[url]https://www.youtube.com/watch?v=tL0WBRGg0aM[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=gmWGUbyVtTs[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=rzLgFI8-T4M[/url]
[font="][size=16px]講真 , 一個餓左30年既仔仔 , 有唔太差既囡囡送上門 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]而且肯定無手尾跟 ... 我真係唸唔到有咩原因唔食 ^.^"[/size][/font]
[font="][size=16px]當然 , 怕有手尾就另計拉 ... 事實上 , 以我觀察咁多年[/size][/font]
[font="][size=16px]好多 "母胎單身三十" 既仔仔 , 最大原因係動力不足 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]怕花太多時哄囡囡 , 寧靜打開電腦搵三上悠亞 ...[/size][/font]
意大利唯一二戰之光 : 意大利海軍
基本上 , 意大利係二戰既表現一直以來都係笑話級 ,
而事實上佢地係歐洲本土 , 或者北非戰場既能力 , 都的確乏善足陳
但係佢地海軍卻唔係無亮點 !!!
二戰時意大利海軍排名世界第5 , 僅次於英國 美國 日本 法國 ,
甚至比德國 蘇聯都強 ...
同時 , 二戰地中海戰場其實係被忽視左 , 而意大利係地中海戰場中
反而係軸心國主力既存在 , 負責保護本土同利比亞既運輸線 ,
同時切斷英國既地中海補給 , 讓其無法聯繫中東 ...
佢係地中海既對手 , 係海軍強權英國 , 卻可以一直周旋 ...
而意大利潛艇撃沈既艦艇數字 , 其實甚至唔比德國著名既U型潛艇低
甚至發明左 "人控魚雷" , 令命中率大增既同時 ,
亦設有逃離倉 (日本都抄左呢個設計 ... 但放棄左逃離倉 ^.^")
7:40開始 ...
https://www.youtube.com/watch?v=rzLgFI8-T4M
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2021-4-23 06:10 PM 編輯 [/i]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=dLa0Hg9SgO0]https://www.youtube.com/watch?v=dLa0Hg9SgO0[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=BDqDG8jLxAk]https://www.youtube.com/watch?v=BDqDG8jLxAk[/url]
[color=#000][font="][size=16px]未喎 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]你知唔知00'S年代既 "俄羅斯版TWINS" T.A.T.U???(其實人地紅過TWINS好多)[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]佢地當年就係打住 "女同性戀組合" 之名出道 ... 結果呢???[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]後來先爆出 , 其實兩人都係異性戀 , 而且係組合期間都有男朋友 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]更令女權份子無言以對既係 ... T.A.T.U既銷售數字 , 其實係90%以上係D麻甩仔[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]咩女權經濟 咩女同性戀自主 , 原來都係個大笑話 !!![/size][/font][/color]
用小學數學話你知,"科興接種死亡率高"係幾咁可笑既笑話!
[font="]成日吹接種後死亡事件。。。[/font]
[font="]我計香港人口700萬,平均壽命80歲,其實正常每日平均都死約240人。[/font]
[font="]。[/font]
[font="]我記得約一個月前公佈既接種數字係41萬,我當E+70萬左右,[/font]
[font="]即係70萬接種者,係無任何負面藥效下,係之後每日平均都會死約24人;[/font]
[color=#555][font="]我當接種科興既佔一半既既35[/font][/color][color=#555][font="]萬人,[/font][/color][color=#555][font="]每日平均都會死約12人。。。[/font][/color]
[color=#555][font="]。[/font][/color]
[color=#555][font="]OK,又人又話報導係指短期內。。。我自己見到13日後死都話關科興事[/font][/color]
[color=#555][font="]我地又繼續計下數丫,E+接種左約兩個月[/font][/color][color=#555][font="]當有70萬左右[/font][/color][color=#555][font="],[/font][/color]
[font=Segoe UI Historic, Segoe UI, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#050505]15日作為[/color][/font][color=#555][font="]"[/font][/color][color=#555][font="]短期[/font][/color][color=#555][font="]"既標準,即係將[/font][/color][color=#555][font="]35[/font][/color][color=#555][font="]萬人再除4,[/font][/color][color=#555][font="]再計[/font][/color][color=#555][font="]每日平均會死人數[/font][/color]
[color=#555][font="]答案係正常都會死3人[/font][/color]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=FwYUcR-8Fy4[/url]
[color=#000][font="][size=16px]拿 ... 我唔係二戰專家 , 我只係講返人地講咩 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]片主話 "意大利潛艇係地中海擊沈既 , 唔比u型係大西洋既少"[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]而且 ... 意大利水雷仲有駕駛艙呢種黑科技 , 我覺得片主既話應該可信[/size][/font][/color]
[font="][size=16px]同意 ... 正因為小朋友無得選 , 所以小弟覺得如果各位有咁既情況 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]唔好迫得小朋友太緊 , 甚至唔好太熱情 (當然佢地熱情就OK) ...[/size][/font]
[font="][size=16px]可以幻想一下 , 屋企多左個陌生人同你同食同住 , 其實唔習慣就梗[/size][/font]
震怒 !!! YOUTUBER 竟然話 NASH 係史上最水 MVP ???!!!
