[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=28435127&]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=28435127&[/url]feedback=0&num=8
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=28342698&feedback=0&num=11]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=28342698&feedback=0&num=11[/url]
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27768877&feedback=0&num=19]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27768877&feedback=0&num=19[/url]
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27474567&feedback=0&num=13]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27474567&feedback=0&num=13[/url]
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27429769&feedback=0&num=16]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27429769&feedback=0&num=16[/url]
[font="][size=16px]其實謠言盛行 , 同 "做謠者無罪責" 有一定相關 , 無成本丫麻 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]捉佢咩 , 果個人稍為出名少少 , 又會話無言論自由 ... 我支持嚴正執法架 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]屈人都有誹謗罪拉 , 點解屈政府會無事???!!![/size][/font]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=T79dOguk5t4[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=7WRlXLaZTik[/url]
[深度文] 年紀大左先發現 , 毛澤東既 "打倒封建地主政策" 太正確拉 !!!
好多人都知道 , 社會主義係反資本主義 , 但小弟發現佢地唔只反資本 ,
甚至有可能反其他先於資本主義 ...
奴隸主義社會 > 封建主義社會 > 資本主義社會 > 社會主義社會 ,
呢個係馬克斯既社會進化構想 ;
其實理論上 , 社會主義係要消滅既係 , 最落後既社會模式 !!!
"封建地主" 係一個現代基本被棄用既名詞 , 但係唔代表佢地唔再存在 ,
小弟最近發現係學術界 , E+用既名詞就係 "鄉賢政治" ...
小弟就借一D影片 , 以及自己既少少撮要 , 同大家解釋一下 ,
無剷除到 "鄉賢政治" 可以對印度 巴基斯坦 泰國 , 有幾惡劣既影響 :
1,2015年印度廁所覆蓋率僅達5成 , 1.5億人日常食用髒水 ,
全印污水有3/4直接排入自然水系 ... 恒河流域養活4億人 , 但其含菌量
超標高達1萬倍 !!!
印度長年醫療支出不足1% , 全國不到4成人可以得到醫院治療 ...
除左因為印度係聯邦制 , 中央政府無力統合資源做大建設外 ,
更大既問題來源於邦政府權力都不大 , 結果形成強大既 "鄉賢政治" 體系
佢地反對醫療衛生設施 , 理由五花八門 :
如電影<廁所英雄>中 , 因為廁所被印度教視為 "不潔之物" ,
所以不準係住所之內建廁所 ... 由於印度中央弱勢 , 醫療系統70%資金 ,
依賴邦政府無錢 , 而要 "鄉賢" 出錢就更加無可能 !!!
影片之前有講 , 印度醫療系統兩極化 , "鄉賢" 唔肯出錢搞公營醫療 ,
但佢地有病就可以出城 , 睇私營醫療 , 再貴都貴唔過出錢搞公營系統 ...
而長期執政印度既國大黨 , 亦徹底精英門閥化 ,
超過1/3議員係官二代 ; 基層組織性極差 , 選舉就靠 "鄉賢政治" 支持
... 相反 , 莫迪有強大既黨組織支持 , 幾年建左一億個廁所 ,
比國大黨咁多年累積既更多 !!!
莫迪之所以有咁大效率 , 係因為人民黨黨組織RSS , 全國有51000年支部 ,
等於每10條村有一個 , 足以架空 "鄉賢" 係最基層既攏斷 ...
十年間新一代基礎入學率達95% , 全印公路長度翻倍 , 基本完成全民供電
2,泰國早期既現代化係由泰皇引入 , 而軍方因為需要大量人手 重視紀律
加上作戰需要 , 反而提供左較優質既數化理教育 ...
