娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2020-6-11 09:24 PM

所以話 , 金國 / 蒙古做到大遼 / 伊斯蘭諸國達不成既成就 ,
就係靠將佢地既軍工 , 運用到濫用既程度 ...
(金國濫用重甲騎兵至勝 , 蒙古濫用回回炮而稱霸)
就好似二戰咁 , 德國既坦克  戰機單兵作戰能力都不輸美蘇 ,
但你滅掉5000 , 我就再生產50000 ,
就係如此任性既輸出鋼鐵洪流(包括石油) , 你點打???

毛主席話齋 , 量變到足夠多就會發生質變 !!!



講真喎 , 我覺得定欣係倔到不能再倔 , 係倔到陳凱  10A不能比美既程度 !!!

好少人講定欣既出身 , 佢其實係海味店太子女 ...
好多人覺得無咩野 , 但你唸下喎 , D海味每兩都上千 , 唔計存貨  剩計鋪面
都有幾百萬拉 !!!
+間鋪  +層樓 , 雖然有排都上唔到億 , 但上千萬應該就有 ;
上比千雪  陳凱  張寶  何硬不足 , 但絕對好杏兒  楊2  佘C  楊CK好多 ,
所以佢反而算唔上 "撈唔起就真係咩都無" 無退路既花旦 ...
佢可以捱頭出頭天 , 正正就係因為佢 "倔" !!!

陳凱  10A講到自己幾上進 , 但其實有D不如意 , 就避返入佢地個舒適圈 ...
但定欣既 "倔" 係直情唔比借口自己 !!!
為左證明自己係掂 , <舞蹈奇蹟>果陣就直?完美十分比你(好似係唯一一個) ;
拍<拳皇>果陣練到個二頭肌出晒來 ... 再到<城寨英雄><同盟>D武打動作 ,
全部都親身上陣 !!!
唔好話做唔到 , 絕大多數花旦唸都唔敢唸 ...

講真丫 , 我覺得杏兒  定欣  智雯(或者可以加埋君輕)係大台最硬核既花旦 ,
定欣上面講左 , 智雯幾乎每拍一套職業劇 , 就考一份證書 ;
杏兒其實都好勁架 ... 為左拍<肥田喜事>佢增肥左42斤 , 其他花旦敢咩???
係大陸綜藝節目<奇妙的朋友> , 杏兒被安排照顧一對猩猩BB ,
開頭其他明星都無咩野 , 係一隻猩猩BB好唔鐘意杏兒 , 仲咬到佢隻手損左咁 ,
但杏兒點做???
佢既心態就係 "死盍" , 你越唔鐘意我咩 , 我就越要對住你 !!!
所以杏兒到左最後 , 反而係治D動物BB治得最徹底一個 , 你無得唔佩服佢 !!!

SORRY , 今次可能有D偏頗 ... 無辦法拉  , 我係佢地粉絲丫麻 !!!
:smile_40: :smile_40: :smile_40: :smile_40: :smile_40:

迦樓羅女王 發表於 2020-6-14 10:00 PM

以地理角度分析 , "江西" 如何自清末由盛轉衰

小弟記得以前睇中國南方各省發展史 , 江西到三國時期都好荒蕪下 ,
甚至到十六國時期既南遷大潮 , 其實人口大升既 ,
都係處於南北邊緣既省份 ... 但原來自唐宋時代起 ,
江西己經有一定發展 , 唐宋八大家之中 , 就有三位是江西人 ...

其實江西既興盛 , 係得益於張九齡打通左穿越南嶺既通道 ,
而且當時既廣東番禺 , 己經唐朝最主要港口之一 , 嶺南商品就要通過
江西商路(如贛江) , 送往當時經濟中心既北方 ...
後來清朝以廣州 "一口通商" , 也直接令江西更加繁榮 ,
但係鴉片戰爭後變成 "五口通商" , 上海取代左廣州既首庸港口地位 ,
江西亦相對衰落左落黎勒 ...

https://www.youtube.com/watch?v=9sK9lVrqj5Q&t=42s

迦樓羅女王 發表於 2020-6-18 07:58 AM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=TjRKb0y3UHg]https://www.youtube.com/watch?v=TjRKb0y3UHg[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-6-18 02:04 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=rPx6SGUyQFs]https://www.youtube.com/watch?v=rPx6SGUyQFs[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-6-21 08:46 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=_rWzrK12_rI]https://www.youtube.com/watch?v=_rWzrK12_rI[/url]
[url=https://www.bilibili.com/video/BV1NV411o79o?p=2]https://www.bilibili.com/video/BV1NV411o79o?p=2[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-6-22 02:03 PM

