2019節目巡禮--12套劇集短評
https://www.youtube.com/watch?v=FdYKRLZJwRE
鐵探 :
大制作我向來都唔係咁好 , 但都希望拍得好 ,
唔好似<無間道>咁 ... 另外睇得出好捧袁偉豪
https://www.youtube.com/watch?v=AUr0cyr20ck
多功能老婆 :
感覺唔多好 , 楊四萬 神朱D浮誇都唔係好掂
9豪又係D自戀野 , 見到都反胃
https://www.youtube.com/watch?v=OrfAY-I9Ibo
白色強人 :
好似好奇怪 ... 呢套唔係上年巡禮左拉咩???
呢套野我真係有d野想講 ,
係外表上安仔係奸角 , 但我希
https://www.youtube.com/watch?v=fIQ2LYz7Knc
包青天 :
個巡禮剪到亂過乜咁呢 ... 唯一可以讚既係 ,
好似幾多囡囡 , 除左定欣 子羚 , 仲有YOYO
水晶梨 靚湯 陳叉妹
https://www.youtube.com/watch?v=b4JMkmRWeS0
金宵大夏 :
比我想像中正 ... 不過就唔知主題係咩 ,
如果純過50年前既前世 , 咁果D懶係分屍既野
又係咩來???
https://www.youtube.com/watch?v=Vc1ijBVotc0
牛下女高音 :
睇過款 , 其實賓賓個女一其實唔係咁堅咋喎 ,
真正主角似係D老戲骨多D ...
https://www.youtube.com/watch?v=jN3w1B9vZT4
街坊財爺 :
我只可以講 , 我有少少想睇早期既放數 ,
後期果D真心多謝晒 ... (其實<火線下><果欄>
己經夠爛 , 唔會再點睇)
https://www.youtube.com/watch?v=11Z4p2Zw1mw
C9特工 :
高海怪做女一己經唔想睇 , 劇情又係D賣弄野 ,
興趣真係唔大
https://www.youtube.com/watch?v=j_KTlpib61o
十八年後的終極告白 :
會唔會得個綽頭唔敢講 , 但呢種探討人性既戲
我自己就好BUY ... 我寧願唔好咩 "真正兇手"
變左查案刻我反而唔想睇
https://www.youtube.com/watch?v=a_keZh5DTqY
解決師 :
唉 ... 唐屎后做女一 , 己經扣一半分 , 但係
張穎康有份做男二 , 我又有少少想睇
https://www.youtube.com/watch?v=ImT7S7L1MtI
機場特警 :
好明顯只係為巡禮拍既求其野 , 無野好評論 ...
https://www.youtube.com/watch?v=q9NFyDFIYes
殺手 :
巡就一般般 , 但幾有興趣睇下江美人 龔嘉欣 ,
我就唔求佢有咩內咸架勒 , 但求好笑架姐
[url]https://www.hk01.com/search?q=%E6%B1%9F%E7%BE%8E%E5%84%80[/url]
政治正確社運
法律
革命
內戰
知識份子
才女
阿爾蓋達>>IS>>庫爾德
遊撃隊
恐怕份子
圍村
有無人唸過 , 清朝既敗亡係由鄉村底層社會開始崩壞???
"土豪劣紳" 係中國filter_198係80年前 , 推翻舊中國政府時常用的革命詞匯
係印象中都窮人的惡棍 , 而且至少係幾百年來都是一樣 ...
但有無人唸過 "土豪劣紳" 都有一個劣化的過程???
首先是取消科舉制 ... 科舉制其實是和宋代開始確立的士紳社會好大關係
基本上 , 士人和鄉紳是一體兩面的東西 , 可以是士人因為功名 ,
辭官後被納入鄉下的士紳群體 ; 也可以是有經濟能力的鄉紳 ,
支持子弟考取功名 , 成為士人 ... 清末取消了科舉制 , 斷絕了上升之路
土豪就只有在土地上壓榨出利潤
但係中國現代史 , 原因可能仲有兩個 :
第一個是產業全球化問題 , 第二個是中國城市化問題
在中國古代社會 , 鄉紳不僅是富有者 , 也是文化擁有者 , 還是道德領袖
他們和農民是共生關係 , 為什麼到了中國現代史上 , 變成了對抗關係???
我們想象一下 , 王家租種了士紳張老爺家的土地 , 給國家交完皇糧 ,
再給張老爺家交租 , 剩下的糧食剛剛夠一家 ... 但農耕經濟波動性不小 ,
解決方案有二 , 第一搞點家庭手工業 ... 古代有個傳統叫 "男耕女織"
可以說明 , 民間手工業其實係散落於普遍農戶 ...