軍人成為左當年思想最進步既一群 , 1932年借全球金融危機政變 ,
先打倒專制王權 ; 影片無講既係早期民主派人士 , 其實好多係軍人出身 ,
事實上 , 加入軍隊亦成為階層跨越既最佳途徑
(至於軍方如何攏斷政治 經濟 , 今次就唔作討論勒)
另一方面 , 地主 農奴既土地關係延續落黎 , 而且投身政治 攏斷席位
泰國90%選票來自農村 , 結果曼谷政客就向 "鄉賢" 招手 ,
亦因為官紳勾結 , "鄉賢" 變身資本 , 攏斷有關地區既建設工程 ...
講印度 :
https://www.youtube.com/watch?v=QlzP6XmHMBo&t=992s
講泰國 :
https://www.bilibili.com/video/BV1jf4y1S7wr?from=search&seid=16506450832095900251
2,巴基斯坦本身 , 純粹係因為穆斯林怕比印度教徒壓而建立 ,
國內4個民族 , 就完全可以對應4個省份(旁遮普 信德 普什圖 俾路支)
... 其中旁遮普佔人口過半 , 總GDP既60%有多 ,
巴基斯坦基本就係代表旁遮普既謝里夫家族 代表信德既人民黨間輪流執政
人民黨亦即係著名布托家族既政黨
因為政治又門閥控制 , 人民變相要依賴軍隊 , 形成巴基斯坦軍方政變頻生
...
[url]https://www.youtube.com/watch?v=LZ2iNfvOubw[/url]
[font="][size=16px]1,美國從來目標唔會係香港 , 佢要打既係香港背既中國 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]要中國越身陷其中越好 ...[/size][/font]
[font="][size=16px]
[/size][/font]
[font="][size=16px]2,我係講美國政府 , 唔係美國資本 , 兩樣野利益未必相等[/size][/font]
[font="][size=16px]好似侵侵產業回流 , 對果D產業資本就未必有利 ...[/size][/font]
[font="][size=16px]
[/size][/font]
[font="][size=16px]3,我覺得班財閥本來係因為政府發展 , 土地搞到佢地利益[/size][/font]
[font="][size=16px]係想搞事事到政府同佢地妥協 , 點知搞大左 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]加上比美國 台灣撥火 ...[/size][/font]
[font="][size=16px]
[/size][/font]
[font="][size=16px]undefinedundefinedundefinedundefinedundefined[/size][/font]
總括而言 , 雖然泰國既問題軍方佔好大因素 , 但係官紳勾結 利益輸送 ;
好似印度咁 "鄉賢" 鞏固政黨政權 , 政黨鞏固 "鄉賢" 在地統治 ,
甚至搞到放係基層醫療 衛生既資源越來越少既情況 ,
更加絕對可能係任何發展中國家出現 ...
未能透過發展去弱化 "鄉賢" 既影響力 , 好似中國filter_198咁 ,
直接進行物理消滅 , 可能係最徹底 最有效既方法 ... 最低最低既程度 ,
都要有好似莫迪同RSS咁 , 擁有超強既基層組織 ,
架空到 "鄉賢" 先得 , 但其實呢個模式又同中國鄉幹部一致呢
[url]https://www.youtube.com/watch?v=Vy9JYjNpAvY[/url]
女星秘史 : 深度分析--拆解謝安琪引退之謎 !!!
今次同<陳自瑤與王浩信婚姻問題原因>一樣 , 因為內容太敏感勒 ,
小弟唔整片 ... 不過都係戴返個頭盔先 :
今次分析係根據各次娛樂新聞報導 訪問 , 加上部份小弟既推測 ,
唔肯定準確 , 但應該算係合理推測範圍內 ...
自從謝安琪生左仔之後 , 佢就慢慢引退左勒 , 咁到底係因為咩原因
令到佢要引退呢???
坊間比度既原因有兩個 , 第一個係因為張繼聰唔比佢做 ...
係一D訪中佢都講過 , 雖然佢扮到無咩野咁 ,
但其實佢好憎比人話 "食軟飯" !!!
