娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2021-6-7 05:02 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=U1yezZ_VQ_g[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-7 11:08 AM

後來李雄去世 , 由侄子李班繼位 , 卻係喪禮中為李雄長子李越所殺 ,
後由李雄另一個兒子李期登基稱帝 ... 李期本想誅殺大伯一支既李玝以絕後患 ,
又由怕為人所恥 , 就下令由大將李壽下手 , 李壽則勸李玝投奔東晉 ,
既解國主之憂 , 又可救堂侄一命

後來 , 出現李班舅舅勾結漢王(李壽)國相造反 , 可見李期同李壽之間己出現矛盾
但李壽統兵在外  不好對付 , 就先血腥清洗建國主力既流民大族 ...
而李壽亦怕李期會害佢 , 就以東晉威脅 , 一直避免回朝覲見 , 李期就人監示佢 ,
李壽見再此下去 , 最終都會被害死 , 就直接舉兵 "清君側"

李壽攻入成都後 , 縱兵搶掠  癈李期為縣公 , 後來李期自殺 ,
李壽又諸殺李雄一脈 , 並以自己 "漢王" 封號 , 改國號為漢 ...
此時大伯  李雄兩脈斷絕 , 流民大族之前己被打壓 , 統治層己經只李壽自己一脈
下面由流民大族  川蜀大族  南中豪帥治理地方 , 而事實上漢國建立 ,
其實依賴川蜀大族支持 , 但佢地卻勸告李壽向東晉稱藩 , 希望為東晉立功 ...

李壽於是將國內寬鬆法律加以收緊 , 以威權統治 ; 又分割南中各郡  派軍隊駐守
令川蜀大族  南中豪帥不滿 ... 李壽在位5年去世 , 兒子李勢繼位 ,
因應否立皇太弟一事 , 殺左建言既川蜀大族解思明 , 就流放左自己弟弟李廣 ,
令到統治層  管理層皆離心離德 , 最後為東晉桓溫所滅

[url=https://www.bilibili.com/video/BV1KX4y1g7Ec]https://www.bilibili.com/video/BV1KX4y1g7Ec[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-9 02:14 PM

[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2021-6-9 03:08 PM 編輯 [/i]

技術分析 : 唐77之秘密絕技--延遲傳球

其實應該好多人都己經知道 , 唐77之所以打得出驚艷既數據同帶隊能力 ,
就係同 "慢" 字訣有關 ...
(上年小弟就做過一篇 , 源自同一UP主--追追熊講 唐77 "慢" 字訣既影片
果次係主要係講慢字訣進攻 , 係點為自己及隊友創造機會 :
[url=https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=29313242&feedback=0&num=15]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=29313242&feedback=0&num=15[/url] )

今次主要係想講唐77既助攻魔法 ...
唔知大家睇波有無同UP主有同一樣既疑問 , 就係點解唐77往往助攻既波 ,
都係超級無敵大空檔 ...
而且 , 無論係籃底定係三分線外 , 呢 D空位都唔係跑出黎 , 而係一早係度
一早就係度喎 , 點解對方仲會守唔到???!!!

主要秘密就係四隻大字之上--延遲傳球 ...
同倭I既延遲突破一樣 , 係點持球者係運球途中突然一下延遲 ,
等再次起動果陣 , 防守者反而會反應唔切 ...
延遲傳球係持球者係傳球途中突然一下延遲 , 令防守者向左錯誤方向補防

呢個技術既成功 , 一部份原因係因為好多球隊會包來唐77 ...
咁可以肯定 , 唐77既隊友都係處於三守四底下 , 咁基本上係一定要補防既
部份區域甚至會出現一守二情況 ...
呢種情況下 , 唐77只要做一個小動作假傳 , 防守者就係撲過去補防 ,
因為佢一守二 , 本來就企係兩人中間 , 唔提前追防就會防唔切 ,
結果就比唐77呃左 , 傳左比剩返果個 ...

