娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2019-9-28 03:18 PM

[url=https://www.youtube.com/channel/UCNCwcNnkhHviS0xyJHbhX2Q/videos]https://www.youtube.com/channel/UCNCwcNnkhHviS0xyJHbhX2Q/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-10-1 10:20 AM

[quote]冷氣工VS學生妹
面膜
金融才俊
清純少女(10A)
防狼術原來係色狼
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4492877&ptid=206102][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2019-9-23 11:04 AM[/color][/url][/size][/quote]淫賤女秘書
補習女老師
變態網紅

迦樓羅女王 發表於 2019-10-2 04:55 AM

談談美國的移民與黑幫

眾所周知美國係個移民社會 , 但移民社會都有 "先來後到" 既問題
往往無咩專技能既 "新移民" , 好容易就會承包晒社會中 ,
所有最低下層既工作 ... 同時 , 亦即係美國不同時期既黑社會~~

以美國族裔數排第二既愛爾蘭裔 , 我地係小李子既<紐約風雲>中 ,
就見到愛爾蘭裔既地位有幾低 ... 而去到20年紀上半葉 ,
就到以 "黑手黨" 為代表既意大利裔 , 成為美國黑幫中既強者 ...
比較近年既例子就拉美幫

其實 , 較少既族群都有自己既黑幫 , 好似90'S或之前既 "唐人街"
就被譽為 "警察都唔敢管" 既地區(但近年比越南幫收左皮) ...
當然 , 仲有惡名昭彰既黑人區 , 美國9成既黑人謀殺案死者 ,
其實都係比另一個黑人所殺 ...

不過黑幫生意既最大受眾(客源) , 無論係賣淫  毒品  走私等等 ,
始終都係白人自己 ... 所以都係白人黑幫從中獲利最多

最底下層=最大黑幫組織 , 基本適用於世界各國 ,
係新西蘭  台灣 , 土著既黑幫比率最高(原住民囡囡好多賣入火坑)
其他好似<新宿事件>中 , 由中國人組成既日本華東幫 ...
<救參72小時>中由阿爾及利亞組成既法國黑幫 ; 卡通<MONSTER>中
德國土耳其裔都係差唔多情況

甚至香港都一樣 , 90'S由福建新移民組成既 "大圈仔" 就非常出名
而近年最特出既 , 就當然係亞南幫

迦樓羅女王 發表於 2019-10-5 01:47 PM

金朝局勢
侯活點樣活成二流???
納粹勇武
不建議使用哈登STEP-BACK

迦樓羅女王 發表於 2019-10-7 06:05 PM

[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2019-10-7 06:16 PM 編輯 [/i]

1,"官迫民反"顏色革命  茉莉花革命  辛亥革命  
"保路運動" 都係觸及鄉紳利益 ...
2,"因為唔開放民主先革命"
晚清  法國大革命
3,"被針對既人"
美國獨立戰爭  香港  加泰羅尼亞

迦樓羅女王 發表於 2019-10-8 12:44 PM

[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]講真 , 今年大台咁多女星出事 , 令我最心痛既就係佳芯 !!![/size][/font][/color]

[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]佢公屋出身  中學讀伊斯蘭中學 , 之後讀副學士 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]係有記做個小小娛記 ... 31碎先過大台 , 34碎先開始花旦[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]34碎喎 ... 係十年前己經係花旦開始退落黎既年紀 !!![/size][/font][/color]

[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]果時邊有人估到 , 佢兩年內仲拎埋視后???[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]佢呢個故仔可以話唔勵志 ... 不過佢一時貪心 , 賭輸左 !!![/size][/font][/color]

[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]講返佢個視后 , <BB來了>收視只係第4 , 而且又唔係大劇 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]佢機會其實唔係咁大 ... 唔係做左ALIPAY代言人 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]聲價大增都未必到佢 ;[/size][/font][/color]

[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]唔知佢係咪太享受D女神光環 , 竟然痴埋去班黑衫人度???!!![/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]E+好拉 ... 之後唔知仲有無劇拍 , 拍左既都唔知出唔出到街[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]佢既情況可能仲衰過雞穎 !!![/size][/font][/color]

[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]我奉勸佳芯出黎講清楚 ... 都唔駛你割蓆  讉責勒 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]就算你支持示威 , 你只要係鏡頭前 , 說明一下係咪支持暴力[/size][/font][/color]
[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]我都己經接受勒~~[/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2019-10-11 11:30 AM

林秀怡
性文化史
革命三大誤解
歷年最佳中鋒
單巨??? 雙巨???

迦樓羅女王 發表於 2019-10-11 06:56 PM

[quote]林秀怡
性文化史
革命三大誤解
歷年最佳中鋒
單巨??? 雙巨???
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4495813&ptid=206102][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2019-10-11 11:30 AM[/color][/url][/size][/quote]侯活收皮主因

迦樓羅女王 發表於 2019-10-12 08:36 AM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=g0OvbfgYnLU]https://www.youtube.com/watch?v=g0OvbfgYnLU[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-10-12 05:53 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=mHv-hcvQ6ys]https://www.youtube.com/watch?v=mHv-hcvQ6ys[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-10-14 05:44 AM

近20年歷年最佳中鋒 , 大家同意嗎???

