娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2020-10-29 01:12 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=o4o3iyYf2-I[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-10-30 01:20 PM

[url]https://www.youtube.com/c/%E7%AB%8B%E6%8A%80%E7%98%8BFightHolic/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-11-1 09:01 PM

有無人覺得 : 好多女生罵渣男 , 但其實佢地好想 ...

佢地好想比人 "呃" 一次 , 但真係 "呃" 左既話 , 有D囡囡就會比較自私 ,
想據為己有 ... 男既無論拒絕再玩 , 定玩多一排先分手 ,
都會比話係渣男

有D囡囡明白遊戲規則既 , 就可以好來好去 , 仲有得做下朋友 ...

迦樓羅女王 發表於 2020-11-3 02:46 PM

萬千星輝頒獎典禮2020結果大預測 !!!

小弟今次既預測就精簡少少 , 只預測最佳劇集  帝后  男女喜  
男女非7個大獎 ...

(以己經播出劇集評論 , 未播者不作推測)

1,最佳劇集 : <殺手>
個人認為今年收視  口碑皆佳既 , 只有<殺手>同<反黑路人甲> ,
我覺得<殺手>其他唔大機會有獎拎 , 所以會安排佢拎最佳劇集

2,視帝 : 王浩信<反黑路人甲>
如前所述 , <殺手>同<反黑路人甲>係大熱 , 所以陳豪同祥伯 ,
甚至<使徒3>既林伯都有機會入五強 ... 唔排除大台好似上年咁
死都比獎林伯 , 但王浩信係<反黑路人甲>真係幾搶眼 ,
係觀眾角度我覺得佢機會最大 ...

3,視后 : ... 未唸到 ... ^.^"
老實講 , 我其實覺得李佳芯演出仲好過<BB來了>同<誇世代> ,
甚至話佢係<殺手> , 仲搶過陳豪同祥伯 , 可惜佢又唔生性 ...
除左佢之外 , 其實今年無咩好搶既女角色 ,
但估計黃翠如  黃智雯  蔡思貝等有機會入圍 ...

4,男喜 : 張振朗
講真 , 唔計<使徒3>既話我覺得男喜不出王浩信  陳豪  祥伯
同佢 4個 ... 咁大台都要捧新人架麻

5,女喜 : ... 未唸到 ... ^.^"
情況同視后一樣 ... 不過我覺得馮盈盈同張曦雯有機會入到圍

6,男非 :

7,女非 : 鄧佩儀
如果咁唔算紆尊降貴 , 我覺得佢機會幾大 ...
佢今年係<機場特警>既阿銀  <降魔的2>既萊斯演出都好唔錯 !!!

迦樓羅女王 發表於 2020-11-4 02:35 PM

[url]https://www.youtube.com/channel/UClvgOUhF0JUrjBv1U7G7Aqw/videos[/url]
https://www.youtube.com/c/tvbusa/videos

迦樓羅女王 發表於 2020-11-4 08:21 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=8QYz-Oq7pkI[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-11-8 08:01 PM

姐妹們 , 不羈狂野型 VS 溫柔暖男型 , 你地鐘意邊種??? ^.^

事先聲明 , 不羈狂野型 VS 溫柔暖男型 其實係指大方向上 ,
內部可以再分成多個不同類型 , 甚至有不並存既屬性 ...

不羈狂野型 :
壞壞的男生 / 霸道總裁 / 你永遠猜不透 , 你卻覺得'刺激 / 率性而為 , 熱血激情  

溫柔暖男型 :
暖暖的男生 / 制造浪漫 / 你想佢出現果陣 , 佢就會出現 / 會照顧人 , 細心體貼

你地鐘意邊種??? ^.^

迦樓羅女王 發表於 2020-11-10 10:52 AM

除左 "西北王--胡宗南" , 國民黨黃埔系仲有咩軍閥???
影片有講 , 黃埔系之中有胡宗南  湯伯恩  陳誠有成為自己既獨立系統 ,
係北伐一直到中原大戰  摷共戰爭 , 甚至二戰初期 , 胡宗南都係係上升階段
但仲未成為一方軍閥 ...

