娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2021-1-27 01:23 PM

[font=&quot][size=16px]一句講晒: 錢!![/size][/font]

[font=&quot][size=16px]你想改革, 但所有錢都同佢對著幹, 咁你點改??[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]就係要一個夠強大既政權, 唔改就一巴打死你, 咁D人先會改....[/size][/font]

[font=&quot][size=16px]好似E+美國咁.....係人都知成個社會都好唔健康,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]但每一個政客都係資本家做金主既, 佢地有無可能打自己老板??[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2021-1-28 03:47 PM

[color=#000][font=&quot][size=16px]唔關事 ... 只係因為我仲未曉打個 "岳" 字姐[/size][/font][/color]undefined
[font=&quot][size=16px]不過講左都好奇 , 點解八旗腐化得咁快 , 又唔見蒙元軍  北魏鮮卑會咁???[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2021-1-31 01:57 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=5hxVCKO65VM[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-2-6 02:33 PM

[color=#000][font="][size=14px]唸唸下 , 其實連印度  中南半島之間的陸路貿易 , 都要經過緬甸 ;[/size][/font][/color][font="][size=14px]
[/size][/font]
[font="][size=14px]甚至應該有部份西南中國物品 , 係經緬甸入海上絲路呢 ...[/size][/font]
[font="][size=14px]
[/size][/font]
[font="][size=14px]張騫係出使西域時 , 就見到有蜀錦經印度流入西域 , 呢個就證明左[/size][/font]
[font="][size=14px]經緬甸既南絲路 , 係當時係幾咁發達 !!![/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2021-2-6 03:49 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=v9nuKDmTYpg[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-2-8 01:36 PM

[url=https://www.bilibili.com/video/BV1w7411p7rj/?spm_id_from=333.788.recommend_more_video.0]https://www.bilibili.com/video/B ... ommend_more_video.0[/url]
[url=https://www.bilibili.com/video/BV17y4y1p7te/?spm_id_from=333.788.recommend_more_video.3]https://www.bilibili.com/video/BV17y4y1p7te/?spm_id_from=333.788.recommend_more_video.3[/url]

[url=https://www.bilibili.com/video/BV1nt41157sq/?spm_id_from=333.788.recommend_more_video.1]https://www.bilibili.com/video/BV1nt41157sq/?spm_id_from=333.788.recommend_more_video.1[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-2-9 02:38 PM

[font=&quot][size=16px]1,其實蒙古算唔算征服到緬甸???[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]因為以我記憶 , 佢其實只係打殘左緬甸既中央 , 但無係緬甸建立統治 ...[/size][/font]

[font=&quot][size=16px]2,睇返乾隆既 "十全武功" , 其實真係得啖笑 ...[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]好似大小金川  廓爾喀呢 D蚊型政權都要分別打兩次 , 連台灣林爽文 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]都要計一次 , 真係笑大人個嘴 !!![/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2021-2-9 11:37 PM

[url]https://kknews.cc/history/5jvnekl.html[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-2-10 01:54 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=AyYVsYemEmk[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-2-11 01:11 PM

大漠政權強大起來 , 根本唔駛佔咩中原 , 都可以做超級強國
... 好似蒙古外最強既大漠政權--突厥 ,
佢甚至打到新波斯殘晒 , 要靠娶突厥女來表達妥協 ,
我係唔記得有無納貢姐 ...

另外想講一講 , 好多人以為漠北民族好享受中原溫和氣候 ,
其實岩岩相反 ...
就好似要我地搬去英國 / 印尼一樣 , 我地都會怕冷 / 怕熱拉 ,
漠北民族點解會唔同???
如果真係咁享往 , 孝文帝都唔會用半騙半迫既方法 ,
先迫到班鮮卑世族南遷洛陽拉

迦樓羅女王 發表於 2021-2-16 03:21 PM

唔好咁講 ...

溫生講既野比較籠統 , 我其實加左好多自己野落去 ,
好似佢只係籠統咁講 "超前於發展階段的政策" , 亦無解釋呢 D政策 ,
係點約制左經濟發展

係壟斷經濟果部份 , 其實佢只係講左前殖民地國家果 D情況 ...