1999-2000 O'NEAL 29.7P+13.6R+3.0BLK (LAL)
2000-2001 O'NEAL 28.7P+12.7R+2.8BLK (LAL)
2001-2002 O'NEAL 27.2P+10.7R+2.0BLK (LAL)
2002-2003 O'NEAL 27.5P+11.1R+2.4BLK (LAL)
2003-2004 O'NEAL 21.5P+11.5R+2.5BLK (LAL)
2004-2005 O'NEAL 22.9P+10.4R+2.3BLK (MIA)

2005-2006 YAO MING 22.3P+10.2R+1.6BLK (HOU)
一陣中鋒 : O'NEAL 20.0P+ 9.2R+1.8BLK (MIA)
2006-2007 YAO MING 25.0P+ 9.4R+2.0BLK (HOU)
一陣中鋒 : STOUDEMIRE 20.4P+ 9.6R+1.3BLK (PHO)
2007-2008 YAO MING 22.0P+10.8R+2.0BLK (HOU)
一陣中鋒 : HOWARD 20.7P+14.2R+2.1BLK (ORL)

2008-2009 HOWARD 20.6P+13.8R+2.9BLK (ORL)
2009-2010 HOWARD 18.3P+13.2R+2.8BLK (ORL)
2010-2011 HOWARD 22.9P+14.1R+2.4BLK (ORL)
2011-2012 HOWARD 20.6P+14.5R+2.1BLK (ORL)
2012-2013 HOWARD 17.1P+12.4R+2.4BLK (LAL)
一陣中鋒 : DUNCAN 17.8P+ 9.9R+2.7BLK (SAS)

2013-2014 COUSINS 22.7P+11.7R+1.3BLK (SAC)
一陣中鋒 : NOAH 12.6P+11.3R+1.5BLK (CHI)
2014-2015 COUSINS 24.1P+12.7R+1.7BLK (SAC)
一陣中鋒 : M.GASOL 17.4P+ 7.8R+1.6BLK (MEM)
2015-2016 COUSINS 26.9P+11.5R+1.4BLK (SAC)
一陣中鋒 : D.JORDAN 12.7P+13.8R+2.3BLK (LAC)
2016-2017 COUSINS 27.0P+11.0R+1.3BLK (SAC/NOP)
一陣中鋒 : ANTHONY 28.0P+11.8R+2.2BLK (NOP)
2017-2018 COUSINS 25.2P+12.9R+1.6BLK (NOP)
一陣中鋒 : ANTHONY 28.1P+11.1R+2.6BLK (NOP)

2018-2019 EMBIID 27.5P+13.6R+1.9BLK (PHI)
一陣中鋒 : JOKIC 20.1P+10.8R+7.3AST (DEN)

迦樓羅女王 發表於 2019-10-14 09:14 AM

睇返數據 , 莫寧係咪因為呢樣野 , 所以唔能夠同 "四大中鋒" 並列???
最近同大家吹左好多 , 侯活點解被淘汰既原因 , 不禁自己係度唸 ,
唔要求有奧尼爾既力量  奧拉祖雲既步法 , 傳統中鋒咩能力先係完美既配置???

防守方首先要有強大既封阻能力 , 以鎮守禁區 , 要有強大既防守籃板能力 ,
以防止被對方拿取輕易既二次進攻機會 ... 最好最好 ,
有埋搶完籃板音立即長傳快攻既能力

係進攻方 , 要有基本既低位單打能力 , 拆擋跟進食瓶(或者一次強力運球上籃)
中距離能力 , 強大既進攻籃板能力(咁就可以裸埋二次進攻) ,
最好最好有埋居中策應既分波能力 ...

莫寧除左無居中策應 , 以及只係錦上添花既長傳快攻能力外 , 最明顯問題係
佢既得分  籃板能都比 "四大中鋒" 偏低 ... 尤其係籃板 ,
係腎病前既8個球季 , 只係得4個球季有OVER 10R既成積 ...
後來我唸唸下 , 覺得萊利可能講得岩 , 莫寧太痴迷於BLK而害左自己 ...

太痴迷於BLK , 最明顯既問題 , 就係容易犯規 ; 再深入一D就係佢撲去封人 ,
回身基本一定搶唔到籃板 , 咁就可能比對方食二次進攻 ...
我唸佢籃板同呢樣野都幾大關係 !!!

