[font="][size=16px]哈哈 , 我以前係天水圍都比 D廣東話白人傳過教 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]男外 , 有次同朋友打完波 , 有條友走埋黎話 : "你好 , 我地做個朋友丫"[/size][/font]
[font="][size=16px]我同個FRI以為比黑社會逗 ... ^.^"[/size][/font]
[font="][size=16px]果條友話 : "你睇下 , 世界上好多科學家都係教徒來架"[/size][/font]
[font="][size=16px]我就搏佢 : "咁係因為近代 , 科技大爆發係係歐洲姐 , 而當時係歐洲既人 [/size][/font]
[font="][size=16px]都幾難唔係教徒"[/size][/font]
[font="][size=16px]跟住佢搏我唔到 ... ^.^[/size][/font]
[font="][size=16px]而且佢地 D論述好無敵 , 你過得好 , 咪就係上帝對你好羅 ; 你過得唔好 , [/size][/font]
[font="][size=16px]就係上帝想考驗你 ^.^"[/size][/font]
[font="][size=16px]去左台灣讀書後 , 又試過比 D教徒捉住黎傳教 ... [/size][/font]
[font="][size=16px]果時真係皮氣太好 , 竟然忍左佢成粒鐘 , 之後離遠見到都要兜路走 ^.^"[/size][/font]
[url]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=27058071&[/url];fbclid=IwAR00xGegTqcQeMSQvwOF4tcHsTE9FooSGpP-0puXsSW3YvWye1TOHrP3N2E
[url]https://circledna.com/zh-hant-hk/iwd21-x-women/?kol=cecilia&[/url];utm_source=fb&utm_medium=cpc&utm_campaign=07-03-21_iwd_brand-awareness&utm_term=tof&utm_content=tc-hk-apac_iwd_brand_cecilia_carousel_pid&fbclid=IwAR0USXJtE3Mjtq4-Zn8wug4TkKuUPsciSeL2TcwlM4lH5mYROng4lUR83B4
[color=#000][font="][size=16px]宗教史一問 ... 基督教除左福音派 , 仲有咩其他派別???[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px][quote]接受唔到貧富懸殊嘅,咪出賣貞操囉,取替東莞,搞個妓女之都,咪幾好,澳門搞賭場,香港搞妓院,一樣搵錢嘅啫![/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]到時你未走去做雞頭,做龜公囉,冇所謂㗎, 李光耀都係一個大龜公姐⋯⋯[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]冇錢搵,走投無路,我都會咁做㗎,人唔通唔食咩![/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px][[/size][/font][/color][i] 本帖最後由 狂人甲 於 2021-3-11 02:51 PM 編輯 [/i][color=#000][font="][size=16px]][/size][/font][/color][color=#000][font="][size=16px][/quote][/size][/font][/color][font="][size=16px]狂兄 , 我唔知你FEEL唔FEEL到 , 你既講法其實同 "窮人無屋住 , 抵L死拉" 一拎樣 ...[/size][/font]
[font="][size=16px]但你又知唔知 , 新加坡有相同平價(包括租金)既人口比例 , 其實高過香港好多???[/size][/font]
[font="][size=16px]基本上 , 除左自己有能力住貴一D既人之外 , 其他人都可以 , 係新加坡既房屋政策下 [/size][/font]
[font="][size=16px]享受平價房屋 ...[/size][/font]
[font="][size=16px]而且 , 如果好似你講咁 "窮人無屋住 , 抵L死拉" , 咁政客口中所講既要解決房屋問題[/size][/font]
