娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2018-12-23 07:31 PM

[url]http://gaodengyi.blog.kepu.cn/20151129142908.html[/url]

迦樓羅女王 發表於 2018-12-24 09:03 AM

[img]http://gaodengyi.blog.kepu.cn/wp-content/uploads/sites/2/2015/12/%E5%9B%BE1-%E4%B8%AD%E5%9B%BD%E8%BF%91%E4%BA%94%E5%8D%83%E5%B9%B4%E6%9D%A5%E6%B0%94%E5%80%99%E5%8F%98%E8%BF%81%E5%9B%BE%EF%BC%88%E7%AB%BA%E5%8F%AF%E6%A1%A2%EF%BC%8C1972%EF%BC%89.jpg[/img]
[img]http://geoscien.neigae.ac.cn/article/2015/1000-0690/1000-0690-35-9-1156/img_4.png[/img]

迦樓羅女王 發表於 2018-12-29 05:13 PM

[youtube]fTiT5IEuAhQ[/youtube]

迦樓羅女王 發表於 2018-12-30 06:46 AM

[color=#111111][font=Roboto, Arial, sans-serif][size=14px]話說 , 小弟最近突然記起一個細個陣學過既名詞 "鋼牙同盟" , 但最近點搵都搵唔到 ... 小弟都算幾鐘意歷史 , 所以應該唔會記錯 ; 就算改用 "鋼牙聯盟" 去搵 , 都係一D GAME或者係有關箍牙既逸事 , 但係我覺得個GAME名 , 同箍牙逸事以此取名 , 其實都係因為受到原此歷史名詞影響 ... 有無記得 "鋼牙聯盟" 係咩來??? 我好似記得同英國D關係[/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2019-1-15 10:19 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=SZiGZpCq2MU[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-1-15 10:54 AM

https://www.youtube.com/watch?v=SZiGZpCq2MU

現在說亞洲發達國家 , 大家首先會想到日本 , 第二是星加坡 ,
第三可能是中國/南韓 ...
但其實菲律賓 , 曾是僅次日本的第二大亞洲富國 !!!

事實上係西班牙時期 , 因為西班牙係亞洲無殖民地 ,
佢主持既白銀貿易 , 都係先要係菲律賓停泊 ... 所以菲律賓 ,
可以話係西班牙帝國最重要既中轉站 :
中國的瓷器  茶葉  絲綢 , 東南亞的香料 , 美洲的白銀 ,
都係係菲律賓進行交易

後來 , 菲律賓既宗主變成美國 , 美國想將佢打造成工業國 ,
產品曾經遠東南亞 , 馬尼拉又稱小紐約 ,
係60年代唯一叫板東京既大城市 , 國際企業亞洲總部都設係度
菲律賓財團亦係僅次日本財團既存在

菲律賓既沒落大概係因為美國撤出 ... 因為美國將戰略注意力
移到去日本  南韓  台灣 , 工業生都向佢地轉移 ,
所以菲律賓一下子大亂 ... 後來 "人民力量革命" 走民粹路線
對勞工過度保障 , 進一步拖跨菲律賓經濟

迦樓羅女王 發表於 2019-1-15 01:11 PM

睇小弟D文都係#1起  #2止 , 最多最多都係去到#3 ,
就知我其實唔係一個 , 好有耐心既作者/讀者拉 ...

至於 "低俗" 方面 , 我覺得就好似小弟D短篇咁 ,
都己經成村人出長篇連載拉 ... 追連載既市場都飽和
咁我係咪應該出下短篇 , 滿足一下其他需求???

"低俗" 都係一樣 , 文雅既文區己經一大街都係 ,
反而真正玩 "低俗口味" 既唔係咁多 ...
我覺得一個好既甜文區 , 唔係要一味扮文青  小清新 ,
而係要盡量多元一D

要有溫馨甜既 , 都要有小弟呢一類重口味 ;
要有深度滿滿 , 同時要有寫出視角直觀既 ...
咁當然拉 , 有文雅既一樣應該要有低俗 , 咁先平衡麻

其實我自己想睇一D粗口類甜文 , 但好似仲未見到有 ,
仲咁多人話鐘意睇港姐講粗口喎 ...

迦樓羅女王 發表於 2019-1-15 01:32 PM

其實米兄係咪仲記得 , 小弟好鐘恴 "三娘教子" 呢個提材???
不過我唔理架拉 , 貼得係我度 , 我就當你係送比我架拉 !!!