[color=#000][font=&quot;][size=16px]未必 ... 小明佢打得太少時間 , 問題係要我講一集既話 [/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot;][size=16px]小弟自問可能3分鐘都未必講到 ...[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot;][size=16px]好似ewing  o'neal  大夢如果要我單獨講一集 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot;][size=16px]我其實都係唔夠料講 ... 到e+為止 , 我都係只滿意上將  [/size][/font][/color][font=&quot;][size=16px]
[/size][/font]
[font=&quot;][size=16px]duncan兩個 , 之後比較有信心既係司機同malone ,[/size][/font]
[font=&quot;][size=16px]如果講malone , 好多資料會係其他youtuber偷返來[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2020-6-22 07:24 PM

[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2020-6-22 07:33 PM 編輯 [/i]

從中法戰爭 , 細看英法日3國在亞洲的佈局

話說 , 好多人以為中法戰爭中 "清朝不敗而敗  法國不勝而勝" ,
咁睇其實就係低左 , 英日兩國係背後既佈局 ...

在英國方面 , 佢其實就最想中法兩國兩敗俱傷 ...
一方面佢既同法國 , 係埃及競爭緊蘇伊左運河 , 又怕法國戰勝
會威脅到佢係緬甸  泰國既利益 ;

另一方面 , 佢又怕中國打勝第一場反西方戰爭 ,
會引中國對列強既抗爭 ... 所以係戰爭 , 那方弱就偏幫那一方 ,
想盡量消耗中法兩國

之前日本己經借甲申政變 , 係朝鮮取得同清朝一樣既地位 ,
只要中法兩國糾纏得夠耐 , 拖住清朝軍力  財政 , 到時日本發難
近可以全面佔領朝鮮 , 遠則對東北三省構成威脅
(雖然呢D之後全部都實現晒 ... )

講到主角之一既法國 , 打勝中法國戰爭 , 故之然可以乘勢入雲桂
向清朝索取更多利益(如在雲桂既更多特權) ;
就算係陸戰被清軍扭轉後 , 因為法國既海軍己經到台海 ,
又迫令清朝係越南  台灣中二選一 ...

對於法國而言 , 係大東亞建立一個殖民地 , 分享下東亞貿易利益
係必需要完成既目標 ... 而事實上 , 當法國迫到清朝二選一 ,
佢就己經處於不敗之地 !!!

[url=https://www.youtube.com/watch?v=zPPOa2D-cBU]https://www.youtube.com/watch?v=zPPOa2D-cBU[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-6-23 11:25 AM

另外想問下 , 小弟提到大夢+巴克利組合失敗原因 , Z兄同唔同意???

都係果句拉 , 佢地果代人我其實無咩睇過 ...
之前唔知邊個POST睇到 , 話其實巴克利係太陽 , 同 KJ 組雙巨果季
其實 KJ 打得好辛苦 ... 係巴克利之前 , 太陽係 KJ 既球隊 ,
但巴克利黎到後食晒F球權 , 搞到要有球權先發揮到既 KJ 變到工兵咁
係 KJ 自己無咩怨言姐 ... 可以話太陽雙巨成就左巴克利 ,
但犧牲左 KJ

結合顯示 , 巴克利雖然同 MJ 一樣助攻唔算少 , 但本質都係獨獨地 ;
相反火箭係95年年中組大夢  滑翔人雙巨 , 雖然磨合左一季 ,
但係果一年奪冠  下一年又打敗太陽 , 成就唔算太差 ...
(係輸比當年西冠超音速姐)

重點係滑翔人雖然都算 "進攻型" , 但份人唔太獨  亦算安心做二哥 ;
但巴克利需要大量球權 , 但又無幫助隊友得分既能力 ,
所以相反稀釋左大夢呢方面既功能 ... 佢加入後猛左一年58勝 ,
次年又跌返落41勝 , 兩年季後賽分別係西決同首輪 , 比爵士雙殺 ...
功過相抵  最多叫同無佢之前一樣

99年加入PIPPEN , 佢本能就係全能型 , 而且都係做二哥 ,
我自己覺得佢同大夢相容性問題唔大 ... 問題係PIPPEN直係控球前鋒 ,
都有要有一定球權 , 先有得發揮 , 同巴克利就不相容 !!!
結果呢???
我記得之前睇過文話 , 火箭直接當左PIPPEN外線無球射手咁用 ...
咁就唔駛要PIPPEN拉 , 要個好D既3D唔好???!!!

