娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2020-9-28 08:25 AM

[url=https://space.bilibili.com/519872016/video]https://space.bilibili.com/519872016/video[/url]

[url=https://space.bilibili.com/339736687/video?tid=0&page=1&keyword=&order=pubdate]https://space.bilibili.com/339736687/video?tid=0&page=1&keyword=&order=pubdate[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-9-30 09:50 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=_CZwC8b6w4c]https://www.youtube.com/watch?v=_CZwC8b6w4c[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=6kJE549PCeg]https://www.youtube.com/watch?v=6kJE549PCeg[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-1 04:27 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=2luJObZXkJE[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-1 09:33 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=gEfayIf539A[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-2 09:34 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=I_uyjcS3zmE[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-4 05:31 AM

全盛期既汴京 , 真係稱得上 "內陸水都" ???
[color=#000][font=&quot][size=16px]影片中講到 , 汴京城外有黃河  濟水  汝水  京水  洧水  穎水[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]渦水  潠水等河流 , 又有圃田澤  孟諸澤  蓬澤等天然湖泊 ...[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]但因地勢太低 , 最早時好容易有澇災 , 後來因為魏惠王挖渠[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]先將幾條主要河道連接起來 , 成為北方水網中心 , [/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]稱為 "北距燕趙 , 南通江淮 , 水路都會 , 形勢富饒" 而成為國都[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]後來又因隋唐運河進一步得利[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]到北宋時 , 更將惠民河  汴河  五丈河  金水河既 "四水貫都" ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]而係<清明上河圖>汴京甚至連市內物流  交通 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]好多都係以水路流通 ... [/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]汴京既衰落 , 最早可追自宋金之際 , 杜充掘開黃河想水淹金兵 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]第一次破壞汴京 ... 後來闖王李自成又一次掘開黃河  ,[/size][/font][/color][font=&quot][size=16px]只有幾棟建築物可以看到屋頂 ... 後來 , 張之洞建既京漢鐵路時 [/size][/font]
[font=&quot][size=16px]京漢鐵路唔經開封而經鄭州 , 開封就此正式沒落 ...

[url=https://www.youtube.com/watch?v=I_uyjcS3zmE&t=1s]https://www.youtube.com/watch?v=I_uyjcS3zmE&t=1s[/url][/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-4 05:21 PM

想討論一下 , 世界近代各國的社會基層結構

小弟以前睇歷史 , 鐘意睇王侯將相呢 D上流人物 ,
不過E+人大左 , 反而更加關係同我地生活息息相關既基層組織

理論上 , 西方政治中最理想既狀態 , 應該社會上個個係自由人
生活唔需要比基層組織綁定 ... 但我最近先發現 ,
就算係西方 , 都有好多組織綁定左個人生活

當然 , 現代社會一定有唔少自由人 , 但基本上同你所處既階層
係直接成正比 ...

印度  泰國  東南亞等鄉村
--鄉賢 / 地主
印度  泰國  東南亞等鄉村其實仍然由鄉賢  地主所控制 ,
印度之前國大黨執政 , 就係依賴鄉賢  地主幫佢掌握地方選票
甚至係泰國 , 就出現政黨執政時鄉賢  地主勢力越強 ;
軍方執政時 , 鄉賢  地主勢力越弱既情況 ...

前蘇聯  中國  北韓  越南  古巴等
--黨的基層組織
社會主義國家基本上 , 就係最能夠將政策貫徹到基層既國家 ,
就係因為佢地有強大既基層組織 ...

印度人民黨既莫迪 , 可以扳倒國大黨上台 , 而且幹出一定成績
就係因為佢地基層組織RSS既強大 , 可以架空鄉賢 / 地主 ,
直接係基層落實政策 ...

北美  西歐等基層或底層社會
--壓力團體 / 工會 / 社福組織
係睇北美  西歐政治時 , 好多時會見到 "壓力團體" 呢4隻字 ,
佢當中最有代表性既係工會 / 社福組織 ...
其中工會對工人影響最大 , 當然佢地會爭取工人權益 ,
但佢得要交會費 , 如果罷工運動期間你返工 , 即使本人無入會
都會比佢地暴力攻擊 , 因為你係 "工賊"

至於社福組織 ... 因為政府就部份福利 , 包括現金等 ,
都唔係直接自由派發 , 而經由社福組織發放 , 有部份社福組織
其實係政黨傾向(工會都係) , 咁變成又綁定了選票 ...

