娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2021-5-15 04:35 PM

印度教可以唔可以話係 "威力加強版儒家" ???
小弟點解會咁講呢 ...
因為係世界主流宗教中 , 佛道基本唔特別講階級 , 而基督教  伊斯蘭甚至因為信主 ,
形成對現世階級不滿 ... 呢個亦係基督教早期被羅馬打壓 ,
後來先因為一句 "上帝的歸上帝 , 凱撒的歸凱撒" , 先同羅馬政府互相結合 ;
結果到馬丁路德既一句 "每個人都直接向上帝負責" , 結果又興起一波平權戰爭 ...

但就係以中國既儒家  印度既印度教係強調階級 ...

跳一跳開 , 小弟之前見過一 D討論 , 問點解儒家春秋戰國既主流思想 ...
我其實倒覺得呢個問題本身 , 都幾有問題 ... 唔講咩 "對君主有利" 呢 D功利因素 ,
事實上 , 儒家就係對上一個主流思想--"周禮" 既一次再整理 ,
佢本身就係脫胎於最初既主流 ...

以我理解 , 孔子時期既儒家 , 階級思想係極度僵化 ...
咩 "君主失德 , 天命會改變" 同咩 "天人感應" 果 D樣 , 都係後來孟子  董仲舒加上去
基本上 , 孔子同佢再之前既 "周禮" , 都係覺得階級係永遠都唔應該改變 ;
而呢個其實又係印度教既中心思想 ...
大家都知道 , 印度人分為四大種姓 , 以及不入種姓既賤民五大階級 ,
除左較上層可能因犯錯而向下流動 , 基本印度既階級 , 其實係唔可能流動 ...

係度再補充多一樣野 , 現代印度法例雖然癈除左四大種姓及賤民等制度 ,
但其實種姓影響印度社會最大既 , 係 "亞種姓" ... 你可以理解為四大種姓既再細分支
實際上就係世襲職業 , 好似世襲既倒糞工  洗衣工等等 ,
咁就自然決定左一定會出現隔代貧窮 ...
而且對 "亞種姓" 最執著既 , 又往往係最下層  最鄉下既百姓 , 係新聞成日見到 ,
女孩因為私奔而遭家人 "榮譽謀殺" 既 , 其實都只係跨種姓既戀愛 ...

當然 , 儒家同印度教有一個決定性既分別 ... 宗教性 !!!
儒家只係簡單既一層層上下關係 , 但印度教最上層 , 卻有代表宗教既 "婆羅門" 階層 ...
亦都因為印度教宗教性 , 先會有近期既大壺節大爆發 ,
至於其他諸如 "牛尿抗疫法" , 因為實在太重口味 , 呢度就唔展開討論拉 .. ^.^"

迦樓羅女王 發表於 2021-5-18 07:54 AM

[color=#000][font=&quot][size=16px]如果你要往好處去想 , 的確可以咁講 ...[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]但係印度  泰國等現代未經過社會革命既民主國家 , 講和諧 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]其實就變左係任由既得利益者(如婆羅門  帝剎利等)繼續強大[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]E+年紀大左 , 真係越來越發現所謂既 "思想改變歷史" 係錯 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]相反係歷史去改動緊思想 ... 上面講左 , 中國古代比其他地方平等[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]其實係基於歷史進程多於思想 ...[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]雖然我唔係真係有研究開社會主義既人 , 但佢地果句 :[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]"生產力決定生產結構 , 生產結構決定上層建築" 我就越來BUY[/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2021-5-18 02:53 PM

我E+先知 , 原來D囡囡去夜場 , 好多都唔駛帶錢 ...

小弟尋晩睇返前晚果集<伙記扮大事> , 先知原來 D囡囡去夜場係唔帶錢 ,
埋單果陣事但搵條佬埋左佢就得 ...

劇集故事就話賴小姐係當中 , 比人灌左迷姦水 , 結果比 "姦人誠" 姦左 ...
但我自己又咁睇 , 呢 D囡囡用慣呢招 , 係咪真係呃完酒飲走得甩???