可是近代中國國門打開 , 洋貨涌入 , 土布喪失了競爭力第一條生計就被斷
第二是社會關繫上 ... 就是士紳和農民之間的熟人關系 ,
正常年景我當然要交租 , 但是遇到年景不好 , 都要餓肚子活不下去 ,
紳士可能會主動免去一部分租 , 甚至送給佃戶一點糧食 , 幫他們度過災年
但近代社會伴隨著城市化 , 城市生活質量大幅度超越鄉村 ,
士紳開始搬到城裡居住 , 在城裡買房 , 把孩子送進洋學堂接受新式教育
鄉下的田產是他們主要的收入來源 , 就是托人去代管 ,
就叫二地主吧 ... 這批人也要收入 , 和包稅商一樣就在農民身上再收一點
第二就是他們很少考慮鄉親情感因素 ... 所以一到災年 ,
士紳和農民就成了生存上的矛盾 , 就是因為失去了處理問題的彈性和人情
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2018-11-17 05:01 PM 編輯 [/i]
前年有馬刺 上年有火箭 ... 歷來有咩被排除於總決既歷史級強隊???
前年既馬刺 , 係NBA史上最強二哥 , 雖然西決比人0-4掃地 ,
但係都係因為可愛傷左 ... 第一場佢傷之前 , 仲係領先20幾分
上年既火箭係當季常規賽冠軍 , 係西決曾經3-2領先 ,
但CP3左之後就倒輸3-4 ... 我唸都無咩人會唔同意呢兩隊 ,
係歷史上應留一名既強隊 , 咁大家有無咩其他係總決以外既強隊???
我第一個唸起既係80年代 , 幾次係東決比綠軍淘汰既76人
不過為免過多例子 , 我建議係前後幾年入到總決既 , 都唔駛提出
另外 , 我覺得都要有其他標準 , 如入到東決或西決 ...
好似有年小牛比人黑8 , 就無理由入選 ; 另外最係常規賽非常特出
不然年年都會有東決或西決架拉
如果按上面三個條件 , 我唸起2002既帝王
小說家大鱷
律師
海盜
牛仔
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2018-11-20 12:14 PM 編輯 [/i]
紅著紅著就不紅的球星
LBJ東岸8連霸好強??? 回顧NBA歷史西霸天 東方不敗 ...
台慶美圖(阿田)特色騎兵介紹
我覺得兄台唸少左一樣野 ... 就係窮既男人 , 尤其係死左老婆既窮男人
對於佢地來講 , 有老婆己經千幸萬幸 , 未必有條件介意女人有無仔女 ;
事實上小弟 , 都聽過唔少阿婆爺爺講往事 , 雖然無聽過娶有仔女既女人
但就聽到另一樣野 ... 我舅公就係比我阿婆既阿媽收養 ;
我朋友既爺爺都係比佢太爺收養 ... 這係另一種方法令 "因姦成孕" 既人
有基本長大成人 , 即使現在中國一樣有收養 , 甚至買子活動
查返D資料 ...
92年應該係 "正牌四大中鋒" 既 Bradley-Daugherty 既當家時期 ;
97年就係 MOURNING 同 TIM-HA ...
另外07既爵士 , 好似就係 D-WILL 既當家時期 , E+影都唔見埋 ...
察合台汗國分裂的經過
https://www.youtube.com/watch?v=hUP4-tbWGs8
其實察合台汗國早期 , 一直為窩闊台汗國所支配 ,
1301年才因窩闊台汗國的海都汗去世 , 察合台汗國才真正獨立 ,
在篤哇汗統治下吞滅了窩闊台汗國 ...
經過幾個大汗 , 1330年篤哇汗最少的兒子--答兒麻失裡登位 ,
這時本部元帝國經歷內戰 , 對察合台汗國的控制減少 ,
答兒麻失裡便進行商業改革 ...
事實上 , 察合台汗國可分為兩部份 , 西面河中地區是商業地區
東面是草原 , 也就是兵源區 ... 因為見元朝 伊兒 金帳 ,
都因為商業發展而富有 , 他也進行重商改革 ,
而且經常駐在西部
問題是 , 東面草原是兵源區 , 帝國原首都也設在這裡 ,
之前歷代大汗都會東西巡迴 , 以保地區平衡 ...
但答兒麻失裡在位4年全都駐在西部 , 和東部權貴己經關係疏遠
加上他又進行宗教轉變 , 傳向伊斯蘭既政策 ...
這其實是為了和民眾建立關係 , 減少貴族勢力 ,
但就得罪了權貴 , 東部權貴發動兵變 , 殺死了答兒麻失裡
答兒麻失裡死後 , 察合台汗國進入混亂時期 ,
16年內換了6位可汗 ... 四大汗國的特色是以汗族為國家主幹 ,
輔以異姓軍事貴族 , 在篤哇家族因內戰而死傷殆盡時 ,
他們使變身為國家主人 , 最主要兩大家族是 :
巴魯剌思家族 朵豁剌惕家族
巴魯剌思家族是最初分封給察合台的四千戶 , 中其中一個千戶 ,
是世守西部河中地區 , 是帝國西部的最強異姓貴族 ;
朵豁剌惕家族本來不算顯赫 , 是答兒麻失裡死後的亂局中 ,
走向強大並成為東部最強異姓貴族
到合贊算端汗時 , 只能利功暴政 殺戮來鎮壓 ...