日本  南韓等大城市
--企業
因為日本  南韓好多企業都係行終身僱佣制 , 亦變相令 "企業"
成為員工生活上最重要組織 , 甚至有 D家長式管治既味道

相反 , 因為終身僱佣制 , 又變相令企業唔敢直接聘用正式員工
令日本  南韓有大量兼職社員存在 , 為左有人可以轉正 ,
反而又變成最服從企業既一批 ...

西亞  非洲等
--部落
如果有睇如沈旭暉等 , 香港國際政治代表性學者既文 ,
都會知道 , 西亞  非洲社會基層政治單位 , 亦=就係 "部落" ...

不過又唔好將 "部落" 睇得太落後 , 如果查下定義 ,
其實 "部落" 同 "氏族" 既意思相差並不大 ... 再簡單 D來講 ,
中國南方既咩牛家村  李家村 , 其實都可以視為部落

再簡化 D講 , 部落政治其實又接近於鄉賢 / 地主政治

早期拉美地區
--種植園  礦場
小弟之前研究過拉美歷史 , 拉美早期經濟依賴種植園  礦場 ,
政治上不論早期的考迪羅(軍閥) , 還是中期既封制式政黨政治 ,
背後無一不靠種植園  礦場既支持 ...

係呀我無講錯 , 係封制式政黨政治呀 , 因為佢地可以祖孫幾代
以及整個地區 , 都支持同一個政黨 ...
有時種植園支持紅黨 , 礦場支持白黨 ; 有時一部份種植園  礦場
支持紅黨 , 另一部份支持自由黨 ... 甚至兩黨唔係靠選票 ,
而係靠戰爭劃分地區 ...

巴西貧民窟
--黑社會
巴西貧民就係主流社會併棄既一群 , 佢地集中住係貧民窟 ,
因為被併棄於主流經濟之外 , 自然從事政府規犯之外既經濟活動
而黑社會其實就係因此形成既社會組織 ...

迦樓羅女王 發表於 2020-10-6 11:19 AM

[font=&quot][size=16px]咁社會主義都批鬥第一批姐 , 但資本主義係長期淘汰 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]而且佢地既淘汰 , 係淘汰太部份人 ... undefined[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-8 02:33 AM

[font=&quot][size=16px]岩岩搵到講哈登 EURO STEP 既技巧分析 :[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]:yy01::yy01::yy01:[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]https://www.youtube.com/watch?v=sPeuNO8UNYE[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-9 01:09 PM

[color=#000][font=&quot][size=16px]咁就真係 "講者無心 , 聽者有意" 勒 ... [/size][/font][/color]undefined

[color=#000][font=&quot][size=16px]其實近十年好多演員係大陸有知名度 , 都同鬼畜表情包有關 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]好似黎耀祥 "食屎拉梁非凡" , 王偉老師既獄不群 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]甚至歌神張學友既 "食屎拉" ...[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]唔講楊怡 , 其實杏兒係大陸既知名度 , 都唔係主要來自咩作品[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]而係 "胡囧囧" 同 "香港蒼井空" 兩個名號 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]前者一樣係表情包(無錯 , "胡囧囧" 三字其實大陸開始傳先) ;[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]後者 ... 只要你地知道蒼井當年係大陸有幾紅 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]你地就知呢名號幫左佢有幾多 ... [/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-11 04:23 PM

[url]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27273616&amp[/url];feedback=0&num=10
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26641657&feedback=0&num=20]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26641657&feedback=0&num=20[/url]
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26876518&feedback=0&num=4]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26876518&feedback=0&num=4[/url]
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26905249&feedback=0&num=2]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26905249&feedback=0&num=2[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-11 04:48 PM

[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=25864982&]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=25864982&[/url];extra=&page=1
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=25864982&feedback=0&num=15]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=25864982&feedback=0&num=15[/url]
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26518858&feedback=0&num=2]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26518858&feedback=0&num=2[/url]
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26641657&feedback=0&num=20]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26641657&feedback=0&num=20[/url]
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26171870&feedback=0&num=11]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=26171870&feedback=0&num=11[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-14 11:22 AM

[font=&quot][size=16px]其實好多思想家  政治家既所謂民主 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]係一種不受外力影響既民主 , [/size][/font]
[font=&quot][size=16px]但其實呢種民主現實上就係唔存在 ... [/size][/font]

[font=&quot][size=16px]外力可以係美國 , 佢係拉美點支持政變[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]我地呢度就唔講勒 ;[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]可以係財閥 ... 佢地有錢 , 有得做宣傳[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]而且佢地手下果D先係宣傳大師 !!![/size][/font]