[font="][size=16px]你係咪同意佢地係講假既呢???[/size][/font]
[font="][size=16px]好坦白講句丫 , 從來香港娛樂圈既中流底柱 , 都係大台 !!![/size][/font]
[font="][size=16px]無錯 , 係大台之前香港己經有電影 , 而且仲拎亞洲獎項 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]但係果 D係咩電影???[/size][/font]
[font="][size=16px]張徹 胡金全果 D , 如果講演員呢 , 就係姜大衛 狄龍[/size][/font]
[font="][size=16px]唔知你地有無發現 , 大台出身既影星好似周潤發 劉德華[/size][/font]
[font="][size=16px]佢地到E+仲係好活躍 , 但早佢地半輩果 D ,[/size][/font]
[font="][size=16px]好似姜大衛 狄龍90'S己經算係過氣明星 , 點解???[/size][/font]
[font="][size=16px]根本就係純電影時代明星 , 比電視明星既時代輾壓 ...[/size][/font]
[font="][size=16px]同理 , 羅記同妹姐果一輩好強大 , 但再早一輩有幾多人記得[/size][/font]
[font="][size=16px]知唔知係咩原因??? 我話你知拉 ...[/size][/font]
[font="][size=16px]因為除左唱功 , 佢兩位都係舞台表演既達人 , 而睇現場 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]其實永遠只影響到好多人 , 只有電視呢樣野 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]先可以深深印入觀眾腦中 !!![/size][/font]
[color=#000][font="][size=16px]我唔記得邊個話過 , 世界第一個 "一神教" , 就係古埃及既阿蒙神 ...[/size][/font][/color]
[解溝心機女] [影片] 比江交訪問中暗串 , FYY笑當堂僵硬 !!! ^.^"
講緊既係之前 , 合照後 P圖上傳事件 ...
FYY認為 P圖其實係公眾默認行為 , 所以都係正常野姐 ;
點知江交就發大招 ... 前面講左D客套話 , 但1:34就黎料 :
"我都無咩點樣執呀 , 我都好後悔呀其實 ...
我 D魚尾紋出黎 , 我又6點鐘起唔到身跑步(又串FYY)"
https://www.youtube.com/watch?v=R3ZAYJ6bfFQ&lc=UgwvmWfa0BlDO0OIvMd4AaABAg.9KkTNgEUq5Y9Kq6Lu2qMY1
[url]https://www.youtube.com/watch?v=GKzMS8vPMvQ[/url]
[新劇盤點] 2021年11大新劇短評 !!!
今朝先開發現 , 原來tvbofficial個YOUTUBE出來新劇預告
所以臨急臨忙改TOPIC , 希望大家唔好介意
小弟由自己評分較高既開始先吧 ...
1,拳王
其實橡膠穎都拍過一套<拳王> , 唔知大台係唔記得 , 定係專登勒 ...
暫時睇落係雙線 : 祥仔係老拳王既轉型 , 朗朗係新拳手既成長 ,
當中朗朗大佬之前比人係擂台打死左 , 叫加左 D報仇橋段
雖然訓練片唔長 , 但睇到都幾熱血 ... 至少唔似<大步走>咁悶到訓著
https://www.youtube.com/watch?v=vWwADDzMpuo
2,星空下的仁醫
預告見到既小演員都好可愛 , 呢個對我來講己經係賣點 , 仲有嘉欣BB
絕對係最大賣點 !!!
同之前<創世紀2020>唔同 , 嘉欣唔係係愛情上 , 而係到小演員互動 ,
嘉欣 D母愛我覺得真係浮晒出來 ...
但唔係無野彈 , 好似橡膠穎既古惑仔式兒科醫生 , 我就麻麻 ;
另一方面 , 我又覺得馬明其實最適合既 , 係貼地小男人角色 , CHOK樣
... 我都係麻麻(不過其實係幾型既)
https://www.youtube.com/watch?v=nZy65gVmB5A
3,唐人街
基本上係<城塞英雄>續集 , 估計打戲會比<拳王>仲多 ,
花曼可以話以另一形式復活 ... 我有少少興趣 , 想睇下御用鬼仔打成點 ,
咁當然 , 其中一大賣點係唐詩詠對 "激罕湯碗波" 拉 !!! ^.^
https://www.youtube.com/watch?v=LsYXeLyg-DE
4,白色強人2
大台今年玩雙打戲 雙醫療劇 ... 坦白講 , 上次1我都己經好麻麻 ...