佢真正成為 "西北王" 係係中日戰爭去到中期 , 被蔣介石派到西北 ,
並安排 "東拒日寇  西防蘇俄  內攝回馬  抗撃共匪" 4大任務 ,
一直到國共內戰結束 , 佢都係國軍係西北既話事人 ... 講完西北王--胡宗南
小弟又好好奇 , 湯伯恩  陳誠又點呢???

南天王--陳濟棠又算唔算黃埔系軍閥??? 如果算 , 黃埔系仲有咩大軍閥???
我意思係係地方真係土皇帝果種先算喎 ...

https://www.youtube.com/watch?v=0tmMFCYhPbw

迦樓羅女王 發表於 2020-11-10 09:57 PM

[img]https://upload.cc/i1/2020/11/10/gFJrf8.jpg[/img][img]https://upload.cc/i1/2020/11/10/gFcR2N.jpg[/img]

[img]https://upload.cc/i1/2020/11/10/cPIlLv.jpg[/img]

迦樓羅女王 發表於 2020-11-11 09:14 PM

[url=https://www.youtube.com/watch?v=I7FXmTetQYA]https://www.youtube.com/watch?v=I7FXmTetQYA[/url]
[url=https://www.youtube.com/c/John%E5%AD%90%E7%9A%84%E7%B1%83%E7%90%83HK2324/videos]https://www.youtube.com/c/John%E5%AD%90%E7%9A%84%E7%B1%83%E7%90%83HK2324/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-11-17 08:11 AM

[font=&quot][size=16px]一來拉 ... 二來真係怕手尾跟 , 同你唔熟但扑左野 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]如果一睇睇得出你出來玩既都好 , 唔係既話就唔會唔上身[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]如果你係控制狂呢??? [/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2020-11-17 09:38 AM

最近小弟睇左段YOUTUBE片 , 佢話新桂系係打敗滇系後 ,
己經係一支出名既強軍 ; 係北伐戰爭中第一次強大 , 但係蔣桂戰爭中落敗

後來因為二戰 , 老蔣因為二戰而容許桂系擴軍 , 不過因為前期都係打前線
軍力一直被消耗 ... 後期學醒左 , 積極避戰  收編流民雜軍 ,
後到二戰後期至內戰初期 , 力量甚至一度強於黃埔系 ...

正正因為咁 , 老蔣唔想桂系再坐大 , 所以係東北白崇禧 VS 林彪大戰之中
刻意延誤戰機 , 最終達至國民黨全面潰敗  敗走台灣既結局

迦樓羅女王 發表於 2020-11-17 10:42 AM

大台花旦擇偶口味分析 ^.^
胡杏兒
參考對像 : 黃宗澤  現任老公
分析 : 花花公子
黃宗澤係大台食家好多人都知 , 現任老公都係港姐殺手 , 溝女能力當然係勁 !!!
胡杏兒選得佢地 , 我唸佢都係鐘意比人溝既感覺 ... 好似馬明果D就唔駛唸勒

楊怡
參考對像 : 吳卓羲  現任老公--羅仲謙
分析 : 靚仔

吳卓羲既顏值係公認既 , 羅仲謙至少都係靚仔拉 ... 楊怡仲係為仔死  為為亡果種
為左吳卓羲 , 可以鏡頭前舌脷打茄輪 ; 為左羅仲謙 , 可以又車震  又口爆

鍾嘉欣
參考對像 : 伍允龍  現任老公
分析 : 假洋腸

伍允龍同現任老公都係竹星仔或者ABC , 佢連一條港撚都未食過 , 所以簡單分析
佢基本上仲未享受香港既生活 , 仲係響往加拿大既一切(包括男人)

徐子珊
參考對像 : 無
分析 : 無 ...
只知道佢係電訪問中講過鐘意做愛 , 無更多資料進行分析


陳法拉
參考對像 : 前任老公--薛公子  現任老公--洋腸
分析 : 洋腸

嫁比薛公子就為左錢姐 , 點知嫁到去先知老公原來唔得寵 , 仲比二嫂啜腳趾皮蝦
... E+走左去食洋腸 , 但係香港祟洋 , 好似楊紫瓊  張曼玉  李玟  章子怡  鞏俐
梁詠琪  莫文蔚都食過 ... 如果食一食洋腸 , 可以提高自己檔次 , 咁都抵拉 !!!

