娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2019-8-19 08:00 AM

[youtube]GPC1PgI7VtQ[/youtube]

迦樓羅女王 發表於 2019-8-19 02:43 PM

小弟近期開始覺得 , 港商係80年代開始崛起 , 其實係英資戰略局部撤資下 ,
自然留下既經濟活動真空 , 而有意扶植出來 ...

小弟又開始唸 , 好似一二戰後既歐洲  二戰後既日本  南韓  台灣 ,
基本都係係美國監管復興 ... 亦因為咁 , 佢地國家底坐其實始終同美國共生
如果唔係講港商 , 而係講匯豐  太古  國泰呢 D , 關聯就更加明顯
(我見好似有人以為佢地係港資 ^.^")

而另一方面 , 其實自5年前佔中開始 , 小弟就覺得比起咩美國勢力 ,
我一直都覺得香港富商(尤其係地產佬) , 可能先後運動幕後最大既支持勢力

大家唸下丫 , 你地成日話梁振英無做過野 , 平心而論講句 ,
一周一行  趕絕雙非  限購令呢 D政策係邊個做出黎???
最最搞笑係有 D人 , 竟然話梁振英偏幫地產商 ... 係就唔駛成日收地建屋拉

尤其迪迪仔果 D , 反對收棕地 , 問點解唔收圍村地 ... 我就想問一問 ,
你地係咪想快 D建屋??? 係既話點解要捨易取難呢???
事實上 , 我覺得呢 D白痴口號 , 背後既支持者正正係地產佬 , 而收地建屋
就正正動到佢地既根本利益 ... 所以佢地就支持佔中 !!!

好坦白講 , 對今次既脈絡 , 我其實上次咁清析 , 不過我相信 ,
香港富商都係有份 ... 最簡單既邏輯係 , 好似大劉咁 , 佢地本身就係怕 ,
而背後仲有無其他原因 , 我就暫時未唸到 ...

迦樓羅女王 發表於 2019-8-22 06:49 PM

[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2019-8-22 07:47 PM 編輯 [/i]

[youtube]MIOaERqlr-w[/youtube][youtube]bbDcqmq78to[/youtube][youtube]GqamMQ_yyUs[/youtube][youtube]yLnG1F5nh0o[/youtube]

迦樓羅女王 發表於 2019-8-23 09:26 PM

[youtube]uQ4EMLavisU[/youtube]

迦樓羅女王 發表於 2019-8-25 02:23 AM

[youtube]Hhu7qN-tFho[/youtube]

迦樓羅女王 發表於 2019-8-25 04:24 PM

海岸線的歷史 : #13 為何前南斯拉夫的海岸線 , 幾乎全給了克羅地亞???

前南斯拉夫曾經號稱 "世界第四強國" , 係1990年分裂出 :
塞爾維亞  克羅地亞  斯洛文尼亞  波斯尼亞  馬其鈍  黑山6國 ,
但係其約90%海岸線都為克羅地亞所有 , 除左佢之外 ,
有地圖明顯海岸線既 , 就僅得黑山一國

其實克羅地亞整個海岸線 , 歷史稱為達爾馬提亞地區 ,
最早係係希臘化時代既伊里利亞統治之下 ...
後來成為羅馬帝國一部份 , 再後來成為南遷而來既斯拉夫人居住地
7世紀佢地建立左達爾馬提亞--克羅地亞公國 ,
但沿海城邦都係親拜占庭 ... 925年克羅地亞王國建立 ,
拜占庭正式承認其在達爾馬提亞既控制權

拜占庭被第4次十字軍東征滅亡 , 達爾馬提亞成為匈牙利  威尼斯
兩國爭奪既地方 ... 但匈牙利卻被蒙古西征所滅亡 ,
雖然不久復國 , 但達爾馬提亞己被威尼斯控制 , 其統治達337年 ,
令該地區明顯拉丁化 , 不同於巴爾幹其他地區 ...
其中一個原住民城邦 , 後來因不滿威尼斯 , 投靠給鄂圖曼土耳其
而土耳其將其劃入波黑行省 , 成為今日波斯尼亞 ,
僅有19公里既海岸線