當然 , 溫生其實又有好多野 , 我都無寫落去 ,
好似 "負外部性"  "正外部性" 果 D ... 其實國內有好多視頻都好正
有觀點  有論述  有論據 , 當然都有 D視頻又稍為偏頗少少 ,
好似陳平  金燦榮 ...
注意 , 我唔係話佢地完全唔可取 , 只係有部份觀點過激

最後 , 我都要強調一下我係 "消化後再輸出" , 絕對唔係 "搬字過紙"
癈事比人投訴拉 ... ^.^"

迦樓羅女王 發表於 2021-2-20 11:45 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=Gh0uVYw3QbM[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-2-22 09:55 PM

[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2021-2-22 10:03 PM 編輯 [/i]

香港經濟發達,係因為英國統治英明?話你知,香港60年代經濟大爆發既真正原因!

一直以來好多人都話 , 香港經濟發達 , 全因英國統治英明 ... 是實係咪咁呢???
首先 , 大家要知道一個事實 , 清朝割讓香港島比英國 ,
到1997年香港回歸 , 一共約140年 ; 如果計租借新界就係99年 , 即係1898年開始借
但事實係 , 香港係係1960年代經濟先大幅增長 , 之前香港雖然重要港口 ,
但平民百姓 , 係60年代之前既50年間 , 生活並唔見有大幅改善 ...

咁係咩原因 , 令香港係60年代經濟大爆發??? 係咪英國突然大發善心 , 要發展香港???
唔係 !!! 其實原因一句咁淺 , 就係 ... 大陸變天 !!!
因為filter_199結束左國共內戰 , 國民黨治下既好多資金  技術  設傋  人材 ,
直接走到黎香港 , 呢個先係香港60年代工業化既啟動資金 ... 或者大家都係無咩印象
我講一個我又熟  大家又熟既例子--電影產業

香港電影產業 , 係整個影視娛樂圈既領頭羊 , 早到50年代己經不停橫掃東南亞影展 ,
而大家可能唔知 , 香港最早期既電影 , 其實係國語電影 ...
果時既電影一姐林黛 , 就係國民黨大佬既女 ; 張徹  胡金泉等名導 , 無不是國語人
連到我地呢代都仲知道既 "叉燒包" 等國語名曲 ,
都係國民黨大陸時期既作品

豪不誇張咁講一句 , 香港電影產業既第一波強盛 , 其實就係直接由上海移植落黎 !!!
(之前既上海 , 一直係中國流行文化之都)

而更加好彩既 , 就係係6/70年代第一波工業化之後 , 中國又迎來 "開放改革"
香港立即成為中國對外既 "寫字樓" ... 同時 , 中國市場就係最早  並最直接  最大程度
咁開放左比香港先 , 可以話比香港賺第一批錢先 !!!
就係係呢個環境下 , 香港迎來經濟第二波發展 , 亦由此達至其最癲峰時期 !!!

咁英國係香港經濟發達上面 , 有無幫助??? 有 !!!
就係因為英國本身 , 係全球金融領域上既地位 , 香港先有可能打造成只僅次紐約  倫敦 ,
世界第三大既金融中心 ; 而英資企業都唔可以話 , 對香港經濟無幫助 ...
但係 , 香港只係英國既殖民地 , 其實係無可能成為金融中心 ,
最堅實既原因都仲係佢後面係中國 , 外國公司要入中國 , 就先要進駐香港 ...

咁你地話勒 , 香港既經濟崛起 , 係因為中國多 D , 定因為英國多 D???

迦樓羅女王 發表於 2021-2-25 01:57 AM

[font=&quot][size=16px]SORRY ... 不過如果E兄你係有用對眼去睇 , [/size][/font]
[font=&quot][size=16px]應該睇到將 "政治立場" 4隻大字搬出來既 , [/size][/font]
[font=&quot][size=16px]唔係我同高兄架喎 ...[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2021-3-1 05:20 AM

岩岩睇到個說法 ... 話隆美爾之所以係二戰德國既最 "出名" 將領  
只係因為佢主要是對英美戰爭 ...
.
如果以 "殲滅德軍人數" 計算 , 蘇聯約10倍於英美 ,
東歐戰場根本就遠重要於北非同後來既 "第二戰場" ... 咁自必然 ,
主要對蘇戰爭既古德里安 , 比隆美爾重要得多 ;
更加唔駛講 , 屬戰略謀劃級既曼斯坦因 ...
.
但因為二戰後既世界 , 係由英美主導 , 英軍美軍既戰爭記憶 ,
自然成為世界既集體記憶 ; 結果陰謀論一D睇 ,
英美就係借吹奉隆美爾 , 去強調英軍美軍作戰既艱苦 ,
從而誇大自己係戰爭既貢獻 ...
.
我聽落都覺得幾有道理 ... 好似點解山本五十六 , 會出名過岡村寧次

迦樓羅女王 發表於 2021-3-1 08:40 PM

問有關格鬥潮流發展史 : 自由搏擊係咪由 K-1 推往高峰???

