娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2020-8-21 10:52 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=Tjq6nHNvpww]https://www.youtube.com/watch?v=Tjq6nHNvpww[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-8-22 06:09 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=kB8v3NT3VLQ]https://www.youtube.com/watch?v=kB8v3NT3VLQ[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-8-22 07:37 PM

想問下貿易史歷史 : 貿易戰歷史背景 , 以及30年前的日美貿易戰

首先 , 影片講左唔少貿易戰既背景(包括表象同真象) ,
並以貿易逆差  美元秩序  高端生產三方面去解釋 , 貿易戰既真實內容 ...

一開始佢就講 , 睇所謂既貿易逆差 , 其實要睇埋產業資本  金融資本 ,
產業資本就係實體資產 , 如機械  廠場 , 係70年代之前 ,
其實各國係唔係太比生產外移 ... 但自從70年代開放左之後 ,
基於成本問題 , 大量工業生產就由先進國家 , 遷移往發展中國家進行 ,
好似中國咁 , 就形成對美國既貿易順差 ... 事實上係咁既背景下 ,
美國其實必然對好多發展中國家 , 有貿易逆差問題

而金融資本 , 就即係錢 ... 相對產業資本既不容易轉移 ,
金融資本可以話無時間同空間既限制 ; 事實上 , 金融資本說明左貿易逆差
其實只係個表象 ... 就好似美國企業係中國設廠 , 貨品賣回美國 ,
明面上係中國貿易順差 , 但實際上係美國企業賺錢 ;
同樣道理 , 日本  韓國企業貨品賣去美國 , 但企業佔股大半都係美國資金
賺錢既其實都係美國資本

當然 , 產業外移形成明面上既貿易逆差 , 係美國都唔係無惡性影響 ,
最明顯就係失去代表中層收入既工業人口 , 美國呈精英化  打雜化兩極發展
去工業化之下 , 大半人口社會地位必然向下流動 ...
而特朗普其實係呢種 , 大半人口不滿現況下勝既 , 所以佢必然要工業回流
但有無可能打破經濟規律呢???
而係佢之前 , 就要利用社福制度維持社會基本平穩 , 避免墮入社會運動之中
而用係社福制度既金錢 , 就同世界美金秩序有關 ...

美金當初成為世界貨幣 , 係因為佢地同黃金掛勾 , 但問題係如果其他國家 ,
透過貿易賺取美元做儲備 , 因為同黃金掛勾 , 美元又唔可以亂印既話 ,
就會變成美國國內美元越來越少 ... 70年美國宣佈同黃金脫勾 ,
美元變成純粹以國家信用支撐既國際貨幣 ,
同時 , 美國亦容許其他國家對美國形成順差 , 以維持其外匯儲備 ...
所以美國貿易逆差 , 其實就係佢世界金融戰略既一部份

(美國利用美元結算之便 , 簡接控制全球銀行既方法 , 就有少少複雜 ...
我基本都明白 , 但要少少時間消化下 , 之後先再用簡單文字 , 同大家分享)

回到之前講到 , 美國係用福利制度 , 去維持社會基本運作 ,
但錢又從而來???
答案再簡單不過 , 就係印出黎 ... 透過量化寬鬆 , 美國政府平白多左好多錢
而咁事實上 , 就即係各國從貿易中賺返來既美金在貶值 , 亦因為咁 ,
近年有唔少國家 , 企圖建立美元以外既結算貨幣 , 但今次唔作詳細討論 ...

最後係高端制造業 , 其實係無論中美  日美貿易戰中 , 明面既主戰場 ...
係日美貿易戰既80年代末期 , 時代雜誌等刊物 , 就不停吹捧日本經濟 ,
其實係打響 "日本威脅論" , 美國指責美日貿易逆差  不公平貿易  匯率操控 ,
基本話術同如今基本一致 , 最後簽訂廣場協議 ...
之後日元升值 , 日本經濟衰退 , 事實上今日既日本勞動生產率 ,
係先進國家中排名倒數 , 亦即係話日本自此 , 由產業資本轉向金融資本發展

而美國不惜



[url=https://www.youtube.com/watch?v=GsENgHXOWPc&t=1070s]https://www.youtube.com/watch?v=GsENgHXOWPc&t=1070s[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-8-22 11:21 PM

[quote]想問下貿易史歷史 : 貿易戰歷史背景 , 以及30年前的日美貿易戰

首先 , 影片講左唔少貿易戰既背景(包括表象同真象) ,
並以貿易逆差  美元秩序  高端生產三方面去解釋 , 貿易戰既真實內容 ...

