[url]https://www.youtube.com/watch?v=K1s3J8bjiu8[/url]
講真 , 我真係覺得呢樣野真係有得拗 ...
當時JUDY對外宣稱佢自都係嫡子(事實佢唔係) , 如果係既係 ,
JUDY其實當時就係在世嫡長子(事實上佢係在世庶長子) ...
正如天兄所講 , 惠帝唔係太子嫡出 , 佢只係太子庶長子 ,
所以係當時而言 , 就係世嫡長子(在世庶長子)VS庶長孫 ...
其實唔係想像中咁一面倒
[url]https://www.youtube.com/watch?v=eAgBO3bPMX0[/url]
[color=#000][font="][size=16px]修女我建議過,米兄就話尼姑,依家將軍兄又想淫啲名人,咁不如香港小姐,粗口盈呢個名,好有代入感
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2018-8-27 11:31 AM 編輯 [/i]
大家今日時間唔係太多 , 無法立即展開討論 , 所以 ...
為左唔好儲蓄太多未回覆留言 , 今日主力都回覆返舊留言先 :
1,"粗口盈" 又太白拉 , 一定比人覺得我影射某人拉 ... ^.^"
不過改為 爛口如 爛口妮 等就可以唸唸 , 橫掂講到 "爛口"
我心入面既想像原形都唔係 "粗口盈"
不過 , <淫魔日記>係玩名女人 , 而且係上層離地生活為主 ,
爛口如/爛口妮 未必會係本系列出現 , 寫既話應該係當單篇咁出
2,其實除左 "粗口盈" , 小弟其實都試過 "惡言相向" 式既色文 :
美國狼婿--幹著那個看不起我的猶太丈母娘
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26665248&extra=page%3D14]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26665248&extra=page%3D14[/url]
(SORRY , 忍唔住又打左廣告TIM ^.^)
唔 ... 其實幼稚園老師我都有唸個^.^(尤其等佢上上下堂 , 的佢去隔離房仔 "就地正法")
不過 , 本系列主題都係社會名流 , 高端出身/行業女性 ,
幼稚園老師應該好難係名人吧 ...
所以我唔排除係單篇度 , 會寫呢個題材 !!!
1,肯兄覺唔覺得我風格變左???
我懷疑自己受到肯兄影響 , 男主角好似常虎咁 , 有著一顆溫柔 善良的心
不是嗎??? ... 當然不是 !!!
因為男主角其實只會對勝男溫柔 , 佢馬上就會重回重口味調教世界 !!!
:lol :lol :lol :lol :lol
2,"勝男變助手" 呢個最初係唸過下 , 不過好快就BAN左 ...
勝男係一個善良既人 , 會知道佢係出面多女人 , 但就唔會過多咁去過問 ,
佢就好似一個賢良既大婆形象咁 , 男主對佢既係真愛
:$ :$ :$ :$ :$
3,淫辱佢門下其他師妹就未必 , 但E+設定左有一場 , 會跟佢去橫店拍野 ,
咁到時就可以玩 "有中國特色" 既COSPLAY !!!
:smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47:
暫時唸緊既係 , COSPLAY近期大紅既 "清宮黑魔后" ,
或者前兩年爆紅既 "南朝郡主" ... 一如以往 , 大家可以繼續比建議架 !!!
:smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47:
黑魔后行兇片段 :
[img]https://upload.cc/i1/2018/08/26/bFisYx.jpg[/img]
果一章女主角就未必係勝男 , 暫時只係初步構思階段
4,其實小弟連第3第4章既好多內容 , 都未完會確定:smile_35:
不過 , 暫真係未唸過少女 , 反而唸過唔少 "童顏熟女" , 肯兄接唔接受???
:smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47:
[font=sans-serif][color=#222222][size=15.008px][b]想問鹽的歷史[/b][/size][/color][/font][font=sans-serif][color=#222222]
[/color][/font]
[font=sans-serif][color=#222222][size=15.008px][b]"人唔可以缺少鹽" 似乎係現代人既共識 , 但係小弟其實覺得好奇怪 ,[/b][/size][/color][/font]
[font=sans-serif][color=#222222][size=15.008px][b]人係進化之前就係類人猿/猩猩 , 是不能一開始就會提練純鹽 ,[/b][/size][/color][/font]
[b]鹽份最多也只能在天然食物人吸取 ... 那人係幾時知道自己係需要[/b][font=sans-serif][color=#222222][size=15.008px][b]鹽份???[/b][/size][/color][/font]
[font=sans-serif][color=#222222][size=15.008px][b]係幾時開始會[/b][/size][/color][/font][b]提練純鹽???[/b]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=nOkzGwv8oKs[/url]
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2018-8-28 07:14 PM 編輯 [/i]
實不相瞞 , 其實呢個方向小弟係一出道果陣 , 己經寫過 ...
:smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35:
事實上小弟係初出道時 , 寫既角色設定大多都係演藝 體育 商業
政治等界別既名人 ... 如果計埋非名人題材既醫護 社工 ,
呢六個界別己經寫得好多 , 若非唸到新題材未必再寫
E+唸緊第三 第四章兩個主角 , 一個會係金融/地產是但一個界別
另一個既界別你應該估都估唔到 !!!
:smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47:
(題示 : <淫魔日記>係講上層社會既 , 呢個界別都係係上層社會
影響力會較大 ... 不過我E然覺得你唔會估到 ^.^)
不瞞米兄 , 我睇今屆香港小姐果陣 , J 既其實係佢地 :
[IMG]https://cdn.hk01.com/di/media/images/1792962/org/807b8310c4eda6c905e6b6dff05258b2.JPG/ms3Jid0PWGrsWjgen0hvLw68K50If19I5HC1b-RwtW8?v=w1600[/IMG]
[IMG]https://cdn.hk01.com/di/media/images/1792991/org/996a63dffb0e4e501064d0dff60b7eb6.JPG/d5PBJlDKXKJtuqMHPpjSF5j3X1KeQf5RGevgyxnr4Ms?v=w1600[/IMG]
:smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47:
講真 , 我一向都對新出爐港姐無咩興趣 ... 不過我注意到一D現象 ,
好似港姐高學歷化 明星富二代化 , 呢D現象可能會寫出來玩下
事實上當年10A當選 , 都啟發左我寫呢一篇 :
我和小姐的秘密約定
https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=25232870&extra=page%3D34
======================================================
而我家小姐--凱莉,是老爺的獨生女、掌上明珠 ... 刪掉中間一百多字 ... [color=red]三年前高中畢業考試,凱莉小姐更是考得全國第一名呢[/color]~小姐年紀輕輕,就有這麼多成就,我這管接管送的老僕,也與有榮言拉..
======================================================
:smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47:
"學霸" 題材叫寫左勒 , 而勝男本身就係 "運動型" 女星 ,
寫女星既話又要唸下有咩新題材勒 ... 不過 , <淫魔日記>唔係專寫女星
我反而期待有咩其他界別名人 , 尤其係上層社會名人 !!!
:lol :lol :lol :lol :lol
之但係我同上層社會唔熟 , 上層社會會有咩名人 , 我其實就唔係好知 ,
所以都係希望大家比多D議見拉 ...
:smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35:
看來 , 人類提取純鹽技術很早就己經出現 ...
小弟想跳一跳開 , 問一問咁係蔗糖出現前 , 人類有無技術
係專門提取純糖呢???
多謝異兄的留言 !!!
:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:
對於女主的對白問題 , 我覺得是有一埋由的 ...
1.正如異兄所講 , "催眠" 設定解決左好多問題 ...
相對於年齡 , 其實我更擔心既係性格 , 因為文章前1/3既描寫
女主其實係有D掘強 好勝既人 , 之後變得咁溫馴都係靠催眠架咋 !!!
2,其實我覺得女性 , 係面對自己鐘意既人時 ,
或多或會降低自己既語言年齡 , 就好似 "戀愛會令人降低智商" 既情況
(舉個不恰當既例子 , 點解近年咁多高中產女性被網騙/電騙???
因為佢地內心都住了一個小公主麻)
:smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35:
相反 , 真正受柴米油鹽困擾既女性 , 就真係未必有呢種心思 ...
係高中產女性呢個設定 , 只要唔係4-50碎仲玩娃娃音 , 係個人既理解
應該都可以接受
:$ :$ :$ :$ :$
(不幸的是 , 我身邊真係有女性4-50碎仲玩娃娃音 ... 雖然唔係對我
但感覺都好難受 ^.^")
:smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35:
... F兄係咪有少少誤解???
