娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2019-3-10 09:04 AM

另外 , 我想問下有邊D語系係黃種人???
按小弟理解 , 黃種人最大概可分北  中  南三支 ,
北支為阿爾泰語系 , 中支為漢藏語系 ,
南支我一直認為係南島語系 ...
但E+唸唸下 , 侗泰  苗瑤  南亞語系又算咩人???

如果講外貌 , 阿爾泰同漢藏基本無大分別 ,
侗泰  苗瑤同我地都差唔遠 ... 南島人就有D分別
南亞語系我就更加唔清楚

迦樓羅女王 發表於 2019-3-12 11:17 PM

1.你意思係 , 東北夷(如高句麗)比通古斯(如女真)同化晒???

2.即係東北後來無蒙古語族 , 係因為佢地自己全部自己主動遷出???
如果係咁 , 我其實有少少唔明 ...

東北係森林 , 所以女真先會係漁獵民族 ... 如果西遷前的蒙古語族
都係漁獵民族 , 咁佢地遷入大漠 , 立即適應到咩???

迦樓羅女王 發表於 2019-3-15 04:56 AM

首先我地唔講FYY同10A , 以及 "後生仔" 團隊拉 ,
因為佢地講太多 , 不能盡錄
:smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47:

除左佢地之外 , 大家仲鐘意邊個講甜野???

小弟不才 , 先列舉為敬 :

陳瀅 : 我係好FEEL到佢條褲既 ... 但點解無野到既???
0:22-0:33
[url=https://www.youtube.com/watch?v=UsfU-gZSfm4]https://www.youtube.com/watch?v=UsfU-gZSfm4[/url]

姚子羚 : 我唸起第二樣野喎 ^.^
阿燒 : 我又估唔到係你角度睇 , 會變成第二樣器官
姚子羚 : 但個器官會唔會細左少少??? ^.^
阿燒 : 我點知你食開幾大喎 ...
[url=https://www.youtube.com/watch?v=a5lY5mC0WMo]https://www.youtube.com/watch?v=a5lY5mC0WMo[/url]

陳庭欣 : 下半身同下半生都要努力 !!!
[url=https://www.youtube.com/watch?v=VUXD4xfzU3Y]https://www.youtube.com/watch?v=VUXD4xfzU3Y[/url]

田蕊妮 : 我估唔到你咁唔獨立架 ... 套都要人幫你戴
2:35-2:39
[url=https://www.youtube.com/watch?v=qiFCd9V7vfs]https://www.youtube.com/watch?v=qiFCd9V7vfs[/url]
仲有一段 ... 佢仲要情挑個中學生 ^.^
田蕊妮 : 駛唔駛姐姐教你點伸長縮短???

江交敏 : 唔好搞我隻蟹 !!!
0:41
[url=https://www.youtube.com/watch?v=p5_tVehEQw8]https://www.youtube.com/watch?v=p5_tVehEQw8[/url]

"東張" 個淫J 好似都講唔少 ...
:smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47:

迦樓羅女王 發表於 2019-3-18 03:08 PM

本區講人種/語系遷移既post , 其實都唔算少 ,
但絕大部份都係講 , 人類係出非洲之後繼續到亞歐 ,
甚至美洲既遷移 ...

其實人類係出非洲後 , 係有重回非洲大陸 ,
以至今日非洲(下圖) , 係足足有40%其實係亞非語系

[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/27/African_language_families_zh-cn.svg/800px-African_language_families_zh-cn.svg.png[/img]

對於尼日爾-剛果語系(班圖語族)  南島語系既擴張 ,
小弟自問有比較基礎既認知 , 所以想談談其他既語族
不過小弟最有興趣既 , 其實係亞非語族 ...

係聖經故事中 , 羅亞有三人 , 分別係閃  含  雅各 ,
分別成了亞洲人  非洲人同歐洲人(雅利安)祖先 ...
要澄清一點 , 亞洲人  非洲人講既唔係黑人同黃種人 ,
其實係北非人同中東人 ...

而事實上 , 亞非語系(閃含語系)既現有6大語族 :
柏柏爾語族  乍得語族  埃及語族  閃米特語族  
庫希特語族  奧摩語族 ... 就只有閃米特一個在亞洲 ;

就算唔計己消亡既埃及語族 , 以及人口極少既奧摩語族
聖經中入非洲的 "含族" , 都仲有三支

柏柏爾語族既情況最簡單 , 以前係北非既霸主 ,
後來因為閃族入侵北非而被壓縮 ... 而去到近代之初 ,
柏柏爾人曾經復興 , 而且南下攻滅了桑海帝國 ,
意圖掌握黃金易貿 ... 所以撒哈拉沙漠都有柏柏爾語族

