[url]https://www.youtube.com/watch?v=eDBzu4gjPw0[/url]
附圖討論 : 秦漢盛而魏晉衰 , 隋唐盛而宋衰至明清 , 全因氣侯影響???
其實小弟都有聽過 , 明清中國衰落同小冰期有關 , 不過就無深究到話 ,
將中國5000年歷史都一齊睇 ...
下面附左一張中國5000年大概既氣溫走勢圖 , 大至係夏商為溫暖期 >
西周為小冰期 > 春秋至東漢為溫暖期 > 魏晉南北朝為小冰期 >
隋唐為溫暖期 > 北宋之後一直係小冰期 ... 只有南宋一段時間接近現代
而現代岩岩好 , 大概係5000年來既平均溫度 ...
唔計史料太少既夏商 西周 , 可以好明顯咁睇到 , 每次溫暖期既中國 ,
都係呈上升趨勢 ; 相反 , 每次小冰期都係中國既低谷期 ...
其實部份例子 , 甚至有更具體既解釋 , 就好似魏晉小冰期咁 ,
氣溫下降 , 農牧分界線向南遷移左幾百公里 ...
根本上呢個時期 , 整個華北都係係農牧分界線以北 ; 相反原先蒙古草原
反而就係遊牧生態下 , 都顯得太冷 , 呢個先係五胡亂華主因
同樣邏輯之下 , 係秦漢 隋唐兩個中原盛世既溫暖期 ,
農牧分界線向北遷移 , 連漠南都變得適合耕種 , 農業帝國影響自然擴大
... 相反到左宋代 , 農牧分界線又再次向南遷移 ,
所以雖然宋代經濟發達 , 但論政治/軍事影響力都係最為內縮一個 ...
同樣 , 氣候變遷一樣可以解釋絲路盛衰 ...
係溫暖期全球整體變暖 多雨 , 絲路沿途可佈滿綠州 , 其實補充非常容易
但係小冰期既絲路就會變得乾罕 冰冷 , 再行絲路就變成極地求生 !!!
[I MG]http://pic1.arkoo.com/bjmmgj/picture/o_1eavv66h95bnnqavdi1j0b14sm5o.jpg[/IMG]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=9NL_QvnogtU[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=EIC1uPTp-T4[/url]
[color=#000][font="][size=16px]講真 , 閔大人都幾危險 ... 一下唔小心 , 真係比佢CHOK硬左, 都真係幾尷尬[/size][/font][/color]
[font=heiti tc, 微軟正黑體, microsoft jhenghei, 蘋果儷中黑, apple ligothic medium, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]當然 ... 但 "環境決定論" 既意思 , 就係佢同軍事/政治/經濟決策 ,[/size][/color][/font]
[font=heiti tc, 微軟正黑體, microsoft jhenghei, 蘋果儷中黑, apple ligothic medium, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]產生既共同結果 ...[/size][/color][/font]
[font=heiti tc, 微軟正黑體, microsoft jhenghei, 蘋果儷中黑, apple ligothic medium, Arial, sans-serif][color=#000000]
[/color][/font]
[font=heiti tc, 微軟正黑體, microsoft jhenghei, 蘋果儷中黑, apple ligothic medium, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]咁係咪係溫暖期 , 國家/王朝就唔一定唔會敗亡???[/size][/color][/font]
[font=heiti tc, 微軟正黑體, microsoft jhenghei, 蘋果儷中黑, apple ligothic medium, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]當然唔係 , 可以見到秦朝 隋朝就係其中表表者 , 但問題係兩朝敗亡後[/size][/color][/font]
[font=heiti tc, 微軟正黑體, microsoft jhenghei, 蘋果儷中黑, apple ligothic medium, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]又迎來漢朝 唐朝 , 岩岩又符合返溫暖期/小冰期既周期 ...[/size][/color][/font]
[font=heiti tc, 微軟正黑體, microsoft jhenghei, 蘋果儷中黑, apple ligothic medium, Arial, sans-serif][color=#000000]
[/color][/font]
[font=heiti tc, 微軟正黑體, microsoft jhenghei, 蘋果儷中黑, apple ligothic medium, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]當然 , 國家/王朝既敗亡係一定多原因既 , 但既然同氣侯周期如此一致 ,[/size][/color][/font]
[font=heiti tc, 微軟正黑體, microsoft jhenghei, 蘋果儷中黑, apple ligothic medium, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]咁我地唔係更應該思考 , 呢D原因同氣侯周期有無咩關係咩???[/size][/color][/font]
[font=heiti tc, 微軟正黑體, microsoft jhenghei, 蘋果儷中黑, apple ligothic medium, Arial, sans-serif][color=#000000]
[/color][/font]
