娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2021-10-4 12:07 PM

[color=#000][font=&quot][size=16px]為左比大家更容易了解 , 小弟整左個日本戰後歷界首相列表 :[/size][/font][/color]
[font=&quot][size=16px]幣原喜重郎(進步黨)
吉田茂(自由黨)
片山哲(社會黨)
蘆田均(民主黨)
吉田茂(自由黨>>自由黨)
鳩山一郎(自由黨>>自由黨  民主黨合併為自民黨)
石橋湛山(自民黨)
========派閥時代開始========
岸信介(清和會)
池田勇人(宏池會)
佐藤榮作(平成會)
田中角榮(平成會)
三木武夫(小派閥*)
福田赳夫(清和會)
大平正芳(宏池會)
鈴木善幸(宏池會)
中曾根康弘(小派閥--中曾根派)
竹下登(平成會)
宇野宗佑(小派閥--中曾根派)
海部俊樹(小派閥*)
宮澤喜一(宏池會)
細川護熙(非自民黨)
羽田孜(自民黨叛徒)
村山富市(社會當)
橋本龍太郎(竹下派)
小淵惠三(竹下派)
森喜朗(清和會)
小泉純一郎(清和會)
安倍晉三(清和會)
福田康夫(清和會)
麻生太郎(志公會)
鳩山由紀夫(民主黨)
菅直人(民主黨)
野田佳彥(民主黨)
安倍晉三(清和會)
菅義偉(非派閥)
岸田文雄(宏池會)
[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2021-10-6 11:16 AM

其實 "竹下派" 時期 , 同 "角福戰爭" 時期一樣 ,
"平成會" 唔係霸住整個時期 , 但的確係大部份時間主導住 ...

竹下登自己 , 係係 "角福戰爭" 五派中最後既中曾根內閣後上位
竹下登之前同 "中曾根派" 既宇野宗佑  海部俊樹 ,
並稱為自民黨年青三俊杰 , 佢地都的確順次序咁登上相位 ...

但係因為 "中曾根派" 係之前既中曾根內閣時期 ,
由五大派閥中第二弱小 , 慢慢壯大左 , 宇野宗佑又係三俊杰之一
對竹下登形成威脅 , 所以兩個月就被搞死 ;

相反海部俊樹所在既派閥實在太弱小 , 所以既然營造派閥輪流當政
又可以避免比較強既派閥上位 ...

海部俊樹之後 , 係 "宏池會" 既宮澤喜一 ,
如果 "竹下派" 自己 "七從事" 中既羽田孜己經等唔切  退左黨 ,
與中間派組成 "非自民非社會" 執政聯盟 , 其實執政聯盟唔過一半
係一個弱勢政府 , 本身就好容易倒台 ...

所以原盟主細川護熙  自民黨叛徒羽田孜 , 兩位首相共任不足一年
就先後被KO ...
因為自民黨自己仲係未過半 , 為左推翻羽田孜 , 就同社會黨結盟
甚至係由社會黨村山富士任首相 , 但其實實權係係自民黨 "宏池會"
河野洋平手上

結果到下次大選 , 自民黨重新執政 , "平成會" 又重新搶返政權拉

迦樓羅女王 發表於 2021-10-9 03:30 PM

討論一下70'S既 "蘇攻美守" 時期 ...
之前講過 , 蘇聯中期既經濟大爆發 , 係同70'S中東第一二次石油危機有關
... 甚至因為咁 , 歐美出現二戰以來 , 第一個相對既經濟停滯期 ,
經濟上既滯脹  越戰既泥潭 , 甚至令美國都出現 , 對社會主義既推崇既思潮 ...

而係同時 , 亦為蘇聯大量出口石油提供優勢 ... 同時因為二戰後 ,
50'S開始建造既基礎建設 , 都慢慢發揮功用 , 而且當時蘇聯就利用如此既資金
係世界局勢上發動對美反攻 !!!

當時對世界各個親蘇國家既軍事支持 , 包括索馬里  阿富汗  安哥拉  尼加拉瓜
哥倫比亞等等 , 都報滿蘇聯軍火及蘇聯軍官 ...
當中就包括1973年既第四次中東戰爭 , 由96艘軍艦組成既地中海艦隊 ,
就迫退美軍三個航空母艦戰鬥群既聯合行動 ... 要知道 , 海軍係蘇聯最大短板
而係陸空軍方面 , 就有上萬架戰機 , 以及數萬輛坦克 ...