乍得語族係係中西非 , 撒哈拉沙漠南沿  , 分佈唔算大
... 但當中既豪薩人 , 係近代西非歷史就頗為重要

庫希特語族主要在東非之角 , 最特別既係 ,
佢地既體貌係明顯既黑人體徵 ... 小弟查到唔少資料 ,
都話佢地係黑白(含)混血 , 包括非洲古國埃塞俄比亞 ,
值得一提的是 , 盧旺達大屠殺中既圖西族人 ,
都係庫希特語族 ... 而被屠殺的原因 , 係正正因為 ,
圖西人掌握了經濟

柏柏爾人係北非既歷史好似好早 , 係腓尼基人殖民前 ,
佢地己經係度 ... 所以我更想知庫希特語族 ,
係咩時間進入東非之角???
如果示巴  阿克蘇姆果時己經係庫希特語族 ,
咁應該係早在遠古 , 會唔會真係有如聖經故事一樣???
佢地三家自分家起 , 就開始進入非洲???

同埋點解佢地又選擇入東非之角???  
而且唔係白化東非之角(好似阿拉化北非) , 而係黑化???

迦樓羅女王 發表於 2019-3-18 09:40 PM

其實唸唸下 , 可能因為被稱為伊朗-印度語族 ,
我成日以為這支東支雅利安人 , 係同時進入伊朗  印度 ,
但今日排返時序 , 伊朗語最早既國家係米底 ,
係公元前800年之後建立 ... 之前既古國埃蘭既北方 ,
根本就無具國家形態既野存在

所以可以推斷 , 雅利安人進入伊朗 ,
最早唔會早過公元前1000年 ... 而他們早在公元前1500年
就進入了印度 ... 而且以現時既考古結果 ,
與埃蘭文明稍有相似之處既 , 就係印度的達羅毗荼語族

另外亞洲的雅利安人 , 會唔會全部都係伊朗-印度語族???
因為小弟查到 , 基斯泰人其實都係講伊朗語 ,
所以我在想 , 基斯泰會唔會沒有消失 ,
只係變成左烏孫  粟特  康居  大宛  月氏等國家民族???

迦樓羅女王 發表於 2019-3-18 10:08 PM

其實高兄有無唸過 , 匈奴  鮮卑  柔然  突厥  回紇  契丹  蒙古 ,
除左匈奴  柔然引起東歐民族大遷徒 , 突厥震動阿拉伯帝國外 ,
回紇  契丹  蒙古的西遷 , 都變得好少規模???

(鮮卑直情無西遷拉)

回紇西遷只係變左甘州回鶻  高昌回鶻呢D小政權 ;
契丹西遷變成西遼都見得下 , 但無迫出一波壓一波既民族大遷徒 ...
係明清之際 , 漠西蒙古既杜爾伯特部  土爾扈特部都有西遷 ,
其中土爾扈特更直奔伏爾加河  烏拉爾河 ,
但都係無迫出大遷徒 ... 點解???

迦樓羅女王 發表於 2019-3-19 08:51 AM

其實都唔只馬龍 , 仲有洛文  藍比爾  巴克利(雖然佢唔防守)都係一等一既強悍 ...
老土D 都要講一句 , E+D球星返到去 , 都唔知點先可以生存???
:smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35:

迦樓羅女王 發表於 2019-3-19 09:05 AM

小弟又睇返雅利安人進入印度既歷史 ...
發現達羅毗荼人離開印度河的時間 , 其實同雅利安人非常接近 ,
所以我在想 , 到底是達羅毗荼人既離開 , 為雅利安人提供缺口 ,
還是雅利安人既進入 , 才迫使達羅毗荼人離開???

再講 , 達羅毗荼人到恒河時 , 椅子都未坐暖 , 雅利安人又進來
佢地再被迫再南遷 , 所以我有一個大膽既唸法 ...
雖然 , 今日既達羅毗荼語族 , 全部都係係南印度 ,
但呢個其實民族遷徒既結果 , 係印度河時期  恒河時期初段 ,
南印度根本無達羅毗荼人 !!!

講真 , 其實埃蘭同印度河文明地理上係相連 , 所以話兩個文明
我係非常同意既

迦樓羅女王 發表於 2019-3-19 05:09 PM

E兄你誤解了拉 , 我就是知道帕提拉是安息 ...

