振朗 嘉欣 靚湯 ... <安心偷食>事件苦主同盟
黃心穎
堅離地愛堅離地--第二女主角
丫鬟大聯盟--第一女主角
牛下女高音--第一女主角
法證先鋒IV--第三女主角
張振朗
堅離地愛堅離地--第一男主角
牛下女高音--第一男主角
龔嘉欣
堅離地愛堅離地--第一女主角
湯洛雯
丫鬟大聯盟--第二女主角
洪永城
丫鬟大聯盟--第一男主角
謝東閔
丫鬟大聯盟--第二男主角
<法證先鋒IV>就唔理勒 , 因為我就唔係太信 , 大台會因為一個女三
而抽走一套超級大制作 !!!
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2019-4-20 03:45 PM 編輯 [/i]
........................
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2019-4-20 03:45 PM 編輯 [/i]
.............
深度分析 : 從九型人格看<安心事件>
小弟係無意之中 , 睇到呢兩個視頻 , 覺得幾有道理 ...
UP主算係個網紅 , 但語速太慢勒 , 為拍各位等唔住 ,
所以小弟下面做左個撮要 :
https://www.youtube.com/watch?v=yVnXRpiKqoA
https://www.youtube.com/watch?v=4ZCYZnOkCCk
UP主講左事件4位主角中3位既人格性 ...
許志安--和平型
"和平型" 係指佢無慾無求 , 無咩野特別想爭取 ,
可以話唔算有上進心 , 就算去做野都係要有人PUSH佢先得 ,
不過唔代表一定無成就(有人PUSH咪得羅)
鄭秀文--抑鬱型
就係字面意思 ... 係好容易會向負面方向唸
(係事件背後原因度會詳講)
黃心穎--愛心型
(其實 ... 我聽到佢係 "愛心型" 我都打左個突)
UP主既意思係 , 呢種人好有親和力 , 好容易同人傾到偈 ,
我既理解係佢地好識講野 ... 就算係毒男 ,
同佢地傾偈 , 佢地都可以照顧到 D毒男 ...
(UP主話佢少睇馬明 , 分析唔到馬明人格)
其實 , UP主最主要分析既係 , 許志安同鄭秀文 ...
首先 , 鄭秀文係抑鬱型人格 , 係先天上好需要人安慰 ,
咁同時佢自己己經係咁 , 就更加唔會照顧到身邊人 ;
而許志安係和平型 , 呢種人其實唔會主動搞事 ,
按UP主所講 , 就係終日唯持低能量狀態對咩都唔會好積極
亦唔會話好識安慰人 ...
所以係呢個關係上 , 其實許志安未必太滿足到鄭秀文 ...
而鄭秀文不被滿足 , 可能會成日心情低落 甚至發皮四 ,
亦調轉頭影響到許志安 ... 如果係咁 ,
佢地關係有幾好 , 就要睇許志安既忍耐程度有幾好 ,
不過都唔會係話太好 , 因為鄭秀文要既係安慰 , 唔係忍耐
(UP主話面對抑鬱型既人 , 其實最好係張繼聰 王早男果D
佢稱為 "保險/地產經紀" 既人 ... 因為佢地好有動力 ,
亦好照顧到人感受)
許志安雖然係和平型 , 但係呢個情況 , 內心其實係有怨言
而和平型既人立場亦唔固定 , 所以好易變子華神所講咁 :
"不主動 不抗拒"(當然 , 子華神講果D係扮不主動)
徹底改變當今教育 , 甚至社會結構的制度 : 洪堡教育
[url=https://www.youtube.com/watch?v=34iPSZfDfZw]https://www.youtube.com/watch?v=34iPSZfDfZw[/url]
影片認為 , 德國係近代急速掘起 , 除左卑斯麥外 , 最重要和最被忽視既原因 ,
就係洪堡教育 ... 洪堡本是外交家 , 當時英國係世界第一強 ,
工業革命由英國而起 , 作為後發國家來言 , 正常上工業能力好難超越英國 ,
尤其原料和市場的擯制上 ...
