表於 2018-5-11 04:14 PM

[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2018-5-11 04:22 PM 編輯 [/i]

<逆緣>係海真係咁紅??? 我真係唔係太信 ...

[url=https://www.youtube.com/watch?v=Xr2hybPhDq8]https://www.youtube.com/watch?v=Xr2hybPhDq8[/url]
家樂仔話係台灣 , 人人都認得佢係<逆緣>既角色 ... 如果你話係東南亞 ,
我或者會信 ; 但係台灣係我生活左5年既地方(小弟係台灣讀大學) ,
好坦白講 , 我係台灣咁多年 , 從來有台灣朋友話會追港劇 !!!

當然 , 你可以話我個圈子係大學生 , 而大台劇主攻C奶 ...
但小弟另有一個習慣 , 就係鐘意逛台灣既討論區 , 甚至積極宣傳港劇女星
但就好似11-13年我講舊五大咁 , 都己經無咩人有反應 ,
反而係子珊係電影<跟蹤>既表現有人提下 ...

你一套係香港都唔算好爆既<逆緣> , 去到台灣可以人人都識???
我信你一成都自挖雙目拉 !!!

迦樓羅女王 發表於 2018-5-13 05:06 PM

https://www.youtube.com/watch?v=F8SkiUL43CU

迦樓羅女王 發表於 2018-5-14 01:22 PM

從 馬哈蒂爾 回顧 馬來西亞近代史

最近 , 馬來西亞迎來立國60年來第一次變天 , 由己經當了22年總理的馬哈蒂爾
再回窩當選 ... 馬哈蒂爾有馬來西亞現代化之父的美稱 ,
某程度上睇佢既歷史 , 就睇到馬來西亞現代化的過程 ...

(一)初期 : 1981--87

1,限制蘇丹權力
這段時期 , 他主要做了三件事 , 第一件事就是限制蘇丹權力 ...
馬來西亞的元首 , 是由各州蘇丹所輪任 ... 馬哈蒂爾提出移除元首同意法案的權力
也移除他宣布國家緊急狀態的權力 , 時任元首的彭亨州蘇丹原則上支持 ,
但後來其發現 , 連他在州權力都會被架空後 , 就退出了支持 ...
馬哈蒂爾當時有民眾支持 , 最終兩方妥協 , 元首保有宣布國家緊急狀態的權力 ,
但係第一次拒絕法案後 , 國會第二次提交時他就沒了拒絕權 ,
而皇室自此犯法也需要接受調查和懲罰

2,新經濟政策
馬哈蒂爾在1980年代積極推動官聯企業私有化 , 想學當時的柴契爾夫人推行經濟自由
還有配合扶持土著經濟機會的政策 ... 有約50個企業加速完成了私營化 ,
其中汽車製造商普騰 , 作為馬來西亞政府及三菱的合資企業 ,
成為東南亞最大的汽車製造商及盈利企業

3,鎮壓伊斯蘭復興風潮
馬哈蒂爾擔任首相初期 , 面對其中一個最大問題是伊斯蘭復興風潮 ...
馬哈蒂爾嘗試吸引宗教選民 , 成立幾間伊斯蘭機構如馬來西亞國際伊斯蘭大學 ,
在政府的監督下推廣伊斯蘭教育 ... 某些情況下政府又對極端伊斯蘭主義進行鎮壓
馬哈蒂爾在1986年大選中大勝伊斯蘭黨 , 巫統參選84國會議席贏得83席 ,
伊斯蘭黨僅贏得1席

(二)擴大權力 : 1987--90

在1986年大選後 , 馬哈蒂爾在黨內受到威脅 , 重要人物姑里和慕沙希淡組隊 ,
和他競爭黨主席 ... 馬哈蒂爾勝選 , 但另一方提起訴訟 ,
法院作出意想不到的判決 , 宣判巫統是非法組織 , 因為有一些支部沒有合法註冊
所以兩家立即以巫統註冊 , 最後僅馬哈蒂爾註冊的 "新巫統" 成功 ...
對家只好另成為四六精神黨

擔心對家針對 "新巫統" 做出註冊上訴 , 他向國會提呈憲法修正 ,
移除高庭進行司法審核的權力 , 讓國會批准才能進行司法審核 ...
大法官向元首致函抗議信 , 結果被馬哈蒂爾革除 , 其他五法官也被暫停職務 ,
上訴最終敗訴 , 也被視為司法權獨立的消失

之後政府派遣不諳華語教師擔任華小行政四個高職 , 觸發了華社強烈抗議 ,
馬華公會和民政黨參與民主行動黨的這次抗議派遣 ... 之後馬哈蒂爾指示了大逮捕
有119人被審審先扣 ... 馬哈蒂爾說這次逮捕是必須的 , 避免1969年種族騷亂重演

迦樓羅女王 發表於 2018-5-15 04:08 PM

朱神係<棟仁>D鋼管舞真係咁好咩??? 其實輸定欣  法拉唔只十條街拉 ...

以小弟記憶中 , 大台係朱神之前 , 以鋼管舞做賣點既一共有三次 :
定欣  沈大師  法拉 ... 沈大師果次回響唔大 , 可以忽略不理
但係定欣  法拉就誠意十足 !!!

https://www.youtube.com/watch?v=pyyniRB0AEE
0:09-0:12  0:40-0:42兩下管上轉都練左唔少功夫 , 仲有0:21-0:24果下拱腰
其他波濤洶湧既拋胸更加唔洗講 , 絕對比到誠意

無錯 , 你可以話定欣係係<舞動奇蹟>拿過完美十分既神手 ,
同佢比D有唔公平 , 但咁法拉姐呢???
我唔知法拉姐有無學過舞 , 至少以我所知 , 至少佢從未以自己既舞技為賣點

[img]http://img.m.club.pchome.net/upload/club/other/2010/12/14/pics_mylifeforaiur_1292323682.jpg[/img]
[img]http://the-sun.filter-170/cnt/news/20120909/photo/0909-00410-051b1.jpg[/img]
(小弟找不到片 , 睇住圖先拉)

講真 , 係呢度知道我既朋友都知道 , 我係好唔LIKE法拉姐既 ,
但係以鋼管舞呢一例來講 , 佢的確好好 , 甚至比舞后定欣更有誠意 !!!
上圖兩個動作難度都唔會低 , 尤其幅上圖 ... 手捉住鋼管 , 凌一字馬慢慢落
腿要夠軟  手要夠力 , 而且美感同性感兼傋 , 無得挑? !!!

相比之下 , 成日標標自己係學舞出身既朱神 , 就明顯濕水爆仗 ,
點極都唔響 ...

https://www.youtube.com/watch?v=YiJ-h652IvA
所有管上動作都見唔到樣 , 唔係用替身既話 , 我切J都得拉 !!!
佢仲話自己學舞出身 , 結果都係用替身了事 ... 佢呢個態度真係令我好失望羅
自家功夫都咁 , 之後既<特技人>我對佢既期望值 , E+真係跌到無乜剩 ...

頁: 7238 7239 7240 7241 7242 7243 7244 7245 7246 7247 [7248] 7249 7250 7251 7252 7253 7254 7255 7256 7257

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.