[url]https://www.youtube.com/c/TheNewsLens/videos[/url]
東漢末由何進之死 , 到官渡之戰 , 是否都在袁紹預料之中???
小弟睇過文章 , 話其實係袁紹叫何進召董卓入京既 ...
之前以為係袁紹錯估情勢 , E+唸唸下 , 條友好可能根係專登 !!!
"四世三公" 既袁氏本來就係世族既代表 , 而古代權力結構上 ,
皇權其實係同世族對立既 ;
但相反 , 外戚同宦官都係依附於皇權而存在 ,
所以何進同十常待既魚死網破 , 好可能先係袁紹最想見到既野
因為東漢末既社會 , 基本上己經係唯世族是舉 ,
所以袁紹可能原本都以為 , 董卓入京後 , 會乖乖聽佢地世族話 ,
點知佢會自己專權 ...
不過小弟近來既體會係 , 其實咁對袁紹都無差 ...
要知道 , 專權初期既董卓係極力討好世族 , 例子大面積封官反 ,
而係世族唔理佢 孤立佢 ... 我甚至某程度覺得 ,
佢之後既倒行逆施 , 其實係佢感覺到自己走向敗亡前既最後瘋狂
事實上 , 因為董卓專權一定引起世族不滿 ,
而若世族要推舉領袖 , 基本都會係選佢 ... 所以即使唔係原計劃
局勢依然都係係佢掌握之中 !!!
[url]https://www.youtube.com/watch?v=h8_Sg9OVpro[/url]
曾經以為 , 宅女應該幾易溝 , 其實 ... 宅女比靚女更加難溝 !!! ^.^"
作為一個過多兩三年就40既老青頭仔 ,
我曾經唸過靚女唔到我溝 , 咁無人問津既宅女 , 會唔會係我既天下???
後來自己從各方面了解 , 發現事情可能無想像中咁樂觀 ...
一來 , 己經放棄左現實戀愛市場既宅女 , 絕大機會係連自身形象管理 ,
都己經徹底放棄埋 ... 唔身形 , 係可能皮膚 整潔等等 ...
二來 , 真正夠宅既宅女 , 往往好似真正既宅男一樣 , 根本就唔會點出街
咁你又點會遇到??? 遇到又點可能有共同話題???
要知道 , 宅男同宅女既話題根本就唔同 ...
上面都係我上年既睇法 , 但到左今年 , 我發現問題更複雜 ... 事實係 ,
宅女比靚女更加難溝 !!! ^.^"
點解會咁???
呢度有宅男既 , 你地問下自己就知 ... 深度宅女其實同深度宅女男一樣 ,
性需求己經完全 "脫實入虛" , 唸一唸 , 只要打開部腦 郁下手指 ,
就有全球最靚 / 最好身材 / 最有韻味既囡囡比你J ...
佢地對你豪無要求 , 一言不合就同你打茄輪 咬咬 , 甚至化身女騎士 !!!
相對之下 , 你仲會唔會為擺明係中庸之姿 又多多要求既中女做舔狗???
宅女都一樣格 ... 有一句說話講得好岩 :
"韓劇係女人既AV , AV係男人既韓劇 ... 韓劇中既仔仔 ,
就係會無所要求咁陪住你 , 幫你解決晒所有問題 , 仲要又靚仔 又有錢 ;
AV中既靚女就會無所要求咁 , 瘋狂同你扑野"
所以係香討劇區 , 有 D幾萬回覆數既資深宅男網友 ,
係對靚湯 水魚 雞心既靈魂拷問 : "比你上 , 你上唔上???" 都可以話唔上
咁同樣中韓劇毒到入朋既宅女 , 又點接受到正常人呢???
其實正正係因為班宅女 , 無戀愛經驗 , 反而有好多不徹實際既要求 ...
相反 , 中庸之姿到靚女 , 因為長期混跡於戀愛市場 ,
唔好話較少不徹實際既要求 , 反而更加識做討好男人既野 , 就好似AV咁 ,
都係正常囡囡睇得多過宅女架 , 你信唔信???!!!