最後 , 可以加強 "延遲傳球" 威力既 , 就係頭部假動作 ...
其實佢本身就係加強版既NO LOOK PASS , 但佢唔只係NO LOOK咁簡單
移係刻意望去錯誤既傳球方向 ;
更加錦上添花既係 , 佢係做足投球姿勢下 , 都仲可以突然傳做助攻 ...

[url=https://www.youtube.com/watch?v=FpDmK10kv44&t=323s]https://www.youtube.com/watch?v=FpDmK10kv44&t=323s[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-10 10:24 AM

[url]https://hk.ulifestyle.com.hk/topic/detail/215686/%E9%99%B3%E8%87%AA%E7%91%A4%E6%8B%8Dvlog%E5%85%AC%E9%96%8B%E6%8B%8D%E6%94%9D%E6%80%A7%E6%84%9F%E5%AF%AB%E7%9C%9F%E8%83%8C%E5%BE%8C%E5%85%A7%E5%B9%95-%E8%A2%AB%E5%AE%89%E6%8E%92%E7%A9%BF%E9%80%8F%E8%A6%96%E5%85%A7%E8%A1%A3%E7%9B%B4%E8%A8%80%E5%9A%87%E5%88%B0%E5%BF%83%E8%87%9F%E7%97%85%E7%99%BC-%E5%96%82%E5%91%80/2[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-10 10:56 AM

[font=&quot][size=16px]正如杜月笙所言 : "黑社會就好似尿壺 , 急尿果陣覺得你好重要 , [/size][/font]
[font=&quot][size=16px]痾完就嫌你污糟低下 , 見都唔想見你一眼 ... 所以一有機會就要黑轉白"[/size][/font]

[font=&quot][size=16px]我基本同意杜月笙所言 ...[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]但同時 , 轉左白就係轉左白 , 黑社會既空位自然有人填補 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]當你轉左白 , 再想落返場做黑社會 , 己經唔可行 ... 不過若成功轉左白[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]咁你出錢就可以拉 , 黑社會本身唔會同錢作對 !!![/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-10 11:40 AM

突發奇想 : 晉朝之所以成為統一王朝中 "最頹" 一個 , 原因原來如此 ...
我好史之人 , 經常得晉朝係統一王朝中 "最頹" 一個 , 事實上也的確如此 ,
傳統講法係司馬一族 , 只要玩陰謀  不善治國 , 倒行逆施  BABABABABA
但事實真相係咪咁既呢???

其實我也可以反過來睇 ...
大家可以唸唸 , 其他統一王朝係統一之初 , 又點解會有 "新朝氣像" 呢???
講到底就係兩隻字-- "暴力" !!!
中國王朝衰亡既主流原因(唔計秦隋呢 D短命王朝) , 其實都因為土地兼併 ,
加上官紳勾結 , 搞到收唔到稅 ... 上無財政支持 , 下人民不滿 ,
自然土崩瓦解

而無論前朝係咪因為呢個原因 , 新朝係以軍事力量掃蕩群雄之後 ,
就會有足夠武力 , 去做平分地權  嚴格收稅既新政 ... 新政其實要武力支持
腐敗王朝都唔係一味腐敗 , 唔想改革 ;
而係由基層官員就開始腐敗 , 成個架構都係貪官 , 你想改革既話 ,
一來上行不會下效 , 二來你就會變成 "犯眾憎" , 好快就會比群臣搞下台 ,
貪官  豪紳從來都只怕鐵拳 !!!

即使係劉秀  李淵呢 D有地方豪紳支持既新政權 , 因為打死左好多地方群雄
利益係瓜分完比其地方集團後 , 都仲有資源做利民政策 ...
但晉朝就完全唔同 , 佢係整個曹魏國內既世族共主 , 佢篡位成功 ,
與世族支持脫不了關係 ; 而世族支持 , 亦只係因為佢會鞏固世族既利益 ...
咁試問佢又怎可能 , 去發動新政呢???