拿拿拿 ... 呢條 GM冠名 , 我之前不嬲覺得佢講得幾有道理 ,
就之前講 OVERRATED 既影片 , 我有一半以上同意/可以理解 ...
但唔知咩事 , E+講 NASH 就講到跳晒制 ...
1,常規賽 MVP , 佢就無端端拎無冠軍 / 入唔到決賽來說嘴 ;
2,又係一條數據撚 , 拎數據就話 NASH 癈 ;
3,跟住又拎隊友 "數據" 出黎 , 話佢 D隊友強過KOBE LBJ果D
但我想講 , NASH 既偉大從來唔係因為佢既個人數據 ,
而係因為佢可以令隊友更好 ... 所以佢既3,根本係亂UP ,
因為 NASH 隊友既好數據 , 本身就係因為有 NASH 先打得起 ...
至於有無被高估 ... 個人覺得 NASH 成就同 KIDD 接近 ,
NASH 有兩次 MVP , 而 KIDD 就有兩次東冠 , 其實基本上持平
https://www.youtube.com/watch?v=1IZzM12g-34&t=304s
[color=#000][font="][size=16px]如果說金融制度上既創新 , 如何令美國強大 ,[/size][/font][/color][font="][size=16px]咁一定要講華爾街 ... 我地知道早在荷蘭 英國時期 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]股粉制集資己經出現[/size][/font]
[font="][size=16px]不過 , 就一會地方內可以加速 高密度向多公司集資[/size][/font]
[font="][size=16px]既大型股票市場 , 應該華爾街係第一個 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]所以美國既集資速度 , 係歐洲既幾倍 , 成為石油以外[/size][/font]
[font="][size=16px]另一強大既決定性因素[/size][/font]
[font="][size=16px]可係可以咁講 , 但我覺得佢批評 NASH 既野 , [/size][/font]
[font="][size=16px]其實可以話助攻型超巨既通病 : 自己數據唔特出+隊友數據唔差[/size][/font]
[font="][size=16px]其實正正係因為 NASH 唔獨食 , 所以自己數據先唔特出 ;[/size][/font]
[font="][size=16px]因為 NASH 組織得好 , 隊友數據先會唔差 ... 如果唔係既話 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]可以睇下無左NASH之後既佢地有幾勁[/size][/font]
[color=#000][font="][size=16px]另外, 最近網上有個說法 , 我之前覺得太 "愛國" ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]但E+唸返 , 其實有一定道理 ...[/size][/font][/color]
[font="][size=16px]美國除左 "門羅宣言" 下既整個美洲之外 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]其第一個建立既海外市場就係係東亞 , [/size][/font]
[font="][size=16px]先後佔領菲律賓 打開日本國門 , 仲有門白開放政策[/size][/font]
[font="][size=16px]可以話美國由區域霸權 , 走向全球性超霸既第一步 !!![/size][/font]
[font="][size=16px]坦白講 , 後來既太平洋之所以咁重要 , [/size][/font]
[font="][size=16px]以至 "亞太" 概念既出現 , 都係同美國呢一步息息相關[/size][/font]
[color=#000][font="][size=16px]同埋講真 , 我覺得比 NASH 拎 , [/size][/font][/color][font="][size=16px]唔多唔少係宣揚佢無私 甚至專心幫助隊友既精神 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]果時唔似E+咁 , 超多獨撚球星架呢 ... ^.^"[/size][/font]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=EwR-zUo5S9s[/url]
[font="][size=16px]嗯 ... 咁公平 D講一句 , 片主唔係話兩個MVP都水 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]佢係指名04-05年果一個MVP[/size][/font]
點解二戰中國出唔到一位抗日名將???
睇返中國由清亡到E+既約100年歷史 , 早期有袁世凱到蔣介石既各色軍閥 ,
係49年建國前 , 有國共雙方既各大名將 ... 但好奇怪既係 ,
作為中國更加慘痛既民族記憶--二戰 , 我地反而好少聽到抗日名將 ...
同樣係抗日 , 美國都出左麥克阿瑟 尼米茲兩位名帥 ,
係歐洲抗德戰場就有巴鈍 艾森豪威爾 , 英國方面就有蒙哥馬利 ... 講返日本
太平洋佢地有山本五十六 , 中國戰場有岡村寧次 ;
德國有隆美爾 古德里安 曼施坦因 ; 蘇聯方面有朱可夫 ...
(意大利 法國呢 D打醬油既就算拉 ^.^")
中國戰場作為僅次於歐洲 北非 太平洋既第4大戰場 , 作為盟軍主力既中國
卻連一位抗日名將都出唔到???
[url]https://www.youtube.com/watch?v=HUoWHoS1esM[/url]