其實娛樂圈 , 好多對所謂 "女尊男卑" 既情侶(或者夫妻) ,
係老公達到一定成就後 , 都唔比老婆繼續做幕前 ,
好似張家輝 關詠荷 , 張晉 蔡少芬 , 林海峰 彭羚等等都係咁 ,
所以好可能係張繼聰之前比人話太多 "食軟飯" ,
所以E+要做大男人勒
其實之前佢講過 , 為左拉近同謝安琪既距離 , 佢有一年匿埋係屋企
不停寫歌 ...
結果果年佢拎左個公認(我唔記得)係作曲人/填詞人既大獎 ,
但傳媒同一般觀眾 , 根本就唔知亦唔會理 , 一樣覺得佢係食緊軟飯
咁亦係佢將重心由幕後改為幕前既原因 , 至少比人知道佢做緊野 !!!
而第二個理由就直接好多 : 因為佢爆左兩次肺麻 !!!
唔知大家記唔記得 , 謝安琪其實係爆左兩次肺 , 係兩次呀 !!!
謝安琪係職業歌手 , 爆左兩次肺 , 對肺活量要求好高既歌唱事業 ,
係無可能無影響 !!!
咁佢又係因為咩事而爆肺呢??? 講到呢度 , 小弟就要先講一個故事 :
19年大台有套劇叫<白色強人> , 裡面有個單元故事講一個女星 ,
因為爆肺而入左醫院 , 後來醫生係檢查爆肺原因果陣 ,
發現原來係因為佢之前用左filter-189黎隆胸 ...
呢度跳一跳開 , 講解一下咩係filter-189先 , 以我既基本理解 ,
filter-189隆胸係一D乳膠狀物質 , 直接注射入胸部 ;
後來醫學上認為 , filter-189其實並唔係一D安全既物質 , 可以用黎隆胸
再直接D講 , 我唸係因為filter-189之後會慢慢硬化 ,
而因為佢粘附係胸腔之上 , 自然亦阻礙左胸腔 包括肺部既正常運動
終導致爆肺 ...
而我講呢個故事係因為 , 有網友同我講 , 佢地係影射緊謝安琪 !!!
我唸唸下 , 所有野好似又真係相通咁喎 ...
首先好多人話謝安琪有整容 , 樣就唔駛講架勒 , 其實身材都變化幾大
加上filter-189 , 大概係係我留學台灣果陣最流行(尤其係台灣)
即係10至15年前左右(20年前應該己經有) , 時間都係大概對得上 ...
而filter-189黎隆胸 , 容易導致爆肺 , 呢個查都唔駛查勒 !!!
[font="][size=16px]1, ... 中學課本都教過拉 , "農奴" 制度將勞動力鎖死係土地上 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]咁你講既資金 市場都無用拉 , 都無勞動力 ...[/size][/font]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=7sld2sfbqX4[/url]
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26931849&]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26931849&[/url]feedback=0&num=1
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26623645&extra=&page=2]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26623645&extra=&page=2[/url]
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26659925&feedback=0&num=18]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26659925&feedback=0&num=18[/url]
從明治維新分析 , 日本近代走向成功既真正原因 !!!
係講明治維新之前 , 先講一下清初以清理江南積欠稅款為名 ,
清庭將蘇州 松江 常州 鎮江四府抗欠賦稅既士紳全部登記造冊
共牽連士紳13000餘人 , 令佢地補交稅賦 革除功名 ...
點解係明朝可以欠稅 , 係清朝不能欠呢???
因為明末時 , 欠稅己經構成龐大利益集團 , 上至宰輔 下至胥吏
幾乎無人乾淨 ...
邊個搞清欠 , 居上者會被同僚排擠 言官告狀 , 落得奸佞既罵名
居下者更可能比士紳支持既百姓直接打死
清朝建立後 , 利益集團重新洗牌 , 新集團未同江南地主連為一線
下手就可以毫不留情 ... 但到慈禧果陣 , 己經用唔到呢一招 ...
明治維新之所以成功 , 就因為佢實際上係改朝換代 ,
倒幕之後 , 上層統治集團完成更替 , 舊利益架構被打破 ,
利益重新分配 ...