[font=&quot][size=16px]我以前唔明點解咁多係歐美 , 走去中東[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]做ISIS ... 係呢兩年睇D人點浪漫化黑暴[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]我先開始明少少[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-14 05:15 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=x79lpDqFmKs]https://www.youtube.com/watch?v=x79lpDqFmKs[/url]

[url=https://www.youtube.com/watch?v=4HhvB_CAtNY]https://www.youtube.com/watch?v=4HhvB_CAtNY[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-16 09:48 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=cHVnOK5bxvA[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-16 10:33 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=NWWYq5oL3hU[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-21 03:49 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=APcqy1TkpLk[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-21 11:37 AM

[有片] 揭三連二連霸後既衰落原因 ... 湖人宮鬥史 !!!

講到湖人宮鬥史 , 必先要講到湖人上一任老板  亦係現任老板既父親--老巴斯 ,
老巴斯係1979年接手後 , 一共取得10次總冠軍(show-time五冠  三連霸  二連霸)

老巴斯有6名子女 , 最初佢係對約翰尼最看好 , 但由於職業體育需要既快速決策
於約翰尼不消  主動退出 ...
老巴斯之後就想培讓占姆 , 但與此同時珍妮表示反對 , 珍妮係1980自己19歲時 ,
己經投身職業體育 , 之後先後出任NHL國王  NBA湖人既高管 ,
1999年時己經晉升為湖人副總裁 ...

係禪師入主湖人後同珍妮搞出緋聞 , 令老巴斯感到一絲憂慮 ,
同時將占姆調到韋斯特(THE LOGO)手下 , 學習經營球隊 ... 但因為正直三連霸 ,
內部問題都被掩蓋 , 直到2002年韋斯特出走 , 珍妮同占姆既宮鬥就明顯化 ,
老巴斯決定二人分治 : 珍妮負責商業營運  占姆負責籃球營運 ,
而且決定唔同禪師續約 , 並開始重建

占姆決定請來名帥湯姆甲洛維奇 , 但結果戰績不佳 , 高比拼命受傷  賽季報銷 ,
僅取得34勝 ... 老巴斯被迫復出管事 , 升占姆為籃球營運部總裁 ,
但馬上安排去負責選秀 ; 其次係接受珍妮既建議 , 決定重新請回禪師 ...
但2009年老巴斯染病入院 , 珍妮同占姆既宮鬥再次浮面 ,
老巴斯自知自己時日不多 , 所以係2010年二連霸後 , 再次把占姆推上前台

結果係2011年 , 占姆就炒左禪師  以及多名湖人管理層老臣 , 再找來米克布朗 ,
接掌師印 ... 但米克布朗既戰術明顯不合湖人 , 戰績大幅下跌 ;
2012年為幹出成績 , 組成新版F4 , 但結果成績一樣唔好 , 高比仲拼到腳筋斷裂
2013年2月老巴斯去世 , 湖人宮鬥正式白熱化 !!!

因為戰績不佳 , 巴斯家族對占姆出現信任危機 , 2014年1月珍妮正式發動迫宮 ,
係家族會議之中 , 占姆只好承諾3年之內一定帶領湖人 ,
重返爭冠級別既隊伍 ... 占姆瘋狂屯績垃圾合同 , 希望等到合約到期後 ,
可以係2016或17年時 , 招幕到占皇或杜蘭特加盟湖人 , 但因為見到湖人管理混亂
反而無超巨敢加盟湖人 , 湖人最終無緣季後賽

珍妮再次迫宮 , 結果法院係信託條款裁定中 , 將占姆趕左下台 ...
珍妮全掌大權後 , 佢請左魔術師回湖人任籃球營運總裁 , 邀請佩林卡為總經理 ,
結果魔術師係2018年 , 就替湖人招來占皇 , 2019年又有一眉加入 ,
珍妮僅僅只用左3年 , 就將湖人重新帶返總冠軍 !!!

https://www.youtube.com/watch?v=ZfbUZ5_obQg

迦樓羅女王 發表於 2020-10-23 10:21 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=l9wSHoxJ8II[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-24 09:44 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=nak-08tWLQI&amp[/url];t=357s

頁: 7264 7265 7266 7267 7268 7269 7270 7271 7272 7273 [7274] 7275 7276 7277 7278 7279 7280 7281 7282 7283

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.