[color=#000][font="][size=16px]絕對同意 !!![/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]其實小弟係#1都有講 , 明明上一單CASE , 果對遺傳病母女 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]個阿媽就係咁捱死左(不過我其實唔明 , 點解一要自己飯 ^.^") ;[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]點解你地就覺得 , 個老豆就可以無限增加負擔???[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]即係BB既命就係命 , 老豆既就唔係命???[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]我其實好憎某 D人輕鬆咁講 : "大家辛苦少少姐 , 一定捱得到既"[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]尤其佢地本身無關果 D人 !!![/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]唔話直接捱死左拉 , 捱得勁唔勁 , 其實對個人既晚年係好大影響[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]好可能你地一時做好人 , 人地就要奉上一生既代價 !!![/size][/font][/color]
[url=https://www.youtube.com/c/tvbusa/videos]https://www.youtube.com/c/tvbusa/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/channel/UC11OUnQ_H-dso11mAA9xcqw/videos]https://www.youtube.com/channel/UC11OUnQ_H-dso11mAA9xcqw/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/c/01%E6%AA%94%E6%A1%88/videos]https://www.youtube.com/c/01%E6%AA%94%E6%A1%88/videos[/url]
為何互聯網會係90年代 , 突然大爆發???!!!
經濟學教授溫鐵軍 , 今次本來都係講中國經濟 , 不過作為例子 ,
佢都講埋 , 互聯網係90年代大爆發既原因 ...
最早既原因係 , 係冷戰末期 , 美國列根政府既 "星球大戰計劃"
為左達到目標 , 就用左大量金錢 資料去開發 ,
結果1991年蘇聯瓦解 ...
對手無左 , 本無屬於軍事科技既互聯網 , 就開始轉為民用領域 ,
好多人相信蓋茨一手發明互聯網 , 一下子改變通訊 ,
但真正既事實係 , 軍方一早幫你開發好晒 ,
你要做既只係民用化 ...
所以外表上 , 美國民用互聯網既發展成本甚低 , 只不過係因為 ,
軍方己經幫你預付左成本 !!!
而又因為90年代中期 , 美國互聯網經濟發展多速 ,
吸引左大量國際資金 , 就做成左1998年亞洲金融風暴既背景 ...
因為溫鐵軍本來講既 , 就係中國經濟 , 所以我都補充一下拉 :
中國當時係最既外需國 , 1/4GDP都係來自外需 ,
亞洲金融風暴令中國既外需大減 產能過剩 ...
於是朱鎔基開始 , 就先後搞左西部大開發 東北重建 中部開發 ,
農村新建設等 ...
再後來 , 2001年美國互聯網股泡沫爆破 , 國際資金找出口 ,
所以就比中國進入世貿 ...
大批投資 , 加上之前既瘋狂基建 , 形成左21世紀初既經濟爆發 ,
而大批投資既基礎就係基建 , 亦係點解資金流入中國 ,
而唔係印度既原因 ... 印度無基建 ,
無高速公路 馬路車牛混雜 , 生產配合效率可想而知 !!!
https://www.youtube.com/watch?v=VwfZy_EMiE0
[color=#000][font="][size=16px]其實有時我覺得 , 中國既模式反而係資本主義既解藥 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]資本好鐘意吸乾利潤 , 其他人相對獲利好少 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]一直以來 , 西方可以以資本主義運行成功 , 其實係因為可以剝削其他地區[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]係係咁既基礎抵下 , 先可以有西方高人均既社會 ;[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]但由二戰瓜分世界 , 到90'S蘇東集團解體 , 西方己經將世界消化得差唔多[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]資本家食肉 , 其他人可飲湯既時代己經過去 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]反而好似中國咁 , 先一部份人富起來 , 再讓其他人富起來 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]基層可以有強大消費力 , 而唔好一開始就榨乾 , 咁樣反而好似更加有利喎[/size][/font][/color]
點解窮人鐘意買靚衫??? 因為呃蝦條
好多囡囡想學文青 , 但變左綠茶 ...
覺唔覺 , 紗倉真菜越來越似簡淑兒???