記得有一場 , 馬明本來要去救人 , 唐C問左佢一個問題 , 佢回答話 "無"
跟住兩人都互望左20幾秒 ... 你救人唔係分秒必爭架咩??? ^.^"
陳阿毛暫時作用不明 , 我就唔評住 ... 人妖雯上次都係派福利既花餅姐
今次主線係安仔VS定欣 , 兼玩埋定欣 馬明個 "梗" ...
如上所述 , 我係麻麻地馬明CHOK樣 , 但係我就想睇下定欣既演出 ,
因為 ... 我覺得佢太適合呢種女強人 但慾伎不滿是角色 !!! ^.^
https://www.youtube.com/watch?v=KRz8-RJh09U
5,逆天奇案
睇預告 , 買點係推理加大場面 ... 又咩 "顛覆綫性邏輯 , 逆向思維"
好似幾吸引咁 , 但實際係點???
<十八年後>咁玩回憶片段 , 重構案情??? 但查案片唔係都係咁咩???
點都好拉 , 暫時都係期待多過懷疑 ...
https://www.youtube.com/watch?v=khLtWU-AiAo
6,把關者們
講政府部門劇 , 我係OK , 可惜預告得分幾鐘 , 講唔到太多野 ...
不過好既係 , 佢今次將海關再分三個部門講 :
毒品 盜版 貿易管制 ... 前兩者我明既 , 第三個部門就唔清楚 ,
套劇好似有埋訓練部份 , OK丫 , 我自己幾鐘意成長環節
今次至矮個新抱升做女主 , 不過 ... 坦白講 , 我對佢期待唔高 ^.^"
https://www.youtube.com/watch?v=1njPk_q5YrQ
7,智能愛人
其實E+有曱甴大黃雞既劇 , 對我來講己經有少少扣分 ...
個故仔玩AI智能 , 我又唔明個故仔可以點玩 ... AI有左情緒???
定係想以AI角度 , 講人類世界既偽善???
坦白講 , 我最有興趣既反而係MAYANN既演出 ...
https://www.youtube.com/watch?v=sBKGYvocrYM
8,金宵大廈2
係呀 , 我將<金宵大廈2>排到第8呀 ... 其實都唔關預告事
我自己覺得一<金宵大廈1>好好睇 ... 因為1既男主係看更 ,
所以故事自然會有貼地感 , 今次玩高檔就 ... ^.^"
(今次男主好似CAFE老板)
不過係閃回式聽到一 D單元既對白 , 我其實又有少少興趣 ,
咁講拉 , 我反面希望我被打臉 ... 但現階段信心不大 ,
覺得好難有上一輯 D單元咁貼地
https://www.youtube.com/watch?v=LhZKVzZWWHs
9,七公主
同其他預告一樣 , 得個亂字 ... 只知道一個老豆 , 有幾個老婆
7個女 , D女為左遺囑相愛相殺既事
內容太少 , 評唔到太多野 ... 7個女主擺明想群像 ,
而且有少少想抄<誇世代>既FEEL ...
坦白講 , <誇世代>果7公主唔係對主線 , 而且當中有江美人
雞芯 譚凱琪 公雞欣 , 演技最差既只係江交 ,
同出場幾秒既莊思敏 ; <七公主>果7件 ... 我覺得有少少危羅
https://www.youtube.com/watch?v=qFfOIbGJmpQ
10,我家無難事
無野講 ... 得一個又蒙又悶既MV , 我知可以點評 ^.^"
https://www.youtube.com/watch?v=_7JhYwfl28w
11,伙記辦大事
呢個仲過份 ... 幾個演員係度擺POSE , 拍定裝照呀???!!! ^.^"
https://www.youtube.com/watch?v=SoYc1DhUU0U
中華第二帝國崛起之背景 : 北魏如何馴化北方世族
首先 , 小弟要解釋一下何謂之 "中華第二帝國" ... 這種分法 ,
小弟之前都算聽過 , 但其實無特別去了解 , 今次終於知中華第一 第二 第三帝國 ,
分別係秦漢 隋唐 明清(前兩者我都估到 ... 但以為第三係宋 , 第四係明)
北魏就係係第一帝國國力衰弱 被世族肢解後 , 邁往重建成第二帝國中間既重要一步
... 話說係五胡亂華 , 一半北方世族南遷到建康 , 但也有一半繼續留在北方 ,
當時以清源崔氏一族為首既北方世族 , 加入左新統一既北魏權 ,
而崔浩更加想將世族制推廣到鮮卑人之中 , 結果換來 "國史之獄" ...