迦樓羅女王 發表於 2021-6-13 12:47 PM

兄弟婊
<一笑>亂倫

迦樓羅女王 發表於 2021-6-13 02:59 PM

請教一下 : 姐妹們係點對付老公/男友身邊D "兄弟婊" ???
我意思就係果 D , 係男人面前/表面上同你老公稱兄道弟 ,
但其實成日字裡行間卻 "婊裡婊氣" ...

就好似你老公宣布左求婚成功 , 佢表面出文祝賀你地 ,
但言辭間 , 卻係度強調佢自己同你老公有幾經歷 ,
又話你老公次次都想幫佢出頭 ; 反而係佢 , 怕你老公太衝動
係佢先銜得住佢 ... 順帶話你老公好識照顧人TIM

之後 , 又UP左一大堆你老公既所謂缺點 , 好似污糟  大男人
... 總之講到佢好了解你老公咁 ,
仲要話 : "多謝你接收左佢" ... 好似你老公本來係佢既咁 ,
佢自己嫁左人先質比你咁 ^.^"

迦樓羅女王 發表於 2021-6-13 04:05 PM

後唐  後晉  後漢 ... 點解五代連續三朝 , 皆龍興於河東???
唔知大家有無同我一樣既疑問???

首先 , 我地都知後唐 > 後晉 > 後漢 > 後周 >北宋 ,
都係有重要既連貫關係 ... 後晉開國之君 , 係後唐之大將 ;
後漢開國之君 , 係後晉之大將 , 如此類推 ...

要講既話 , 呢個由後唐開始既統治集團 , 就叫 "代北集團"
雖然如此 , 但代北集團統一北方後 , 大將都己經散佈全國 ,
如杜重威  李守貞等等 , 個個都係重量級大將 ,
點解咁岩得咁橋 , 之後兩次改朝換代 , 都係由河東發起???

其實就算到郭威起兵 , 都仲有一個劉崇係河東頑抗 ,
而且佢仲唔似杜重威  李守貞咁好快被皮 , 而係一直到北宋
太宗朝先收到佢皮 ...

迦樓羅女王 發表於 2021-6-13 05:20 PM

俄國係近代史成為強國 , 係咪因為草原絲路???
我知 , 好多人會覺得俄國咁大 , 點都會做到歐洲列強之一 ...
但又點解俄國會咁大???
要知道係蒙古帝國之前既基輔羅斯大公國 , 係俄羅斯境內既
只佔其一塊大概相當於烏克蘭咁大 , 而且經濟相對落後

其中 , 經濟相對發達既諾夫哥羅德共和國 ,
係因為佔有波羅的海港口 , 主宰對西歐(主要漢薩同盟)既貿易
... 而莫斯科統一左俄羅斯後 , 真係只係為左皮毛貿易 ,
就一直向東發展 , 而無其他既貿易原因???
而就單單只係皮毛貿易 , 就可以支撐起俄羅斯既慢慢強大 ,
甚至係神聖同盟中取得主導地位???

係我來睇 , 蒙古既然開始左有利可途既草原絲路 ,
呢條財路就絕對唔係無端端消失 ... 而事實上 , 小弟係十年前
整理伊斯蘭世界政權史果陣 , 就有資料顯示沙俄 ,
係有值由阿富汗中間商 , 去大量購買莫臥兒商品 ;
明清晉商興起既其中一個要因 , 係佢地壟斷中原對蒙古既貿易
而蒙古其實又係沙俄既中間商 ...

