娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2019-3-5 08:17 PM

高兄 , 我可能太集中於漢人對外族既壓迫(漢人>巴蜀彝人) ,
或者外族對外族既壓迫(彝人>雲南緬人) ,
但好似忽略左漢人對漢人既壓迫 ... 講既係十六國時既南遷漢人

記得幾年前我先發現 , 南遷漢人其實一離開十六國地區 ,
就會在當地定居 , 即主要在江蘇  安徽  湖北一帶 ,
但E+唸唸下 , 既然佢地去左三省定居 , 咁原本三省居民又點???
係咪又被迫遷往更南既浙江  江西  湖南???

迦樓羅女王 發表於 2019-3-5 09:38 PM

比高兄講完之後 , 小弟係度唸 , 五胡又可以分為三個集團 :
第一個係匈奴同羯 , 羯被稱為匈奴別部 , 係幾百年前 ,
就從於匈奴之下 ;
第二個係氐同羌 , 雖然未知點解 , 但羌族係十六國中期 ,
係一直以氐族既忠實支持者身份存在 ...

第三個就係鮮卑
(其實正式來講 , 鮮卑內部既隴西鮮卑  河西鮮卑  慕容部  
宇文部  段部反而係各不統屬)

十六國中既五個燕 , 佢地共同採用 "燕" 呢個國號 ,
係因為佢地都係出自慕容部 , 的而且確係有同一個源流 ;
咁匈奴同羯 , 共同採用 "趙" 呢個國號 ,
氐同羌共同採用 "秦" 國號 , 會唔會同上面從屬有關???

或者咁講 , 因為係前趙既建立同強大過程中 ,
羯族出左唔少力 , 所以佢地認為同匈奴一樣係前趙一份子
... 係劉曜昏庸佢地先要造反 , 佢地對 "趙" 有感情 ,
所以佢地唔係要獨立建國 , 而係要取得 "趙" 政權既控制

同樣既流程 , 可以係前後秦再演一次 ...
唔同既係 , "劉曜昏庸" 其實有少少老屈 , 相反羌人之叛 ,
就真係由苻堅一手做成 ... 高兄覺得咁理解得唔得???

迦樓羅女王 發表於 2019-3-5 10:00 PM

睇完侗泰語族 , 小弟想睇埋苗瑤 :
如果十六國時期 , 南遷漢人在江蘇  安徽  湖北 ,迫走左原居漢人 ; 原居漢人被迫移到浙江  江西  湖南 ,
咁應該係漢人第一次大力壓迫苗瑤 ...

而第二次大力壓迫期 , 應該就是五代和南宋 ...
南宋既情況 , 大致和十六國時期相近 ; 五代既南方九國
都大力發展生產 , 相信楊吳  南唐和馬楚等 ,
都會大力開發江西  湖南

我估計 , 苗瑤既主體去到元朝開始 , 己經被迫到去貴州 ,
去到清朝時 , 連係貴州都受到強大壓迫 ,
加上往西係彝人  往南係侗人 , 根本佢地就無得走 ...
所以迫住發生震動大清既 "苗亂" , 而經過大清既大屠殺
先改變左貴州以苗族為主體既人口結構

迦樓羅女王 發表於 2019-3-6 09:41 AM

其實我有一點唔係太明 ... 因為即使秦國無大力發展巴蜀 ,但到成漢建立之前 , 其實至少都經歷左公孫述既成家  蜀漢既統治 ,
佢兩個係地方政權 , 一定會大力發展巴蜀

咁點解到十六國時期 , 氐人仲足以強到獨立建國???
(雖然都可以視為儂智高  苗亂一類既壓迫下大爆發 , 但佢WIN到喎)
係咩即係話 , 蜀漢到巴蜀較偏遠地區 , 其實控制好有限???

睇返孫吳既國策 , 比起北伐 , 其實對國內既開發係更大力度 ...
可唔可以話 , 就係因為北伐呢個政治需要 ,
令蜀漢錯過左對較偏遠地區既開發 , 巴氐先可以係十六國時建國???