係呢 , 小弟希望今次寫得情感D 同貼地D , 米兄覺得得唔得???
好似霞姨肯幫阿信破處 , 我都係想由情入手
(可憐佢30碎都未破到處 / 阿信用佢來作畫 , 搞到佢好感動)

其實我正正唔係好想 , 又寫到係飢渴熟女直接勾引青頭少年咁 ,
而希望係單身熟女 , 接受左青頭仔既 "愛意" ...

仲有 "貼地" 呀 ... 有無留意#2全場都係 "站立式體位" ???
劏房丫麻 , 剩係夠位比你企住扑架咋 !!!
(順便反駁果D DQ女議員 : 其實扑野真係唔駛咁多地方架 !!!)

迦樓羅女王 發表於 2019-1-18 09:33 AM

"三子孝娘" ... 我怕個熟女未必頂得順喎 ^.^"

今次係有心簡潔D , 不過我覺得 "便利店" 係好重要既故事背景 ,
唔UP兩嘴好似唔太說服到 , 主角真係係 "便利店" 工作既人咁 ...

預告一下 , 小弟下一篇會係2月1日出 , 篇文都係有D硬性資料過多
希望各位見諒 ... 篇文係上年成文 , 不過有少少技術問題 ,
一直唔敢係香討POST , 其實 ... 主要係心理障礙 , E+解決定左勒
(即係係米兄個POST #866問果個問題 ^.^")

至於DQ女 ... 我其實對佢一般 , 不過講土地問題 , 好難唔抽佢水

最後果位 ... 好似有D西口西面咁喎 ^.^"
霞姨雖然講野有少少粗魯 , 但其實對人總算係和眉善目 , 好溫柔架
不過個劏房背景就好岩用 !!! ^.^

迦樓羅女王 發表於 2019-1-18 09:50 AM

其實 , 小弟係早期未有網絡法例前 , 仲寫過一D "明星色文" ...
不過無拉 , 全部都唔見晒勒 ^.^"

總計既話 , 小弟比較正式既文出過119篇 , 仲有D即興2-300字既
就唔記得有幾多篇
(SORRY , 又係度阿伯話當年TIM ^.^")

至於 "油餵精" , 我麻麻地佢 ... 但講到土地問題 , 好難唔講佢
(不過睇文 , 女主角係佢咁樣 "說話風格" 既囡囡既話 ,
我又唔驅 ^.^)

迦樓羅女王 發表於 2019-1-24 09:54 PM

講開又講 , 自從睇完 P兄既大波蓮  包租婆系列 ,
我就搜集左一D "地味" 十足既角色 ...
好似哨牙珍  姣婆四  肥婆蘭  大隻妙  墮Lin娜
尤其係大隻妙 , 我開始將佢同XX女神結合拉
[img]https://upload.cc/i1/2019/01/24/AVgvyC.jpg[/img]
:smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47:

哨牙珍就唸緊佢 :
[img]https://upload.cc/i1/2019/01/24/0lxHas.jpg[/img]
:smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47:

不過以過往經驗 , 小弟賣十個樓花 , 九個都會爛尾
:smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35:

迦樓羅女王 發表於 2019-1-25 03:54 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=XTwbqm9DP3Q[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-1-25 11:37 PM

[url]https://www.youtube.com/channel/UCaJXQbfRDcUsZMKMVp0br5A/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-2-1 10:40 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=ufBZbUOCHLQ[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-2-13 08:48 PM

或者係俾面派對 , 但我既問題係 :
係咪真係有人比佢更有資格拿先???

迦樓羅女王 發表於 2019-2-15 03:04 PM

中國歷史上的 "正統" 傳承 , 係咪應該咁計???

以小弟粗淺既理解 , 所謂 "正統" , 有三大基本原則 :
一, 兩者有傳承關係 , 一般後者收左前者皮 , 從而取得正統 ;
二, 前後應為無縫銜接 , 時間不應斷裂 ;
三, 理論上係同一時間 , 應該只有一個正統 ...
我地以秦帝國為開端拉 ...

--第一階段--
秦 > 西漢(1) > 新 > 玄漢 > 東漢(2) > 曹魏/蜀漢(3) > 西晉 >
=======================================================
(1)秦漢之間應唔應該有個 "楚朝" 呢???
小弟最近睇左呢個視頻 :
https://www.youtube.com/watch?v=nvqwZ1m3c-c
佢講到係秦末之世 , 由張楚 > 楚義帝 > 楚霸王三個皆視為楚 ,
係到西漢都係視為一正統政權 ...