迦樓羅女王 發表於 2021-6-15 06:19 PM

[url]https://www.youtube.com/channel/UCtGqg5ifJg71B5l8wrCBkDw/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-16 07:54 AM

[font=&quot][size=16px]其實都係 ... 整個魏晉南北朝 , 係要到好後期 , [/size][/font]
[font=&quot][size=16px]先出現未到完全體既突厥 , 之前既鮮卑  柔然係大漠歷代政權中[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]都係排得比較後既 ...[/size][/font]

[font=&quot][size=16px]不過我發現 , 中國每一個分裂時期 , 基本上都係世族/軍頭權大 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]咁西晉本身既世族權大 , 會唔會係捉成亂事之因???[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-16 01:14 PM

[color=#000][font=&quot][size=16px]身為入贅女婿 , 阿燒有屁話語權咩???!!![/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-19 04:56 PM

拆解美國歷來 "政治理論大話" 既虛假性 ...

美國對美洲既統治 , 可以話係由 "門羅主義" 開始 ,
我地知道門羅主義是 : 歐洲人管歐洲 , 美洲人管美洲 , 唔可以管別洲
翻譯成人話就係 , 只有我要美國 , 可以搞美洲國家 ...

美國好多次入侵/吞併 , 都會講得非常漂亮 , 就好似吞併德州咁 ...
當年 , 美國人先遷入德州 , 係人口比例過半後 , 就搞一個過場既獨立
最後自願併入美國 ...
美國當時既講法係 , 一個國家內某地區既人民 , 有權決定佢地既命運
好好聽丫 ... 咁美國南北戰爭又係咩事???

(如果無記錯 , 十三州聯盟時期 , 明明係有脫離聯邦既權利)

上面既講法 , 我地印象最深既 , 絕對係一戰總統--威爾遜
係教科書上 , 威爾遜就係一個理想主義政治小白 , 但事實上佢干涉左
唔少拉美國家內政 , 如 :
入侵海地  對墨西哥既潘興遠征  佔領多米尼加 ...

佢既干預內政邏輯係 , 每國家既人民都有權決定佢地既命運 ,
但佢地可能被打壓 , 所以美國要打壓打壓佢地既人 ...
對當時要求獨立既菲律賓 , 佢又話菲律賓人缺乏教養 , 要美國人教導

而 "文明等級論" , 又支持左佢地對彼此簽訂平等條約 ,
而對非歐美國家簽訂 "不平等條約" ... 當中包括領事裁判權 ,
就令比外國庇護既教會 , 庇護埋佢地既教民 , 而去欺壓非教民既百姓
而官府也只好買佢怕 ...
呢個 , 先係義和團事件最初既社會因素 !!!

(事實上 , 日本既 "大東亞共榮圈" 就係亞洲版既 "門羅主義" ... )

係呢種理論之上 , 假如你唔係西方人 , 而支持美國反對既國家 ,
佢就可以簡單粗暴咁將你畫為 "未被教化" ; 就只有支持美國說法既人
先會被認為有獨立意志 ...

https://www.youtube.com/watch?v=gJQ-8kFqJrM&t=2s

迦樓羅女王 發表於 2021-6-19 06:56 PM

第一個北方胡人王朝 . 之 . 後趙帝國 !!!

後趙既強大 , 除左石勒本身軍事力量外 ,
仲有就係漢人張賓既加入 ... 張賓希望建立一個由胡人軍力支持
漢人世族治理天下既胡漢合作政權 , 係佢主持之下 ,
幾個羯胡守舊勢力代表都被閒置 ...
相反 , 漢人除左被重用 , 石勒幾個義子亦係漢人

但石勒找回從子石虎後 , 作為親族既石虎 , 自必然成為羯胡領袖
張賓多次想謀害石虎 , 都比石虎逃出生天 ...