坦白講 , 我個人理解係大得分年代之前 , 組合三巨頭其實有一個 ,
一定會工兵化(如綠軍三巨既 KG(其實RAY都有少少 , 熱火三巨既BOSH)
尤其有巴克利呢個 "進攻型" 係度 ...
其實係雙巨果陣 , 比較好既做法 , 都係好似 MJ 同PIPPEN咁 ,
讓出球權  主要負任得分既工作 , 但睇評論 , 巴克利就唔似有咁做 ...

好多人將大夢+巴克利+PIPPEN時既火箭成績唔好 , 責任算係PIPPEN度
又有好多網路梗話 "PIPPEN臭串 , 巴克利都睇唔過眼" 等等 ,
但就我自己分析 , 其實責任更大種度係係吧克利度喎 ...

迦樓羅女王 發表於 2020-6-23 02:00 PM

呀 ... 我唸E兄仲係對我講既野有D誤解 ... ^.^"

當然 , 一時軍傋/武力係可以係東歐 , 一時間建立多個傀儡政權 ,
但就做唔到冷戰幾十年既長期依存 ... 事實上 , 蘇聯做到呢做野既方法
就東歐陣營經濟一體化 , 達至物資既相互依存 ...
要做到呢個成果 , 作為老大哥既蘇聯 , 生產既比重就要夠大 ,
而且仲要做到當中好大比例係民生物品 , 咁先可以做到任何東歐國家 ,
都唔係可以獨立於蘇聯而生存 ...

如果呢樣野都做到 , 唔通仲可以話蘇聯生產能力差咩???
事實上 , 係蘇聯石油峰值滑落之前 , 北韓生活水平都要比南韓好唔少 ,
咩蘇聯GDP第全球第6 , 一方面係西方有意貶抑 ,
但更重要係GDP計算上就好依賴市場價值 , 蘇聯一方面唔會開放數據 ,
二來唔行市場經濟 , 價值當然會被低估 ...

一般人對東歐陣營窮困  殘破既印象 , 除左西方貶抑 ,
好大原因係因為蘇聯石油峰值滑落後 , 整個陣營再支持唔到其經濟所致
尤其係北韓 ... 蘇聯石油最先斷供比北韓 , "石油農業" 崩潰 ,
重新回到人力耕作 , 其實北韓農村情況無咁差 , 但自己都唔係咁夠食下
自然會斷供比城市 ... 城市居民為生存下鄉 , 形成 "去城市化" 現象

所以共產陣營窮困  殘破係真既 , 但係係石油峰值後 ,
而係全盛期其實好風光下 ... 中國係另類既 , 因為佢一早同蘇聯反晒面 ,
所以人地 "石油經濟" 既高峰都唔關佢事 ...

迦樓羅女王 發表於 2020-6-23 03:03 PM

小弟之前心機婊  聖母婊  綠茶婊都傻傻分不清 , 最近整理一下之後發現至少可以分十種 ... 各位姐妹最憎邊種???

1,心機婊--其實呢個有D似婊子既總稱 , 除左女權婊  公主婊  獨立婊  聖母婊少數幾種之外 , 其他都可以算入心機婊

2,聖母婊--一切打住 "對你好  關心你" 既招牌去控制你 , 亦包括一D不合時宜既聖母心大爆發 , 如果你唔配合就係殘忍  一D都唔善良 , 總之好人佢做  壞人你當

3,綠茶婊--外表人畜無害  扮單純 , 去做勾引  嫁禍之能事

4,閨蜜婊--唔解釋勒 , 總之防水  防火  防閨蜜 !!!

5,蓮花婊--就係電視中既 "白蓮花" ... 同聖母婊相似 , 打住原則  正義既旗幟 , 將所有野搞彎晒 , 跟住要你同佢執手尾

6,奶茶婊--外表可愛吸引  , 好多時眾人焦點 ... 但有其他女仔搶佢FLO/得罪 , 就會暗中玩針對你

7,公主婊--另一個叫法係 "公主病" ... 總之我係公主 , 你對我好  為我犧牲都合情合理 , 但唔駛旨意我為你付出

8,女權婊--咩都上升到女權層面 , 公司升男同事唔升我 , 一定係性別歧視 !!! 但食飯又要男仔請 , 呢D叫風度

9,咖啡婊--懶係有深度  有品味  感情 , 包裝到自己好高檔 , 其實係想上上流圈子 , 尤其想搵富二代

10,獨立婊--就係包裝到自己好獨立  事業全憑自己打拼 , 但其實份工係托前男友關係搵既 , D單係叫D兵簽之類

其實我自己覺得後三種只係乞人憎 , 唔算害到人 ; 公主婊果D都算一個願打  一個願捱 ... 而我份人又好少係漩渦中心 , 所以綠茶婊  奶茶婊都唔關我事 , 我反而最怕係聖母婊  蓮花婊 , 因為最大問題係佢地覺得自己做得岩 , 同佢地做同事/朋友真係好大鑊 ... 而且佢地唔係一定外表好柔弱 , 好多其實仲惡過隻狗 !!! ^.^"