恕我再直白 D咁講 , 呢 D囡囡想就梗係想咁 , 但係我覺得佢地有心理準傋
走唔甩都會將將就就 , 當比鬼壓 ...
你可能話 , 唔係喎 , 囡囡死都唔肯果 D咪叫強姦羅 !!!
係丫 , 但咁條佬咪一樣唔幫你埋單 , 咁故事又回到起點 , 你無錢埋單羅 ...



https://www.youtube.com/watch?v=uHUPcqdiMlU

迦樓羅女王 發表於 2021-5-19 04:48 PM

淫K  PIPPEN仲有咩前輩??? 點評近40年歷界 "最強二當家" ...
首先定義一下 , 今次點評唔會包括好似LBJ+WADE既 "平衡老大" ,
又或者GDP組合咁分唔到二三佬既組合 ...
咁好似司機呢種單核球隊 , 甚至活塞果種 "去核心" 球隊就更加唔講拉

小弟覺得近40年可稱 "最強二當家" 既 , 有以下6人 :
80'S綠軍--MCHALE  80'S湖人--WORTHY  89/90活塞--杜馬士
90'S公牛--PIPPEN  09/10湖人--家嫂  10'S勇士--淫K
(當然 , 淫K後來退居三佬)

我地可以先睇睇 MCHALE明星級既果8年既數據先拉 :
1983-84
*
BIRD--24.2P+10.1R+6.6AST+1.8STL
MCHALE--18.4P+7.4R+1.3AST+1.5BLK
1984-85
BIRD--28.7P+10.5R+6.6AST+1.6STL
MCHALE--19.8P+9.0R+1.8AST+1.5BLK
1985-86 *
BIRD--25.8P+9.8R+6.8AST+2.0STL
MCHALE--21.3P+8.1R+2.7AST+2.0BLK
1986-87
BIRD--28.1P+9.2R+7.6AST+1.8STL
MCHALE--26.1P+9.9R+2.6AST+2.2BLK
1987-88
BIRD--29.9P+9.3R+6.1AST+1.6STL
MCHALE--22.6P+8.4R+2.7AST+1.4BLK
1988-89
BIRD--19.3P+6.2R+4.8AST+1.0STL
MCHALE--22.5P+8.2R+2.2AST+1.2BLK
1989-90
BIRD--24.3P+9.5R+7.5AST+1.4STL
MCHALE--20.9P+8.3R+2.1AST+1.9BLK
1990-91
BIRD--19.4P+8.5R+7.2AST+1.8STL
MCHALE--1.84P+7.1R+1.9AST+2.1BLK

值得一講既係 , 係84年之前(甚至84年本身) , 綠軍既第二人其實係酋長 :
1980-81 *
BIRD--21.2P+10.9R+5.5AST+2.0STL
PARISH--18.9P+9.5R+1.8AST+2.6BLK
1981-82
BIRD--22.9P+10.9R+5.8AST+1.9STL
PARISH--19.9P+10.8R+1.8AST+2.4BLK
1982-83
BIRD--23.6P+11.0R+5.8AST+1.9STL
PARISH--19.3P+10.6R+1.8AST+1.9BLK
1983-84 *
BIRD--24.2P+10.1R+6.6AST+1.8STL
PARISH--19.0P+10.7R+1.7AST+1.5BLK

迦樓羅女王 發表於 2021-5-21 08:30 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=rBzMWCHqzaM[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-5-21 08:49 PM

[font=&quot][size=16px]其實我都唔係好明 , 點解到E+都仲有人係香討 , 當呢條黃絲垃圾神咁拜???!!![/size][/font]

[font=&quot][size=16px]你知唔知呢條粉腸 , 係當初 "火燒人" 事件 , 話人地係做戲  係特技???!!![/size][/font]

[font=&quot][size=16px][IMG]https://dams.dotdotnews.com/dams/product/image/202012/28/5fe9eea6e4b087a37b8c711f.jpg[/IMG][/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2021-5-23 05:45 PM

[url=https://share-videos.se/auto/video/69029506?uid=3948]https://share-videos.se/auto/video/69029506?uid=3948[/url]

[url=https://japanhub.net/search/videos?search_query=%E8%97%A4%E6%B2%A2%E8%8A%B3%E6%81%B5&page=1]https://japanhub.net/search/videos?search_query=%E8%97%A4%E6%B2%A2%E8%8A%B3%E6%81%B5&page=1[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-5-25 11:22 AM