我的意思是 , 伊朗語族係今伊朗地區 , 真正建立國家 ,
都只是米底+古波斯咁耐 ... 而與帕提拉入侵而建立安息帝國 ,
兩者距離只約500年

兩族分家才只500年 , 我覺得文化差異未必算係好大 ...
這才是我的意思

迦樓羅女王 發表於 2019-3-19 05:55 PM

多謝司兄的回覆 ... 不過想問清楚兩點 :
1,[font=&quot][size=16px]ASII四部是指???[/size][/font]
2,[font=&quot][size=16px]CENTUMN語[/size][/font][font=&quot][size=16px]是指???[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2019-3-19 09:48 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=yfaxzMgaT0Y[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-3-20 09:23 AM

影視展十大劇集短評

不過係短評之前 , 我唔係好明一樣野 ...
點解<白色強人> <鐵探> <多功能老婆>呢三套上年同今年都有出???

https://www.youtube.com/watch?v=8XTPMDL6udo&t=1145s

好勒都唔多講 , 短評左先 :
鐵探 -- 呢個唔多講勒 , 因為都就來出 ... 影視展片個預告 ,
同E+電視播緊果個都差唔多

機場特警 -- 小弟一向都好鐘意呢種學堂成長片 ,
有關禮傑做教官 , 我心裡面有一定既保證 , 不過可能我老土拉 ,
楊明呢種陰聲細氣男 , 做特警我就麻麻 ...

其實都同之前既學堂成長片一樣 , 短板都係係後生仔度 ,
期待反而係係班教官身上 ...

多功能老婆 -- 我其實對楊四萬就麻麻 , 仲要加多個周柏豪 ...
唯一令我想睇既 , 就係于淼既身材 !!! ^.^

解決師--SORRY , 唐屎后擔正女一既劇集 , 我一定打個大交叉 !!!

黃金有罪--

她 . 她 . 她的少女時代--阿田停工年半回歸之作 , 值得期待 !!!
而且好老實講 , 呢套劇擺明係想食住<女人四十>個勢 ...

其實唔知大家覺唔覺 , 其實自<迷>之後 , 阿田變化左好多 ,
個人感性左好多(唔係都唔係搵佢拍 <1+1的深情> <女人四十> 拉 ...
仲性感左好多 ^.^) ... 之前阿田D角色 , 無咩女人味既一面
所以我都幾期待架

白色強人--個預告明顯上年果個唔同左 ... 上年主打醫改 ,
而今年馬明個角色就無咁熱血腦衝 ; 而且雞芯戲份好似明顯增加左 ,
有絕症劇情 , 呢個絕對係加分因素

極道怪咖--我都唔知講咩好 ... 唔好誤會呀 , 我唔係踩佢 ,
我只係未明個故事係講咩 , 不過一定有看點 , 好似朗朗大戰人妻玲
FYY激情騎乘人夫王 ... 唔睇點得???!!!
:smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47:

法證先鋒IV--我覺得有雷味 ...
一開始介紹就玩押韻 ... 大佬呀 , <宮心計>古裝宮庭玩押韻OK ,
E+E班專業人士來架 , 一講完形象都差左拉 !!!

其實上一劇<法證先鋒III>拍得幾核突 , 專業人士幾無專業FEEL ,
就知小青姐拍專業劇有咩結果 ...

殺手--呢套就一定係搞笑架勒 , 不過相比祥伯同豪伯 ,
我反而對女角有興趣 ... 江美人做一樓一我一定支持 , 但係龔嘉欣
真係挑戰 PUNK 妹 , 我更加想睇 !!!

當然仲有雞芯 ... 之前佢係<誇世代> <BB來了>己經證明左自己 ,
真次再演可愛型中女 , 我都好期待

迦樓羅女王 發表於 2019-3-21 10:27 AM

你要咁講 , 其實我都無晒野想講架勒 ...
不過想話你知 , 由我一開頭己經唔係講緊 "民族" ,
而係講緊現代希臘 , 係咪古代希臘人既後代 ...

而且 , 你就算話佢係民族 , 咁民族來源都係拜占庭
佢可以承繼既野都係拜占庭既遺產 ...
無錯 , 拜占庭未期領土同古希臘領土 , 大致相近
但問題係 , 本POST主題係現代希臘人假借希臘之名 ,
去反對人地馬其鈍

佢地文化上係拜占庭遺民 , 只係語言同地理上希臘
如果咁都繼續到 , 就即係如果我學識古埃語 ,
再過住古埃及式生活 , 就可以去到埃及 ,
話埃及應該歸我所有???!!!

迦樓羅女王 發表於 2019-3-23 09:19 AM

突然唸到 : 點解西方點解無 "義氣" 呢個概念 ...

西方點解無 "義氣" , 呢個討論話題 , 大家應該都唔陌生 ,
而小弟今次到既原因 , 其實好簡單 , 就係 ...
因為係古代 , 西方無中國咁平等 !!!