[font=heiti tc, 微軟正黑體, microsoft jhenghei, 蘋果儷中黑, apple ligothic medium, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]如軍事上北方民族既壓力 經濟上既南遷 , 只有呢 D原因同政治決策 ,[/size][/color][/font]
[font=heiti tc, 微軟正黑體, microsoft jhenghei, 蘋果儷中黑, apple ligothic medium, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]一齊產生結果先有真正既歷史出現 ... 而好明顯 ,[/size][/color][/font]
[font=heiti tc, 微軟正黑體, microsoft jhenghei, 蘋果儷中黑, apple ligothic medium, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]係傳統歷史研究中 , 氣候問題從來係被忽視一方 , 而唔可能係你所講咁[/size][/color][/font]
[font=heiti tc, 微軟正黑體, microsoft jhenghei, 蘋果儷中黑, apple ligothic medium, Arial, sans-serif][color=#000000][size=16px]係被過度解讀 ...[/size][/color][/font]
[IMG]https://lh3.googleusercontent.com/proxy/hQNhLcAYIJzw8xYQGY7CVSYnzJE0mI8SOYgNuJKM3T7DOf8aCWGZ8c0n-4npPJL4QDLWJ1S6tZbYE2FmloFhf560yN-kfAg9Om4shsmorqgHFyPHfvz4Rz-5EtTMb03RqNgFWjZg8dHf5lYN-ASFYgc5V0_MampqXmNlKW-Efri-DrCwgqmu_eM-j0NKqKUXcrI31kzVp3xXVTu4Uc4CpUlLGG3PLiZZAhlmsdNtx1-1xu0e3ra1RiFhCvLTgXkkuCyoUbpANa6QpWi-uod6p4wvCvLpugJr0zcNmOGbNUPLuOgIYG39ilnsoM-low4mjR_ORVG-kng-kA[/IMG]
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2021-8-20 06:43 PM 編輯 [/i]
[img]https://sqr5.files.wordpress.com/2016/07/red.jpg[/img][img]http://p3.pstatp.com/large/756d0006cd56e66e5c54[/img]
[img]http://www.xingyunba.com/images/upload/20173415210734.jpg[/img][IMG]https://p2.pstatp.com/origin/pgc-image/358c4c773c944c2e8636fdd248440055.jpeg[/IMG]
[IMG]https://www.xingyunba.com/images/upload/201642523146580.jpg[/IMG]
[color=#000][font="][size=16px]小弟岩岩睇左少少阿富汗歷史 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]E+既人講阿富汗近代史 , 幾乎都係由反蘇戰爭開始講 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]不過既然本POST本身就係講1970年代既阿富汗 , 咁作為背景資料[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]我覺得比較合由一二戰開始講 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]基本上 , 阿富汗係19世紀幾乎都係英俄 "大搏奕" 既棋子 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]去到19世紀末 , 阿富汗己經成為英國保護國 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]但因為一戰英國自顧不暇 , 阿富汗就取回獨立既地位 , 一直到二戰後[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]1955年阿富汗正式投向親蘇陣營 , 但到1963年開始 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]又係親蘇基礎下 , 進行相對中立既政策 , 最終係1973年為首相奪權 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]成立共和國(有人認為係蘇聯支持)[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]有趣既係 , 共和國建立後反而清除親蘇官員 , 直接影響到人民黨政變[/size][/font][/color][font="][size=16px]以及後來蘇軍既駐 ...[/size][/font]
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2021-8-23 04:00 PM 編輯 [/i]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=RanaR1k7FnY]https://www.youtube.com/watch?v=RanaR1k7FnY[/url]
美國係點打殘歐元?話你知,科索沃戰爭幕後既驚世原因!
首先提一提大家 , "科索沃戰爭" 同搞到南斯拉夫分裂既 "波斯尼亞戰爭" 係兩回事 ...
