慕容家族崛興史--前燕帝國 : 慕容 宇文 段部三國志 !!!
小弟係呢度 , 就唔特別講鮮卑人早期歷史勒 , 慕容部既崛起 ,
其實係同司馬懿征遼東 出征高句麗有關 ...
但後來 , 無論同宇文部對戰 吞併夫余國 , 都係西晉朝庭干預下 ,
被強行拉回原形 ...
慕容部只能一邊有限度吸收漢文化 , 一邊俘虜夫余 賣比西晉為奴
慢慢壯大 ...
慕容廆係咁既情況下 , 兩次打敗宇文部入侵 , 但同時因為幽州王浚
因想自立為王 , 大力拉攏段部 , 段部一下子就成為遼西公 ,
成為東方三部鮮卑既最強大者 ...
不過因為幽州王浚割據 , 加上遼西及附近地區 ,
己經為慕容 宇文 段部三部佔領 , 遼東己經不為西晉實際管治 ,
開始形成小軍閥 部落混戰 ... 慕容部借機為西晉平亂 ,
吞併左北半個遼東地區 , 合併軍隊 放走平民 ...
同時王浚與段部鬧矛頭 , 又吞左段部部份地區 , 甚至因為西晉戰亂
有中原人口投奔遼東 ...
不久 , 係石勒 KO 王浚之前 , 王浚領土大部份為段部控制 ...
又成為三部中首強既段部 , 因為首領去世 , 段部因為內鬥一分為二
王浚領土又為石虎所吞併 ...
呢個時候 , 東晉名義上係南半遼東地區既長官 , 想聯同宇文 段部
以及高句麗 , 瓜分慕容部領土 ...
但因為段部 高句麗退兵 , 慕容部打敗並吸納左宇文部士率 ,
遼東地區長官見此 , 立即逃亡高句麗 , 慕容部亦吞併南半遼東地區
後趙政權見此 , 就聯合宇文部進攻慕容部 , 但慕容部己今非昔比 ,
反過來打敗宇文部 ...
https://www.bilibili.com/video/BV1qQ4y1Z7rV
https://www.bilibili.com/video/BV1ch411U7QY
[url=https://www.youtube.com/watch?v=fEeJ259mTEk]https://www.youtube.com/watch?v=fEeJ259mTEk[/url]
[url=https://www.youtube.com/c/%E9%9B%BB%E7%8E%A9%E4%B9%8B%E5%A4%9C/videos]https://www.youtube.com/c/%E9%9B%BB%E7%8E%A9%E4%B9%8B%E5%A4%9C/videos[/url]
好奇一問 : 係板甲之前 , 其實係用咩盔甲???
小弟最近睇左一個科學系UP主既影片 , 佢話板甲係世界盔甲史既頂峰 ,
而係呢個頂峰之前 , 其實宋代既紮甲就係頂峰 ...
而且就係因為 , 蒙古人吸收宋代既紮甲 , 係蒙古可以大殺西方既主因之一
而西方又係係蒙古紮甲既基礎上 , 先發展到板甲 !!!
(提一提 , 係之前既歐洲其實係用開鎖子甲既)
講到呢度 , 小弟有一個基礎問題 , 想問清楚 ... 其實咩野係紮甲??? ^.^"
以小弟所理解 , 早期如果漢代既盔甲其實係魚鱗甲 片狀甲 ,
若無記錯既話 , 所謂既明光凱 , 其實就係係魚鱗甲 片狀甲既基礎之上 ,
再加上胸甲 ... 咁紮甲呢???
北亞遊牧民族 中東 , 乃至印度 東南亞又係用開咩甲???
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2021-7-10 07:51 PM 編輯 [/i]
係慕容廆將慕容部提升到東北霸主後 , 但慕容廆去世後 ,
新君慕容皝與諸兄弟內鬥 , 其庶兄慕容翰投奔段部 ,
其弟慕容仁起兵作亂 ...
段部趁慕容部內亂 , 趁機來攻 , 結果係慕容翰欺騙之下 ,
放棄左大好機會 ...
