[url=https://www.hk01.com/%E5%8D%B3%E6%99%82%E5%A8%9B%E6%A8%82/189846/%E9%80%86%E7%B7%A3-%E6%B1%9F%E6%AC%A3%E7%87%95%E9%9A%942%E5%B9%B4%E5%86%8D%E7%99%BB%E8%9E%A2%E5%B9%95-%E7%9C%BC%E6%BF%95%E6%BF%95%E7%A8%B1%E5%86%87%E6%94%BE%E6%A3%84%E9%81%8E-%E6%8B%8D%E5%8A%87%E5%A5%BD%E5%BF%AB%E6%A8%82]https://www.hk01.com/%E5%8D%B3%E6%99%82%E5%A8%9B%E6%A8%82/189846/%E9%80%86%E7%B7%A3-%E6%B1%9F%E6%AC%A3%E7%87%95%E9%9A%942%E5%B9%B4%E5%86%8D%E7%99%BB%E8%9E%A2%E5%B9%95-%E7%9C%BC%E6%BF%95%E6%BF%95%E7%A8%B1%E5%86%87%E6%94%BE%E6%A3%84%E9%81%8E-%E6%8B%8D%E5%8A%87%E5%A5%BD%E5%BF%AB%E6%A8%82[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=SzE12xgRpGk]https://www.youtube.com/watch?v=SzE12xgRpGk[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=xxb2-FAYsjg]https://www.youtube.com/watch?v=xxb2-FAYsjg[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=SpVC2ZBrwBQ]https://www.youtube.com/watch?v=SpVC2ZBrwBQ[/url]
SUGAR DADDY
接待處職員
姐妹--善妒的女孩
"你條女係我TRAIN出黎架"
[url=https://www.youtube.com/watch?v=LXFFBcjcV6s&t=14s]https://www.youtube.com/watch?v=LXFFBcjcV6s&t=14s[/url]
[font="][size=16px]其實 ... 淫底有咩問題???[/size][/font]
[font="][size=16px]你溝條女翻來 , 佢原來係清教徒來既 , 無得扑野 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]咁先係大問題姐 ...[/size][/font]
[font="][size=16px]淫底只要唔出軌 , 其實我唔覺得有咩問題喎 ...[/size][/font]
李美鳳 邱淑貞 鍾淑慧 舒淇 李麗珍 徐若萱 翁虹 吳雪雯鍾珍 關秀媚 湯唯 麥加琪
大家好 , 又係我政治不正確既時間 ...
今日黎到小弟 NBA系列既第四集勒 , 咁岩得咁橋 , 今次既源起係同第一集一樣 ,
小弟係睇左YOUTUBER--JOHN子的籃球 既新影片而有感而發 ...
事緣係JOHN子新影片係講 , TRAE YOUNG 有機會做第二個 STEVE NASH ,
當然 , 佢都察覺到 NASH 並唔係咁熱衷得分既球員 , 但佢認為 NASH 所以無得咁多分
係因為佢被禁固係舊時代 , 控衛唔可以大量得分既舊思維下先會咁 ...
佢認為如果 NASH 係生於呢個世代 , 佢都係係一個場均20幾分既球員
對侭佢既立場 , 小弟其實有兩點想反駁既 , 第一係如果 NASH 係生於呢個世代 ,
係咪真係好似佢咁講 , 會咁熱衷於得分呢???
第二 ... 亦都係我自己最想講既 , 到底係00'S , 係咪真係有佢講咁 ,
有控衛唔可以大量得分既思維???