(當然 , 米格25戰機甚至比導彈仲快 ... 以色列曾經向埃及戰機發射導彈 , 結果
... 導彈追不過米格25 ^.^")

其實果個時期 , 蘇聯一共援助左64個國家 , 而且多數係亞非拉國家 ,
當中就包括幫助開礦  建廠 , 以提供大量既開采石油/煤礦  鍊鋼  發電等設傋 ,
其中就佔印度工業既17%  敘利亞經濟共投資既15%  阿富汗工業既30% ;
阿爾及利亞  埃及  伊拉克60%既工程 , 都係由蘇聯援建 ...
幾乎被蘇聯包養既古巴  越南  北韓更加不在話下 , 而且呢 D投資都係不求回報

可以話 , 蘇聯絕對係為盟友負出多  得到少既良心盟主 ;
對亞非拉國家 , 佢援建左大量真正幫助盟友發展既國本工程 ... 話佢真心膠可以
話佢係 "社會主義外皮下既帝國主義" , 我就真係不能理解勒 !!! ^.^"

迦樓羅女王 發表於 2021-10-11 07:05 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=WaJ2XhDqFgY&amp[/url];lc=UgyH-iyzfYdseLPnNSt4AaABAg.9TGxXKXmVEc9TLUyuRNYMq

迦樓羅女王 發表於 2021-10-13 08:06 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=ktNXpjitDT4[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-10-14 06:53 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=dG3A1HqaOA4[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-10-14 07:11 PM

震驚 !!! 白人殖民美洲 , 一度令美洲迎來 "生態恢復期" ???!!!

影片中一開頭 , 係講係最近既考古證據中 , 發現左美洲2.3萬年前既人類足跡
(無錯 ... 就係腳印 !!! ^.^) ...
要知道 , 之前一般認為人類只係一萬年前左右 , 先開始進入美洲

事實上係人類歷史中 , 直到1492年之前 , 新舊大陸既文明都係各自獨立發現 ,
而係一般人眼中 , 白人殖民美洲就係美洲自然環境被破壞既開始 ,
其中數目曾經達數十億旅鴿 , 以及數目都達到上億既毛牛 ,
都係被白人殺到滅絕 / 幾乎滅絕既程度 ...

雖然基本事實係正確 , 但早在白人到達美洲之前 ,
旅鴿同毛牛反而都唔係普遍既物種 ... 原因係係白人到達之前既美洲 ,
己經一早有6000萬到一億既印第安人人口 , 佢地獵殺旅鴿同毛牛除左因為食肉
亦係因為怕農地被破壞 ...

事實上 , 係白人最早期既記錄中 , 反而都無對大規模旅鴿同毛牛既描述 ,
後來因為白人帶來既瘟疫 , 大規模屠殺左印第安人 , 制約旅鴿同毛牛數目既力量
突然消失 , 先來其爆發性既成長 ...
係阿馬遜流域都有一樣既故事 , E+好多人認為 , 阿馬遜流域就係廣大既無人區 ,
但事實係 , 印第安人係果種發展左幾千年 , 改造左十分一既土地 ,

https://www.youtube.com/watch?v=dG3A1HqaOA4

迦樓羅女王 發表於 2021-10-14 07:49 PM

古代士兵點解有人肯衝係第一線???
小弟見到其中一個理由 , 係用死囚 , 因為活著都無希望 ,
反而立功可以有新生(如秦末既驪山囚徒) ...
另一個理由係 , 會採取連坐法 , 不論係自己既戰友定親人
都會被懲罰 ;
但更加重要既獎勵制度 , 好似斬首  陷陣  先登  俘獲等 ,
都有不同程度既軍功獎償 ...

亦有說法 , 就係話憑住陣式加持 , 前排士兵其實唔係必死
而且因為古代戰爭 , 其實只有最前一排士兵交鋒 ,
戰場上甚至可以進行輪替 ...
最後仲有一個說法 , 就係戰死其實也有撫恤金(如秦國) ,
咁士兵戰死 , 反而可以換來家人生活既穩定 ...

最後 , 其實就係睇返理性選擇 ...
打扙本身就有生命危險 , 如果打十幾二十年仗都身無寸功
既無功成名就  又無撫恤金養家 , 身家可能無打過仗 ,
留係屋企耕田都仲低 ...
更唔駛講 , 結果都係保命不成果 D ^.^"

迦樓羅女王 發表於 2021-10-15 04:18 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=yiKAbi6BMdc[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-10-15 07:11 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=8MVXTJKSRZk[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-10-16 04:34 PM

愛國係需要 , 但唔駛妄自菲薄 ... 港劇一樣有自己既優勢 !!!
我唔知大家點睇 , 小弟自己自問唔算陸劇鐵粉 , 但近十年既陸劇我都睇左十幾套 ,
同港劇比較唔會差太遠 , 但我覺其實陸劇有一個硬傷 ...

係劇本  場景等等 , 或者陸劇係會比港劇做得好 , 但論演員既演出 ,
我覺得由童星到老戲骨 , 由流量派到演技派 , 佢地既演出方式 , 其實都係相對接近既
... 但港劇就唔同 , 就好似吳啟華  江華  歐陽波比  馬國明  張振朗  波屎高 ,
相對而言 , 港個人特星就明顯好多 !!!

