楊怡曾締造陸劇經典角色,讓安以軒馮紹峰弱成佈景,阿佘到<延禧>才能超越!
呢個頻道專門講 , 大陸有一定影響力既舊劇 , 楊怡既<後宮>能夠入列 ,
足以證明其代表性 !!!
雖然安以軒 馮紹峰係名義上既男女主 , 但實際上同佈景板差唔多 ...
尤其係馮紹峰 , 直情號稱 "史上最存在感的男主"
不過都唔可以話 , 楊怡既萬貴妃就係 , 當時港女係陸劇既最經典角色 ,
因為同年蔡少芬都爆左<甄嬛傳>既宜修皇后出黎 ...
https://www.youtube.com/watch?v=3qzxsZy2Xrc
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2020-2-10 09:47 AM 編輯 [/i]
乳搖 中門大開 透視 突點 走光 北半球 南半球 深溝 緊身衫
中國少數民族--滿族 維族日本妓女--韓國人 中國人
南非妓女--
歐洲妓女--東歐
美國妓女--拉美 東歐
阿拉伯女奴--波斯 突厥 柏柏 斯拉夫 希臘 阿比西尼亞 拉丁
印歐混血--1億9000萬+7000萬=2億6000萬
美洲白人--1億7000萬+2億3000萬=4億
黑白混血--9000萬+4000萬=1億3000萬
印第安人--7000萬
美洲黑人--3000萬
阿拉伯人--2000萬
美洲華人--1000萬
非洲黑人--8億5000萬
北非閃含--3億6000萬
黑白混血--2億7000萬
非洲白人--2000萬
阿拉伯人--4億
突厥語人--1億4000萬
波斯語人--1億
庫爾德人--4000萬
阿塞拜人--3000萬
柏柏爾人--2000萬
[url=https://www.bilibili.com/video/av82932507/?spm_id_from=333.788.videocard.3]https://www.bilibili.com/video/av82932507/?spm_id_from=333.788.videocard.3[/url]
妖 !!! E+教人第1步當第0步咁數 , 就當可以走三步???!!!
首先聲明在先 , 小弟之前都聽過 "第0步" 呢個概念 , 但按我理解 ,
係第0步先觸球 , 咁先第0步 ...
就以個人而言 , 我係第0步落地之前 , 手己經會準備觸球(即係好貼個波)
係第0步落地後半秒/甚至係同地 , 先至捉實個波上籃
(但果時打街場 , 己經成日比人叫FOUL)
又以沾屎.哈登為例 , 佢合法既STEP BACK其實CROSS左一下之後 ,
手仲未觸球就踏出第0步 , 係向後彈果半秒/同時先觸球收波
(不過以小弟研究 , 沾屎.哈登其實都有4成以上係觸左球先第0步 ...)
但下面條友 , 係擺明觸球之後走三步 ... 佢話只要將第1步UP成第0步 ,
咁就唔算走步喎 , 真係吹拎脹 !!!
0:45-1:10
[url=https://www.youtube.com/watch?v=itfctYmtdFI&t=138s]https://www.youtube.com/watch?v=itfctYmtdFI&t=138s[/url]
之後果D咩叫收球就可以走足4步 , 我真係笑都晒9氣 !!!
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2020-2-14 02:45 PM 編輯 [/i]
楊卓娜--維達
女人睇腹肌
北魏
[url=https://www.bilibili.com/video/av58501560?from=search&seid=10682505702238278628]https://www.bilibili.com/video/av58501560?from=search&seid=10682505702238278628[/url]
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2020-2-14 06:49 PM 編輯 [/i]
[動態地圖] 點解北魏劏開左後燕之後 , 30年都唔多動作 , 由得後秦強大???
小弟最近搵到呢系列影片 , 主要係十六國至南北朝 , 但無左後趙之前果D ...
睇片見到由冉閔350年篡趙開始 , 北方一度7分天下 :
冉魏/前燕/前秦/段齊/張平/鐵弗匈奴/後趙殘餘 ... 頭兩年冉魏 後趙殘餘就收左皮 ,
到356年先基本成為前燕VS前秦 , 到370年前秦統一北方 ;
383年淝水之戰戰敗 , 頭兩年其實前秦都仲係強大 , 但到386年又出北方7分天下 :
後燕/西燕/後秦/西秦/北魏/鐵弗匈奴/前秦殘餘 ... 一直到394年後燕滅西燕 ,
後燕先成為北方第一大國 , 之前都係得河北 遼寧 , 唔見得比擁有山西既西燕強好多
但僅強大左兩年 , 396年後燕就比北魏劏開 , 令南方部份獨立成南燕 ...
我唔明既係係呢一點 : 北魏劏開左後燕後 , 其實佢己經係確實無疑既北方第一大國
果時後秦先初步統一狹義關中 , 西秦 鐵弗匈奴都未歸附 ...
但北魏係396-426既30年間 , 除左繼續以龜速侵食諸燕之外 , 竟然無甚動作???!!!
相反 , 後秦就係呢段時期達到高光(雖然唔長) , 南侵漢中 淮西 , 西降西秦 南涼 ,
北服鐵弗匈奴 ... (算係回到前燕VS前秦時 , 前秦既領土再好丁點拉)
之後北魏係打左場柴璧之戰 , 但之後又唔攻後秦 ;
反而後秦自己因為西秦 南涼 鐵弗匈奴獨立而一口泡 , 北魏都仲唔乘人之危喎 !!!