到1346年巴魯剌思家族首領哈劄罕 , 聯合多位權貴攻殺合贊算端
後由哈劄罕推舉一宗王繼任 ... 新汗成了哈劄罕的傀儡 ,
其他異姓貴族變相成了哈劄罕的臣子 , 自然不服 ,
所以其他權貴都扶立汗王 , 只有巴魯剌思 朵豁剌惕兩大家族 ,
算有競爭力 , 所以就分裂成東西察合台汗國
[color=#000][font="][size=16px]好多人一來就估得獎 , 但小弟覺得睇五強可以更清楚[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]更多人係大台地位如何 ... 話不多說 :[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]預測女配五強 :[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]黃心穎 鄧佩儀 張曦雯 林秀怡 陳瀅[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]========================================[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]首先 , 我始終覺得頒獎禮係用來捧人 , 所以主要係估U35既小花[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]黃心穎比大台捧既程度 , 我唸唔使點懷疑拉 ;[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]張曦雯E+算有人氣 , 評論都叫唔錯 ... 陳瀅都係可捧之人 ;[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]林秀怡我係有少少私心 , 而且佢算第一次演女三 , 一定支持佢 !!![/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]話說回來 , 我覺得大台為左唔想比人X , 可能都會擺2-3年老餅入去[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]預測男配五強 :[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]========================================[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]呢個我識估 , 棄權 ... ^.^"[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]預測女喜五強 :[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]黃智雯 陳煒 胡定欣 李佳芯 王君韾[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]========================================[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]黃智雯 陳煒 胡定欣 李佳芯4個都唔駛講拉 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]報紙講最多就係佢地 ... 王君韾今次其實演得幾好 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]但唔知E C9受唔受???[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]預測男喜五強 :[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]陳家樂 馬國明 陳展鵬 馬德鐘 王浩信 譚俊彥[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]========================================[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]無錯 , 我係打左六個 ... 事關 , 我覺得馬明 陳同王 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]大台比面派對都會比佢地入圍 , 譚俊彥本身就想捧 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]馬德鐘有網絡人氣支持 ... 陳家樂可能機會低少少 , [/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]不過當時捧佢捧得好勁 ... 我唸男喜同視帝都會呢六個之中[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]預測視后五強 :[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]黃智雯 胡定欣 李佳芯 周麗琪 王君韾[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]========================================[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]理由同女喜差唔多 , 無左陳煒係因為我認同一位版友所言 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]佢本身就唔係女主 ... 有周麗琪係因為 , [/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]人地係華鼎獎都入到五強 , 大台應該都會比下面 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]預測視帝五強 :[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]========================================[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]理由同男喜一樣[/size][/font][/color]
7654589865445876
[font="][size=16px]可能大家未必咁認同 , 但我反而覺得君輕個角色 ,
先係今年最比同共鳴我既一個 ...
好多人話唔明君輕點解死都唔離婚 , 真係咁難明咩???
我地回想一下 , 所謂係問題既細J太忙唔理佢 鍚隻狗仲多
君輕其實都係發左D少少皮四 ...
係直到一次小皮四講左句 : "咁你今晚就陪佢(狗)訓拉 !!!
結果細J就己經講 : 不比我地分手拉 ...
你地明唔明白???
只係因為一件咁小既事 , 老公竟然就同自己講離婚(分手) ,
個衝擊有幾咁巨大???!!!
自己好似係一件 , 老公完全唔留戀既野 , 丁點想維護都無
比著係你你會點唸???
你個腦一定會唸 : 發生左咩事 , 點解會咁???
係咩原因老豆會咁輕易就放棄我??? 我對於佢到底係咩野???
當你打算對一個人負托一生 , 結果你得到一個咁回應 ...
唔通你就此罷休咩???
事實上 , 直到細J同佢講左事實後 , 君輕就好似心結己解咁
先真真正正同大J開始 ...[/size][/font]
籃球養生術
素顏
化妝
適合顏射 : 童顏 賢妻良母臉 TB
適合肛交 : 童顏 長腿(高跟鞋)
畫心形 : 獻給你的生日禮物
口紅--口交
退役運動員
有波無樣
唔講野似淑女 , 講野似八婆
著被讓你硬 , 除衫讓你軟
女星 MAKE OFF
跳舞
墮LIN
工業人材化
[url]https://www.youtube.com/watch?v=8xxtFhJ3GtY[/url]
臨近頒獎禮 , 就立即SELL悲情 ... 視后真係可以喊返來???
[color=#000][font="][size=16px]
估唔到E+2018年都仲有人出呢一招 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]上年唐屎后年尾炒分手 , 今年煒哥再進一步 , 返炒離婚 !!![/size][/font][/color]
[url]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26868324[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=rPx6SGUyQFs[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=diaVEE3crBE[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=wXNXGJrrE0s[/url]