除左清源崔氏 , 與其有姻親關係既范陽盧氏 太原郭氏 河東柳氏都被一併消除 ,
自始北方世族力量大減
但到左孝文帝時 , 進行遷都洛陽 漢化等大革新 , 而當中就有世族化改革 ...
其中一個世族化改革 , 就係改姓 , 除左將北魏皇室既拓跋氏改為元氏 ,
仲有9個大姓 : 胡 周 長孫 奚 伊 丘 亥 叔孫 車 , 被定為北魏最高既十大姓氏 ;
而且又設定門閥評定機構 , 為各級世族劃線 ...
清源崔氏 范陽盧氏 荥陽鄭氏等沒落世族 , 又被重新起用
看似孝文帝開歷史倒車 , 但事實上孝文帝對世族級既評定標準 ,
就係家族內有多少人係北魏政府做官 做多大既官 , 而最終又要經佢本人批準 ,
即係話將各世族既興衰 , 直接控制係政府之內 , 東漢以來建基於自己力量既世族唔同
而佢之所以要咁做既原因係 , 北方大動亂以來 , 以宗族為基礎既塢堡勢力遍佈北方 ,
要知道世族早期都係由宗族所建立 ... 如果放任塢堡勢力發展 ,
難保不成新一批如東漢以來 獨立自主既新世族 , 與其這樣 , 先建立制度去規範世族
... 與之同時 , 北魏又創建均田制 三長制(鄰長 里長 黨長) ,
係社會基層建立統治 , 至少一定程度上又切斷左世族係地方上既根基 ...
https://www.youtube.com/watch?v=GKzMS8vPMvQ
## 北朝第二次世族大洗牌
如上篇所述 , 自西晉永嘉之亂以來 , 直到孝文帝重建世族制 ,
北方己經歷過一次世族大洗牌 ... 一次可以話由各族混戰 北方破落為始
太武帝因 "國史之獄" 殺崔浩 滅相關世族為終
今次要講既 , 就孝文帝到中華第二帝國前既第二族大洗牌 ...
好多人認為漢化 , 就係講漢語 穿漢服 , 但係對於鮮卑等遊牧民族來講 ,
就進入農業文化圈
事實上 , 自拓跋鮮卑入主中原之後 , 佢就失去到草原既統治 ,
草原就出現左柔然汗國 ... 北魏同柔然之間又出現左條新既農牧分界線 ,
而係北魏早期建都於平城 , 或多或少有 "天子守國門" 既作用
後來 , 孝文帝遷都洛陽 , 農牧分界線既防守重任 , 轉到六鎮手上 ...
咁做事實上 , 就形成左後來一段時好重要既 "六鎮軍事集團" ,
而係近代 , 以地界形式既軍事集團控制全國既例子唔小 ,
就好似有湘軍 淮軍 北洋系(始自袁世凱六鎮新軍) , 以及國民黨黃埔系
但其實六鎮係建立時 , 反而係有解構鮮卑部落既作用 ,
因為係開頭派去鎮守六鎮時 , 其實己經將各籍貫 宗族 部落打散分配 ,
亦即係打散左各部落係軍事上既立足點 ...
同時 , 因為無宗族 部落既上下觀念 , 升遷由軍功說話 , 戰力有好大提升
但六鎮之亂既第一批猛將都不得善終 , 因為唔到中原建立關係 ,
始終不能長久 ...
到高歡 宇文泰一批開始 , 己經成為左本質上既政治家 , 都大量任用漢人
其中武川鎮為主既將領 , 係宇文泰建立既西魏之下 ,
慢慢形成左 "關隴集團" ... 為了內部 , 尤其將帥層級既團結 ,
制訂左 "八柱國十二將軍" 既制度 , 結果一直以懷朔鎮為核心既中北齊 ,
慢慢就被比下去了 ...
https://www.youtube.com/watch?v=hgtKeajuIbg
軍事史一問 : "反坦克" 係歷史上出現個那些武器???