小弟這篇是原創作品 , 人物也是原創的 , 怎可能有照片呢???
我只能說係創作時 , 我是有一個 "想像原形" ,
去幻想整個故事出來~~
:$ :$ :$ :$ :$
不過講開又講 , 當小知識咁分享一下 ...
原來香港8/90'S既武打女星風潮 , 可以話世界電影史上既特例
因為當時世界根本無其他地區 , 會拍咁多武打片
除左本土既惠英紅 胡慧中外 , 仲有一大班鬼婆 ,
日本既大島尤嘉利 西脇美智子 , 其中好多係世界武術冠軍 ,
好似西脇美智子 , 就係日本健美冠軍 !!!
https://www.youtube.com/watch?v=rgQIwiIszD0
[img]http://p0.ifengimg.com/pmop/2017/05/02/4b00609f-143b-47ea-8745-f37402a8a4be.jpg[/img]
其實 , 小弟個基本問題想問一下 :
人類不食鹽到底會怎樣???
而且 , 如果原始人係肉類就能吸取鹽份 ,
那為何現在人食咁多肉 , 都仲要下鹽???
想問如果計2000後 , 世界樂壇五大天后 , 會係邊五個???
首先戴定頭盔 ... 小弟從來唔會找英文歌來聽 ,
聽都係因為餐廳/健身室/剪髮鋪果陣播 ... 岩岩睇左呢個YOUTUE
雖然我覺得佢可能有少少偏向 , 因為好似有D我幾熟既佢無 ,
佢入選既我又好多覺得唔熟 ... 不過我還是用佢做標準先拉 :
https://www.youtube.com/watch?v=NCe1Vp1b_wk
當中 AVIRIL 好似入左四首 , 而且好似首首都好耳熟 ;
小甜甜入左兩首都唔錯 ...
但 CHRISTINA 入左既得花木蘭我熟D , 反而 FIGHTER 又無 ;
TAYLOR 我一向唔鐘意 , 亦唔覺得好聽 , 雖然我知道佢好紅 ...
RIHANNA 入左三首 , 而且兩首我耳熟 ;
MILEY CYRUS 同 KELLY CLARKSON 入得勁多 , 但我又唔係咁鐘意 ;
LADY GAGA 都入好多 , 但好似得 BAD ROMANCE 好熟 ,
其他好似都係入一首 , 雖然有D真係好鬼 HIT ...
如果計2000後 , 世界樂壇五大天后 , 會係邊五個???
(計流行程度就得拉 , 如果計埋我既喜好 , 就唔駛開POST問拉)
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2018-9-5 07:45 AM 編輯 [/i]
宣萱 1970年8月18日(48歲)
============================
萬綺雯 1970年10月2日(47歲)
胡蓓蔚 1971年11月12日(46歲)
江美儀 1971年9月20日(46歲)
陳煒 1973年11月21日(44歲)
佘詩曼 1975年5月28日(43歲)
滕麗名 1976年1月20日(42歲)
田蕊妮 1977年9月28日(40歲)
楊怡 1979年8月30日(39歲)
胡杏兒 1979年11月6日(38歲)
姚子羚 1980年11月21日(37歲)
李施嬅 1981年2月12日(37歲)
唐詩詠 1981年5月3日(37歲)
胡定欣 1981年9月9日(36歲)
譚凱琪 1981年10月10日(36歲)
黃翠如 1981年10月23日(36歲)
李佳芯 1982年11月27日(35歲)
黃智雯 1982年12月21日(35歲)
=============================
岑麗香 1984年11月17日(33歲)
王君馨 1986年5月5日(32歲)
湯洛雯 1987年5月6日(31歲)
朱晨麗 1987年12月2日(30歲)
朱千雪 1988年6月28日(30歲)
黃心穎 1989年1月23日(29歲)
劉佩玥 1989年9月9日(28歲)
陳瀅 1989年10月22日(28歲)
龔嘉欣 1989年12月5日(28歲)
蔡思貝 1991年2月6日(27歲)
陳凱琳 1991年6月23日(27歲)
肯兄 , 我岩岩睇完<美女阿Ken 第二節>拉 !!!