不過 , 小弟覺得說西漢直接承自於秦 , 其實都算說的通 ,
因為正統既所謂傳承 , 就係睇邊個去收左上一個 "正統" 既皮 ,
咁收秦朝皮果個又真係老劉喎 ...

(2)東漢光武帝其實點都有正統 , 因為佢收左新朝既皮 ...
不過係東漢既論述 , 佢係唔承認新朝 , 新朝無左正統 ,
咁東漢就唔可以因收左新朝既皮 , 而取得正統 ; 同劉傋一樣 ,
佢係自認自己同西漢係同一個 "漢" , 事實上佢都係漢室旁支 ,
只係相比比劉傋近返丁點

(3)曹魏既正統 , 就係因為收左東漢皮 ; 蜀漢既正統 ,
係來源於佢自稱自己就係漢 ... 好似只有老孫 , 拿不出說法來
最多好似都係用同玉璽既淵源說事

--第兩階段(北線)--
前趙(1) > 後趙 > 冉魏 > 前燕 > 前秦(2) > 後秦/後燕(3) >
北魏 > 東魏/西魏(4) > 北周/北齊 > 北周
========================================================
(1)前趙既正統 , 係由收西晉皮而來

(2)以前趙既正統計 , 後趙收左前趙皮 , 所以後趙有正統 ;
冉魏收左後趙皮 , 所以冉魏有正統 ; 前燕收左冉魏皮 ,
所以前燕有正統 ... 所以前秦既正統 , 係因為收左前燕皮而來
收前燕之前 , 前秦並無統治正當性

(3)後秦既正統 , 係因為收左前秦皮而來 ... 後燕既正統 ,
則來自恢復前燕既正統而來 , 所以先會同西燕有 "法統之爭"

(4)東魏同西魏都宣稱 , 自己就係 "魏", 同北魏係同一個政權

--第兩階段(南線)--
東晉(1) > 南宋(2) > 南齊 > 南梁 > 南陳
========================================================
(1)東晉同蜀漢一樣 , 佢既正統係因為佢自認係 "晉" ,
同西晉係同一個國家 ... 值得注意 , 晉元帝司馬睿係晉室旁支
而且都算幾疏 , 佢唔係當然被傳位 , 而係自行稱帝

(2)這裡的 "南宋" , 是指南朝宋 , 即劉宋

--第三階段--
隋 > 唐 > 武周 > 唐 > 後梁 > 後唐 > 後晉 > 後漢/遼(1) > 後周
========================================================
(1)這爭議是遼滅後晉後留下既 ... 遼收左後晉皮 ,
當然覺得佢有正統 , 不過佢無留到係中原 ; 後漢其實無咩原因
只因為佢係後晉後 , 又一個統一北方王朝

--第四階段--
北宋 > 南宋/金(1) > 元 > 北元/明 > 清(2)
========================================================
(1)首先這裡的 "南宋" , 是指趙宋第二帝國 ... 南宋有正統 ,
係因為佢自認係 "宋" ; 金既正統 , 係來自於佢收左北宋皮 ...
所以兩國如果要爭正統 , 重點就會係北宋同南宋 ,
到底係咪同一個國家???

相對而言 , 南宋比東漢  蜀漢  東晉都要合理得多 ,
因為趙構係徽宗之子  欽宗之弟 , 不過二帝其實均未傳位於他 ,
佢只可以算自行稱帝 ... 所以金國都唔算完全無理

(2)清有正統是不用置疑的 ... 但正統來源就有分歧 ,
有人認為係來自於收明朝皮 , 但有教授同我講過 , 係清朝自身
就認為其正統 , 係來自於北元 , 即後來的韃靼林丹汗

當時北元係持著 "正統" 北歸 , 也就係話佢呢個理論下 ,
明朝其實一直都無正統 ... 其實清朝係說得通 ,
因為正統係來自於收上一個 "正統" 既皮 , 咁計既元朝有無亡 ,
就係決定勝素 ... 而北元第一位君王元順帝 ,  
本身就係元朝最後一任君王 , 在位40多年 , 所以說北元同元朝
係同一個國家 , 比南宋同北宋更加合理 !!!

迦樓羅女王 發表於 2019-2-15 10:49 PM

中國9大少數民族認親大會 !!!

