娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2019-5-31 06:56 AM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=TgBHHgp_vqw]https://www.youtube.com/watch?v=TgBHHgp_vqw[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-6-2 05:23 AM

講開又講 , 我本來唔明D "衣櫃綠帽控" 劇情 ,
不過E+比米兄戟一戟 , 好似明左個趣點係邊 ... 我仲好淫賤咁幻想 ,
米兄落機果陣 , 走到人夫耳邊講一句 :
"多謝晒喎 , 你老婆真係好X正 !!!" 人夫聽到 , 怒氣沖沖咁望住老婆
老婆心裡明白 , 今晚又要玩大懲罰勒 !!!
:smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47: :smile_47:
(拿拿拿 , ED係我幻想咋 , 米兄唔會咁衰既)

迦樓羅女王 發表於 2019-6-2 05:11 PM

[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2019-6-2 05:23 PM 編輯 [/i]

世界霸權主宰航線的變化(日本強大其實係因為美國???)

1,葡萄牙發現新航線 , 其中海上名將阿爾克瓦爾 ,
一舉打爆紅海  印度  印尼的海軍 , 從此主宰舊世界航運

2,西班牙發現新大陸 , 除了征服阿茲特  印加帝國 ,
也主宰了新世界航運

3,荷蘭崛起 , 並主力在舊世界航線上 , 和葡萄牙競爭 ,
為了節省成本 , 開發了南非直達印尼的航線

4,英國早期主要是在大西洋和西非  美洲 ,
進行鎗械  黑奴  黃金的三角貿易 ; 後來也入侵了舊世界

5,因為英國係舊世界 , 先搶荷蘭的航線 ,
所以印度洋的貿易 , 反而一直維持係衰落的葡萄牙手上

6,後來英國以扶植阿曼王國 , 打擊葡萄牙在印度洋的力量
以至印度洋最後歸於英國 ... 英國也搶得蘇伊士運河 ,
大大縮短了舊世界的貿易航線

7,美國西進至西海岸 , 太平洋貿易正式進入黃金時期 ...

8,巴達馬運河開通 , 象徵美洲航運進一步歸於美國控制 ,
美國也最終控制了世界的航運 !!!



其實我唔多唔少覺得 , 日本後來既強大 ,
係因為美國先帶起左太平洋貿易 , 日本再乘勢做大做強 ,
無太平洋貿易既發達 , 我唸日本都唔會咁強大 !!!

迦樓羅女王 發表於 2019-6-14 12:03 AM

[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=28280293]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=28280293[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-6-14 12:37 AM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=ZQfOfIAexzw]https://www.youtube.com/watch?v=ZQfOfIAexzw[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-6-24 09:32 PM

[img]https://upload.cc/i1/2019/06/24/3uZ6B0.jpg[/img]

迦樓羅女王 發表於 2019-6-24 10:10 PM

[url=https://www.youtube.com/user/wzjr18/videos]https://www.youtube.com/user/wzjr18/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-6-27 09:29 AM

[url=https://kknews.cc/zh-hk/health/aexynkn.html]https://kknews.cc/zh-hk/health/aexynkn.html[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-7-8 03:30 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=VlNPPzu_ggY]https://www.youtube.com/watch?v=VlNPPzu_ggY[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-7-26 07:41 PM

我知 ... 但正如#1所顯示 , netscape既畫面 , 其實同IE相差好大 ,
相反 , chrome firefox同IE就無咩根本差別 ...

我未用過netscape , 所以唔知netscape除左畫面 , 同E+仲有邊差別
而且我想問既係好似YOUTUBE咁既直接播放都有???
定係要下載左先睇到???

迦樓羅女王 發表於 2019-7-31 10:35 AM

歷史上有咩 "漢人入夷則夷之" 既例子???
中國歷史上有一句名言 : "夷人入漢則漢之" , 以顯我國文化之偉大 ...
但也有不少人認為 , 除左 "夷人入漢則漢之" 仲有 "漢人入夷則夷之" ,
當中和文化偉不偉大無關 , 而是和生活環境有關 ...