小弟嚴格來講係個門外漢 , 最最最了解既都只係玩過兩年  橙帶既柔道 ...

按小弟理解 , 現今最流行既格鬥比賽類型有三種 : 拳擊  自由搏擊  綜合格鬥
其中拳擊有上百年歷史 , 而且應該一直係最賺錢既一門 ...
睇下阿里  泰臣  帕奎奧呢 D出晒圈既拳擊大神 , 就知拳擊始終係格鬥界霸主 !!!

E+第二流行既應該係綜合格鬥(MMA) , 以小弟查到既資料 , 佢開始真正流行既時間
應該唔會早過90年代 , 甚至係00年代先真正開始 ...

而作為一個84年出世既人 , 我記得細個果時其實係興 "自由搏擊" 多 D ...
我見到 "自由搏擊" 其實都幾多唔同既名稱 : 踢拳  Kickboxing  站立格鬥  立技
... 如果計 踢拳 / Kickboxing , 我記得之前睇過條 YOUTUBE 片 ,
話係好早期(可能係50 / 60年代 , 我唔太記得) ,
日本空手道同泰拳為左爭亞洲武術第一 , 係定期有舉辦對戰比賽 ...

但後來日本既賽事舉辦方 , 因為同空手道鬧翻 , 搞到無真正既空手道高手出戰 ,
迫於無奈 , 用左個大學既空手道代表出戰 ... 結果梗係輸左拉 ,
但估唔到個大學生 , 就咁認識到泰拳既優勢 , 之後幾年一心鑽研泰拳各項技術 ,
加上自己就比較了解空手道 , 所以係兩者間取長棄短 ,
最終立創以 踢 / Kick + 拳 / boxing 結合既格鬥新項目 踢拳道 / Kickboxing ,
並係之後一段時間 , 橫掃亞洲格鬥界 !!!

(比我搵到段片 ... 請留意#1最下方)

講完歷史 , 小弟入正題勒 ... 如果話 , 綜合格鬥(MMA)係世界上既最大招牌係 UFC
咁自由搏擊既最大招牌 , 係咪就係 K-1 呢???
小弟查返資料 , K-1 係1993年創立 , 同自由搏擊創立時己經相距好耐 ,
我記得好似80年代尾既電影中 , 好似己經有人講緊 Kickboxing ... 而 K-1 最初 ,
係搞無差?大賽 , 吸引左好多世界一流選手 , 但係 ...
就因為個個都係鬼佬  超大隻 , 其實就係唔咁親民  唔係咁貼地 ^.^"

係後來2002年出左 World MAX(70KG以下量級) , 先有我地比較了解既魔裟斗  播求
... 後來有一年好似黎左香港搞 , 搞到果排好多人睇 ,
幾年前 VIUTV 個 "G-1格鬥會" 就擺明係抄 K-1 (但佢地其實係打 MMA ^.^") ...
我另外係一條片度睇到 , 話 K-1 以至 Kickboxing 既沒落 ,
其實主辦方出現 "愛國裁判" , 搞臭左自己個朵 ... 當然 , 我唸 MMA 既興起都係
但咁都幾可惜 ...

難得有個世界級既運動比賽品牌 , 係由亞洲國家搞起 , D歐美鬼佬都睇我地 D比賽
結果就係衰左係 "愛國" 上 , 感覺都幾無奈 ...
順便問下各位 , 日本E+吹到神乎奇神既 : 天心  武尊 , 其實係真正世界級高手上
夠唔夠資格稱得上同量級既 "世界第一" 稱號???

https://www.youtube.com/watch?v=toB_SknTG50

迦樓羅女王 發表於 2021-3-2 10:26 AM

[url]https://pretty.presslogic.com/article/492235/%E9%A6%99%E6%B8%AF%E5%A5%B3%E6%98%8E%E6%98%9F%E7%AB%A5%E5%B9%B4%E7%85%A7-%E9%8D%BE%E5%98%89%E6%AC%A3-%E9%99%B3%E5%87%B1%E7%90%B3-%E5%A5%B3%E7%A5%9E%E6%A8%A3-%E9%99%B3%E7%85%92-%E6%B9%AF%E6%B4%9B%E9%9B%AF-%E6%9C%89%E8%82%89%E5%9C%B0[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-3-2 10:29 PM