首先以我所知 , 其實當時太陽既教練 , 都有叫 NASH 可以拎多D分 ,
反而係NASH自己鐘意做分波多D ... 事實上 , NASH 同 CURRY 既打法其實唔係幾同 ,
NASH 既打法係直接用助攻 , 去串連起支球隊 , 所謂 "7秒進攻 烈日當兇" ,
我唸呢方面我唔駛點多講 ;
而 CURRY 呢 ... 其實佢直接用助攻 , 串連隊友既能力 , 唔算真係咁大 ,
佢既強大之處 , 係因為佢可以 CROSSOVER 後立即出手三分 , 而吸引對方包夾既能力 ,
注意喎 ... CURRY 其實好少係吸引包夾後既分球中 , 直接創造隊友得分 ,
而係令隊友4打3下 , 通過再傳導達至最有利既出手 ...
咦 , 點解無端端UP左去 CURRY 度呢???
咁係因為多數人對 TRAE YOUNG 既模版其實係 CURRY , 原因係 TRAE YOUNG 一樣有
CROSSOVER 後立即出手三分既能力 , 呢個係佢地可以成為高得分控衛既原因 ...
而 NASH 其實唔見得有呢一種能力 ...
如果夾硬要講既話 , 我唸用 "有 NASH 分波能力既 CURRY" 黎形容 TRAE YOUNG ,
應該會比較合適
"得分解放版" 咁仲叫NASH???!!! ^.^" NASH果陣 , 教練都有叫佢攞多D分(其他YOUTUBE片講既) , 係NASH自己鐘意做分波多D ... 再講 , 以前都唔係完全無雙能控衛 : MJ(我係講magic-johnson) , kevin-johnson , isiah-thomas , gary-payton , chris-paul 等等 ... 反而同時代既所謂 "傳統型" 超巨級控衛 , 就只有 john-stockton . jason-kidd , steve-nash
坦白講句 , 我其實真係唔明點解咁多人以為 , 90-00'S好多 "傳統型" 控衛??? 唔計工兵型既控衛 , 星級控衛入面 , 從來係雙能控衛多於 "傳統型" ... 甚至有部分人認為 , 要去到 Stephon-Marbury 果D死獨撚先可以雙能控衛 , chris-paul 己經叫 "傳統型" ... ^.^"
[url=https://www.youtube.com/watch?v=Qn2qCrQMQVw]https://www.youtube.com/watch?v=Qn2qCrQMQVw[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=5Yfz4Yv1BE8]https://www.youtube.com/watch?v=5Yfz4Yv1BE8[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=zthDcjQtjw4]https://www.youtube.com/watch?v=zthDcjQtjw4[/url]
英國工業革命源自於金融革命???!!!
有好多人認為 , 工業革命就係得助於農業革命解放人口 ;
得助於技術革命 , 形成機器化生產既可能 ...
本片亦將7-8個原因up晒出黎 , 不過小弟認為比較新鮮既係金融革命
... 金融革命比較特出既內容銀行 公債 集資等 ,
有經濟學家研究指出 , 工業革命開始果陣既所謂技術創新 ,
其實大部份係上百年之前就出現 ; 後來係因為有資本投入 ,
技術創新先可以 , 慢慢慢被研發可供日常生產既工業化技術 ...
4:31開始 ...
https://www.youtube.com/watch?v=LXFFBcjcV6s&t=14s
[url=https://www.youtube.com/watch?v=q3zaWNygB8w]https://www.youtube.com/watch?v=q3zaWNygB8w[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=xhK93PcpjfA]https://www.youtube.com/watch?v=xhK93PcpjfA[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=9pxvt6IuqCY&t=15s]https://www.youtube.com/watch?v=9pxvt6IuqCY&t=15s[/url]
夫人娛樂misa
[url=https://www.youtube.com/watch?v=fc0qW0_fj0c]https://www.youtube.com/watch?v=fc0qW0_fj0c[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=gYfHTGmMjqY]https://www.youtube.com/watch?v=gYfHTGmMjqY[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=sFMF9CJvG6o]https://www.youtube.com/watch?v=sFMF9CJvG6o[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=e1jXcWZFZIU]https://www.youtube.com/watch?v=e1jXcWZFZIU[/url]