迦樓羅女王 發表於 2019-3-6 06:35 PM

有無人覺得 , 以前既CROSSOVER就係 "順" , E+既特色就係 "窒" ???
首先澄清一點 , "窒" 唔係貶義 , 而係當今既技術特色 ...
就好似哈登D STEP-BLACK , 其實係好唔流暢 , 但正正係呢種唔流暢 ,
更令防守者無法捉摸 ...

仲有 , 好似IRING同矮I既切入/CROSSOVER , 都有一個中間突然慢左
之後再突然提速既動作 ... 就算連CURRY都有D連續兩次CROSSOVER
就係為左FADE個空位出來射三分

唔知係咪我太老餅 , 但我ED真正係00'S睇波既人 , 就係有種窒住窒住 ,
每次都好想 , 佢地一過人之後就直切籃底 , 但次次都窒多兩窒 ,
有時係射波 , 但就算最後係切入得分 , 但己經比佢地窒到無晒FEEL ,
睇得好唔暢快 ...

迦樓羅女王 發表於 2019-3-6 09:15 PM

[font="][size=16px]如果你說苻堅是北支  中支是巴氐(彝人祖先) , [/size][/font]
[font="][size=16px]南支在雲南的[/size][/font][font="][size=16px]才是緬人 , 這樣我很同意的 ...[/size][/font]

[color=#000][font="][size=16px]但如果說[/size][/font][/color][font="][size=16px]苻堅那支 , 才是[/size][/font][font="][size=16px]彝人祖先的話 , 我就不太認同了 ...[/size][/font]

[font="][size=16px]首先個人認為 , [/size][/font][font="][size=16px]巴氐應該才是彝人祖先 ... 再者 ,[/size][/font]
[color=#000][font="][size=16px]氐人在北方分佈極散一支在關東  一支在關西  一支在河西 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]關東[/size][/font][/color][font="][size=16px]氐人先後被後燕  西燕  東晉輪虐 ;[/size][/font]
[color=#000][font="][size=16px]關西[/size][/font][/color][font="][size=16px]氐人先後被西燕  羌人  隴西鮮卑輪虐 [/size][/font]
[font="][size=16px]就連河西[/size][/font][font="][size=16px]氐人 , 都被河西鮮卑  瀘水胡長期慢性SM [/size][/font]

[font=Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto Sans, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]人口咁少既民族  分得咁散 , 唔消亡剩盡 , 都比各族吸收拉[/size][/color][/font]

迦樓羅女王 發表於 2019-3-6 09:25 PM

[color=#000][font=&quot][size=16px]1, ... 小弟查過維基百度 , 係撫西羌  吞仇池  取四川  滅前涼 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]都只有姚萇身影 , 就連伐代國都好似唔見有[/size][/font][/color][font=&quot][size=16px]慕容垂 ...[/size][/font]


[font=&quot][size=16px]2,高兄話[/size][/font][font=&quot][size=16px]氐羌騎兵唔算強 , 王猛又唔係漢人豪族 , 唔明前秦點強大[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]小弟係度唸 , [/size][/font][font=&quot][size=16px]王猛唔係漢人豪族姐 , 會唔會有其他[/size][/font][font=&quot][size=16px]豪族支持???[/size][/font]


[font=Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto Sans, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]前秦兩大將領--鄧羌  張蚝會唔會就係咁呢???[/size][/color][/font]
[color=#000][font=&quot][size=16px]張蚝基本上一定係 , 佢叔叔張平 , 係可以同姚襄匹敵既河東土皇帝[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]有佢既支持 , 可以話等於再多一個羌族支持前秦咁 ...[/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2019-3-6 09:37 PM

[color=#000][font=&quot][size=16px]以個人理解 , 唐初嶺南既馮氏與冼夫人勢力 , [/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]其實正正代表當時漢化未成功 ... 係七八年前小弟睇過一D書 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]話其實晉代雲南[/size][/font][/color][font=&quot][size=16px]爨氏等中南大姓 , 其實好多係遷入既漢人 ,[/size][/font]
[font=Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto Sans, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]佢地取得領導地位 , 但正正因為咁 , 生活反而更要貼近土人[/size][/color][/font]
[font=Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto Sans, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]出現 "入蠻者蠻之" 既情況 ...[/size][/color][/font]
[font=Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto Sans, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000]
[/color][/font]
[font=Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto Sans, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]我認為[/size][/color][/font][font=&quot][size=16px]嶺南馮氏 , 以及日後既播州楊氏都係咁 ...[/size][/font]
[font=Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto Sans, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]亦即係除非如十六國既大波移民 , 或者政權力主導既地區開發[/size][/color][/font]
[font=Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto Sans, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]則一少波一少波既流入 , 漢人反而會為蠻族所同化[/size][/color][/font]