那歷史上有咩 "漢人入夷則夷之" 既例子???
其實早在漢匈時期 , 兩大超級強國都有互相搶掠人口 ,
基本都係男為奴  女為妾 , 基本融入當中 ... 當中又有好似遼朝大臣 ,
漢人韓德讓咁 , 一登攝政大臣之大位

不過 , 小弟更想討論的是南方蠻族地區 ...
係明中期 "萬曆三大役" 之中的播州之役 , 打的就是播州苗族楊姓土司
但呢家苗族楊姓土司 , 其實係宋代漢人遷入而成 !!!

大理國國族--彝族中既白彝 , 都係遷入既漢人 ;
甚至 , 早在西晉就控制就控制了雲南的爨氏 , 其實都是漢人 ...
基本邏輯是 , 漢人帶住先進技術(包括鐵器) , 自然取得了當地控制權
左了取得住民信任 , 而自主融入當地

迦樓羅女王 發表於 2019-8-1 08:16 AM

係 ... 魔獸出手數唔係最多 , 但PLAYOFF佢係以57.2% ,
拿下全隊最高既20.6分 , 而且係 "一星四射" 既唯一戰術核心
可能覺得呢種配置係單核喎 !!!

如果評論主宰力係計出手數 , 咁BROOKER呢D人粉咪星中星???
:smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35: :smile_35:

迦樓羅女王 發表於 2019-8-2 02:17 AM

一線 :胡定欣  田蕊妮  王君馨  唐詩詠  蔡思貝  李佳芯  
黃智雯  陳煒

二線 :
黃翠如  朱晨麗  陳瀅  江嘉敏  湯洛雯  龔嘉欣  
麥明詩  劉佩玥  高凱寧  姚子羚

三線 :
林秀怡  張曦雯  楊卓娜  馮盈盈  譚凱琪  劉穎鏇  
鄧佩儀  傅嘉莉  

(外援  己離巢  嫁人半息影者不計 , 仲有特殊的黃小姐)

迦樓羅女王 發表於 2019-8-5 06:57 AM

想討論一下助攻型超巨

唔知大家覺唔覺得呢 , 我覺得其他超巨就係靠數據 ,
提升球隊 ... 但係助攻型超巨 , 就係幫全線隊友提升 ,
而且好似係加入前後 , 戰績提升都比其他超巨來得多 ...
(主要係講 KIDD 加入籃網 , 以及 NASH 加入太陽)

(PS : 我個 TOPIC 本想係想寫 "控衛型超巨" ,
但係怕成個 POST , 比班CURRY粉  西書粉騎劫左 ... )

如果以80'S年代開始計 , 助攻型超巨大概係呢6個 :
MAGIC  矮湯  史托鈍  KIDD  NASH  CP3

其中我個人認為 , MAGIC  KIDD  NASH 三個 ,
基本都係信奉 "天下武功 , 唯快不破" ... 但其他呢???

我知道90'S爵士係一隊主打防守  陣地戰既球隊 ,
但史托鈍竟然可以靠一支陣地戰球隊 , 拿下9座助攻王 ,
一舉成為拋離次名達3700次之多既歷助攻王???
爵士得分本身就唔多 , 如果無左佢進攻咪 ...

小弟係06-16年都無睇 NBA , 所以 CP3 D波我都睇唔多 ,
不過感覺上 , 佢都係唔多似 MAGIC  KIDD  NASH 咁 ...
但又UP唔出有咩特別唔同 , 有無大大可以解釋下???

矮湯我就更加無可能睇過 ... 不過 , 以我所知 BADBOYS
主打既係鐵血防守 , 而奪冠果兩年既矮湯 ,
數據都己經唔係生涯癲峰 :

1983-84  21.3P+11.1AST        
1984-85         21.2P+13.9AST
1988-89         18.2P+8.3AST
1989-90         18.4P+9.4AST

佢會唔會係比較擅長陣地戢既助攻型球員????

迦樓羅女王 發表於 2019-8-11 06:34 PM

E兄 , 我好同意你所講 , "謠言" 不是納粹上台既主因 ...

其實係小弟既上一篇文都講過 , 納粹上台既主因有兩個 :
一是1929年全球經濟危機 ... 事實上 , 係危機前既德國財長 ,
己經解決左德國戰後 , 大半既經濟問題 ;

二係小弟上一篇既重點 ... 太詳細就唔講勒 , 主要係係一戰後
德國政局係由容克  資本階級把持 , 不過係民選制度底下 ,
佢地係必然讓位予代表下層既政黨 ... 而係資本階級眼中 ,
係無野衰得過社會黨 , 所以佢地係有心扶立 ,
甚至轉讓政權比納粹
(當然 , 我唸佢地原本都想做幕後扯線公仔既操控者)

不過 , 小弟本篇其實無講過 "謠言" 不是納粹上台係主因 ...
打個比喻(有少少跳通 , 希望你睇得明) :
我寫個TOPIC叫 "論卡路士係2002巴西既作用" , 咁既閣下邏輯 ,
係咪一句 "無3R , 巴西食左屎拉" 就可以收皮???

