(三)經濟發展至金融危機 : 1990--1998
1,經濟高速增長
1990年新經濟政策結束 , 馬哈蒂爾提出2020宏願 , 目標是在30年內成為先進國
逐步打破種族隔閡 ... 作為新經濟政策的替代品 , 國家發展政策上線 ,
1995年少於9%的馬來西亞人生活在貧困線下 , 收入差距也已經縮小 ...
政府削減企業稅及放寬金融條例以刺激外資進駐 , 經濟每年取得超過9%的增長 ,
而當時的財長就正正是安華
馬哈蒂爾領導下 , 馬來西亞轉變成新興的工業化國家 , 1997年金融危機前 ,
馬來西亞在全球經濟競爭力排名表上躍居第21位 , 人均年收入從1986年的1830美元 ,
增加到1996年的3627美元 . 國民富裕程度僅次於新加坡和文萊 , 是泰國的2倍
2,應對金融危機
馬哈蒂爾1990年代啟動一系列基礎設施 , 如雙子塔 吉隆坡國際機場等等 ...
1997年亞洲金融危機 , 令吉在貨幣投機活動中暴跌 , 外資撤離 ,
主板交易市場指數下跌了75% ... 國際貨幣基金組織的敦促下 , 政府減少開支 ,
提高利率 , 但這只會加劇經濟形勢 ... 1998年馬哈蒂爾反對此政策 ,
並革除安華的財政部長及副首相職 , 提高政府開支及鎖定令吉及美元的匯率 ,
導致國際評論家及國際貨幣基金組織的批評 ... 馬來西亞卻很快地領導走出金融危機
3,繼續限制蘇丹權力
1992年蘇丹依斯甘達的兒子是曲棍球選手 . 因襲擊對手而被禁賽五年 ...
依斯甘達做出回應 , 決定把柔佛曲棍球隊撤出國家競賽 ... 這決定受到教練批評 ,
依斯甘達命令他前往王宮並毆打他 ... 馬哈蒂爾抓住此機會移除蘇丹民刑事的免控權
(四)晚期及與安華的決裂 : 1998--2003
亞洲金融危機時二人關係破裂 ... 1998年的巫統大會 , 安華頭號支持者阿邁德扎希 ,
批評政府在打擊貪腐及朋黨主義上做得不夠 ... 馬哈蒂爾掌控馬來西亞的經濟政策
安華已被邊緣化 ... 之後他被革除副首相及財政部長職 , 還被巫統開除黨籍 ,
安華在貪腐罪下被控四項罪名 , 包括雞姦
包括美國等國 , 都表態支持安華 , 巫統在流失大量馬來選票 , 包括失去18國會議席
以及兩個州政權
[url=http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27378159&]http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27378159&[/url];extra=&highlight=%2Btaikongbaby&page=2[url=http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27336507&highlight=%2Btaikongbaby]http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27336507&highlight=%2Btaikongbaby[/url]
[url=http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27196016&highlight=%2Btaikongbaby]http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27196016&highlight=%2Btaikongbaby[/url]
[url=http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27140060&highlight=%2Btaikongbaby]http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27140060&highlight=%2Btaikongbaby[/url]
[url=http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27268914&highlight=%2Btaikongbaby]http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27268914&highlight=%2Btaikongbaby[/url]
[url=http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27305034&highlight=%2Btaikongbaby]http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27305034&highlight=%2Btaikongbaby[/url]
[url=http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27200381&highlight=%2Btaikongbaby]http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27200381&highlight=%2Btaikongbaby[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=9o5aVSAZbwQ[/url]
[url]http://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26238154&[/url];extra=page%3D18
其實項羽的分封 , 係咪己經係佢既最佳選???
https://www.youtube.com/watch?v=B1zeuibnRjA
好多人說項羽係打敗秦朝後 , 再行分封係弱智 ...
講真 , 我覺得講呢句野既人先係弱智 ,
要知道當時項羽的40萬反秦大軍 , 其實係六國復國運動大軍 ,
在其統領下只係臨時性質 , 而正正因為滅秦成功 ,
佢更無理由繼續挾兵不封(復國又不分封 , 那復個屁????)
真正在項羽其下的 , 只有6~7萬軍隊 ...