係拿破崙戰爭期間 , 達爾馬提亞被佔領後 , 被劃為意大利王國內
後來係反法戰爭中 , 奧地利又佔領左該地 ...
而當時 , 達爾馬提亞同克羅地亞 , 分屬帝國內既奧地利  匈牙利
不過達爾馬提亞主要人口 , 己經係克羅地亞人

一戰之後奧匈帝國崩潰 , 達爾馬提亞北部重回意大利既統治 ,
南部則落入新興既南斯拉夫王國手中 , 這時正式將劃入克羅地亞內
... 二戰後意大利人被趕走 , 達爾馬提亞南部一小段 ,
劃給黑山 ; 因為同意大利設立緩衝區 , 北部有一小段成為自由領
後來兩國協商後瓜分自由領 , 部份入意大利 ,
另外部份則劃給斯洛文尼亞 , 成了其46公里海岸線既來源



不過 , 達爾馬提亞是屬於克羅地亞沒錯 , 但分裂後既南斯拉夫 ,
(後改名為 "塞爾維亞及黑山" ) , 依然因為黑山一段 ,
本來擁口出海口既 , 但自黑山獨立後就無埋 ...

https://www.youtube.com/watch?v=79ZeixTF1uE

迦樓羅女王 發表於 2019-8-25 04:25 PM

如果係睇下面呢張圖 , 咁反而基因C先係同阿爾泰語系重疊 ,
而基因C係第一次出非洲既棕色人種喎 ...
即係佢地比黃種迫左上漠北  西伯利亞 , 就成了阿爾泰語系???

但#1段片其實又有講 , 佢地係匈奴遺骸驗到有基因N喎 ...
咁即係點呢??? 阿爾泰語系就係基因C同基因N 既混血種族???

[IMG]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/World_Map_of_Y-DNA_Haplogroups.png[/IMG]

迦樓羅女王 發表於 2019-8-25 04:26 PM

我稍稍冷靜之後 , 開始明白阿爾泰語系既基因C  藏族既基因D ,
係點樣而來 ...

以藏族為例 , 先要知道西藏  大漠  西伯利亞 ,
其實都係鳥不生蛋既地區 , 如果有其他活路 , 正常人係唔會去
... 棕色人種(基因C)同矮黑人種(基因D)知所以去到 ,
係因為佢地完全比黃種人擠出去 ...

藏族其實係漢藏語系中 , 混得最差既一支 , 唔係都唔會比人趕
而去到鳥不生蛋既西藏 ... 而當時矮黑人種己經生活多年

我地上面所講既基因 , 其實都係指代表父系既Y染色體...
而我都知道民族混血既結果 , 通常係地位較高既民族 ,
保留左Y染色體 ; 地位較低既民族 ,  保留左線粒體(母系基因)

所以我猜想藏族移到西藏 , 係零星而多次既移民 ,
好大機會去到 , 係依附於當地棕色人種 , 而絕非征服當地 ...
而棕色人種保持地位較高 , 同新來既藏族一齊繁衍 ,
但文化上則為藏族所征服

我唸阿爾泰語系既基因C 來源 , 基本係一樣 ... 不過我又好奇
阿爾泰語系除左基因C , 其他既血統來源又係D咩???
會唔會就係基因N (紐因特人)???







用返##個圖黎講 , 有幾樣野我真係唔係好明 :
1,點解柏柏兒人會係E3??? 同屬E3既果D , 全都係黑人黎喎 ...
施丹同BENZ馬唔係柏柏兒人咩??? 佢地邊忽似黑人???

2,如果我無理解錯 , 算廣義白人既就係R1A  R1B  J1  J2四支
咁佢地分別係代表咩人???

我一直理解 , 閃族係亞非語系 , 伊朗同(北)印度都係印歐語系
但伊朗(仲有土耳其)係J2 , 即係同閃族較近???