如果咁既話 , 又係咪一句 "無美國 , 二戰食左屎拉" ,
係咪就唔駛討論 , 中蘇戰略縱深/德日缺油對二戰走向既影響???

本篇唔係討論納粹點樣上台 , 係討論 "謠言" 係點樣 ,
影響歷史上既社會輿論 ... 佢係本論既主體所在 , 而唔係客體
(而且我唔明 E兄點解無端端 UP咩 "外國勢力" , 本篇既內容 ,
連呢樣野既邊邊都沾唔著喎 ... )

迦樓羅女王 發表於 2019-8-11 06:34 PM

米兄 , 有時有 D野又唔駛講到咁清楚既 ... ^.^"

既然米兄對呢篇未必有興趣 , 咁我地不如講下近期進度丫 !!!
我今年要出的正文都出晒架拉 ...
之後會出 D爛尾文 , 同埋有三篇[廣東話]系列寫緊 ,
雖然三篇都未寫完 , 但係我唸到左1/9 , 應該都搞掂一兩篇
而且全部有寫作原形 ... 到時希望米兄有黎搵下彩旦 !!!
^.^ ^.^ ^.^ ^.^ ^.^

迦樓羅女王 發表於 2019-8-12 12:16 PM

[IMG]https://jdailyhk.com/wp-content/uploads/2017/08/%E7%8E%8B%E5%90%9B%E9%A6%A8-%E5%A9%9A%E7%B4%97.jpg[/IMG]
[IMG]https://fs.mingpao.com/ldy/20170901/s00008/3ea9cc000dedd6151f1fff81d140f33b.jpg[/IMG]
[IMG]https://www.mpweekly.com/entertainment/wp-content/uploads/bka.mpweekly.com/news/20170613/_13mb014_.jpg[/IMG]



[IMG]https://attach.getjetso.com/forum/attachments/month_1605/20160522_e59e174f2dce94750334hGRPWB.jpg?name=%E7%8E%8B%E5%90%9B%E9%A6%A8%E4%BD%8E%E8%83%B8%E5%AF%AB%E7%9C%9F[/IMG]

迦樓羅女王 發表於 2019-8-15 09:27 PM

[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]講真 , 佢都真係奇材 ... 史上第二個30P+10R+10AST[/size][/font][/color]

[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]但係得分主要靠獨 ; 籃板主要靠刷(如C頂位比佢執板 , 罰球唔做箭頭等板執) ;[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]助攻主要都係靠刷(接佢波就要出手 , 再做傳導都唔得)[/size][/font][/color][font=Tahoma, Verdana][color=#000000]
[/color][/font]
[font=Tahoma, Verdana][color=#000000]
[/color][/font][font=Tahoma, Verdana][size=16px]佢既三雙球季 , 根本就係以犧牲球隊來達成 ...[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2019-8-15 09:31 PM

[IMG]https://upload.cc/i1/2019/08/15/zl6T9i.jpg[/IMG]

迦樓羅女王 發表於 2019-8-16 09:23 AM

小弟特登去左 "果邊" 查看 , 都見唔到有 ... 睇來果篇文真係好政治下喎:smile_35:

小弟呢一邊 , 兩篇廣東話都進入左埋尾階段 , 不過都要補返個開頭 ...
因為係即慶創作 , 所以一來就扑野 , 但如果係香討貼 , 都有個返個開頭好 D
暫時篇名叫 : <女上司係隻鯉魚精!> <我的肥妹仔鄰居>

另睇到呢幅圖 , 突然心血來潮 , 想寫一篇 <小母狗之調教> :
(無意貶損 , 只係覺得幅圖幾得意)
:smile_47: :smile_47: :smile_47:

頁: 7248 7249 7250 7251 7252 7253 7254 7255 7256 7257 [7258] 7259 7260 7261 7262 7263 7264 7265 7266 7267

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.