迦樓羅女王 發表於 2019-3-7 12:12 AM

[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]呢個我絕對唔認同 ... 祟禎呢條高能仔先係亡國之君 !!![/size][/font][/color]

[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]佢有好十幾個機會 , 是旦把握一個明朝都唔駛亡 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]好似南遷咁 , 佢自己好想格 , 但又怕比人話南逃之君[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]叫太子南遷咩 , 朝臣又反對 ... 你要知道 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]佢拍枱一哎 , 我唸朝臣都無咩可能阻止到 ... [/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]佢又中左儒家毒 , 要扮有道明君 , 唔肯不理群臣反對[/size][/font][/color]

[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]少少責任都唔肯孭 , 唔係亡國之君仲會係咩???[/size][/font][/color][font=Tahoma, Verdana][size=16px](謎之聲 : 咪係垃圾兼高能仔羅)[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2019-3-7 11:09 AM

雖然楚國係有800年歷史 , 但係前300多年 , 楚國應該唔算係大國
大型既擴張 , 應該係春秋時期先開始 ...

而且玩開<三國志>都會發現 , 湖南同江西既開發都幾有限 ,
上推到春秋戰國 , 我唸楚國對湖南同江西既控制 ,
大概只有限唐隋對嶺南咁上下 ... 楚國刻心區應該係湖北同安徽 ,
以及征服越國得來既江蘇同浙江

想重新一下 , 小弟#20所指既 , 唔係漢人對湖北  安徽  江蘇殖民
而係十六國北方流民移入三省後 , 把三省原居 "漢人" 迫走 ,
令 "漢人" 大量移入江西  湖南 , 對當地[font=Tahoma, Verdana][size=16px]苗瑤進行壓迫 ...[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2019-3-7 08:30 PM

睇完侗泰語族 , 小弟想睇埋苗瑤 :
小弟估計 , 苗瑤遠古係分佈於湖南  江西 ... 如前所述 ,
第一次大力對湖南  江西的開發 , 應該是十六國時期

而第二次大力壓迫期 , 應該就是五代和南宋 ...
南宋既情況 , 大致和十六國時期相近 ; 五代既南方九國
都大力發展生產 , 相信楊吳  南唐和馬楚等 ,
都會大力開發江西  湖南

我估計 , 苗瑤既主體去到元朝開始 , 己經被迫到去貴州 ,
去到清朝時 , 連係貴州都受到強大壓迫 ,
加上往西係彝人  往南係侗人 , 根本佢地就無得走 ...

所以迫住發生震動大清既 "苗亂" , 而經過大清既大屠殺
先改變左貴州以苗族為主體既人口結構

迦樓羅女王 發表於 2019-3-7 09:22 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=UtNO2UEX_GQ[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-3-8 08:03 PM

討論中國大東北的民族問題
係中國歷史上 , 其實威脅我地既民族 , 主要都係來自阿爾泰語系 :
突厥語族 : 匈奴  突厥  回紇  
蒙古語族(東胡) : 鮮卑  柔然  契丹  蒙古
通古斯語族 : 女真(滿州)

如果無記錯 , 突厥語族的突厥  回紇 , 係由西伯利亞南下到大漠 ;
蒙古語族(東胡)都係由東北移入 ... 通古斯語族就在更東 ,
應該係起源於外東北

小弟好奇 , 突厥語族  蒙古語族  通古斯語族同屬於阿爾泰語系丫 ,
咁蒙古語族  通古斯語族係點樣去到東北同外東北???
係直接由西伯利亞南下 , 定係本來先去到大漠 , 再比人迫走???