3,如果R1係狹義白人 , 即係印歐語系 ... 但R1A  R1B係咩???

R1A地理上就分左兩份 , 一份係印歐語系既印度部份 ,
而係歐洲既另一部份 , 地區應該包括日耳曼語族  斯拉夫語族
但如果睇埋基因I 既範圍 , 我有個大膽假設 :

R1A其實就係斯拉夫語族 , 基因I 先係日耳曼語族 ... 即係話
E+既德國人 , 其實主要都係斯拉夫血統???

而R1B既地區 , 主要係今日拉丁語族既西葡  法國  北意大利 ,
本來都可以係拉丁人後代 ... 但佢又包埋英國(除英格蘭部份)
如果咁講 , 我又講得R1B係凱爾特人 , 好似合理 D喎 ...

不過我又有少少好奇 ... 呢幅其實係跟據咩代畫???
因為如果真係計現代 , 南北美應該大部份都係白人人口先岩 ...

迦樓羅女王 發表於 2019-8-25 05:12 PM

五胡亂華前傳 : 三國時期的胡人內遷情況

三國既胡人情況 , 可以追源於東漢之初 ...
因為新朝動亂內戰 , 其實令關中大為破損 ,
西河  朔方  五原  雲中  定襄5郡漢人人口不足西漢1/10
西河地區漢人人口也大大減少

邊疆人口不足直接影響邊防不足 , 邊防不得以向南收縮 ,
甚至有官員提出放棄西涼 ... 加上氣候變化 ,
迫使羌人南遷更甚 , 而羌人就成為整個東漢既最大邊患 ,
有紀錄既大戰就有68次 , 平均兩年一次 ...

東漢海次平羌亂後 , 都會內遷羌人 ... 而西涼漢人本身 ,
就夾雜胡人氣息 , 加上流放既刑徒  貶謫既官員 ,
形成漢人胡化嚴重

到東漢末 , 羌人  氐人己大量移入關中 ; 而南匈奴內附後
人口又有所上升 ... 北匈奴敗亡後 , 南匈奴  鮮卑等強大
漢廷反而要向南匈奴發放更多資助 , 避免其作亂

事實上 , 如140年南匈奴就曾聯合羌  烏桓 , 洗劫北方4郡
... 漢廷內遷郡縣政府  放棄邊防 , 其他民族 ,
滲透到山西中部汾河流域 ... 而因為東漢政府保護不再 ,
又令南匈奴更多勾結外族作亂

其實係曹魏政權之下 , 情況是有所改善既 , 即使對南匈奴
採分化和監管 ; 對羌氐就係武力鎮壓 , 以及加強地方控制

https://www.youtube.com/watch?v=M89ChmbgCOI

迦樓羅女王 發表於 2019-8-26 08:23 AM

[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2019-8-26 08:38 AM 編輯 [/i]

[youtube]JQjdF7mNuyM[/youtube][youtube]oL34FKgZcXA[/youtube]

迦樓羅女王 發表於 2019-8-26 08:36 AM

[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2019-8-26 09:22 AM 編輯 [/i]

東漢以來的大姓變遷
商周局勢
元朝係唯一一個南方先亂既王朝???

澳洲  印度曾佔領日本西南
地緣政治史(阿富汗  克什米爾  哈薩克  伊朗)

迦樓羅女王 發表於 2019-8-26 07:42 PM

[youtube]aOGqX20xVTU[/youtube]

迦樓羅女王 發表於 2019-8-26 07:43 PM

有關二戰所不知既二三事

迦樓羅女王 發表於 2019-8-27 09:44 AM

[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]大家記唔記得前年 , 大陸朱攞非躍果陣話 : "希望大家支持下去落黎既同胞"[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]果陣佢都比人插到屎忽開花 ... E+黃絲又話大陸向香港 "殖民" ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]咁大陸朱仲唔係比大陸 "殖" 入黎香港果D "民" ???[/size][/font][/color]