需然無咩 "露出性愛" 場面 , 但有幾個場景都幾過癮 ,
好似一邊插住思姐 一邊強吻CANDY , 一個比插到丫丫叫 ,
一個被迫無得出聲 , 常虎不愧為最強淫魔 !!!
最慘係思姐 , 一醒返就比CANDY話係性奴 兼一臉嫌棄 ,
常龍無救佢不特止 , 仲一心去JOIN3P ...
我係思姐都喊死 !!! 難怪會比常虎既溫柔征服~~
(講真 , 我私下其實將肯兄既思姐 米兄既師姐 , 同本文
我自己既師姐 ... 三個C姐為假想敵咁比較)
最後一PART簡直 "畫龍點睛" !!!
首先思姐一句 "我想食心形蛋公仔面" , 接受常虎心意 ;
但更絕既係 , 一有壞人來襲 , 思姐仲要主動保護常虎 !!!
不禁唸楊千萬歌詞 : 但願扮作英雄去保護你 ...
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=13px]其實唸唸下 , 我地E+講既滿人 漢人 , 其實係當其時係咪真係有咁明確界線???[/size][/font][/color]
[font=Tahoma, Verdana][size=13px]就好似楊隋同李唐既祖先 , 可以肯定係北朝時期 , [size=1em]其實[/size][size=1em]都係以鮮卑姓名活動 ,[/size][/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=13px]如果去除左血統 , 咁[size=1em]鮮卑化漢人 漢化鮮卑人 , [/size][size=1em]其實都係指同一批人 ...[/size][/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=13px]
[/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=13px][size=1em]我甚至再大膽點講句 , 十九兄的說法其實係受 "血統論" 所影響 , [/size][/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=13px][size=1em]但問題是從一開始 , 滿族既構成本來就人工化 ... 因為滿族其實唔可以=女真[/size][/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=13px][size=1em]因為佢將野人女真排除於外 , 反而加入了關外漢人[/size][/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=13px]
[/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=13px][size=1em]滿族從一開始既構成 , 就可以把漢人納入其內 , 咁點解魏佳氏會唔係呢???[/size][/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=13px][size=1em]#5有講包衣不屬漢旗 , 咁佢升左為旗人 , 仲點會唔係滿旗呢???[/size][/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=13px]
[/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=13px][size=1em]原屬章佳氏的章子怡 原屬佟佳氏的佟大為 , E+係身份證上族籍一欄上填既 ,[/size][/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=13px][size=1em]唔係滿族咩???[/size][/size][/font]
如果陸劇要走出國門 , 大家覺得向那裡宣傳較好???
陸劇近幾年<三國><神雕><步步><甄嬛><武媚娘><瑯琊榜>開始 ,
叫做慢慢有外銷出去 ... 不過以小弟理解 ,
就算之前陸媒吹得多誇張 , 說甚麼日本大媽好熱捧<甄嬛> 俄國人大讚范爺美
其實這些劇在日本 俄羅斯真正影響好有限 ... 最多最多係南韓 ,
真係比較有回響(唔係都唔會買<步步>既版權拉 , 而且重拍卡士都幾大下)
講真 , 以文化共通性以言 , 我唸大中華一定係首選 , 而且一早己經攻陷 ;
本來日本 韓國都係儒教文明圈 , 而且大家都鐘意睇宮劇
(日本有<大奧> , 韓國有<大長今><明成王后>等) , 但問題係人地文化既產業 ,
本來就唔會比你差好多 , 你唔係咁易攻得入 ...
之前有陸媒話有套<媳婦的時光>(好似係咁既名) , 係非洲某國大紅 ,
不過我始終覺得 , 非洲文化未必咁食得落陸劇 , 而事實上之後亦唔見有其他 ,
有近似既成積 ... 咁南北美 西歐就更加唔駛講 ,
就算係俄羅斯我都覺得未必得 , 咁仲有咩地區係有機會???
其實最大機會就係東南亞 , 這本來就係港劇基地 , 港劇退場 陸劇接手 ,
真的再正常不過 ; 其次小弟覺得係伊斯蘭地區 , 因為我之前睇新聞話好似伊朗
之前己經比韓劇攻陷左 ... 基本上韓劇有既劇種 , 陸劇都係有既 ,
所以搶韓劇地盤是可以考慮 ...