另外 , 如果以中國大東北計 , 外左蒙古語族  通古斯語族 ,
東北第三大族群就係東夷(夫余  高句麗等) ... 三者間有無競爭???
我剩係知慕容鮮卑同高句麗既競爭 , 其他都唔知

迦樓羅女王 發表於 2019-3-9 09:57 AM

討論中國大東北的民族問題

係中國歷史上 , 其實威脅我地既民族 , 主要都係來自阿爾泰語系 :
突厥語族 : 匈奴  突厥  回紇  
蒙古語族(東胡) : 鮮卑  柔然  契丹  蒙古
通古斯語族 : 女真(滿州)

如果無記錯 , 突厥語族的突厥  回紇 , 係由西伯利亞南下到大漠 ;
蒙古語族(東胡)都係由東北移入 ... 通古斯語族就在更東 ,
應該係起源於外東北

小弟好奇 , 突厥語族  蒙古語族  通古斯語族同屬於阿爾泰語系丫 ,
咁蒙古語族  通古斯語族係點樣去到東北同外東北???
係直接由西伯利亞南下 , 定係本來先去到大漠 , 再比人迫走???

另外 , 如果以中國大東北計 , 除左蒙古語族  通古斯語族 ,
東北第三大族群就係東夷(夫余  高句麗等) ... 三者間有無競爭???
佢地之間既競爭  被迫遷到大漠 , 又係點樣發生既呢???

(我剩係知慕容鮮卑同高句麗既競爭 , 其他都唔知 ... )

迦樓羅女王 發表於 2019-3-9 10:19 AM

覺唔覺得中華小姐D名額 , 比D大陸妹霸晒???

唔知大家有無呢個感覺呢???
除左少數兩三個 , 係都算睇得係係當地長大外 ,
其實絕大部份都明顯係大陸妹 ...

其實 , 中華小姐個參賽資格本身就好糊塗 ,
無論住係果度  只係去讀書  短期工作 ,
全部都可以佔用名額 ...
(香港小姐都係 , 陳茵媺  麥美恩都係加拿大人)

第一批大陸妹既中華小姐係陳法拉  李亞男果界 ,
但之都變返華僑為主 , 所以都OK ...

但由16年果個朱亞琳開始 , 中華小姐D名額 ,
就開始比D大陸妹霸晒 ... 講真 , 話我膚淺都咁話
我睇中華小姐都係來睇D ABC同竹昇妹姐 ,
你比D大陸妹我做咩???!!!

你地唸下丫 , 以前睇既係廖碧兒  鍾嘉欣  苟姑娘
香香  張希文  佩儀 ... E+就睇大陸妹???
我接受唔到羅 !!!

迦樓羅女王 發表於 2019-3-9 10:59 AM

[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2019-3-9 11:09 AM 編輯 [/i]

小弟試下組織一下大東北既民族移動 :

首先 , 我記憶中對大東北最早既明確描述 , 大概係係秦漢之間 ,
當時大漠之西是大月氏  中間是匈奴  東面東胡(蒙古語族) ,
匈奴打敗大月氏  東胡 , 前者出走西域 , 後者到東北 ...

後來匈奴分裂 , 南匈奴內附  北匈奴敗走西遷 ,
東胡系的鮮卑西遷入大漠 , 所以東北大佬變成係鳥桓 , 對嗎???

之後曹操KO左鳥桓 , 東北空虛 , 先有空間比夫余稍稍強大 ...
但鮮卑好快又比曹操打敗 , 鮮卑大分裂 , 東部鮮卑東返東北地 ,
即慕容  宇文  段部 ...

其中 , 段部好快就加入內遷中原大潮 ... 同時 ,
高句麗取代夫余崛起 , 和慕容部競爭 , 不過大多時間處於劣勢 ,
到慕容部都主力入侵中原 , 高句麗先有機會霸住東北

高句麗後來比唐朝KO , 以靺鞨(女真前身)為主體的渤海國 ,
成為東北首強 ... 唐末 , 大漠的回紇西遷 ,
抱括室韋(即後來的蒙古)等東胡 , 大批西遷至大漠 ; 與此同時 ,
東胡系的契丹崛起 , 建立遼國 , 並兼管轄大漠

最後女真建立金國 , 打敗了遼國 , 東胡系在大東北的歷史 ,
己經基本結束 ... 除了元朝所謂的 "東道諸王" 外 , 之後的大東北
可以話都係通古斯女真既天下

迦樓羅女王 發表於 2019-3-9 11:09 AM

本來仲想唸下 , 點解元朝之後 , 北亞同東北亞既流動 , 點解都停左???