[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]大陸朱雖然無參與黃藍之爭 , 但其實佢呢一期都唔算低調 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]前排龔嘉欣係咁咦嗔左兩句 , 佢就串爆咁講 : "嫌辛苦唔好做演員拉 !!!"[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]串到佢丫 ... 但點解無黃絲插佢呢???[/size][/font][/color]

[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]其實睇真D , 最搞笑係黃絲話大陸向香港 "殖民" , 但一直以來又唔見對呢D[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]"殖" 入黎香港既 "民" 有進一步批評 , 好似大陸朱呢D都無事 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]反而係藍絲藝人出事先 ... 最搞笑既係有好多黃絲領袖 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]都係新移民 , 甚至有人話激進黑衫軍 , 大部份成員都係新移民 !!![/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2019-8-28 12:35 PM

1,希望Z兄唔好介意 , 其實舉回族一例 , 正正好難證明閣下所言 ...

因為回族基本上係100%既 "人工民族" , 係早期既所謂 "五族共和" 時
基本就係維回不分 ... 如果維族尚有較明顯源流既話 ,
咁回族只係把眾多少眾綜合既概括體 , 回族既定義幾乎就係 "穆斯林"
(大概可以理解為 , 穆斯林者非維即回)
其中好大部份 , 係元朝引入既西亞簽軍  來華經商既各地穆斯林後代 ,
更有頗大比例只係信奉伊斯蘭既漢人 !!!

咁就係回族點解有咁高既基因O ... 如果話係基於咩文化  價值觀認同
咁果個認同就係 "伊斯蘭" , 但重新一次 , 回族係 "人工民族" ,
回族既出現 , 唔係先有 "我係回族" 既認同 ,
而係先有政府既民族分類 , 而回族就係分類基礎慢慢形成認同 ...



2,其實小弟都唔會傻到相信 , 父系既Y染色體 , 會完全重合於語族結構
... 如果我係咁唸既話 , 我就會認為整個突厥語族 ,
都應該係同一個Y染色體 ...

(事實上 , 亦好難說明突厥等阿爾泰語系 , 係來自那一個Y染色體 ...
當然 , 也唔排除來自線粒體(母系基因) , 或者兩族融合既結果 ,
但總不可能無父無母咁自己爆出來吧)

如Z兄所言 , 文化  價值認同係好重要既一環 ...
小弟提出既父系理論 , 唔係完全付合事實 :
法國既祖先係法蘭克人 , 法蘭克人係日耳曼人 , 但佢地今日講拉丁語 ;
現代英國來自諾曼人 , 但佢地今講盎格魯-撒克遜語(即係英語)

所以語族分佈 , 唔一定跟父系或統治民族 ... 坦白講句 ,
亦就係因為有唔同 , 先會有研究價值 , 而我甚至認為係不重疊既地方 ,
先最有價值

迦樓羅女王 發表於 2019-8-29 09:33 AM

東漢以來的大姓變遷
商周局勢
兩廣岑黃 , 思播田楊

澳洲  印度曾佔領日本西南
地緣政治史(阿富汗  克什米爾  哈薩克  伊朗)
[url=http://blog.sina.com.cn/s/blog_5e54716d0102vnw4.html]http://blog.sina.com.cn/s/blog_5e54716d0102vnw4.html[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-8-30 07:35 AM

[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2019-8-30 07:41 AM 編輯 [/i]

[youtube]AgU1exTAW_0[/youtube][youtube]tsBrekd6S7w[/youtube]

迦樓羅女王 發表於 2019-8-30 08:50 AM

商周局勢
地緣政治史(阿富汗  克什米爾  哈薩克  伊朗)
余思霆

迦樓羅女王 發表於 2019-8-30 12:31 PM

[youtube]wfp93ejAvJk[/youtube][youtube]tL3qVI4munI[/youtube]

迦樓羅女王 發表於 2019-8-30 07:30 PM

[youtube]HvxZn6__gl8[/youtube]

頁: 7249 7250 7251 7252 7253 7254 7255 7256 7257 7258 [7259] 7260 7261 7262 7263 7264 7265 7266 7267 7268

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.