香港,你真係想好似烏克蘭咁。。。變成"歐洲妓院"兼"歐洲子宮"咩?!
係上年 , 因為一名黃絲受訪者一句 "真希望有烏克蘭咁好既結局" ,
令全部香港人都見到黃絲既無知 ...
但事實上 , 我地(包括藍絲)對烏克蘭既慘況 , 都只是知曉皮毛 ...
今次就同大家講下 , 呢係歐美誘騙之下 , 脫離俄羅斯陣營既國家 , E+到底係咩情況

有 "歐洲妓院" 之稱既烏克蘭 , 本土有52,000-83,000名妓女 ,
而烏克蘭政府都默許 , 甚至係2006年修改左法例 , 賣淫再唔係犯法 , 以增加其外匯
... 自此 , 係基輔街頭就出現大量本土妓女 , 勾搭遊客進行性交貿

而呢個情況 , 係2012年世界盃期間 , 更加被全歐洲所認知 , 能操英語者既出台價格
約248美元 ; 只會烏克蘭語既 , 就只能賺100美元 ...
事實上 , 呢 D女仔早上係有正職既 , 但月薪平均只有220美元(1500人民幣) ,
呢個收入 , 唔好話係歐洲 , 恐怕係東亞大部份地區 , 都難以生存

除左本土 , 烏克蘭 "歐洲妓院" 既稱號 , 更多係來自來出國搵食既女孩 ...
每4個歐洲既妓女之中 , 就有一個係來自烏克蘭 , 佢地一到達目的地 , 就會被扣起護照
一日要接幾十名客人 , 而且如果客人想既話 , 係唔會用避孕套 ,
可想而言 , 當中既性病感染率會有幾恐怖 ...

更甚者 , 烏克蘭女性亦係歐洲 "人口販賣市場" , 既主要來源地

除左 "歐洲妓院" 外 , 烏克蘭另一個最著名既外號 , 就係 "歐洲子宮" ...
係烏克蘭 , 女人代孕一次會有約其5年左右既收入 , 而呢個 "天價" 只係30萬人民幣 ,
全球收費最低 (因為係更落後地區 , 無法給予消費者信心)
而且經代孕機構層層剝削下 , 真正落入女人之手既 , 只有約10萬

烏克蘭政府同樣因為外匯收益 , 其實係幾支持代孕產業既發展 ,
而係10幾年前 , 甚至連亞洲  非洲既中產男性 , 因為想生個混血BB , 亦加入烏克蘭市場
烏克蘭亦開始由 "歐洲子宮" 向 "世界子宮" 升級 !!!
呢D 女性甚至包括人妻  女大學生 ...

但更恐怖既係 , 烏克蘭代孕產業其實風險甚高 ...
因為對於代孕機構而言 , 正式產檢成本太高 , 所以根本唔會有產檢 , 就算明知出現狀況
佢地都唔會處理 ... 如果難產或因此出現殘疾 , 代孕母就唔會收到錢 ...
更甚者 , 代孕機構仲會係黑市 , 將呢批被退貨既 "瑕疵貨" , 送到人體器官市場

另一方面 , 烏克蘭亦係 "郵購新娘" 既最大出口國 , 係10幾年前火紅既所謂 "俄羅斯新娘"
其實真身都係烏克蘭姑娘 ... 而且 , 對本港性行業有一點點認識既話 ,
一樣 , 其實 "洋妓女" 都係烏克蘭人

迦樓羅女王 發表於 2021-5-26 08:04 AM

係討論區 , 成日都有一 D有無限自信既 "小朋友" 同你爭論 ...我 : 希臘人有咩資格反對馬其鈍人用 "馬其鈍" 呢個國名??? 希臘人自己都唔係古希臘人拉
小朋友 : 咁又係 ... 現今中國人都唔係古中國人拉 ^.^
.
話 "希臘人唔係古希臘人" , 係因為佢地無祖先/後代既關係 ... 古希臘自併入羅馬後就消失左 , 到君士坦丁大帝先遷都到君士坦丁堡  , 後來到西羅馬滅亡 , 君士坦丁堡一直都係東羅馬既首都 ; 後來 , 拜占庭領土收窄至巴爾幹半島 , 己經唔可能 "恢復羅馬帝國榮光" , 先以希臘語為國語 , 通用於整個巴爾幹半島 ...
.
但再後來既第N次蠻族入侵 , 南斯拉夫各族  保加利亞等霸佔左絕大部份巴爾幹半島 , 拜占庭帝國連同希臘語人口 , 就被壓迫到大概今日希臘領土既位置 , 最後裙鄂圖曼土耳曼所吞併 ... 所以後來從土耳其手中獨立既 , 其實係 "拜占庭" 先至係真 !!! 希臘人同古希臘相同既 , 其實只有領土同語言 ...