一開始佢就講 , 睇所 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4544422&ptid=206102][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2020-8-22 07:37 PM[/color][/url][/size][/quote]而美國點解要不惜發動貿易戰 , 都要保護高端制造業???
答案都唔複雜 , 美國金融資本雖然賺錢 , 但無產業資本 , 始終係空中樓閣 ,
支持唔到美國國內 , 最免強所需既職位數目 ;
而另一方面 , 如果美國完全放棄實體經濟 , 美元信用始終會崩潰 ,
再不然美國軍事力量 , 點都要實體工業作為支持 , 係最不得意既情況下 ,
都可以對唔聽話既小弟 , 進行實體打擊 ... 最後一點 ,
就係要維持美國本身科技優勢

迦樓羅女王 發表於 2020-8-22 11:29 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=_W-ZgU3V4KI]https://www.youtube.com/watch?v=_W-ZgU3V4KI[/url]

gn00987333 發表於 2020-8-23 01:29 PM

:):):)

迦樓羅女王 發表於 2020-8-23 09:10 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=-Uw1yj7b9eQ&amp[/url];t=13s

迦樓羅女王 發表於 2020-8-23 10:01 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=1I20ab7Jw_k]https://www.youtube.com/watch?v=1I20ab7Jw_k[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-8-24 07:17 AM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=5qES5RWSUOg]https://www.youtube.com/watch?v=5qES5RWSUOg[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-8-24 07:49 PM

凍結字母哥必勝法???!!!

要注意既係 , 今次講既係就凍結字母哥 "個人" 既必勝法 ,
但係就公鹿團隊而言 , 係有打破方法既 ...

首先 , 要知道對字母哥而言 , 佢最勢既進攻就係坦克切入
係其他進攻項目佢其實相對弱勢 ...
係針對呢一點之下 , 唔少球隊對佢就祭出 "人牆戰術" ,
即係對位佢既防守球員之後 , 左右都有球員隨時作出補防
可以踩直係字母哥進攻路線之上 ...

雖然字母哥既坦克切入好強勢 , 但佢既運球能力不如後衛
係過左第一名防守者後 , 通常都係直線衝入禁區 ...
如果呢個時候 , 又有兩名防守者擋係佢前面 ,
唔好話繼續切入 , 甚至會走步違例 , 或者搵唔到隊友傳波
而出現失誤

當然 , 就防守字母哥 "個人" 而言係成功既 ,
但對於整支公鹿來講 , 就有應對空間 ... 魔術係第一場後 ,
連輸兩場 , 就係因為公鹿己經有應對方法 :

因為要確保 "人牆戰術" 成形 , 對手好多時會放棄進攻籃板
提前回防 , 去組成 "人牆" ... 事實上三人準備防守字母哥 ,
外圍本來就有唔少空間 , 但公鹿外圍射手唔穩定 ,
而且字母哥打得唔自然 , 亦會影響到射手 ...
而且 , 雖然有三人準備防守字母哥 , 但其中兩人始終保持 ,
可以衝到外圍 , 干擾投射既狀態

而公鹿既處理方法是 , 當字母哥切入 , 對手形成三人人牆後
並唔係傳到側翼 , 而係傳返去自己正後方 ,
咁樣字母哥自己 , 反而可以做擋 , 擋住防守者撲出去 ...
而另外一個方法係 , 借三人要準備防守字母哥 ,
側翼球員可以借其唔專注 , 空切籃底輕鬆得分

[url=https://www.youtube.com/watch?v=YYNymQ4TnSs&t=4s]https://www.youtube.com/watch?v=YYNymQ4TnSs&t=4s[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-8-24 08:55 PM

[color=#000][font=&quot][size=16px]你話日本的國民勞動生產偏低[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]睇你用工業或是以農業去比啦[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]睇工業就好似汽車業咁是一流[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]以農業睇的確不及其他先進國[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]但可種高價值作物維持競爭力[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]而金融服務其實係最冇競爭力[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]嗯 ... 我唸佢 "[/size][/font][/color][font=&quot][size=16px]國民勞動生產率偏低" [/size][/font][font=&quot][size=16px]既意思係 ,[/size][/font][font=&quot][size=16px] 係日本真正從事實物生產既人口[/size][/font][font=&quot][size=16px]偏低[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]而且當中應該主要係指工業 ... 而工業人口低(即係製造業萎縮)會出現兩個問題 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]一係國家會成為淨入口國 , 自然會貿易逆差  外匯流出等問題 ;[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]二係人口會精英化  嘍囉化既兩極趨勢 , 中層收入人口消失 , 而且絕大部份向下流動 [/size][/font]


[font=&quot][size=16px]其實美國  日本 , 以至香港都係有呢D問題 ... 甚至我再直接D咁講 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]E+香港後生仔既主要不滿情緒 , 根本唔係咩政治問題 , 根本源頭就係[/size][/font][font=&quot][size=16px]兩極化社會問題 !!![/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2020-8-24 11:40 PM

其實有關影片唔難找 ... 你只要係 THIS AV 同 PORNHUB 等網搜 "姚子羚" ,又或者係GOOGLE真接搜 "姚子羚做愛流出" 都找得到 ...