洪堡認為德國要在工業上超越英國 , 就要將人工業化 ...
係洪堡之前的西歐教育 , 都是通才教育(同時又係精英化) , 而洪堡卻要求學生 ,
至少掌握一門技術 ... 佢首創性建立工科 理科學院 , 和通才學院並立 ,
至1910年德國既各技術學院人數己達135萬 , 39%是工業技術 ...
在1888年 , 德國的教育經費己達GDP 1.6% , 1900年己達1.9% ,
同期法國只有1.3% , 英國只得0.9% ... 1913年的教育經費達政府支出的16.8%
係除軍費以外最高 , 加上專科教育的高效 , 當63000千多萬人的德國 ,
在校學生己超越千萬 , 而同期英國僅有639萬
其實 , 洪堡教育和工業本身相似 , 首先是建立劃一標準 , 再加大預算大規模生產 ,
後來的蘇聯和中國都是這樣 ... 亦因為係要求標準化 ,
所以洪堡教育必然和應試教育劃一 , 雖然是有其弊病 , 但也更能令社會發展 ...
事實上 , 中國和蘇聯的長期經濟奇蹟(雖然西方唔同意蘇聯果個) ,
都係建基於洪堡教育 !!!
大台胸器之<鬼形變幻球名錄>
黃翠如
[url=https://images-news.now.com/newsimage/NewsImage/176722_3.jpg]https://images-news.now.com/newsimage/NewsImage/176722_3.jpg[/url]
https://jdailyhk.com/wp-content/uploads/2016/10/%E9%BB%83%E7%BF%A0%E5%A6%82-%E4%BD%8E%E8%83%B8.jpg
田蕊妮
http://www.kwongwah.com.my/wp-content/uploads/2018/08/180826yl011.jpg
http://i.imgur.com/rd21hmN.jpg
蔡思貝
http://img.mp.sohu.com/upload/20170521/272a2de0601446e4940bc83ff03b581f_th.png
http://hk.filter-170/hk/bkn/cnt/entertainment/20140106/photo/bkn-20140106214528195-0106_00862_001_02b.jpg
黃智雯
https://www.celebritylogs.com/wp-content/uploads/2018/11/20181128214823.jpg
https://jdailyhk.com/wp-content/uploads/2016/04/tvb%E9%BB%83%E6%99%BA%E9%9B%AF7.jpg
唐詩詠
https://www.zaobao.com.sg/sites/default/files/inline_images/20180203/tangshiyong_Medium.jpg
https://fs.mingpao.com/ldy/20160916/s00009/1474012795074_B6E3C4BD5B5BE80FF8ED698AA8358431.jpg
https://filter_242.my-magazine.me/tmp_images/resources/74779/2.jpg
https://www.mrrm.com.hk/uploads/images/20171211%20Natalie%20Tong0242.jpg
https://static.appledaily.hk/images/e-paper/20150208/large/1423387333_39d6.jpg
滕麗名
http://photocdn.sohu.com/20070710/Img250978074.jpghttps://img.eservice-hk.net/upload/2018/04/08/151813_14a53cac5a312f3d1ad4980fec051d42.jpeg
[url=https://www.youtube.com/watch?v=iwoSZSL-MR8]https://www.youtube.com/watch?v=iwoSZSL-MR8[/url]
好似因為之前 , 某超級娛樂新聞影響 , 小弟係YOUTUBE推薦 ,
見到一D "男女有無純友誼" 既影片 ... 我想一拼講埋 :
其實一開始想去睇 , 係因為預告中有一幕 , 姐姐企係輪椅後面
昌榮(秋生)載住佢走來走去 ...
呢一幕我係現實生活中都見過 , 仲見過個姐姐推住個輪椅阿婆 ,
入M記等餐果陣 , 好有機咁幫婆婆綁個靚靚頭巾(個姐姐係穆斯林)
所以我係見過唔少姐姐同主人間 , 好有愛既畫面
但我令次想講 , 昌榮(秋生)同阿蓮既感情 ...
記唔記得有一幕阿蓮跌身 , 昌榮幻想自己企起身 , 抱起阿蓮???