迦樓羅女王 發表於 2021-6-1 07:05 PM

[url=https://www.youtube.com/channel/UC11OUnQ_H-dso11mAA9xcqw/videos]https://www.youtube.com/channel/UC11OUnQ_H-dso11mAA9xcqw/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/channel/UCq4W4QR6A-dzjJkGHr6HJwg/videos]https://www.youtube.com/channel/UCq4W4QR6A-dzjJkGHr6HJwg/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/channel/UCiI3ozq1VQmnDF_X4BbUbYQ/videos]https://www.youtube.com/channel/UCiI3ozq1VQmnDF_X4BbUbYQ/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-1 07:13 PM

[color=#000][font=&quot][size=16px]我講佢就係想講 , LUE SIR既執教能力比佢好 ...[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]E+你地話公鹿教練好一般 , 但係上年佢地比熱火4:1掃走前 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]人地係一加入就令公鹿兩年常規賽冠軍 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]當時既人氣 , 係教練界明明係數一數二 , 不過佢上年衰左 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]你地就突然玩集體失憶 ...[/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-2 09:22 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=WWTurndGvPc[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-3 06:04 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=gJQ-8kFqJrM[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-3 07:43 AM

[quote]https://www.youtube.com/watch?v=WWTurndGvPc
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4663029&ptid=206102][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2021-6-2 09:22 PM[/color][/url][/size][/quote]話你知 , "山口組" 的前世今生 !!!

其實 "山口組" 係最初果陣 , 只係神戶既碼頭黑幫 , 之後慢慢開始收海鮮市場保護費  幫娛樂場所睇場
一直到二戰日本戰敗 , 有250萬被捉黎既中國人  朝鮮人滯留日本 ...
因為正直美軍佔領時期 , 中國人  朝鮮人反而逆轉成 "戰勝國國民" , 尤其朝鮮人開始係日本橫行無忌 ,
係日本警察不敢管  美軍政策偏戰勝國下 , 稱霸日本社會 !!!

係呢個背景下 , 朝鮮幫強大到警察都非常害怕 ... 既然官方唔敢直接對朝鮮幫較勁 , 就搵來本土黑道 ,
同朝鮮幫火併對抗 , 無錯 , 佢地就係 "山口組" ;
甚至係因火併朝鮮幫有功既田岡一雄 , 而登上山口組三代目既儀式上 , 連岸信介  佐藤榮作都有參與 !!!
係之後 , 田岡一雄伸手到黃賭  高利貸等範疇 , 同政界都建立左關係 ... 小泉純一郎早年曾講過 :
"唔認識自己老家黑道組長既議員 , 係日本係唔存在既"

再之後 , 田岡又伸手到娛樂事業 , 包括捧起左當年既日本天后美空雲雀 ;
後來朝鮮戰爭爆發 , 日本作為美軍前線補給基地 , 神戶港得到爆發性成長 , 而起家自神戶碼頭既山口組
就更加強大 ...

後來 , 山口組同本多會為左爭奪廣島 , 爆發左日本黑道歷史最著名一戰--無仁義之戰 :
山口組2000人出征廣島 , 兩幫人馬街頭鎗戰  放炸彈  燒大廈 , 無數黑道橫屍街頭 ... 咁就迫使警方介入
但都叫到本多會高級頭目被殺 , 戰爭先至終止 ...
再後來田岡一雄被刺身亡 , 其頭馬警方拘捕 , 山口組因為權力真空 , 兩大頭目爆發內戰 ,
最終山口組四代目被鎗殺 , 之前對家出走成立既 "一和會" 亦宣佈解散