之前見到高兄講過 , 話土耳其E+開始認祖於匈奴 ,
小弟就突發奇想 , 想睇下中國少數民族可追出甚麼偉大祖先 ,
或者係國外有無咩親戚民族 ...

小弟就選取漢族以外既9大民族 , 族族皆有超過500萬 ,
再往下數的就不足200萬

1,滿族(通古斯語族)--金國/清朝
通古斯語族除左女真-滿州一族外 , 好似並無傑出成員 ...

2,蒙古族(蒙古語族)--蒙古帝國--蒙古國
蒙古語族都算人材輩出 , 除左蒙古外 , 仲有鮮卑  契丹等 ,
不過蒙古自己都咁勁 , 都唔駛認佢地拉

3,維吾爾族(突厥語族)--不可考
維吾爾族既祖先 , 分別被認為係回紇  黑汗王朝 ,
但小弟近年讀史 , 發現中亞既很多民族 , 都很晚才成形 ...
好似阿富汗既普什圖族 , 係到杜蘭王朝開始成形 ;
烏茲別克人  哈薩克人都係隨汗國既建立而成形 ...

而且係清代係維回不分 , 維吾爾族有被人工切割出來既痕跡
所以我認為其祖先己經不可考

4,回族(不詳)--不可考
回族其實係咪一個民族??? 我記得佢地既起源就係西亞簽軍 ,
以及伊斯蘭化漢人 ... 而且係清代係維回不分 ,
以前一同並稱為 "回回" , 估計係把非維吾爾的回回 ,
統稱為回族

5,藏族(藏緬語族)--吐蕃
藏緬語族幾乎包辦左 , 中國西南方向既少數民族 ,
整個語族歷史中 , 無疑吐蕃最為強大 ... 係唐朝和阿拉伯間
可視為當時世界第三大強國 ; 甚至曾經壓過唐朝 ,
一度成為世界第二強 !!!

6,壯族(俍侗語族)--泰國
俍侗語族既前身 , 應該就係百越 ... 後來漢族佔領浙江  
福建  兩廣等地 , 百越被壓迫下南遷到中南半島 , 形成泰國
... 壯族就係未遷出中國既部份 , 現約佔廣西35%人口 ,
僅比新疆的維人  西藏的藏人低

而作為壯族近親既泰國 , 係鄭信大帝時 , 曾經稱霸中南半島

7,彝族(藏緬語族)--大理 , 可能包括成漢  前秦
大理由彝族所建(雖然統治者應為彝化漢人 , 甚至係彝化鮮卑)

之前高兄講過 , 氐族應為彝族祖先 , 如此成漢  前秦兩個 ,
係十六國中國力前列既國家 , 都係彝族歷史上既代表

8,苗族(苗瑤語族)--沒有
同滿族相似 , 苗瑤語族除左苗族外 , 好似並無傑出成員 ,
如果無記錯 , 佢地古時稱百濮 , 廣泛分佈於湖南  江西等 ,
南方內陸地區 ... 在清初係貴州仍然有好高人口比例 ,
但經過 "屠苗" 後 , 人口比例就大減

9,土家族(藏緬語族)--不詳
如前所述 , 藏緬語族幾乎包辦 , 西南方向既少數民族 ,
相對藏族  彝族既祖先 , 土家族就相對蒙糊 ... 不過我懷疑
佢可能係古巴國之後

迦樓羅女王 發表於 2019-2-16 12:25 AM

... 我有話佢唔知<到此一遊>咩???:smile_35:

薰兄可能真係要睇清楚我寫咩 ,
我係話 "唱唔唱到胡鴻鈞D歌詞??? 一句都得"
我fri係有聽胡鴻鈞 , 亦知道<到此一遊> , 只係唱唔出

迦樓羅女王 發表於 2019-2-17 09:21 PM

如果小弟無記錯既話 , 以孔子理念 , 改朝換代本身就係不義拉
根本就係正當性 ...

如果政治角度睇 , 隋唐以北朝為 "正統" ,
係因為佢地係出自北朝 ... 相反 , 南朝先至係由東晉正統而來
所以其實咩 "仁義禮" , 最緊要自己同D "後代" 打得WIN ,
WIN左咪正統羅 !!!
:smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35:

迦樓羅女王 發表於 2019-2-18 12:50 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=azzQeqEzl7g[/url]

頁: 7243 7244 7245 7246 7247 7248 7249 7250 7251 7252 [7253] 7254 7255 7256 7257 7258 7259 7260 7261 7262

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.