我覺得呢個係一個人 , 對住自己心愛既人 , 希望做到既野 ...
回到 "男女有無純友誼" 既問題上 , 我其實覺得係無既 ,
不過我同時好唔同意 , 年青人對 "純友誼" 定義 ...
佢地講到無扑野就叫 "純友誼" , 但我覺得內心有無愛意更重要 ,
如果無扑野 , 但此彼認定對方係身邊果個人 ,
唔通都仲係 "純友誼" 咩???
事實上 , 我細個果陣係M記食早餐果時 , 成日見到D伯伯拖住姐姐
去食早餐果時 , 開心到好似拍緊拖咁 ...
另一方面 , 我E+開始睇九型人格 , 又覺得兩個性格既相遇 ,
會產生咩野後果 , 係幾得以既野 ... 就好似我睇果個YOUTUBER咁 ,
佢話鄭小姐係典型既4型人 , 許生就係9型人 ,
4型人唸野比較負面 , 比較需要人安慰既 , 但係9型人其係九個型之中
由係比較無咩活力既人
可以想像 , 一個唔係天性樂天既人 , 同一個憂鬱人型既人一齊 ,
其實好大壓力 ... 呢種人同人相撞後既結果 , 係我未唸過既故事方式
多謝浪花兄既回覆 , 其實 "文章寫成後,歸類他們的性格" 我都試過 ...
以前D舊色文 , 如果要分析女主角性格 , 會發現50%以上都會係9型人 ,
因為以前D舊色文 , 幾乎套套係由男主角主導係調教女主 ...
2006年前果D明星色文 , 有D甚至刪左女主角個名 , 換第二個女明星落去
都依然無唯和感 ^.^"
有左呢個結論 , 我希望自己唔好寫咁多9型人既女主角勒 !!!:smile_35:
(PS : "我則用既有人物(如你認識的人或知名人士)加減乘除去創作。"
即係浪花兄D女主角 , 都係有 "創作原型" ???)
睇D兄之前既留言 , 應該對九格人格有好深了解 ,
咁你係解讀幾個原型人物果陣 , 唔會不自覺用左D九型人格既分析咩???
如果係咁 , 我覺得由幾個原型合體而成既角色 ,
應該或多或少滲左D入去架喎 ... 其實小弟睇果個YOUTUBER既原因 ,
除左係外形同性格 , 我更著重每格人既行為邏輯 , 或者相處結果 ...
好似佢話鄭小姐係典型既4型人 , 許生就係9型人 ,
4型人唸野比較負面 , 比較需要人安慰既 , 但係9型人其係九個型之中
比較無咩活力既人
可以想像 , 一個唔係天性樂天既人 , 同一個憂鬱人型既人係埋一齊 ,
其實好大壓力 ... 呢個可以話係後來事件既遠因
[color=#000][font="][size=16px]其實D兄所講既野 , 我都明白 , 但正如係#6小弟所講咁 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]有D故仔其實係人物設計 , 仲先於個故事構想 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]好似我係樓上所講咁 : "我想寫一篇女傭題材既文"[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]其實就係女傭既角色設計既大方向 , 之後再去唸故事既發展[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]另外 , 可能我#1表達得唔好 , 但我其實唔覺得要寫1型 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]就一定要有1型既特點 ... 因為1型既性格 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]好難係一篇色文上直接表達出來 , 所以可能係要用其他方法[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]或者好似小弟<我催眠了女明星>咁 , 初段少少側寫之後 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]就直接用催眠轉寫佢軟弱既一面都得[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^ [/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]其實小弟提出九型人格既個唸法 , 只係想各位係唸故事果陣[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]可以有多一個角度姐 ... 就好似張無忌咁 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]雖然又學左乾坤大挪移 , 但唔代表打交果一定用乾坤大挪移[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]都一樣可以用太極 降龍十八掌 , 睇邊樣就手架姐~~[/size][/font][/color]
點解歐洲係地中海同鄂圖曼苦戰之際 , 葡萄牙小艦隊卻可以橫掃亞洲???