下面影片所講既 , 係二戰一款反坦克無後座力炮--鐵拳 ...
佢唔係火箭筒 , 因為火箭筒係主要靠 "火箭" 自己既非行能力 ,
而 "鐵拳" 就係靠炮管內既火藥 ... 之所以無後座力 , 係因為炮管後方
也會噴出高溫氣體去抵銷後座力 , 亦因此後方不可以有人 亦不可以有牆 ,
因為有牆既話 , 氣體回流會燒親自己 ...
事實上 , 大型既反坦克火箭筒 , 係比鐵拳更早出現 ,
但因為又長 又重 又貴 , 德國決定再研發一種既平 又輕便既反坦克武器
(而係大型火箭筒之前 , 反坦克主要係用集束手雷同地雷) ...
鐵拳全重先3.2KG 炮彈本身佔約半 , 射程30米 , 最大可以破甲140MM ,
基本就即係咩坦克都可以打死 ...
(後來有實戰中用過既版本 , 升到上6.8KG , 射程100米)
鐵拳係二戰德國生產左800萬 , 係面對蘇聯坦克最常用既反坦克武器 ,
後來蘇軍發展既輕型火箭筒 , 設計上就參考左鐵拳 ...
另外要提一提 , 鐵拳係預填式一次性炮 , 炮管係發射後係唔可以重覆使用
我唸呢個就係點解生產左800萬咁多既原因 ...
以小弟粗淺既了解 , 除左大型火箭筒 鐵拳 , 當時最有效反坦克既 ,
恐怕就係坦克自己 , 甚至去到轟炸機 導彈果一類勒 !!! ^.^"
https://www.youtube.com/watch?v=LkRvcln6zrM&t=4s
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2021-3-22 03:11 PM 編輯 [/i]
[url=https://space.bilibili.com/473849148/video?tid=0&]https://space.bilibili.com/473849148/video?tid=0&[/url];page=2&keyword=&order=pubdate
https://space.bilibili.com/493250188/video
[url]https://www.dw.com/en/fact-check-no-links-found-between-vaccination-and-deaths/a-56458746?fbclid=IwAR16x_c1CcLQIxKWRn6d51hbIVSrzgmMmHrpj8vxN0_XgIytmPLEOycIYFY[/url]
[font="]最近睇左好多有關滿清姓氏既視頻 , 發現佢地雖然唔可以話講錯 , 但真係不清不楚 ... 尤其對 "那拉氏" 之上 [/font]
[font="].[/font]
[font="]好多視頻都將 "那拉氏" 視為一個姓氏 , 事實上佢地係四個姓(葉赫那拉 烏拉那拉 哈達那拉 輝發那拉) , 而且源頭不一 ... 納蘭氏/那拉氏其實是指部首領家族 , 所以葉赫那拉 烏拉那拉 哈達那拉 輝發那拉四大那氏 , 就是葉赫 烏拉 哈達 輝發四部的首領家族 [/font]
[font="].[/font]
[font="]之前睇到有UP主話雍正后 "烏拉那拉" 係乾隆繼后 "輝發那拉" 既姑媽 , 那拉氏同出一源 , 我真係無言以對(不過好似<如懿傳>本身就係咁寫)[/font]
[font="].[/font]
[font="](注 : 史對清我來講 , 其實都係 "路人君" , 所以如果有UP錯 ... 打臉唔好打得咁大力 ^.^")[/font]
其實明朝海禁 , 其實係優越既財政政策???!!!
好多人認為 , 明朝既海禁政策 , 就係錯失大航海時代既原因 ...
但其實係海禁既同時 , "朝貢貿易" 係非常盛行 , 外面上係經濟上蝕本既政治工程 ,
但其實係明面既 "朝貢貿易" 外 , 明朝亦藩屬多好多貨品入中原販賣 ,
不過只可以賣比官方 ... 因為地理差異 , 明朝同藩屬既好多產品係自己國內都係平貨
但到對方境內就變成奢侈品 !!!