題外話 , 之前睇大台<機場特警>學左一樣叫--兄弟婊 , 即係男仔頭  同男朋友玩得好埋果D ... ^.^"

迦樓羅女王 發表於 2020-6-23 05:20 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=4_wxTwHPuzk]https://www.youtube.com/watch?v=4_wxTwHPuzk[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-6-23 06:18 PM

但係贏兄真係覺得一個波夠分咩???

大夢+巴克利+滑翔人牌面上真係好靚 , 但係三個人或多或者都需要持球 ,
大夢打法係全能型 , 滑翔人都介乎進攻型同全能型之間 ,
雙方球權分配上算合理 ... 但係巴克利球權需求就太大勒 !!!

三人合作期間無太大矛盾 , 我反而覺得係好似兄台所講 , 滑翔人奪冠後
野心下降  釋出更多球權所致 ...
但如果件事係92-93發生 , 滑翔人仲會唔會咁禮讓呢???

迦樓羅女王 發表於 2020-6-24 05:46 AM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=hLVXOh2DcrY]https://www.youtube.com/watch?v=hLVXOh2DcrY[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-6-24 06:02 AM

[url=https://www.xvideos.com/video54759193/japanese_family_sex_58._full_bit.ly_jpavxxx105]https://www.xvideos.com/video54759193/japanese_family_sex_58._full_bit.ly_jpavxxx105[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-6-24 05:43 PM

1,捷克既例子 , 我覺得只係雙方互撬牆腳既結果 ...
對於資本主義陣營 , 捷克係差D倒向左西方 , 但係美國唔係一樣係越戰戰敗???
古巴革命唔係都發生左咩???

2,小弟唔清楚兄台講既 , 係石油峰值前定後 , 不過按我理解 ,
"蘇聯機密指實際GDP比帳面低" 應該係盧布統計既結果 , 而西方估算盧布價值上
依然可能存只細既低估 ...

3,呢個當然拉 ... 誠如小弟之前所講 , 中國一早同蘇聯反左桌 ,
所以蘇聯陣營既 "石油繁榮期" , 中國相反係最窮果2-30年 , 反而蘇聯陣營衰落
就到中國崛起

迦樓羅女王 發表於 2020-6-24 06:10 PM

<男兒當入樽>入面既花形透 , 原形係邊個???
<男兒當入樽>入面有唔少場景 , 係有NBA原形既 , 呢個恐怕係公開既秘密 ...
當中 , 櫻木=洛文  赤木=EWING , 應該係最多人公認既 , 其他仲有牧=MAGIC(高控衛)

不過岩岩睇YOUTUBER--丹尼爾體育館既 "鳩UP NBA" , 佢就認為赤木=上將 ,
魚注先係EWING ... 坦白講 , 我唔完全反對佢既睇法 , 佢既睇法其實主打係外貌特徵向 ,
就髮形上 , 赤木的確係海軍頭 , 魚注的確更近似EWING !!!

但打法上來講 , 我並唔覺得赤木同上將相近 ... 相反 , 係<男兒當入樽>入面 ,
就係有個中鋒好似上將咁 , 攻強於守  打法偏柔(有人話係偏軟拉 ^.^") , 有速度  走位強 ,
少打身體對抗性  主打進攻時間差 ... 果個就係翔陽中鋒--花形透

當然 , 作為<男兒當入樽>入面中鋒既顏值擔當 , 佢外貌就唔會似上將架拉 ^.^
係呢 , 除左櫻木  赤木  牧  花形 , 大家覺得<男兒當入樽>既其他角色 , 原形又係邊個???

迦樓羅女王 發表於 2020-6-24 06:19 PM

其實我同意贏兄所講 , 係92-93年無論大夢+滑翔人 , 定係大夢+巴克利 ,
都絕對有可能同MJ+PIPPEN 五五波 ...
不過我自己覺得 , 如果大夢+滑翔人+巴克利的話 , 就要先解決左球權問題
就好似熱火三巨頭咁 , BOSH要化身工兵 , LBJ都要相對無球 ,
咁球權分配先至平衡到

另外 , 小弟有少少好期 ... 大夢+滑翔人雙巨果兩年 , 一次總冠  一次西決
但常規賽分別僅47  48勝 , 明顯既常規賽弱而季後賽強好多 ,
點解會咁既??? 係教練想留力打季後賽???