之後 , 慕容仁先係求東晉冊封一事 , 敗給了慕容皝 ;
又被慕容皝暗殺左宇文部 段部使者 , 使得三方同盟失敗
慕容皝借此時機 , 橫過結冰既渤海 , 直接偷襲慕容仁基地
加上之前平亂被俘既慕容軍反水 , 慕容仁被殺 ,
慕容部又重新統一 ...
[url=https://www.bilibili.com/video/BV1fK4y1d76P]https://www.bilibili.com/video/BV1fK4y1d76P[/url]
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2021-7-12 11:50 AM 編輯 [/i]
係慕容皝打敗慕容仁 , 重新統一遼東之後 , 好快就聯合後趙瓜分左段部 ,
就正正因為咁 , 慕容部同後趙就馬上爆發矛盾 ...
係度要先科普一下 , 遼西走廊係古代可算係軍事上既惡夢 ,
其主要有兩條通道 , 北方既山路盧龍道 , 本身就係行軍既惡夢 ;
南方既沿海傍海道 , 係夏天又會暴雨成災 , 不能通行 ...
所以一方面外族好難由東北入侵中原 , 但中原對東北用兵亦頗為困難 ...
係呢個基礎之下 , 慕容皝只要係盧龍道佈防 ,
就可以一邊阻擋後趙 , 一邊吞併周邊勢力 , 但估唔到石虎反策慕容部內部
結果共三十六城叛變 , 甚至都城都變孤城 ...
但後趙軍係連攻數月後 , 稍為後退收整 , 卻馬上為慕容恪衝鋒衝散 ,
後趙軍大敗 , 僅石閔一支完整地撤回後趙 , 成為兩人後來成為國柱既起點
石虎為左消滅慕容部一方面資助高句麗 一方面派麻秋接管己降既段部 ,
以更有效安排東北防線 ... 結果咁又變段部後悔投降 ,
聯合慕容恪夾擊麻秋 , 麻秋大敗 , 慕容部進一步擴展領土 ...
石虎為左防範慕容部 , 一方面遷走遼西百姓 建立無人區 , 以免其走傍海道
一方面係盧龍道置重兵把守 ...
但慕容恪卻大膽兜過防線 , 以被包夾既風險 , 破壞左後趙再次北伐既基礎 ,
又搶左唔少物資 人口回國 , 慕容部短期內可以安心擴張 ...
慕容皝之後先攻入高句麗首都 , 搶物資 人口回國 , 又燒毀大量建築 ,
以確保不會再比高句麗捅屁股 ...
之後又借己投奔宇文部既慕容翰 , 帶來大量既情報 , 而一舉吞併埋宇文部
[url=https://www.bilibili.com/video/BV1z64y1d73H]https://www.bilibili.com/video/BV1z64y1d73H[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=AuNPuAlG150[/url]
揭秘 !!! 德國 "閃擊戰" 成功背後既支柱 !!!
對於德國二戰 "閃擊戰" 既戰績 , 如一個月取波蘭 39日取法國 5日取荷蘭等 ,
可以話戰績非常驚人 !!!
好多人對 "閃擊戰" 就係一個快字 , 用機動化部隊快速推進 ...
但事實上 , "閃擊戰" 係實際上運作起來 , 第一個出動既就係空軍 , 再來係炮兵
一開始就打殘敵軍既本來防線 , 先再用機動化部隊收割一波 ,
最後係步兵進行駐守等善後工作 ...
所以德國 "閃擊戰" 成功背後 , 除左機動化部隊既先進優勢外 ,
領空權都係一大重要版塊 ... "閃擊戰" 一開始時 , 往往就係由空軍炸左機場先 ,
再來就係指揮部 軍工廠等 , 另外陸軍一有咩作戰困難 ,
就會由空軍炸佢一炸 ... 可以話陸軍既戰功 , 其實有一半應該放入空軍軍功冊上
二戰歐洲戰場中 , 西線既反攻優勢 , 就係基於美國戰機戰力 ,
根本不下於德國戰機 ... 只要失敗制空權 , 陸軍被虐既 , 就會變成係德軍自己
https://www.youtube.com/watch?v=lHtN8E3Vxpg
唸唸下 ... 可能呢個先係秦朝敗亡既真正原因 !!!