就算到劉裕北伐滅南燕 後秦 , 再到撤退 , 都係胡夏先入關中 , 北魏係到呢個時候
先出手滅胡夏 , 北魏呢30年隱忍左咁耐係為左D咩???
[url=https://www.bilibili.com/video/av52042987?from=search&seid=15475106444705665812]https://www.bilibili.com/video/av52042987?from=search&seid=15475106444705665812[/url]
[url=https://www.bilibili.com/video/av58501560?from=search&seid=10682505702238278628]https://www.bilibili.com/video/av58501560?from=search&seid=10682505702238278628[/url]
[url=https://www.bilibili.com/video/av64797250?from=search&seid=2926077419668511958]https://www.bilibili.com/video/av64797250?from=search&seid=2926077419668511958[/url]
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2020-2-15 11:55 AM 編輯 [/i]
我終於明白點解女人睇身材 , 都係睇男人腹肌先 !!!
呢個我反而係睇籃球頻道先知 ...
原來腹肌代表左男人既胸腹力量(又叫核心力量) , 俗D講就係腰力拉 ,
而腰力好 , 當然 "啪啪啪" 得好拉 ... 即係話女人睇男人腹肌 ,
係睇緊佢係咪 "啪啪啪" 得好 !!!
;););););)
當然 , 有D更加明明白白既女人 , 就鐘意睇男人PATPAT同大腿 ...
因為果個動作 , 始終更靠PATPAT同大腿去郁麻 !!!
:drool::drool::drool::drool::drool::drool::drool:
題外話 : 呢個區有D網友好鐘意話 "最緊要大J" , 但係 ...
如果大得黎唔曉郁 , 豈不是大而無用??? 女人豈不得物無所用???!!!
所以你話D女人幾有先見之明 !!!
[url=https://www.youtube.com/watch?v=rgYnetc23VQ]https://www.youtube.com/watch?v=rgYnetc23VQ[/url]
[url=https://ffilter-168.org/forum/ubbthreads.php?ubb=login&ocu=https%3A%2F%2Fffilter-168.org%2Fforum%2Fubbthreads.php]https://f d z one.org/forum/ubbthreads.php?ubb=login&ocu=https%3A%2F%2Fffilter-168.org%2Fforum%2Fubbthreads.php[/url]
[url]https://space.bilibili.com/23325801/video[/url]
[url=https://space.bilibili.com/23325801/video]https://space.bilibili.com/23325801/video[/url]
日本財閥南韓財閥
南非經濟崩壞
窮忙族
[url=https://gimy.tv/vod-detail-id-150663.html]https://gimy.tv/vod-detail-id-150663.html[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=TVyO9kKbYaI]https://www.youtube.com/watch?v=TVyO9kKbYaI[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=WdCbhXC52Ww&t=772s]https://www.youtube.com/watch?v=WdCbhXC52Ww&t=772s[/url]
李C
歐文係90年代
[IMG]https://1863.img.pp.sohu.com.cn/images/blog/2010/11/26/9/16/u79773712_12d3cb5bbf6g215.jpg[/IMG]
[IMG]https://lh3.googleusercontent.com/proxy/Pp6Yeu0_UwtJeqp6jJLq4Jkojy6wTW_xjmgLSfXwb0tlzigv_7m2rw4DJ7ETXD6sxLekac5aW1kyFfpOdspBPGfx4aO-PBgx0UYFTEThs9EXyY9mjcyH0_1ktoPclfjHDw[/IMG]
[IMG]https://a4.att.hudong.com/75/87/300000913120129030874766554.jpg[/IMG]
[IMG]https://a2.att.hudong.com/40/87/300000913120129030875191526.jpg[/IMG]
[IMG]https://a4.att.hudong.com/56/87/300000913120129030872971904.jpg[/IMG]
[IMG]https://a0.att.hudong.com/13/87/300000913120129030876466241_950.jpg[/IMG]
[IMG]http://xunlei.xinjipin.com/upfiles/zixun/201011/20101122125644719.jpg[/IMG]
[IMG]https://i0.hdslb.com/bfs/archive/9dde7a050045e5089c9475da8cca5a46e994faf7.jpg[/IMG]
[IMG]https://www.sinaimg.cn/ent/y/p/2010-11-21/U996P28T3D3153125F329DT20101121085256.jpg[/IMG]
https://www.youtube.com/watch?v=Tl3gyxr_8Ao
[color=#333][font=Roboto, Noto, sans-serif][size=14px]樓主好 , 小弟勉強來講算是個YOUTUBER , 當初開始並不是想讚錢 , 只是想表達一下自己的想法 ... 不過 , 出得影片當然想多人看 , 我的做法是貼在相關的討論 : 我本身是做娛樂圈影片 , 就貼在影視討論區 , 結果我兩條影片有7.4K和1.7K的點擊 ... 樓主認為這方法可行嗎??? 會不會有甚麼不良結果???[/size][/font][/color]
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2020-3-4 03:43 PM 編輯 [/i]
。。。。。。。。