相對於立即建立統一制國家 , 再行分封並建立賞罰權威 ,
對項羽來說其實更加明智 ... 係大分封之中 ,
其佈局也非常巧妙 , 如把齊地一分為三 , 而最有實力的田榮
卻不予分封 ; 趙國一分為二 , 同樣強大的陳餘不封王 ...
係以前既史書會話 , 正正因為項羽分封不公 ,
埋下日後敗亡的因子 ... 但也可以話 , 為齊趙兩地埋下亂因
只有封國不安定 , 才更需要仰賴佢呢個中央 !!!
當時佢把秦國一分為四 , 楚國也是一樣 ,
當中把 "蕃君" 吳芮領土一分為二 , 一半由其手下英布為王 ;
佢自已既西楚 , 除了江東故地外 , 也包括楚王故地
魏國東部 , 還有重要的南陽郡 ... 這種表面平均分封 ,
實際建立實際優勢 , 加以舊六國內部不安 ,
其實可能己經是項羽的 "最優選" 了
(尤其佢原本能控制埋 , 楚國故地的其他三國呢)
至於不定都關中既問題 , 己經被駁過無數次 , 實在不值一提
值得一提的事 , 劉邦係打敗項羽之前 , 其實其他16路諸侯 ,
大多己經被其打趴在地 , 但西漢結果仍行封建 ,
可見當時分封係人心所向 ... 西漢既王畿 ,
大概佔天下2/5既秦國故地 , 論人口 經濟能力等方面 ,
關東封國們可能佔不只2/3 , 為甚麼劉邦分封又不叫逆天而行
偏偏項羽就算???
阿拉伯金融風暴
而家隨咗甘生同怪米係咪冇晒人 ?
[quote]而家隨咗甘生同怪米係咪冇晒人 ?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4408515&ptid=206102][color=#999999]黑白熊 發表於 2018-7-4 06:05 PM[/color][/url][/size][/quote]
**** Hidden Message *****
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]大力羅賓信/Leon分別幫助拿過一界姐[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]Ald加入後直情未拿過冠 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]荷利/保雲/Green/Diaw ... 呢D都可以叫巨頭???[/size][/font][/color][font=Tahoma, Verdana][size=16px]undefinedundefinedundefinedundefinedundefined[/size][/font]
支持大台的原因 : 世界上再沒如此親切的電視台
其實這句話不是我先說的 , 而是大陸一位廣東話YOUTUBER郭嘉峰 ,
係佢既節目<瘋狂粵語>講先既 :
https://www.youtube.com/watch?v=6fkkDMB2K0U
本人極度認同佢既說法 , 就小弟而言 , 其實覺得近十年可能更勝從前
但點解會咁呢???
最最最簡單既答案 , 當然係一個台咁大把 , 唔熟都睇到熟拉 ...
事實上 , 係林伯欣時代結束後 , 香港某程度己經進入左一台獨大 ,
當然去到王征時期 , 就更问係無對手 ... 同時 , 香港係電影 音樂 ,
都係Y2K後日暫沒落
所以現今香港人最為認知既明星 , 其實十之八九都係大台明星 ,
果D以為自己好大既余香凝 蘇麗珊 倪晨曦 ,
其實一個二線尾 三線頭既湯洛雯 , 都打死晒佢地拉 ...
甚至去到2010年後 , 大量花旦出走 , 幾大花旦好似不停輪流出現咁 ,
又點會唔親切呢???
真係講真架 , 去到大台一線果D , 好似王好信咁 , 你分分鐘數到佢 ,
同老婆拗左幾多次交 ... 又好唐屎后咁 , 數到佢有過幾多個男人
而最最最親切既係 , 大部份大台明星 , 都真係生活得好生活化 ...
就好似小弟咁 , 就親身撞過雞心 君輕呢D一線花旦 ,
而唔會好似D大陸花旦咁 , 有半打助手跟出跟入羅
... 大家唔好吹我拉 , 其實小弟星都係期六開始先正式得閒 ,
而且如#5所講咁 , 小弟是沒有儲貨的 ...
不過 , 第二章都算寫左1/3架拉 , 希望月尾可以出到拉 ...