[color=#000][font=&quot][size=16px]其實隔離個牌 , 有一節就係話個 "無耳仔己完" 唔做野  只做SHOW ... [/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2021-3-7 07:35 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=DU_KiGRVM0Y[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-3-8 08:47 PM

"次貨危機"害慘了美國人?!話你知,美國佬點用你D錢、去填佢個坑。。。

小弟其實唔係金融行業既人 , 但今日都想吹下所謂2008年既 "金融海嘯"
... 按小弟理解 , 2008年金融海嘯其實可以分為兩部份 ,
一個就歐豬  一個就係美國次貸 ... 歐洲基本就中到應一應架勒 , 但係
小弟想探討既係美國 ...

直白 D講 , 我覺得美國係 "次貸危機" 上 , 其實唔單止無傷到其經濟 ,
更加係借海外投資者 D錢 , 幫美國高風險投資填坑 !!!

以下係小弟非常粗淺既理解 ...
美國所謂既 "次貨危機" , 其實就係幾乎零首期  零審查既房貸 ,
基本上就係用呢種方法 , 制造帳面上極可觀既交易額 , 去炒起個房市 ,
再以個房市既熾熱 , 將呢 D原本係房貸公司既高風險投資 ,
包裝成 "迷你債卷" 打包出去 ...

事實上 , 睇個描述都知 D人99%唔會還到錢 , 好多人只係見房市熾熱咁款
唸住一買一賣賺差價 ... 但呢個泡沫其實係一定 ,
而且唔可能太耐就會爆破 , 呢個時候主動去創造呢 D必爆風險既房貸公司
己經將 "毒債" 變現 , 將危機賣比投資者 !!!

我記得有 D人會同情 , 因為泡沫爆破而被收屋既美國人 , 但我唔認同 ...
講呢次危機既電影<大空頭> , 就有一句睇既對白 :
"呢班根本人呢個能力住大屋 , 無能力賺果 D佢地無能力賺既錢 ...
佢地享受到呢 D野 , 只係因為上帝扶左下個天平 , E+上帝只係放開左手"

我極之認同 ... 一班人無左 D佢地本來就唔應該擁有既野 , 有幾可悲???

真正既受害者 , 其實係包括香港在內既投資者 !!!
雖然 D房貸公司唔會咁愛國 , 唔會刻意只 "賣毒" 比海外投資者 ,
但因為 "次貨" 本身來自於美國 , 美國投資者反而有 D介心 , 叫聞到 D味
更重要既係 , 美國既債由美國人來啃 , 咁平衡返丫 ...

但係佢地遠銷海外 , 而且搞到根本唔知係咩 ...
我果幾年聽到既 , 就係銀行推銷出來果陣 , 只係話佢係 "迷你債卷" ,
有 D甚至會求其話 "咪即係債卷羅"  "唔駛理 , 總之係雷曼出既 ... 雷曼
雷曼都信唔過 , 咁你匯 X都信唔過拉"

當年最大既問題 , 就係首先銀行職員根本唔知係咩來  二係有銷售目標 ,
而銀行本身係賺中間費 , 爆左都話唔關佢事 ...
咁關邊個事??? 比人收左樓 D債仔 , 一來 "迷你債卷" 唔會有個別既債仔
二來佢地都破晒產拉 ... 房貸公司??? 佢地將 D債賣出去拉 ...
雷曼??? 都係破左產 ...

所以 , "迷你債卷" 好似害左好多美國人 , 但計實數 , 美國佬無蝕過一分
反而你地班祟洋人士 , 吞晒 D債  幫佢地填左坑 ...

亦因為咁 , 我先咁慢馬雲搞果個超高槓桿既 "螞蟻金服" ...
其實道理己經係晒度 , 超高槓桿只會帶來破 , 明知都仲要咁做就居心不良
真真正正為左錢唔要良心 !!!

頁: 7268 7269 7270 7271 7272 7273 7274 7275 7276 7277 [7278] 7279 7280 7281 7282 7283 7284 7285 7286 7287

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.