王君馨
參考對像 : 現任老公
分析 : 舔狗
大家如果有留意佢地既愛情故事 , 老公仔睇來其實有少少 "舔狗" 屬性 ...
君馨返港咁多年佢就做寡佬咁多年 , 為左君馨連美國事業都唔要 , 要返香港發展 ;
就似E+ , 聽君馨訪問都知屋企都仲係佢話晒事 !!!

(甜甜的唸 : 好可能 "晚間運動" 既姿勢 , 老公仔都無得話事 ... ^.^")

唐詩詠
參考對像 : 崔建邦  洪永城
分析 : 前期曳男孩 ; 後期目標為本

之前睇過佢既訪問 , 我相信佢早期就果種 , 外表乖乖女 , 但鐘意曳男孩既刺激
但後來就變左 ... 佢委身於城城 , 就係為左入余黨 , 仲立即同水魚  阿田變best fri
我覺得佢既轉捩點可能就係死左阿媽 , 佢之前可能係受保護動物 ...

李佳芯
參考對像 : 現任男友
分析 : 巨根

坦白講 , 現任男友講靚仔無  講高大無  講有錢無  講紅就更加無 ... 講才華睇唔到
而且又無咩作品拉 ... 我地肉眼所見既 , 真係得果個優點 !!!

額外加幾個小生口味分析 ...

陳豪
參考對像 : 廖碧兒  現任老婆--陳茵媺
分析 : 匈奴



馬國明
參考對像 : 黃心穎  現任湯洛雯
分析 : 匈奴

無錯 ... 無論佢地角色幾暖男都好 , 佢地既本質就係咁膚淺 !!! ^.^"

迦樓羅女王 發表於 2020-11-18 03:09 AM

[font=&quot][size=16px]李C其實一定往外闖架拉 ... 問題係 , 佢外闖可唔可以繼續約邵氏???[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]大台己經證明左唔得 , 我唸邵氏都好難 ...[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2020-11-20 11:10 AM

[url]https://www.am730.com.hk/news/%E5%A8%9B%E6%A8%82/%e3%80%90%e7%84%a1%e7%b6%ab%e5%8f%b0%e6%85%b6%e3%80%91%e5%a4%be%e5%9f%8b%e5%b9%be%e7%99%be%e6%ad%b2-%e5%bc%b5%e7%be%8e%e5%a6%ae%e6%a5%8a%e5%8d%93%e5%a8%9c%e8%ae%8a%e8%80%81%e4%ba%ba%e7%b5%84-244085[/url]

3ASV444 發表於 2020-11-25 12:46 AM

wawa....... 2008年到而家

迦樓羅女王 發表於 2020-11-27 07:32 AM

[font=&quot][size=16px]... 或者咁丫 , 小弟貼一條2004雅典奧運柔道雜錦MV[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]高兄自己睇下 , 係咪好多技術都需要對方著衫先發揮到拉[/size][/font]
[font=&quot][size=16px](我紀對無話柔道不能打 , 呢個真係唔好屈我)[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]https://www.youtube.com/watch?v=ThkCQsJn0G4[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2020-11-27 02:56 PM

[url]https://www.youtube.com/channel/UCKSG0CNQ6Ow4JTKYdQov2cA/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2020-11-29 05:34 PM

德國一戰戰敗 , 係因為係東線太成功???!!!

條友講野好偏頗 , 我自己一向係用批判角度去聽 ,
所以其他內容唔打算討論 ... 主要係想問 , 佢下以呢個論點 :
德國一戰戰敗 , 係因為係東線太成功???!!!

佢話 , 俄國十國革命其實係德國人支持既 ,
因為filter_198會退出一戰 , 就可以令到德軍係東線取得太勝利 ...
咁樣 , 東線德軍就可以西移到西線 , 但就因此死左20% ,
而德軍係西線發動既總攻擊 , 就反令佢係東南歐  南歐既同盟 ,
受到盟軍激烈進攻 ...