後來 , 漢人陣營中既程遐 , 因妹妹為石勒誕下太子 , 而更被重用
就誣告張賓等人謀反 ...
石勒樂得漢人內部 , 自己可以大搞平衡 , 就殺左其中一個官員 ,
大臣見此 , 都唔敢再親近張賓 , 程遐成為百官之首

同時 , 石虎亦不停累積戰功 , 己經顯然為百將之首 ...
程遐唯有勸石勒以太子 , 換左鎮守石虎既鄴城 , 更想拆遷石虎府
卻調轉比石虎攻入程府 , 輪姦府中女眷一翻 ...
除左維持調鎮 , 石勒再無懲罰石虎 , 可見羯胡勢力己經抬頭

後來石虎出征前趙戰敗 , 石勒親征成功 , 幾個漢人義子都有戰功
加上太子愛上儒學 , 大單于落入另一皇子之手 ,
漢人勢力算係有所回升 ...

再後來石勒身體轉差 , 程遐勸殺石虎 , 石勒卻怕無人制衡漢人 ,
只係將政務交比太子 , 加上石勒眾子分據各鎮 ,
勢力比石虎大得多 ...
但係石勒去世後 , 石虎好快脅挾太子  大單于 , 立即控制左朝庭 ,
將程遐囚禁 , 幫太子登基 , 以繼續控制全國

[url=https://www.bilibili.com/video/BV1HK4y1K7B5]https://www.bilibili.com/video/BV1HK4y1K7B5[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-20 06:55 AM

[font=&quot][size=16px]你兄講既都有 D後期拉 ...[/size][/font]

[font=&quot][size=16px]我所指既係 , 係雷帝伊凡以來俄羅斯地區既壯大[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]而且 ... 你有海口都無用 , 有貨比你出先得架麻[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-20 09:49 PM

球星傷病潮 ... 係原自比2012更地獄既賽程嗎???

冠希哥  J.布朗  榮少  可愛  哈登  大帝  一眉  CP3  米羯爾
... 剩係計季後賽球隊 , 今季都己經有9個全名星傷出 ,
佢地有係賽季就己經報銷 , 有係季後賽傷出 , 有 D要帶傷上陣 ,
唯一不變既係 , 佢地都經歷過今年既地獄賽程 !!!

其實 , 早在1999年既 "縮水賽季" , 就出現過球星集體傷病潮 ,
不過當年都只係打50場 , 累積傷害算係較少 ...
到左2012年既 "縮水賽季" , 就要66場 , 結果就出現左大悲劇勒
... ROSE傷出 , 最年輕MVP就此鄖落 !!!

到左今季NBA更加喪心病狂 , 要打足72場 , 僅比正常球季少10場
如果計埋上年季後賽 , 休息最少既總決賽球隊 ,
就係係高強度  高密度既季後賽後 , 相隔不足兩個半月就開打 ,
咁睇佢兩支同時首圈出局 , 其實就變得好合理 ...

我覺得可能由下季開始 , 分分鐘唔少球星 , 就會因為疲勞性創傷
無影無色間 , 狀態開始慢慢下滑 ... ^.^"

迦樓羅女王 發表於 2021-6-21 08:41 PM

[url]https://www.youtube.com/c/GuanVideo%E8%A7%82%E8%A7%86%E9%A2%91%E5%B7%A5%E4%BD%9C%E5%AE%A4/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-21 09:22 PM

[url]https://www.youtube.com/channel/UCTXyRxMvkbpC2lA2bLFt_tQ/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-6-22 12:05 PM

[color=#000][font=&quot][size=16px]小弟突然係度唸 , 石敬瑭  劉知遠佔有代北 , 可以打敗其他人建國 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]會唔會好似李淵先佔關中咁 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]其他鎮守各地既關隴/代北大將  士兵 , 因而更容易投降於李淵/石敬瑭  劉知遠[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]到左郭威  趙匡胤時 , 因為30年來左幾代將領 , 核心領導層多次南遷洛陽/汴梁 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]郭威  趙匡胤時既大部份將領 , 己經無左代北情結 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]所以劉祟唔起咩波浪 ... 對嗎???[/size][/font][/color]

頁: 7272 7273 7274 7275 7276 7277 7278 7279 7280 7281 [7282] 7283 7284 7285 7286 7287 7288 7289 7290 7291

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.