我之前都唔明點解會咁 , 最近先知道原因 ...
因為係國內 , 絕大多明星  演員都係藝校出身 , 早既由高中就開始 , 遲既都絕大多數
係藝大出身 ... 佢地每一個都係學同一套演技系統出身 , 同質性自然就會高

而且更重要既問題係 , 佢地由高中開始 , 就同 "平民" 隔離開 , 佢地其實並唔真切了解
劇本中果D平常人角色既所思所想 ...
你試唸下 , 一班由高中就同平民隔離開既明星 , 去演平民比平民睇 ,
作為平民既觀眾覺得其表現 "離地" , 實屬非常正常 ...
相反 , 香港演員絕大多數演員 , 都唔會係科家出身 , 但身上反而會有濃烈既煙火氣

所以 , 國內點解咁多優質古裝劇 / 仙幻劇 , 但相對現代劇就相對 "撲街率" 高咁多呢 ,
因為古裝劇 / 仙幻劇你就無可能貼地 , 問題相對較少 ;
現代劇相對上 , 就需要多 D既生活經驗 , 問題就會明顯好多 ...

再者 , 香港人可以睇到既陸劇都係全國向既 , 咁就無可能有太貼近一省一市既描畫 ,
但港劇就唔同 , 地鐵  丁丁  蘭桂坊 , 都係大家既共同印像 ;
又好似茶餐廳既奶油多  鴛鴦等香港特色 , 大家都可以共情 ... 相反 , 陸劇因為市場太大
就唔可以咁

迦樓羅女王 發表於 2021-10-18 02:54 PM

[url]https://www.youtube.com/c/%E6%84%9B%E5%90%83%E8%A5%BF%E7%93%9C%E7%9A%84%E9%91%92%E9%BB%83%E5%B8%ABYellowMaster/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-10-18 03:09 PM

[url]https://www.youtube.com/shorts/P9vsZ9PUq3Q[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-10-19 07:20 AM

[color=#000][font=&quot][size=16px]王浩信唔得咩??佢近年型像唔好姐, 個"型"OK架喎.....仲有個"港版孔劉"[/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2021-10-19 01:14 PM

[color=#000][font=&quot][size=16px]林峰個樣叫SMART???!!![/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]自戀就有唔少既 ... 洪永成/狄龍個仔 , 我的確唔覺得有幾好 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]黎耀祥後生都係唔得(適合做配角) , 但E+真係有成熟男人既佬味[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]中年人睇到好有FEEL !!![/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]閻武MV ... 真係睇到眼濕濕 :[/size][/font][/color]
[url=https://www.bilibili.com/video/BV1gK411T7E6/?spm_id_from=333.788.recommend_more_video.7]https://www.bilibili.com/video/BV1gK411T7E6/?spm_id_from=333.788.recommend_more_video.7[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-10-21 01:13 PM

[url]http://www.ulzdk.com/v/16141-1-2.html[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-10-22 07:27 PM

[url]http://www.2gangju.com/dianshiju/huanmingzhenxiangyueyu/play_1_3.html[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-10-27 02:39 PM

[url=https://www.youtube.com/channel/UC11OUnQ_H-dso11mAA9xcqw/videos]https://www.youtube.com/channel/UC11OUnQ_H-dso11mAA9xcqw/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/channel/UClvgOUhF0JUrjBv1U7G7Aqw/videos]https://www.youtube.com/channel/UClvgOUhF0JUrjBv1U7G7Aqw/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/c/tvbofficial/videos]https://www.youtube.com/c/tvbofficial/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/c/tvbusa/videos]https://www.youtube.com/c/tvbusa/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-10-29 07:34 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=QOalwAulQBk[/url]

迦樓羅女王 發表於 2021-10-31 09:59 AM

人種擴張史 : 非洲有兩種黑人???!!!
小弟之前睇過一個湊奧運熱度既YOUTUBE片 ,
講到短跑強既係黑人 , 長跑強既都係黑人 , 但兩種黑人無論體格  相貌上
UP主就話非洲其實兩種黑人 , 一種係西非黑人 , 長於短跑 ;
一種係東北黑人 , 長於長跑 ...

其實 , 非洲有兩種黑人既說法由來己久 ,
小弟就試試以自己既少少歷史 / 人種學知識去解釋下拉 :
E+非洲 , 乃至海外黑人既主體 , 其實都係西非黑人 ... 約公元1000年前
西非有一批黑人--班圖人 , 因為阿拉伯人帶來既鐵器技術 ,
一路向東向南擴張 , 控制左大半個非洲 ...

但東非既蘇丹(努比亞)  埃塞俄比亞等 , 遠在古典時期就己經係文明國家 ,
加上幾千年來印度洋貿易既加持 , 東非沿海都有相對文明既發展 ,
因此足以抵抗班圖人既入侵 ...

事實上 , 整個 "東非之角" 語言上都係閃含語族 , 甚至人種學上佢地其實 ,
係黑白混血民族 , 主要係閃含語族遷到東非 ,
與當地土著混血  融合之結果 ...
東非沿海則主要係斯瓦希里語 , 一種混合馬來語  土著語以及班圖語既語言

簡單而言 , 以我既理解 , 西非以至海外黑人 , 基本上都係班圖人 ;
而所謂既東非黑人 , 其實就係指當地土著 , 及土著與閃含語族混血既後代

頁: 7278 7279 7280 7281 7282 7283 7284 7285 7286 7287 [7288] 7289 7290 7291 7292 7293 7294 7295 7296 7297

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.