東北亞既流動比較好理解 , 大概東胡己經全數西遷 ,
大東北只有女真 , 都唔會自己迫自己拉 ... 就算會 , 蒙古一直無衰落 ,
自己移去大漠都係比人打架姐

但點解一直都係西伯利亞南下既突厥語族 , 之後都無南下???
後來唸唸下終於明白 ...

因為成吉思汗統一蒙古果陣 , 係包括 "森林中百姓" , 即係打埋西伯利亞
建立蒙古國後 , 東至塔塔兒  西至乃蠻  北至森林中百姓 ,
全部都變成蒙古人 ... 突厥語族從根本就比人同化埋 ,
只有一西遷左果D走後甩

迦樓羅女王 發表於 2019-3-9 12:27 PM

吹水當歷史 : 原來百日維新 , 同康梁係接近0%關係???!!!

https://www.youtube.com/watch?v=BEI5rEbHupwhttps://www.youtube.com/watch?v=PQSvd6nglDw

首先 , 呢個系列真係唔錯 , 如果指係講篤爆康梁維新 ,
佢既第88期己經有背景資料 ...

回到主題 , 康有為係 "公車上書" 前 , 其實己經有D名氣
不過就係 "上書" 令佢一野上位 , 成為士人領袖 ...
之後 , 佢又得到翁同和既支持 , 可以上書比光緒睇到 ,
之後就係好多都知既百日維新

其實大錯特錯 , 變法根本唔係光緒發動 ... 係甲午戰爭前
光緒都算係有實權 ; 但甲午戰爭 , 慈禧己經全面復出 ,
光緒早就被架空 ... 所以變法既推動者 , 仍然係慈禧

事實上 , 康梁二人係變法既角色 , 就只係宣傳部門 ,
為變法確立民心基礎 ...

迦樓羅女王 發表於 2019-3-9 02:35 PM

吹水當歷史 : 原來百日維新 , 同康梁係接近0%關係???!!!


https://www.youtube.com/watch?v=BEI5rEbHupwhttps://www.youtube.com/watch?v=PQSvd6nglDw
https://www.youtube.com/watch?v=4xUQTni-qmQ
https://www.youtube.com/watch?v=gj8dNeuJ-rs

首先 , 呢個系列真係唔錯 , 如果指係講篤爆康梁維新 ,
佢既第88期己經有背景資料 ...

回到主題 , 康有為係 "公車上書" 前 , 其實己經有D名氣
不過就係 "上書" 令佢一野上位 , 成為士人領袖 ...
之後 , 佢又得到翁同和既支持 , 可以上書比光緒睇到 ,
之後就係好多都知既百日維新

其實大錯特錯 , 變法根本唔係光緒發動 ... 係甲午戰爭前
光緒都算係有實權 ; 但甲午戰爭 , 慈禧己經全面復出 ,
光緒早就被架空 ... 所以變法既推動者 , 仍然係慈禧

事實上 , 康梁二人係變法既角色 , 就只係宣傳部門 ,
為變法確立民心基礎 ... 因為光緒首次接見康有為之時 ,
變法己經開始左五日 , 而且佢只係見左光緒呢一次 ,
仲係一大班士人咁見 , 康有為只係其中一個

及後 , 維新派奪權失敗 , 康有為偽造密詔 ,
話光緒要求英國介入相救 , 仲加入埋著名既 "圍園殺后" ,
令慈禧係國際個朵臭晒 ...

迦樓羅女王 發表於 2019-3-10 08:49 AM

其實 , 我仲有一樣野唔係好明 ... 點解阿爾泰語系既祖先 ,
當初要遷入西伯利亞???

西伯利亞又凍又荒涼 , 就算比人迫遷 , 向東走好  向南走好
點都好過入西伯利亞拉 ...

頁: 7245 7246 7247 7248 7249 7250 7251 7252 7253 7254 [7255] 7256 7257 7258 7259 7260 7261 7262 7263 7264

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.