或者你地會講 : 鄂圖曼勁丫麻 !!!
但係事實上葡萄牙小艦隊橫掃果D , 係一D都唔弱 , 包括埃及馬木留克 ,
(係呀 , 果時鄂圖曼都未打敗埃及架) 印度土邦 , 以及馬六甲等南洋強國
而且葡萄牙仲玩埋波斯灣 , 即係薩菲波斯都耐佢地唔何 ...
要記住 , 葡萄牙小艦隊最多十艘架咋 , 咁就橫掃全世界其他海軍???!!!
(中國 鄂圖曼除外) ;
而當時同鄂圖曼打既 , 係所有係地中海有海岸線既國家 , 結果都係劣勢
點解可以差咁遠???!!!
[url=https://www.youtube.com/watch?v=l52V-0veX4U]https://www.youtube.com/watch?v=l52V-0veX4U[/url]
世界航線歸屬的變化
今夏自由市場有咩球星???
董卓之前的政局
[quote]世界航線歸屬的變化
今夏自由市場有咩球星???
董卓之前的政局
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4466478&ptid=206102][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2019-5-23 07:02 PM[/color][/url][/size][/quote]80'S拉美 90'S蘇日 98東南亞 08歐豬 ... 現在中國???
權力的遊戲
最後講下D八卦野 ...
話說係 "黃小姐" 事件後 , "黃師父" 又比人話有影片流出 ,
經本人查證之後 , 肯定女主角唔係 "黃師父" , 所以都安心返
(因為本人都好鐘意 "黃師父" , 唔想佢出事)
不過我一於借傷成毒 , 當正女主角係 "黃師父" 咁J !!!
(尤其女主角把聲 髮型同個嘴都幾似 "黃師父")
視聽質感真係一流 !!!
:smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47:
我越來越覺得 "黃師父" 呢種細波纖幼既身材 朦豬眼 鯉魚咀
加上一頭大波浪 , 同弱質纖纖既感覺 ...
簡直係性感既極致 !!!
(雖然好多人話佢似立花 , 但風格上 , 我覺得佢似結城美紗多D)
[color=#000][font="][size=16px]講明先 , 呢單唔關情情愛愛事 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]話說我係一個家庭聚會 , 偶然聽到個女性長輩 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]同其他長輩講佢既近況 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]女性長輩 : 我個拍檔(蚊型企業 , 2M以下果D)又搵我睇樓拉 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]其他長輩 : 咩睇樓???[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]女性長輩 : 佢又睇中間屋 , 有出租市場 , 想同我另外夾份買左佢[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]之後出租收錢 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]其他長輩 : 咁你會唔會買???[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]女性長輩 : 梗係唔會拉 ... 我係有DD錢 , 但係用係其他投資度 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]而且好快就上馬 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]其他長輩 : 咁你拒絕左佢咪得羅 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]女性長輩 : 咁又唔得 , 咁咪即係唔比面佢???!!![/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]我真係聽到心裡面 "啤" 一聲 !!![/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]我係佢拍檔度唸 , 你肯去睇樓係咪一定比唔去 , 有更大機會應承???[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]我係個拍檔 , 一定係呢個過程中 , 更大落力死說爛說 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]到時你就更難拒絕 ... 應承既話 , 你自己既全盤計劃 , 就打Q亂晒[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]你一早就知唔會應承 , 結果搞到人地白忙一日 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]而且自己又要比果D "極具壓迫性" 既遊說 , 折磨一日 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]到底點解要咁呢???[/size][/font][/color]
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
自從小弟戒寫重口味 , 就唸住主要寫兩個方向 : 貼地向(感情) 輕鬆搞笑向 ,
貼地向都還好 , 有時得有時唔得 ... 輕鬆搞笑向 , 就真係扑直多食飯 ^.^"
:smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35:
睇到呢篇 , 我覺得簡直係輕鬆色文經典 !!!
希望米兄可以多多指教小弟 , 點樣寫輕鬆色文拉 ... 話晒篇<中東妹子破處記>
幾乎打破我點讚數新低 , 所以我真係決定痛定思痛 !!!