明治維新係新建政權既建制運動 , 而唔係一個衰老政權既改革運動
其中最主要既係重新丈量全國土地 , 確定稅基 ,
係要得罪整個地主階層 ... 衰老政權中想咁做既人 ,
如王安石 劉瑾 張居正都無好下場 , 而日本對上一次丈量土地 ,
己經過左150多年 ... 丈量前後 , 地稅由佔政府收入4成 ,
一下子升到佔9成之多 !!!
而無呢一筆啟動資金 , 其實明治維新就好難成功 ...
而對日本崛起更重要既係統一與集權 , 日本係一個大名制國家 ,
1843年幕府試圖沒收江戶周邊10里內大名 , 結果主持大老水野忠邦
突然黑材料滿天 , 被迫下野 ...
而短短26年後既 "版籍奉還" 同癈藩設縣就好容易就成功 ,
其實因為大名之前係鳥羽--伏見 長岡 會津戰場上都被打抓 ...
每個長期政權都會產生大量冗員 , 不僅佔用大量社會資源 ,
仲阻礙生產力發展 , 無人動得了 , 因為每個人都來自呢個系統 ;
所以每個國家 , 都會養好多己經不符合國家需要既低效 無效部門
E+英國國防部僱員就比英軍多 將軍比坦克多 ...
德川幕府後期一樣 , 全國武士一年年奉2000萬日元 ,
而明治政府敢下 "癈刀令" , 就係因為全部大名都己經收左皮 ,
如果慈禧唔發一年年奉1500萬兩比八旗子弟 , 恐怕第二日就比個仔
請去瀛台居住 ...
改朝換代一段時間內 , 上層統治集團更替 , 利益捆綁較弱 ,
施政都少D掣肘 , 可以調動更多資源 , 新上台人物執行能力亦更強
可以做好多前朝做唔到既事 , 可以稱為 "新朝紅利" ...
明治維新先要條件係丈量土地 癈藩設縣 癈刀令 ,
如果無呢D改變 , 日本唔好話先打北洋 後打俄國北海艦隊 ,
佢地連南洋都打唔到 !!!
所以明治維新 , 講既唔係決心 而係條件 , 因為大規模學習西方
就會傷害大批利益集團 ... 好似中國唔搞中體西用 ,
立即癈除科舉 , 將自己變成全國敵人 , 大清唔咪立即亡國咩???
日本改朝換代後 , 舊利益侍團己經衰弱 , 可以一紙文書就下令改革
遠唔係清末可比 ...
事實上 , 日本同所建既明治皇宮 江田島海軍兵學校生徒館等等 ,
花費其實比慈禧修頤和院仲多好多 !!!
原因就係 , 日本改朝換代後可用既錢 , 就係比你多好多 !!!
https://www.youtube.com/watch?v=Vy9JYjNpAvY
[color=#000][font="][size=14px]其實睇到西書 , 我真係覺得好唏噓 ...[/size][/font][/color][font="][size=14px]當年KIDD D三雙己經有人話係 "刷" , 點知到左近幾年既西書 ,[/size][/font]
[font="][size=14px]竟然有人覺得係反映實力 !!! ^.^"[/size][/font]
[font="][size=14px]坦白講 , 我真係成日都覺得民智係越來越低 ...[/size][/font]
[font="][size=14px]undefined undefined undefined undefined undefined [/size][/font]
[color=#000][font="][size=16px]D傻仔成日講 , 有民主就會點好點好 ... 我想講 , 菲律賓又有幾好呢???[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]如果無記錯 , 烏克蘭到E+都未回到 "烏克蘭加盟共和國" 既生產水平 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]"我都好想有烏克蘭咁好既結果" 講呢句野果條友 , 真係應該捉去驗腦 !!![/size][/font][/color]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=lq-cqfy8-jo[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=j8FXxERGKUs[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=oQcULmPNvLw[/url]
德川家康統一日本後 , 其他重要大名去向如何???