迦樓羅女王 發表於 2019-10-14 10:10 AM

我呢兩日都有繼續唸呢個問題 ...
侯活加埋9射中距離 , 命中率都有60% ; 唔撲波但球隊防守效率好左
咁其實只能證明 , 佢呢D缺憾絕對係數據己被彌補 , 亦即係可以容忍

咁到底侯活真正係衰D咩???
小弟睇左好多侯活MIX , 包括各隊MIX  每年MIX ... 我開始明白 ,
侯活係魔術同火箭時 , 佢既底線要波單打 , 隊友反應都好正面 ;
係湖人  老鷹  黃蜂 , 隊友都係呆左  一副 "WT THE FXXX" 既樣

所以我覺得佢其實係衰人際 ... 係唔跟戰術 , 激嬲教練同隊友
尤其係隊友 , 佢地會覺得你D 9射中距又唔準 , 不如比我地得下分拉
你要數據我地都要 ... 而且戰術上我地都應該係要 ,
無理由我地跟足戰術 , 結果換黎戰術球權配置被剝削架麻 ...

呢D樣好似老闆同員工咁 , 永遠睇唔到一樣既野 ...
隊友睇唔到侯活誇張既60%總命中率 , 只睇到自己少左波射 ;
侯活只睇到轉型既目標 , 睇唔到隊友都要數據 ... 而且NBA係呢幾年
好講求 "效率" , 所以侯活既問題先會放大

坦白咁講 , 我覺得E+如果有球隊肯用侯活 , 侯活一樣有能力做當家 ,
甚至圍繞佢配置建隊 , 球隊都可能一爭季後賽席位 ...
咁點解侯活仲係無人用???
我自己覺得 , 就係因為E+D NBA球隊睇野太 "長線" 勒 ...

我與其頂薪簽佢返黎 , 打3-4年季後賽一輪遊 , 咁倒不如擺爛3-4年 ,
拿狀元+自由市場簽超巨建隊拉 ...
除非好係LBJ咁 , 但一簽就比人覺係爭冠球隊 , 咁年紀先唔會係問題
其實安東尼  CHRIS-PAUL都係因為年紀而被人所棄

迦樓羅女王 發表於 2019-10-14 03:25 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=WVOq6eT92Wg]https://www.youtube.com/watch?v=WVOq6eT92Wg[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-10-25 09:48 AM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=UzlCAoyc2Lc]https://www.youtube.com/watch?v=UzlCAoyc2Lc[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-10-27 01:41 PM

[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2019-10-27 06:23 PM 編輯 [/i]

現BRA
"後勒邦時代"
"後美斯/C朗"白蓮教
太尉>大將軍>[size=12.6067px]
[/size]
[size=12.6067px]蒙特利爾[/size]

迦樓羅女王 發表於 2019-10-27 09:20 PM

中國就係因為無玻璃 , 才導致近代科技開始落後???

我知道標題看起來很扯 , 但相信我 , 看完你會覺得挺有道理的 !!!

世界史上面有所謂的 "李約瑟難題" , 係指史學家李約瑟係了解中國係古代
科技完全輾壓西方後 , 就是明白中國係近代科技點解會落後 ...

(好似鋼  負數呢種物料/概念都是中國發明)

在正式談科學前 , 我們先講中西方畫作的不同 ...
中國畫到現在都是抽象的 , 但西方都是像真的 , 事實上西方的繪畫 ,
不能說是藝術 , 而更多是技術 ... 比如說是用 "小孔成像" 來輔助畫畫 ;
又如用了 "透視法" 去繪畫(遠小近大)

而世界第一台照相機 , 其實是一名畫家發明的 ...
大家有無發覺 , 以上的內容都和光學有關??? 又是甚麼令西方在光學有了解
答案就是玻璃 !!!

玻璃是透明的 , 光線經過玻璃會有折射 , 有時把影像投影下來 ,
這樣才令西方人 , 得到接觸光學的第一步 ... 而這樣就是科學發展的秘密

舉個例子 , 所有物理學上的觀察 , 也要通過鏡子玻璃 , 如 :
放大鏡  平面鏡  望遠鏡  顯微鏡 , 也包括試管 ... 這才可以完成好多 ,
肉眼不能完作的觀察 ; 而試管就可以看裡面的化學反應 ,
這都是沒玻璃的中國 , 無法觀察到的 ...

天文學上 , 無法仔細觀察行星軌跡 , 也就到達談論日心說  地心說的高度

迦樓羅女王 發表於 2019-10-28 06:06 AM

[url=https://www.youtube.com/channel/UCkWbqlDAyJh2n8DN5X6NZyg/videos]https://www.youtube.com/channel/UCkWbqlDAyJh2n8DN5X6NZyg/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2019-10-30 10:59 AM

叫雞遇舊同學???

迦樓羅女王 發表於 2019-10-30 03:02 PM

[color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]絕對同意 !!! 講真 , 我其實以前就覺得 , [/size][/font][/color][color=#000][font=Tahoma, Verdana][size=16px]係討論中國科技落後問題上 , [/size][/font][/color][font=Tahoma, Verdana][size=16px]
[/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=16px]一直生產模式  社會結構  概念思想上 , 反而好似係最基本既物資[/size][/font]
[font=Tahoma, Verdana][size=16px]科學/技術門檻上 , 就無咩討論 ... 係咪有D本末倒置???!!![/size][/font]

頁: 7251 7252 7253 7254 7255 7256 7257 7258 7259 7260 [7261] 7262 7263 7264 7265 7266 7267 7268 7269 7270

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.