"科索沃戰爭" 係1999年 , 南斯拉夫分裂到只剩塞爾維亞 黑山之後 ,
一次科索沃地區(係塞爾維亞境內)爭取獨立既戰爭 ...
事實上當時 , 塞爾維亞同科索沃獨立武裝時有武裝衝突 , 相對比之下 ,
其實係科索沃獨立武裝更加臭名昭彰 ... 其實就包括 , 非常著名既人體器官販賣 ^.^"
後來係某地區發現45名阿族人死體(科索沃就係阿爾巴尼亞人搞獨立) ,
結果係歐安組織專家都無法確定 , 死者係因戰鬥還是處決而死下 ,
美國就將其定性為 "種族滅絕" , 開始轟炸南聯盟 , 快速擴大 "科索沃戰爭" ...
有無人唸過 , 點解更加臭名昭彰 血案累累既科索沃獨立武裝 , 由91年做壞事到99年
美國一直選擇性失明 , 係到99年都反而向南聯盟開刀???
因為當年歐元正式使用 , 而且初頭勢頭良好 ...
事實上自歐元一推出 , 好多其他國家都一度打算調整其外匯儲傋政策 ,
而如果要以歐元為儲備 , 其實就肯定要先賣出美元吐現 ...
大家而知道 , 美國既經濟霸權 , 其實就係源自於美元霸權 , 只有美元霸權地位穩固下 ,
美國印銀紙先會有財富增量 , 否則只會帶來國內通貨澎脹 ...
簡單而言 , 美元霸權係美國既絕對生命線 , 所以體現到美國軍事上 ,
就係資本只要敢離開美元體系 , 美軍就會出去殺人放火 , 搞到其他貨幣跌落十八層地獄
等你地乖乖回流到美元體系 ...
而巴爾幹多民族 多宗教 , 人權問題從來都不缺 , 就算一下子無人權問題 ,
正義既美軍都會幫你創造出來 ... 除左危機本身 , 美軍仲係領住北約去打 ,
結果軍費開支 , 就令到所有參戰國家 , 政府至少出現4%赤字 , 嚴重打擊歐元既權威 ...
結果美國係打擊歐元既同時 , 又繼續扮演人權衛士 ...
其實美國之前一直針對俄羅斯 , 道理都係一樣 , 如果歐盟同俄羅斯關係搞得好 ,
兩者經濟加大相依程度 , 歐元既地位必然更高 , 對美元威脅就更大 ...
美國自然至少明面上唔可以自己搞歐洲盟友 , 但搞你呢個 "獨裁大國" 俄羅斯就無問題勒
... 咁點解歐洲又會同俄羅斯緊張???
原因得一個 : 北約 ... 北約一個由歐洲國家組成, 但由美國領導既軍事組織
直接 D講 , 以北約名義駐係歐洲既美軍 , 名義係保護歐洲 對抗俄羅斯 ,
但事實上更加有壓制歐盟崛起 , 以及想擺脫美國既意願 ...
尤其歐盟既實際主導者德國 , 至今都仍然有美軍駐扎 , 呢個亦係點解代表歐盟懟美國 ,
懟得最果個會係法國 , 人地屋企無美軍麻 ...
[url=https://www.youtube.com/channel/UCoVkhVDaODm3X--ZzmHPa_Q/videos]https://www.youtube.com/channel/UCoVkhVDaODm3X--ZzmHPa_Q/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=RPQPRjw60r4]https://www.youtube.com/watch?v=RPQPRjw60r4[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=szj4iIldKwk]https://www.youtube.com/watch?v=szj4iIldKwk[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=iCDxP4_PZt8]https://www.youtube.com/watch?v=iCDxP4_PZt8[/url]
儒家--士族 道教--平民 佛教--胡人 ... 談中古各宗教既背後勢力
最近係一個視頻度睇到 , 日本佛道 神道教既分別興盛時期 ,
其實同政治有好大關係 ... 於是小弟就唸下 , 係中國古代既各方宗教 ,
又係咪有各自既背後勢力呢???
對於儒家同士族既關係 , 之前出過 POST , 所以今次唔特別講勒 ...
後來我唸一唸 , 發現由反秦起義之後 ,
由太平道既黃巾 , 五斗米道既張魯 孫恩 ... 基本上係儒道釋合流前
幾乎所有民變都係假借道教之名 !!!