最後睇你想唔想知真相拉 , 原整兼臨尾露面(完全唔係姚子羚)既版本叫 :
"CHINESE (HONG KONG) AMATEUR RARE SEX TAPE"

迦樓羅女王 發表於 2020-8-27 01:45 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=Zx8qgFjOzPs]https://www.youtube.com/watch?v=Zx8qgFjOzPs[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-8-27 09:24 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=xHsgfGGzXxA]https://www.youtube.com/watch?v=xHsgfGGzXxA[/url]

markk 發表於 2020-8-27 09:47 PM

hi ...................anybody home

迦樓羅女王 發表於 2020-8-27 09:51 PM

[color=#000][font=&quot]另外 , 順便講埋拉 ... 小弟既正式儲貨己經出晒架拉:confused:[/font][/color]

[color=#000][font=&quot]手上仲有兩篇寫緊 , 兩篇唸緊 ... 不過因為疫情關 ,[/font][/color]
[color=#000][font=&quot]我無得出門做運動 , 狀態大下滑 , 幾時寫得完就真係未知[/font][/color]
[color=#000][font=&quot]... :confused::confused::confused::confused::confused:[/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2020-8-28 11:47 AM

討論 : 中國南方人口(漢人內部)流動史

其實 , 有關中國南方民族流動 , 小弟之前都開過唔少POST討論 ,
好似彝族  緬族係分咩時間遷到雲南  緬甸 ,
漢人係幾時先係江西  湖南成為絕對優勢等(貴州應該係自清中葉苗亂之後)
不過我最近發現 , 我地好似無咩討論過 , 南方漢人內部的遷移史 ...

事關小弟岩岩睇左一個視頻 , 元末明初  明末清初出現過次屠蜀 ,
以及兩次 "湖廣填四川" ... 以至現今著名既川菜 , 其更應該稱為新川菜 ,
同舊川菜完全係兩回事 ;
古四川話 , 其實如廣東話  上海話一樣既方言 , 但現今既所謂四川話 ,
其實係西南官話 , 即官話既四川分支 ... 再直接D講 ,
就係同山東話  東北話一樣帶口音既普通話 , 佢地之間根本可以互相溝通

咁就可見四川係經歷過何等 "洗血式" 既人口重新注入拉 !!!

呢樣野又令我唸到 , 既然漢人成為江西  湖南  福建  嶺南等地既主流人口
其實都係要到唐宋既事 , 咁呢D地方方言又係幾時成形???
之前講過 , 每每北方有大動亂而人口南遷 , 其實只要岩岩過左動亂地方區 ,
難民就會停下來 ...
所以五胡十六國之際 , 主要難民都係停係四川  湖北  安徽  江蘇一帶 ,
而巧合既係 , 基本官話同南方言既界線一致 ...

事實上 , 湖北  安徽  江蘇一帶早在先秦時期 , 人口都己經唔可以叫少 ,
所以我認為 , 漢人去開發江西  湖南一帶既真正原因 ,
一方面係美國西拓運動咁既自願參與 ; 但另一方面因為東晉  五代  南宋等
北方難民遷入 , 而把一部份人口迫到江西  湖南 ...
同樣地如類推 , 到江西  湖南都人口過來時 , 人口才會迫到嶺南

從另一角度唸 , 中國自明朝開始出現大量海外移民 , 到清朝更是變本加厲 ,
以至現今係東南亞有近半億僑民 , 應該都係相同原因 ...
我猜測漢人大批移入嶺南  雲貴既時期 , 係同大量海外移民相同時間 ,
大概情況應該係咁 :
北方大動亂 > 遷往四川+湖北+安徽+江蘇 ;
湖北+安徽+江蘇+淅江人口過剩 > 遷往湖南+江西 ;
安徽+江蘇+淅江人口過剩 > 海外 , 湖北+湖南+江西人口過剩 > 嶺南+雲貴

如果咁睇 ,  "湖廣填四川" 亦變相舒緩左一次南方人口爆炸既壓力 ,
同時又令嶺南  雲貴開發時間 , 稍稍延後一丁點 ...

迦樓羅女王 發表於 2020-8-29 02:30 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=XqJoje2s7As]https://www.youtube.com/watch?v=XqJoje2s7As[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-8-29 03:01 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=X1tQHlHt6ks]https://www.youtube.com/watch?v=X1tQHlHt6ks[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-8-29 04:40 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=wx2veobn4KI]https://www.youtube.com/watch?v=wx2veobn4KI[/url]

頁: 7261 7262 7263 7264 7265 7266 7267 7268 7269 7270 [7271] 7272 7273 7274 7275 7276 7277 7278 7279 7280

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.