大家都知道秦國軍隊 , 係好明顯既戰國頂級既存在 ,
擁有咁強大軍隊既秦國 , 點解又會係僅僅統一後既15年就滅亡呢???
戰國時都可以KO六國拉 , 點解統一後反而唔掂???
小弟最近有個逆向想法 ... 秦朝之亡 , 就係亡於佢既強軍政策 !!!
大家都知道秦國係當時最 "軍國主義" 國家 , 行有獎有罰既 "軍功制"
以軍功方式確保左社會流動性 , 甚至係無軍功不能封侯 ...
可以話秦國上上下下 , 都係圍繞戰爭機器而建造 ,
但正正因為咁 , 係統一之後 一個非戰爭先係常態既環境 ,
咁仲點維持落去???
一向秦軍戰力之強大 , 同 "軍功制" 既鼓勵絕對密不可分 ,
一旦 "軍功制" 不再適用 , 唔單止秦軍既戰鬥動機會下降 , 事實上係
連整個故秦地區既社會流動性都停埋 !!!
秦朝雖然統一六國 癈除封建制度 , 但係新既任官 社會流動制度 ,
其實仲未成形 ... 但秦兵/秦人就肉眼可見咁 ,
失去左佢地一向習以常既晉升通道 , 呢個先係秦國再不能鎮壓起事 ,
快速亡敗既真正原因 !!!
[url=https://www.youtube.com/channel/UClvgOUhF0JUrjBv1U7G7Aqw/videos]https://www.youtube.com/channel/UClvgOUhF0JUrjBv1U7G7Aqw/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/c/tvbusa/videos]https://www.youtube.com/c/tvbusa/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/c/tvbofficial/videos]https://www.youtube.com/c/tvbofficial/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/channel/UCrXHVBS1cJg7MY9krqtCSAg/videos]https://www.youtube.com/channel/UCrXHVBS1cJg7MY9krqtCSAg/videos[/url]
殷 岐 徐 代 荊 許 韓 鄭 魯 衛 越
[url]https://www.youtube.com/watch?v=pyySg7sVJZQ[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=TcDP9jN_FFQ[/url]
一戰幕後咩箭???
古代局勢
奧運項目
膠臉女星
[url]https://www.youtube.com/watch?v=4TSIDv27KJ8[/url]
[url]https://www.youtube.com/channel/UC4gRf9kDyBq4Rlzmr2iRn2g/videos[/url]
[color=#000][font="][size=16px]SORRY ... 軍事盲想問一句 : 機動步兵即係咩野???[/size][/font][/color]
[font="][size=16px]我都知呀 ... 不過臨近奧運 , 點都要話比班小黃人知 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]佢地既 "精神祖國" 有幾公平姐 !!! :yy08:[/size][/font]
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2021-7-20 08:38 PM 編輯 [/i]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=uPN4Qd1H3M4]https://www.youtube.com/watch?v=uPN4Qd1H3M4[/url]
[url=https://www.youtube.com/c/GuanVideo%E8%A7%82%E8%A7%86%E9%A2%91%E5%B7%A5%E4%BD%9C%E5%AE%A4/videos]https://www.youtube.com/c/GuanVideo%E8%A7%82%E8%A7%86%E9%A2%91%E5%B7%A5%E4%BD%9C%E5%AE%A4/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=_iwU_nMObIM]https://www.youtube.com/watch?v=_iwU_nMObIM[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=f4wF38lono4[/url]
北齊最終敗給北周 , 其實早由高歡既 "強大基礎" 就己經注定左???!!!
要知道 , 不管高歡後來點認祖於渤海高氏 , 佢最初都只係懷塑鎮下層士兵
就算後來娶得婁昭君 , 得娘家資助下得一馬 , 成為函使 ...
但係整體依然普通士兵
相反 , 宇文泰雖然比人感覺係後起於高歡 , 但事實上 , 其祖上係後燕時 ,
己經入朝為官 , 宇文泰本身就係武川鎮豪強 ...