而呢個時侯己經係80年代 , 國家權力己經唔容許黑道橫行 , 山口組其實己經轉形為商業公司形態 ...

https://www.youtube.com/watch?v=WWTurndGvPc

迦樓羅女王 發表於 2021-6-3 11:47 AM

[font=&quot][size=16px]講呢 D就無得講架拉 ...[/size][/font]

[font=&quot][size=16px]係晚清  民國 , 大地主屋企 D妹仔  丫環比老爺少爺姦得少咩???[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]全世界都係咁架拉 , 歐洲中古 D同農奴家女 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]美洲既印第安女奴  黑人女奴 ... [/size][/font]

[font=&quot][size=16px]當然程度而言 , 自秦漢己經結束封建制度 , 唐末連門閥社會都崩潰埋[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]中國人既奴性一定不如日本之強 , 但係現代之前講奴性 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]只要都係下層社會 , 各地恐怕唔會有本質差異 ...[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-3 11:48 AM

[font=&quot][size=16px]中女有咩唔好???[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]知情識趣  技巧熟練  經濟豐富 , 入得廚房  上得大床 ^.^[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]容羨媛同梁芷珮都保養得好好呢 !!![/size][/font]

[font=&quot][size=16px]尤其容羨媛 , 睇佢扭腰扭屁股幾咁靈活呀 ... E+D靚妹點比???[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]分分鐘係 "人間榨汁機" !!! ^.^[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-3 10:05 PM

兩條絲路
威爾遜
波蘭騎兵

迦樓羅女王 發表於 2021-6-4 11:04 AM

是了 , 突然覺得吳雪雯和白雲幾似 ...

[img]https://cloudfront-ap-northeast-1.images.arcpublishing.com/appledaily/YZJKAOACM3NWPC5VCIRZIHEH24.jpg[/img]
[img]https://twgreatdaily.com/images/elastic/EkO/EkOiqm8BbDmBVZuPWbkt.jpg[/img]
[img]https://babyou-media.nownews.com/images/2020/04/FotoJet-1-3.jpg[/img]
[img]https://hk.on.cc/cnt/entertainment/20170617/photo/bkn-20170617000051091-0617_00862_001_01p.jpg?20170617175133[/img]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-4 12:29 PM

[十六國列國志一] 曾三分天下佔其一 . 之 . 大成帝國 !!!

公元296年 , 匈奴  羌  氐係關中作亂 , 流民就逃到川蜀 ,
其中氐人李特仲係當地平亂有功  開始壯大 ... 地方官見此就想借勢消滅李氏
結果李特聯合關中流民起義 , 後來李特與長子戰死 ,
由次子李雄接過反抗大旗 ...

李雄與天師道范長生結盟 , 建立左軍教二元政權 , 由李雄流民軍來保境安民 ,
天師道則助其安撫民心 ... 之後 , 范長生以宗教名義神化李雄 ,
稱其為授命於天既天子 , 李雄稱帝 , 亦以天師道為國教

因為晉朝忙於八王之亂  永嘉之亂 , 加上晉朝主管荊梁既羅尚病故 ,
其轄區部下忙於爭權而被李雄大肆擴張 , 基本統一川蜀 ... 而係大成帝國內 ,
官僚多屬流民中既大族 , 蜀川本地豪強少為官者 ,
李雄就以減免賦稅以予安撫 , 結果令豪強勢力大增 , 國內法治衰亡

後來仇池降而復叛 , 準承繼人大侄李含戰死 , 李雄被迫以三侄李班為太子 ...
而大將李壽先後攻破巴東  建平 , 打通荊州江漢平原門戶 ;
後再收復仇池  平定南中 , 一下成為與東晉  後趙三足鼎立之勢 !!!

https://www.bilibili.com/video/BV1xy4y1b7dG

迦樓羅女王 發表於 2021-6-5 06:40 PM

[url]https://www.youtube.com/c/%E5%88%86%E5%88%86%E9%90%98%E9%9B%BB%E5%BD%B1%E5%A4%A7%E5%92%96[/url]

頁: 7271 7272 7273 7274 7275 7276 7277 7278 7279 7280 [7281] 7282 7283 7284 7285 7286 7287 7288 7289 7290

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.