條友講野無頭  無尾  無中間 , 聽到一頭冒水 , 有無大大可以
清楚少少咁講解前因後果???

2:44-5:22
https://www.youtube.com/watch?v=cmY3w2mq89c



震驚 !!! 乾隆時期既清朝軍傋 , 己經落後於身邊小國???!!!

影片中有講 , 雖然4次清緬大戰中 , 前兩次可算是庸臣誤國 ,
但後兩次其實分別有名將--明瑞  傅恒加持 ... 結果係軍力  資金都巨下 ,
落得戰敗  主帥命隕既結局 , 但更大既問題係 ,
乾隆所謂既 "十全武功" , 其實好多都係咁 ... 如果計同等軍力作戰既話 ,
清朝都會係輸既一方 , 點解會咁???

影片中既10:12-10:17有講 , 當時緬甸己經好重視火器發展 ,
既引進火炮  又僱佣幾百名法國軍事顧問 ... 咁講一講 , 我又開始唸勒 ,
十全武功--兩平準葛爾  平回  平緬  大小金川  平台  平越  兩平廓爾喀
當中大小金川  台灣林爽文之亂 , 應該仲用緊冷兵器外 ,
其他會唔會都同緬甸一樣 , 己經引入先進火器 , 搞到乾隆一地雞毛???

其實 , 沙俄好早己經識借扶立地區新貴 , 打擊舊地區霸主既套路 ,
好似打巢莫臥兒既阿富汗杜蘭王朝 , 應該有沙俄至少係軍火貿易上既幫助 ,
(提一提 , 莫臥兒火器發展雖然不如歐洲  土其耳  波斯 ,
但一定強於同期既明清 !!!) ... 而後來浩罕汗國  張格爾之亂等新疆問題
就明顯有沙俄影子 , 所以稍早之前既兩平準葛爾  平回等 ,
對家係咪一樣有沙俄提供既軍火???

越南既情況就可能同緬甸相似 ... 其實睇返東南亞殖民史 ,
同法國關係最深既 , 絕對唔係緬甸 , 而係越南 ... 甚至越南係被殖民前 ,
可以同泰國一爭中南半島霸主地位 , 都係因為有法國幫助 ,
果陣法國己經同越南關係好好 ... 乾隆時會唔會己經有一定既軍火交易???

至於廓爾喀 ... 我地E+都知道英國有經營印度 , 當然睇時間線既話 ,  
清廓戰爭時 , 英國只係殖民左加爾各答周邊 , 其實係莫臥兒王朝崩潰以來
印度各大軍閥都有大量購買西方軍火 ,
呢種貿易會唔會己經蔓延到 , 係清印邊境既廓爾喀呢???

https://www.youtube.com/watch?v=-42bwH8TECc

迦樓羅女王 發表於 2020-11-29 05:35 PM

80的後回憶 : "我們的日劇主題曲" ... <東京愛情故事><等你說愛我>

係比大家聽歌前 , 都想大家分享一下對套劇既回憶 ...  

<東京愛情故事>既女主係我心目中既白月光 , 係我心目中女性既最佳形象 ,
更加完全唔明白 , 男主點解連咁好既女主都唔要 , 要果個 "綠茶婊" 刻上額頭既女二???!!!
^.^"  ^.^"  ^.^"  ^.^"  ^.^"

至於<等你說愛我> ... 坦白講 , 對比<東京愛情故事>既都市戀愛相比 ,
佢係有 D濃濃既商業偶像味 , 不過酒井個女主 , 當年的確引領起 "啞女' 做女主既風潮喎 ,
韓日港劇都大有跟風既設定 ... 個人認為 , 酒井法子亦係當年最能代表日劇既女神之一 ...
所以知佢吸毒果陣 , 我都唔知幾震撼 !!! ^.^"

https://www.youtube.com/watch?v=04jXrmrIDIo
https://www.youtube.com/watch?v=bSvOqZMs70E&list=RDbSvOqZMs70E&start_radio=1

頁: 7265 7266 7267 7268 7269 7270 7271 7272 7273 7274 [7275] 7276 7277 7278 7279 7280 7281 7282 7283 7284

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.