早年就結識賀拔兄弟 獨孤信 侯莫陳順等人 , 直到六鎮之亂爆發
六鎮之亂原因 , 就係因為孝文帝漢化 , 切斷六鎮士兵向上流動道路 ,
事實上高歡就係其中一份子 ... 不過係破六韓失敗後 ,
高歡就敏銳咁投降左比後來既勝利者--爾朱榮 ;
相反 , 宇文泰係六鎮之亂之初 , 係跟隨賀拔兄弟鎮壓起義 , 不過武川陷落
佢先被迫轉投義軍 ... 甚至係轉投爾朱榮後 , 爾朱榮仲諸殺其兄 ,
好在主動投靠賀拔岳 , 一直因軍功而升遷 , 甚至最終接收賀拔岳勢力 ...
亦因為呢個背景 , 後來高歡集團政治上係親族 河北門閥 ,
軍事上係六鎮士兵 ... 宇文泰就係親族 武川豪帥 北魏宗室組成關隴集團
唔係本身就豪帥貴族 就係當初漢化既既德利益者 ,
所以宇文泰推行漢化阻力更少 ...
高歡既軍事力量 , 就係當初反對漢化既六鎮士兵 , 佢也只能行故化政策 ,
甚至高氏自認作漢人 , 卻接受社會上 "鮮卑貴而漢人賤" 既價值觀 ;
而實際上 , 身為鮮卑人既宇文泰 , 因為手上鮮卑兵不多 ,
不停戰爭下不斷吸納漢兵 , 實際統治環境 , 其實亦迫得無辦唔行胡漢融合
9:40-18:25
https://www.youtube.com/watch?v=m-5mGsMFLJs
NBA之謎 : AI明明80% CROSSOVER都係由右邊突破 , 但點解就係無人守到???
呢樣野 , 其實好多個NBA系既YOUTUBER講過 , 但真係無一個說服到我 ,
唔係咩 "口裡說不 , 身體卻誠實" , 話AI只要向左晃 , 自己就會情不自禁咁跟上去 ,
跟住就會比AI晃過去 ...
我始終覺得呢種講法係無意思既 ... 如果單單睇肯定左 , 只要守住右邊就無事既話 ,
都咁易被 "只有20%機會出現" 既左晃騙過 , 唔係太唔合理咩???
我自己唸左一唸 , 有以下既解釋 :
其實防守者跟住AI左晃 , 唔一定認為佢係從左邊突破 , 而只係正常既防守跟進動作 ,
... 始終 , 你亦唔可能係AI向左運球時 , 你都不動如山吧???
如果真係 , 咁AI直情走左去左半場 , 你係咪依然要留係右半場守空氣呢??? ^.^"
如果係防守跟進動作 , 大半肯定佢唔會從左邊突破既話 , 咁其實動作腳步反而容許 ,
唔駛跟得咁貼 , 始終CROSSOVER就係要貼你重心 , 呢個亦係點解 ,
越貼身防守 越容易被過既原因 ... 但如果係咁 , 咁點解AI又一樣過到人呢???
呢個就要講AI CROSSOVER既最大特色--超大幅度運球 !!!
如果睇返其他CROSSOVER出名既球星 , 如TIM.HA 老矮湯 榮少等 , 佢地既運球 ,
其實都係相對較貼近自己身體 ...
但AI唔同 , 佢既CROSSOVER , 可以話用盡自己既臂展 , 加上左腳一蹬既反作用力 ,
一個超大幅度既CROSSOVER , 就可以過晒任何人 !!!
而且亦要知道 , 雖然CROSSOVER係AI既最強武器 , 但真正佔佢出手數既比例 ,
其實一直都不高於15% ... 雖然AI唔可以話係一個好準既射手 , 但佢既投射比例唔低
而且出手特快 , 其實都防守球員唔可以 "太唔貼身"
甚至可以話 , 係好多人大腦印象中 , 係AI CROSSOVER精華既片段 ,
其實更多係用左 "延遲突破" ... 就係係突破途中 , 突然停鈍一刻 , 防守球員一停住身
佢就再次啟動同一方向咁突破 ...
係 , 雖然都欺騙重心既把戲 , 但己經完全同左右方向既防守無關勒