係呢種 "朝貢(外圍)貿易" 中 , 無論明朝定朝貢國政府 , 都取得絕對中間商既地位 ,
咁當然收入不菲拉 ...
而JUDY上位後既 "鄭和下西洋" , 就係一個主動化既朝貢制度 ...
鄭和直接自己做中間商 做買賣 , 而兩邊(藩屬同明朝市場)差價可達20倍 , 呢個收益
亦一定程度支持上 "永樂盛世" 既經濟條件
事實上 , 當時明朝係馬六甲海峽甚至設左 "舊港宣慰司" ,
雖然無真正建立殖民地 , 但南洋己經成為明朝勢力幅射範圍 , 如果撞到後來既葡萄牙
咁葡萄牙幾乎一定唔可以好似現實中咁 , 從香料貿易賺到盤滿缽滿 ...
(甚至好望角以東既貿易 , 都會係中國既天下 , 葡萄牙連印度洋都未必入到)
"下西洋" 既停止係因為官員既反對 , 但其實係官員對中央有筆如此巨大 ,
卻唔經佢地手既收入 , 而感到非常不滿 ...
相反 , 因為鄭和下西洋時己經建立左貿易路線 清除海盜 , 海貿係民間己經大有可為 ,
係呢個情況下 , 停止 "下西洋" 後 , 地方官只要係海禁政策上鬆鬆手 ,
民間海商就可以賺到盤滿缽滿 , 咁當然 , 當中有好一部份 , 係孝敬比 D官員架拉 !!!
但係係民間海商 官員食左幾十年紅利後 , 西方貿易船挾國家資本支持 ,
好快搶左舊港等重要港口 , 就係南洋建立優勢 ... 而無可能得到政府支持既民間海商 ,
就係南洋土霸皇 , 變左中原出口商而己
而另一方面 , 走私貿易越強大 , 就代表朝貢貿易越唔夠吸引 ...
咁樣肥左民間海商 官員既同時 , 中央所支配既財政收入大大減少 , 亦係後來加農業稅
迫反西北農民既重要原因 ...
https://www.youtube.com/watch?v=7rjcuaR9EDE
[color=#000][font="][size=16px]無錯 , "隆慶開關" 的確賺左唔少 , 亦相對削弱左海商 貪官既利益鏈 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]但個人認為開關可能有 D太遲 , 武裝海商己經成形 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]係海上己經係佢地既天下 , 明朝都管唔到 , 咁仲點解要交稅比明朝???[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]唔好唔記得 , 其中既鄭芝龍 , 就係一個以一己之力打敗荷蘭既男人 !!![/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]你思意係突厥語族 , 有部族一早南下到中原生活???[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]但呢個都唔合理 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]好似侗傣 苗瑤等 , 呢d 係遠古生存過既族群 , 或多或少[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]都可以找到現代相應既後代 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]如果突厥語族一早南下到中原生活 , 點解無留下後代???[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]至於鬼方/昆夷/犬戎 ... 尤其係犬戎 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]我更傾向於 , 係漢藏先民係農業VS農牧分化中既結果 ... [/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]你意思係 , 炎帝姓姜其實係後人 , 因為太公望姓姜而附會???[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]但我感覺上兩者關係不大 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]炎帝相遇於黃帝果陣 , 應該己經係係河北 河南 山西交界吧 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]感覺僅僅山東一個共同點 , 好難將佢地拉埋一齊[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]但如果說 , "炎帝姓姜" 就唔係普遍歷史印象 , 只係少數人吹水[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]我反而可以接受 ... 因為小弟覺得就係附會 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]其實都要有可附會之處 , 特別係要普通人都有同感 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]如果 "炎帝姓姜" 係普遍歷史印象 , 又係附會而成 , 咁先要條件[/size][/font][/color][font="][size=16px]就係當時多數人(即使係知識份子之中) ,[/size][/font]
[font="][size=16px]知道炎帝源自於山東 ... 但如果有呢個基礎知識 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]好難唔知姜齊係首封於太公望 , 咁既基本認知下仲點附會???[/size][/font]