首先 , 德川家康統一到日本 , 首先就係織田信長 豐臣秀吉去左賣鴨蛋
而織田信長丁蓋前 , 又岩岩消滅左武田家 ...
但戰國當時都仲有唔少重要大名架喎 , 好似上杉家 北條家 毛利家等 ,
佢地結局又如何呢???
小弟自己岩岩查過下 ...北條家係豐臣時代 , 作為豐臣秀吉統一日本最後障礙
最終被 "小田原征伐" 中被消滅 ...
但值得一提既係 , 其實上杉家 北條家既全盛期 , 係武田家 織田家相繼滅亡
兩家一齊侵食武田信玄原地盤 , 當中北條氏政一度獨得 "關東八國" ,
係戰國以來最強既關東大名 !!!
上杉家 毛利家到左豐臣時代 , 都仲係作為 "豐臣五大老" 之二 ,
實力僅次於德川家康 ... 係豐臣秀吉死後 , 上杉家 毛利家就係作為西軍主力
對抗德川家康既東軍 , 結果由百萬石大名削到變數萬石大名
另外 , 小弟亦發現原來係豐臣時代 , 唔只有大名被消滅 , 其實亦都大名崛起 ,
講既係真田家 伊達家 前田家 ...
真田家最初係武田家既家臣 , 係武田家 織田家滅亡後 ,
先後投靠過北條家 德川家 上杉家 , 後來投靠豐臣秀吉 , 最終成為上野大名
伊達家就比較簡單 , 佢係係豐臣時代完全奧州既統一 ...
而本來己經係 "豐臣五大老" 之一既前田家 , 係關原之戰後更得到進一步封賞 ,
成為德川幕府唯一既百萬石大名
小弟岩岩第一次正式睇返織田信長既資料 , 發現佢其實無想像中咁強喎 ...
佢有 "天下人" 地位其實同佢有三點死好彩有關 :
1,佢 "第二次織田包圍網" 打唔過武田信玄 , "第三次包圍網" 打唔過上杉謙信
係唔知點解武田信玄 上杉謙信兩個打打下 , 自己丁左 ...
2,都係武田信玄 上杉謙信兩位 ... 佢兩位都係一時人杰 , 唔係不停互相消耗 ,
佢兩個任何一個 , 都比織田信長更有能力上洛 ...
3,就係距離 ... 好簡單姐 , 如果當初今川義元既位置 , 係比織田信長更近京都
咁之後根本就唔會有織田信長咩事 ...
其實我想問下 , 係織田信長死前 , 豐臣秀吉地位有幾高???
我知道織田信長死前 , 有所謂既 "織田四天王" :
柴田勝家 丹羽長秀 瀧川一益 明智光秀 ... 其實無豐臣秀吉
但如果以織田信長死果一刻 , 佢既東邊戰場(對武田家) ,
基本完全交比瀧川一益處理 ; 而係西邊戰場(對毛利家) ,
亦一樣完全交比豐臣秀吉處理(雖然佢要叫援軍) ... 照睇起來 ,
豐臣秀吉應該都係最當時得令既人之一
其實除左瀧川一益 豐臣秀吉外 , 我都有睇埋其他三大天皇 ...
本能寺主謀--明智光秀任丹波國主 , 幫織田管理近畿240萬石地區
被稱為 "近畿管領" ;
織田信長手下第一武將係柴田勝家 , 被封越前國主 , 佢主要對手
就當然係越后之虎--上杉謙信拉 !!!
本能寺之變後 , 柴田勝家同豐臣秀吉爆發內戰 , 戰敗身死 ...
反而 , 同柴田勝家齊名既丹羽長秀 , 反而好似無一方統帥既地位
我唸可能要睇時期吧 ...
好似秦惠文王死前 秦昭襄王親政後 , 當然唔到宣太后話事拉 ;
同理 , 秦孝文王 秦莊襄王都係成年即位 , 果陣華陽夫人影響力
應該唔算太大 ... 到秦王政年幼登位 , 佢先有掌權空間