係西方 , 最接近 "義氣" 既 , 應該係 "忠誠" ... 確實d講
係 "朋友間的忠誠" 先至比較接近 "義氣"

如果小弟無理解錯誤 ,  "忠誠" 最初應該係來自封建制度上
下級領主(平民)對上級領既忠誠 ... 因為係古代西方 ,
對人既生活有最大影響既 , 往往唔係朋友關係 ,
而係同領主既關係 , 因為領主有絕對權威 ,
所以 "忠誠" 二字 , 就係西方文化中根深蒂固 ...

進入現代社會 , 人同人之間比較平等 , 所以 "忠誠" 二字 ,
才會運用於 "朋友間的忠誠"  "夫妻間的忠誠" 等地方

("忠誠" 由最初係領主 , 之後過渡到對團體(騎士團  行會等)
民族主義興起後 , 又可形容於對國家)

岩岩相反 , 中國古代朋友關係就非常重要 ...
中國劉邦開始 , 己經一度進入平民社會 , 即使後代進入世族 ,
世族亦同西方既正統封建主義 , 有好大分別 ...
好似北方流民移往南方討生活 , 講求既就係流民既內部團結 ,
即使到唐~清代 , 同鄉情誼都係一種好重要既紐帶

或者 , 同榜情誼  同鄉情誼等唔算純潔既 "友情" ,
但咁的確表明 , 古代中國人係社會運作上 , 朋友友間既重要性
係比古代西方重要得多 , 咁自然中國可以發展出 ,
而朋友既基礎既 "義氣" , 而西方就不能拉 ...

迦樓羅女王 發表於 2019-3-23 10:33 AM

點解講 NBA 磒落巨星 , 咁才人講佢地???

有好多人講近年既玫瑰  拓荒ROY ,
遠遠少既好多人講卡達  T-MAC  姚明  奧登  拜南 ,
甚至有人連KOBE都計埋落去 ...

T-MAC係征戰左十年先開始大傷 , KOBE就直情係水尾
如果佢地都 , 咁韋伯應該都算拉

但如果係講卡達  T-MAC之前 , 最令人痛惜既巨星 ,
其實係佢地 : GRANT HILL  莫寧

GRANT HILL係係佐敦第一次退休後 , 被捧為佐敦二世
或者係有少少過譽 , 但佢絕對係後佐敦時期 ,
一個超一線巨星 !!!
https://www.youtube.com/watch?v=THF-Ylak8Wg

莫寧係當時既第二大中鋒 ... 果時同E+唔同 ,
D中鋒唔係好似E+咁癈 , 佢全盛期既熱火係常規賽冠軍
https://www.youtube.com/watch?v=Pk9NSLrzWQs&t=158s

如果講古早期(2000年前) , 又有咩磒落巨星???
小弟只係知道 , 80'S火箭雙塔既另一位巨星--辛普森
仲有無其他???

迦樓羅女王 發表於 2019-3-23 11:20 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=nvqwZ1m3c-c&amp[/url];t=127s

迦樓羅女王 發表於 2019-3-23 11:44 AM

其實我自己唸過呢個問題 , 但答案就有D老土或者 "師奶" ...

之前匈奴  柔然既西遷 , 之所以能夠牽起一波波既大遷徙 ,
係因為係呢個大遷徒之中 , 每一個地區既民族 ,
都係唔夠穩定 , 所以先咁容易被打敗而逃走 ... 但係蠻族入侵後
隨住主要係法蘭克帝國強大和穩定 , 將大遷徙既末端 ,
打好左個地基 , 而呢個地基(文化  技術和制度)不停向東傳播

舉個例子 , 匈奴造成既蠻族入侵 , 幾乎打破晒全歐既語族分佈 ;
而阿瓦兒人時 , 佢地都仲能改變東歐 , 包括巴爾幹既語族分佈
... 但到左蒙古西征時 , 俄羅斯地區既民族變化 ,
基本上己經唔大 , 相反係之後數百年間 , 係蒙古西征影響下 ,
係中亞慢慢形成哈薩克  烏茲別克 ...

去到呢個時候 , 由東歐到中亞己經有穩定而足夠強大既民族政權
... 所以對明末清初 , 漠西蒙古兩部西遷 , 就基本搞不出漣漪 !!!

迦樓羅女王 發表於 2019-4-1 03:27 PM

[url=http://storycheer.com/p/1V5OmA]http://storycheer.com/p/1V5OmA[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-4-1 06:45 PM

[url=http://storycheer.com/p/1V5OTO]http://storycheer.com/p/1V5OTO[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-4-10 04:12 PM

[url=http://storycheer.com/p/1V5OnF]http://storycheer.com/p/1V5OnF[/url]

頁: 7246 7247 7248 7249 7250 7251 7252 7253 7254 7255 [7256] 7257 7258 7259 7260 7261 7262 7263 7264 7265

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.