事實上 , 非道教既反秦起義 六鎮起義 反隋起義 ,
基本上 , 其實係六國復國運動 漢化矛盾 , 以楊廣因想擺脫關隴集團 ,
而玩死自己 ... 都唔係純粹既平民起義
"道" 最早係一種對世界運行既解釋 , 其中係春秋戰國時 ,
有知識份子將 "道" 既概念 , 引入治國理念之中 , 即係我們口中既道家
道家係漢初一度成為學術主流 , 但自武帝 "獨尊儒術" 之後 ,
道家係學術界再無生長土壤 , 因而轉入民間 ...
因為 "道" 原本就係就係用來描述自然規律 , 而相對於係高門之中長大
成長於五經學說既士來講 , 平民更多面對自然界既問題 ,
以道教就同平民一拍即合 , 成為民間主流
而佛教既傳入 , 就基本完全同五胡亂華有關 ...
要知道五胡亂華之初既劉淵 , 可能話係一個徹底漢化 / 儒家化既匈奴人
甚至佢係打住 "復興漢室" 既旗號在運作 , 其班底與其話係胡人 ,
不如話係反晉聯盟 ...
不過 , 劉淵呢種政治立場並無咩卵用 ...
可能因為上百年被漢人壓迫既恩怨 , 胡人軍隊的確表現得比較殘暴 ,
劉淵既政治立場 , 好快就被胡漢對立既情況掩蓋 ,
以儒家學說為統治理論基礎唔再可行 , 何況儒家有 "尊王攘夷" 一說呢
所以自石勒開始 , 各胡人君主都以佛教 , 去建立自己既統治理論 ,
如以佛偈所講既 "眾生皆平等" 去淡化胡漢之別 ;
用佛教既出世觀念 , 去減低漢人對現世社會既不滿 ... 而呢一種方法 ,
一直去到北魏都係主流做法 !!!
[font="][size=16px]我唸唸下 , 覺得 E兄講法非常有問題 ...[/size][/font]
[font="][size=16px]現南斯拉夫語支 , 就係得塞爾維亞 克羅地亞 斯洛文尼亞 波斯尼亞[/size][/font]
[font="][size=16px]馬其鈍 , 以及人口少到幾乎可以忽略不計既黑山(60萬) ...[/size][/font]
[font="][size=16px](註 : 係語族分類上 , 我見到保加利亞語都係屬南斯拉夫語 , [/size][/font]
[font="][size=16px]不過無論保加利亞自己 , 定其他各南斯拉夫民族 , 都唔當佢係南斯拉夫)[/size][/font]
[font="][size=16px]如果 E兄話計埋克羅地亞先有70%以上 , 咁咪即係單單一個斯洛文尼亞 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]己經約25%以上??? 唸下都知無可能拉 ...[/size][/font]
[font="][size=16px]70%以上 , 係指波斯尼亞人 馬其鈍人被分化之前既塞爾維亞人 , [/size][/font]
[font="][size=16px]而克羅地亞人同塞爾維亞人既敵對 , 甚至可以追源到前近代既冷兵器時代[/size][/font]
[font="][size=16px]又點可能劃成比南斯拉夫更細分既民族???[/size][/font]
[全時政,非娛樂]以為趙薇係衰辱華?話你知,趙薇同資本既關係!