迦樓羅女王 發表於 2020-6-25 06:53 PM

[url=https://www.bilibili.com/video/BV1d7411J7Ym?from=search&seid=13827305501611047093]https://www.bilibili.com/video/BV1d7411J7Ym?from=search&seid=13827305501611047093[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-6-28 06:57 PM

討論一下 Dirk Nowitzki 真係唔打內線?!

大家好呀 , 又係我政治不正確呀 ... 上次做過講 Duncan 及評90年代五大鋒 ,
小弟今次都繼續做NBA題材 , 而今次討論既司機真係唔打內線???!!!

事緣係小弟近幾個月 , 睇左好多以介紹球星為主既YOUTUBE片 ,
其中有好多都話司機 , 係近代長人射手 / 三分中鋒既引路人 , 呢點我算同意
... 但其中一 D影片講到司機唔會打內線 , 仲以自述角度講 :
"我生得高  又射得準 , 齋射波都無人封到我拉 , 點解要內線同大隻佬鬥喎"
講到好司機真係從來唔會打內線咁 !!!

司機正正係我睇波既年代 , 所以我覺得自己都可以講兩句 ...
無錯 , 小牛 (E+好似叫獨行俠) 係相對容司機 , 去射三分  射LONG-TWO既球隊
但我無記錯既話 , 小牛都係由一開始 , 就要求司機打多 D內線 ,
不過佢地要求既係比例上既增加 , 唔係話要將司機改做成完全既內線球員 ...

大家記唔記得 , 司機有段時間將 D頭髮剪到好短???
印象中係果段時間 , 佢真係好努力衝擊內線 ... 之後又減低返衝擊內線既比重
但衝擊內線既能力 , 佢一直都係度

大家覺得司機打法係點???
作為一個頂級球星 , 必然擁有多項進攻武器 , 定點三分  跟進切入當然唔會少
而佢用得最多  我地印象最深刻既 , 當然係佢既 金雞獨立後仰跳投 拉 !!!
但係佢呢招既運用背景係點架呢???

呢方面 , 我覺得佢其實幾似 Duncan 架 , 都係由AB位至牛角或再遠一步接波 ,
跟住背身壓籃 , 壓得幾入得幾入 , 挨到身既就轉身入內線上籃 ,
壓唔入或者黎緊包夾 , 就後轉身做個金雞 FADY AWAY ...
唔同既係 , Duncan係主打面框進攻 , 反而司機基本係背框 ;
但係比例上 , 司機就明顯用金雞 FADY AWAY , 多過轉身入內線上籃好多
(相對來講 , Duncan既切入  投射比例就平均好多)

而基於呢 D打法上既些微唔同 , 我推斷 Duncan因為面框進攻 ,
有利於創造隊友既切入得分 ... 而司機因為係打背框 , 就更有利自己既射手群 ;
既然司機既作用同 Duncan , 加上佢既打法其實都係手內線施加壓力 ,
咁佢係咪真係唔算內線球員呢???

係勒 , 既然都講到司機既金雞 FADY AWAY , 我都想講下自己對呢一招既睇法 ...
唔知大家有無唸過 , 司機成7呎人 , 再加上 FADY AWAY 都肯定無解架拉 ,
點解仲要加隻金雞獨立呢???
小弟最近睇到有關司機既訪問 , 佢話自己最怕既係6呎7-9  速度快既貼身防守者
... 我懷疑金雞獨立既真正原因 , 其實唔係阻止自己被格臭 ,
而係阻止對方係佢射波果陣 , 進入佢身前一呎至呎半範圍內 , 因為咁既話 ,
會令到佢既投射動作好唔自在

好勒 , 今次想講既野大概就係咁多 , 如果大家覺得算可以既話 ,
就關注下我個YOUTUBE頻道 ... 小弟暫時未唸下篇講咩 , 比較有機會既係 Malone
係咁勒 , 多謝大家支持 !!!

迦樓羅女王 發表於 2020-7-1 03:22 AM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=hLVXOh2DcrY&t=2s]https://www.youtube.com/watch?v=hLVXOh2DcrY&t=2s[/url]

頁: 7258 7259 7260 7261 7262 7263 7264 7265 7266 7267 [7268] 7269 7270 7271 7272 7273 7274 7275 7276 7277

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.