今次呢篇<淫魔日記>想寫得隨意一D , 所以好多野未必咁雕琢 ,
希望大家唔好介意拉
(係係係 ... 我明白我以前D作品唔係好多話質數好好 ,
但真係好花時間去雕琢 ... 不過有時寫到某D位 , 會腦閉塞姐)
最後 , 我唸第二章既風格 , 我唸大家係會幾意想不到 !!!
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]
一個post可以開到萬幾頁 :yy31:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4415869&ptid=206102][color=#999999]自拍男 發表於 2018-8-12 01:07 AM[/color][/url][/size][/quote]咩呢度你都玩埋 ... :haha:
[font="][size=16px]回覆嘅,將軍兄其實唔駛咁認真,大家當傾閒偈就得啦
回覆嘅,將軍兄其實唔駛咁認真,大家當傾閒偈就得啦
回覆嘅,將軍兄其實唔駛咁認真,大家當傾閒偈就得啦
1,睇左拉 , 但一定唔會咁快評 , 因為 ...
評左容不易變左剩係吹你篇野 , 無人理我篇第二章???!!!
(係咁架拉 , 凱恩斯都話拉 , 人類係自私架麻)
2,咁肯兄可能要失望拉 ... 之前本來預計8/19都寫得完 ,
但我都安排8/26先出 , 點解???
其實係因為如果我三星期就出到第二章 , 咁我既第三章
咪又要好快出??? 講真 , 我真係寫唔切架 ...
3,講一點題外話 , 最近有套電影上畫 ,
原來係原著係AV女優紗倉真菜既小說<最低>
佢絕對係日本文學能力最高既AV女優 ... 咁呢度係文區
所以順帶一提姐 ... 聽講佢既女性角度睇AV ,
會令人有新一翻感受呢 !!!
(或者對我地色文創作都會有幫助)
對於這個問題 , 小弟要分三點來答你 :
1,其實小弟係#1己經講左 , 清朝4任皇帝中的三次繼任 ,
都唔係因為 "嫡長子制" ...
(我提一提笪皇太極 , 只係想講 , 佢係某種定義都係嫡長子
但繼任就唔係呢個原因)
我係話係入左中原後 , 佢地選定太子(不無論是否秘密) ,
基本其實都係依照 "嫡長子制"
2,無錯 , 順治同康熙都唔係嫡子 , 但問題係皇太極同順治
本來就無嫡子 , 所以順治同康熙繼位 ,
基本都唔違反嫡長子制 ... 如果你話佢地都唔係庶長子 ,
係 , 但係漢 宋 明歷朝等多次斷嗣入繼 ,
都唔係完全跟足嫡長子制架拉
3,其實呢個我都唔係好明 ... 因為如果話嫡長子制無得爭 ,
咁 "明立太子" 唔通有得爭過 "秘立太子" ,
所以我認為 "秘立太子" 真正既功用係避免左太子被針對
事實上 , 雍正之於康熙 嘉慶之於乾隆 ,
都唔係太明顯易見既嫡長子 , 所以 "秘立太子" 仲有迷惑性
但到左道光之於嘉慶 , 其實同明立太子己經相差唔遠 ...
係咸豐同老六可以爭下 , 但結果都係比左咸豐 ,
咁咸豐唔係WIN在嫡長子係WIN咩???
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
... 或者我再講清楚D講明白我既立意拉 ...
1,我其實真正既意思係 , 頭四任除努兒哈赤本尊外 ,
後繼三任的確唔係因為 "嫡長子制" 而繼位 ,
我說的 "嫡長子制" , 是指清朝入關後慢慢接受下來的 ...
2,這個可能我說不好 ... 我雖然寫左 "嫡長子制" ,
但 "嫡長子制" 真正既意思唔係話硬制度上 , 因為硬制度上
一定係 "秘立太子" ... 我這裡的觀念上 實際上 ,
係按照左 "嫡長子制" 既方法去做
3,有人話 , 其實即係睇母妃地位 , 我首先問呢個 "地位" ,
係指 妃子品位 排名定 后族力量 ???
如果係後者 , 令皇貴妃只係包衣出身 , 何來后族力量 ???
如果係前者 , 雍正生母其實品位不高呢 ...
我個人認為 , 唔係佢養母係康熙第二任皇后 , 佢連入場卷
都未必拿到 ...