聲明 : 本帖除 "趙薇" 算係明星外 , 內容全為時政內容 , 尤甚係國內資本既討論 , 希望版主唔好移其他區
係咁既 , 唔計阿富汗問題既討論 , 近日最有熱度既新聞 , 我唸都應該係 "趙薇事件" ... 咁岩得咁橋 , 小弟之前算對國內超大卡明星 , 同幕後資本既關係頗有興趣 , 所以以本人之前係FB既兩小段分享作引旨 , 希望大家可以討論一下 , "明星事件" 背後同資本土(甚至黑錢) , 以及國內巨企既財政把戲一併作討論 :
===============================================
[font="]趙薇事件岩岩發生 , 衝出來評論 , 翻車機會頗高 ... 不過 , 今次呢個熱度 , 我都係想蹭一蹭 [/font]
[font="].[/font]
[font="]跳出趙薇事件 , 再之前既 "天價片酬" 事件 , 就好多野值得留意 ... 其實真正敏銳既人會知道 , "天價片酬" 唔係盲目追捧流量可以解釋 ; 之前係部份國內知性型UP主講過 , 好多 "天價片酬" 之後 , 明星一方會向支薪方作一個價碼都頗豐既反向投資 ... 至於係咩原因 , 小弟唔係好清楚拉 ^.^[/font]
[font="].[/font]
[font="]趙薇素有 "內娛股神" 之稱 , 係YOUTUBE搜 "資本" "趙薇" 兩組關鍵字 , 都己經有大把解說影片 ... 小弟暫時傾向睇下有咩後繼 , 但基本肯定同 "旭日旗著上身" 事件關係不大[/font]
[font="]========================================================[/font]
[font="]========================================================[/font]
[font="]小弟無追開財經,但岩岩先知趙薇夫妻,係阿里巴巴第二大股東;而第一大股東係日本企業(好似係日本前首富孫正義既集團)。。。咁馬雲呢?我不禁唸起兩隻字--代持[/font]
[font="]。[/font]
[font="]至於話因為孫正義既關係,唸到趙薇勾結日寇,我只能說想像力太豐富,而且強行附會20年既軍旗事件[/font]
[font="][color=#444444][font=Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif]===============================================[/font][/color][/font]
[font="]小弟自問對財經圈知知甚少 , 但今次事件 , 我覺得對國內商界 , 包括部份巨企有千絲萬縷既關係 , 如果各位大大有咩更深入既見解 , 希望可以不要倫惜 , 請賜求賜教一下小弟 !!![/font]
氣溫再高2度,世界就完蛋了嗎?話你知,"氣候變暖"騙局既真相!
"氣溫再高兩度 , 世界就會完蛋" 我唸好多同本人差唔多大既網友 ,
大概係中學階段 , 就大量接收呢一類信息 ...
佢地話 , 氣溫再高兩度既 , 北極就會大溶冰 , 水位會上升 淹沒大量城市
之後大量物種死亡 , 地球整個生態被摧毀 , BABABA ... 世界就會完蛋 !!!
講到世界從來未試過咁熱 , 但事實係咪咁???
我可以好直接咁答你 : 完 . 全 . 唔 . 係 !!!
無錯 , 係近100年歷史 , 氣溫係係不斷上升狀態 , 但E+遠唔係史上最熱
... 有部份朋友可能聽過 "明清小冰期" 既個名詞 ,
意思係中國歷史中既明清兩朝 , 都係人類史上其中一個低溫期 ,
而事實上 , 係人類歷史上己經經歷過 , 好多溫暖期 / 低溫期既循環周期 ,
而咁岩係整個近代史 , 其實都係係呢個低溫期之中 ...
直到近100年氣溫之開始回升 !!!
今時今日既氣溫 , 只能算歷史平均再稍高少少 , 但中國歷史上 ,
對上既兩個溫暖期 , 其實就係稱為中華盛世既--秦漢 以及 隋唐時期 !!!
氣溫仲要比E+高幾度 , 咁你估當時有無環保之士口中既 "末世天劫" ???
而且 , 氣候變暖其實對唔少國家其實係有利 , 當中就包括中國 ...
因為係上一個降溫期 , 北方氣溫同降雨下降 , 令到北方生產力大幅下降 ,
先出現E+我地見到山西 陝西 河北等貧瘠景象 ...
如果氣候回升 , 其實中國既可發展地(包括可耕地) , 以糧食都會大幅上升
甚至連綠化帶等碳中和來源 , 都可以巨幅提升 !!!
咁當然 , 比我地更開心既 , 就係我地既近鄰 , 北極熊拉 ^.^
所以 "氣候變暖" 根本就係一個騙局 , 而呢個騙局既最大意義 ,
就係限制發展中國家發展工業 ... 而且 , 要知道己發展國家既人均碳排放
其實係我地既好幾倍 !!!
[color=#000][font="][size=16px]唔知咁算唔算自己廣告呢??? ^.^[/size][/font][/color][font="][size=16px]小弟係10年前左右 , 曾經出過一系列 , 由 穆罕默德 到近代既伊斯蘭政治極簡史 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]其中就係一篇係講近代阿富汗 ...[/size][/font]
[font="][size=16px]
[/size][/font]
[font="][size=16px]如果大家覺得內容還可以 , 又想睇下該系列其他作品 , 可以睇下呢條LINK :[/size][/font]
[color=#000][font="][size=16px]我都係 "螞蟻事件" 後 , 先知馬雲唔係好人 ...[/size][/font][/color][font="][size=16px]E+又有呢單趙薇 , 唸返下 , 前ALIPAY香港代言人 李佳芯 撐黃單事[/size][/font]
[font="][size=16px]可能都未必唔會完全無關係 ...[/size][/font]
[font="][size=16px](PS : 2019[/size][/font]
[font="][size=16px]多謝泛兄既分享 !!![/size][/font]
[font="][size=16px]其實第一條片 , 小弟暫時只睇左前半 , 對馬雲既背景亦唔了解 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]但覺得佢講得太陰謀論 , 太多野係安排好晒 ...[/size][/font]
[font="][size=16px]佢話馬雲係鄉村教師時係比美國睇中 , 看好佢既人脈 ... 但果陣時喎[/size][/font]
[font="][size=16px]馬雲有咩人脈呢??? ^.^"[/size][/font]
[font="][size=16px]我覺得正確次序係 :[/size][/font]
[font="][size=16px]馬雲己經轉投商界 , 但仲係無名士 > 去左去美國既小商戶交流團 >[/size][/font]
[font="][size=16px]學左一些美國商業技術 > 回國經商初步成功 > [/size][/font]
[font="][size=16px]美國商界見佢有潛質 , 開始聯絡佢 > 係美商支持 , 再進一步成功 [/size][/font]
[font="][size=16px]咁樣 , 話馬雲係 "漁翁撒網式" 既成果 , 比一開始就睇中佢合理好多[/size][/font]
[font="][size=16px]而且得罪講句 , 我雖然覺得中國近年發展比美國好好多 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]但係中國要成為頭部企業 , 我完全唔覺得可以全靠外力支持 ...[/size][/font]
[font="][size=16px]所謂 "無鬼唔死得人" , 內部一樣有某些派系支持 !!![/size][/font]
[font="][size=16px]就好似佢提到既俄羅斯寡頭等 ... 佢地都唔係歐美扶植出來 , [/size][/font]
[font="][size=16px]係葉利欽時代為私有化 , 強行將公營產業獨立成公司 , 再分比寡頭們[/size][/font]
[font="][size=16px]... 不過 , 後來普京大戰寡頭 , 係寡頭背後有西方支持 ,[/size][/font]
[font="][size=16px]小弟之前就無唸到 , 呢點我非常認同[/size][/font]
[font="][font=inherit][font=inherit]"人脈都實力既部份" ... 好人將呢一句理解為 "朝中有人好辦事" , 係某某個仔所以可以身居高位 ... 但其實好多情況係 , 佢既人脈本身 , 真係幫助到佢既工作 , 打個比方 , 可能幾個合作方佢都有識人 , 咁至少係接洽上既機會就多左先 ... 而對於老闆而言 , 唯一準則就係你做唔做到野 , 而你做到野係咪因為人脈 , WHO FXXX CARES???!!![/font][/font]
[/font]
[font="][font=inherit][font=inherit].[/font][/font]
[/font]
[font="][font=inherit][font=inherit]上面得個口講唔夠具體 , E+個具體既 ... 幾年前大台有個節目係<最佳男主角> , 一時間搞到黎芷珊好出名 , 但坦白講句 ... 呢條橋好新奇咩??? 唸 , 其實係人都會唸到 , 問題係 ... 你請唔請得郁???!!! 呢 D咪 "人脈都實力既部份" 羅 !!![/font][/font]
[/font]
有云 "中國改朝換代 , 乃換一姓人做皇帝" ... 真的這樣嗎???
"中國改朝換代 , 乃換一姓人做皇帝" ...
應該係我等80後年輕聽過既言論 , 其實都幾奇怪 , 因為即使係清朝
都早係1911年就己經滅亡 , 距離我地己經有百年之久 ,
我地何必百年前既事覺得自己好落後???
回到主題 ... 小弟呢一句可以斷句為兩部份 :
"中國" 以及 "改朝換代 , 乃換一姓人做皇帝" ... 前者係針對中國
後者係描述事實 , 講真其實無咩好反駁~~
但既然全句有針對 "中國" 既部份 , 我地又睇下中國又同其他國家 ,
其實有咩分別???
因為今次講既係 "改朝換代" ,
就不納入伊朗地區 波斯 > 安息 > 新波斯 既由帝國取代帝國既例子
而以小弟理解 , 唔計越南 朝鮮呢 D照抄中國模式既國家 ,
而係帝國內部有 "改朝換代" 既國家 ,
最多人知既恐怕都係英國 法國 德國等西方國家 ... 當中既英國 ,
自征服者威廉之後所謂既 "改朝換代" , 其實都只係男性無嗣 ,
轉為由身為外國貴族既女性旁支後繼任任 ,
係轉承上根本無斷過 ...
法國既 "改朝換代" 大至同英國相同 , 只係由外國貴族既女性旁支 ,
變成國內貴族既旁支 ...
德國前身神羅既 "選帝候" 大家都知拉 , 神羅本身就係輕散既國家 ,
"改朝換代" 由基本係選帝侯決定 , 但可以肯既係 ,
英法德所謂既改朝換代 , 對國家既上下層建築 , 其實無咩大換變 ...
相反 , 睇返中國既 "改朝換代" 又係咩樣???
首先講漢取代秦 ... 話就話 "漢承秦制" , 但漢朝其實係以功臣集團
完全取代左秦朝既朝庭官員 , 係法 稅等都有好大程度改變 ,
加上後來既察舉制 , 都係完全唔同秦朝 ...
到左隋唐之際 , 雖然我之前都一直笑稱 , 係關隴集團內部一次換老板
但李淵點都係實打實咁 , 將個江山打返黎架 ,
係由自己軍閥時期既骨幹 , 主導返新王朝既朝庭 ...
後來元 > 明 > 清 , 基本都係以新勢力 , 完全取代舊勢力既形式更替
相反西方王朝 , 先更加係 "改朝換代 , 乃換一姓人做皇帝" 而矣 ...
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2021-9-10 03:38 PM 編輯 [/i]
唸唸下 , 小弟其實唔係好明 , 點解春秋戰國500多年間 , 中國會慢慢步向統一 ;
但神聖羅馬帝國 , 就係拿破崙戰爭前 , 都一直無咁既傾向???
為左避免有槓精抬槓 , 小弟都係講清楚先 ...
係 , 後來普魯士的確統一左德意志 , 但呢 D都係拿破崙戰爭後 , 先至出現既 ...
普魯士因為打敗拿破崙上 , 建功頗豐 , 所以得到戰後瓜分大量土地 ,
一舉成為歐陸僅次俄 法 奧 西既第5大帝國 , 由此先出現 "橫掃六合" 之勢 !!!
可能都仲係有人會抬槓 ... 秦國都係要到戰國中期開始 , 先有 "橫掃六合" 之勢
呢點我同意 , 但係另一方面由春秋列國百餘 , 到戰國初期十餘國 ,
再由七雄歸於一統 ... 基本大勢上都係步向統一
相反 , 神聖羅馬帝國既前身係東法蘭克 ...
好坦白講 , 我其實唔係好搞得清 , 東法蘭克係點變成神聖羅馬 , 只知道東法蘭克
中央權力都仲好過神聖羅馬 ... 自神聖羅馬出現到拿破崙戰爭 ,
基本就睇唔到任何步向統一既苗頭
或者又有人會講哈堡斯堡王朝 , 但我反而覺得佢更加證明 , 佢無統一傾向 ...哈堡斯堡王朝即使唔計西班牙 , 只計神聖羅馬內既領地 , 就都可以話係個巨無霸 ,
所以體量上佢絕對如秦鯨吞列國既本錢 !!!
但結果佢都無咁做 ... 甚至連奧匈本部都並唔統一
之前 , 好多人討論過歐洲點解無如中國一樣統一 , 但我覺得歐洲太大拉 ,
加上地形上既多變 , 地理上就有更多分裂空間 ...
不過神聖羅馬就唔同 , 佢之前(東法蘭克)同之後(德意志) , 都係相對統一既國家 ,
點解偏偏係神聖羅馬時期就咁 "散裝" ???