[url=https://www.youtube.com/c/cheapaoe/videos]https://www.youtube.com/c/cheapaoe/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=IfgiEJc9Mu8]https://www.youtube.com/watch?v=IfgiEJc9Mu8[/url]
毛澤東算唔算 "過左今朝 , 功在萬世" ???
之前 , 睇經濟學教授溫鐵軍既視頻 , 唔只一次提到歐美之所以可以工業化
係因為利用殖民地既壓榨 , 而中國就無可能有殖民地 ...
中國既工業化資本 , 其實係來自自我壓榨 , 尤其係農民階級 ,
所以60-70年代既中國百姓(50年代有蘇聯支援 , 好似會好少少)的確好辛苦
... 不過正正係60-70年代百姓既痛苦 , 慢慢造就左中國近代工業基礎 ,
而唔係好似印度咁 , 滿足於作為原資市場 , 搞到今日仲係咁 ...
如果以呢個角度睇 , 毛澤東算唔算 "過左今朝 , 功在萬世" ???
[有圖] 分析大台當今四大花旦 : 蔡思貝 > 唐詩詠 > 李佳芯 > 黃智雯
下面會以圖一圖二作為分析根據 ... 圖一係全體藝員大合照 , 圖二係藝員 歌手大合照
圖一由中間往左右排列 , 分別為 :
左三右三--汪明荃 , 蔡思貝
左五右五--李佳芯 , 唐詩詠
左七右七--黃智雯 , 陳煒
左九右九--湯洛雯 , 姚子羚
左十一右十一--高海寧 , 朱晨麗
汪明荃係以 "神主牌" 身份存在 , 所以簡單排名為 :
蔡思貝 > 李佳芯 / 唐詩詠 > 黃智雯 / 陳煒 > 湯洛雯 / 姚子羚 > 高海寧 / 朱晨麗
左邊係歌手 , 今次唔處理勒 ... 中間往左排列為 :
蔡思貝 > 唐詩詠 > 李佳芯 > 黃智雯 > 姚子羚
兩者比較之下 , 其實大體分別唔大 , 只係係藝員 歌手大合照時 , 原本同黃智雯既陳煒
唔知去左邊 ... ^.^"
當然 , 即使係台慶都唔係人人有參加 , 大花如王君馨 黃翠如 龔嘉欣等都無參加 ...
但係以小弟既心得 , 呢三排選手 , 應該就撼動唔到前4選手既地位
[url]https://www.bastillepost.com/hongkong/article/9653480-%e5%8f%b0%e6%85%b6%e4%b8%a8%e8%94%a1%e6%80%9d%e8%b2%9d%e9%99%b3%e8%87%aa%e7%91%a4%e9%9c%b2%e5%8d%97%e5%8d%8a%e7%90%83-%e7%a1%ac%e6%92%bc%e9%ab%98ling%e4%b9%85%e9%81%95%e4%ba%8b%e6%a5%ad%e7%b7%9a[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=zMYEC1x1Y2o]https://www.youtube.com/watch?v=zMYEC1x1Y2o[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=lwJvon1KMlI]https://www.youtube.com/watch?v=lwJvon1KMlI[/url]
[font="][size=16px]你係咪誤解左 D野???[/size][/font]
[font="][size=16px]我係話佢係知名度 / 地位前10 , 唔係話佢係最靚果十個[/size][/font]
[font="][size=16px]至於佢點解知名度 / 地位前10 , 下面個POST有分析 :[/size][/font]
[font="][size=16px]https://www.disc uss.com.hk/viewthread.php?tid=30289437&feedback=0&num=1[/size][/font]
[color=#000][font="][size=16px]... 係我講得唔好 , 定係中文差??? [/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]我係話 "大台現時唯一一位 , 絕對核心大女主係雞芯 , 最接近佢既係蔡C"[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]咁請問 ... 鄧萃雯 蔡少芬 張可頤 郭藹明 田蕊妮 楊怡 李施嬅咁多個 ,[/size][/font][/color][font="][size=16px]邊個仲係大台現役花旦???[/size][/font]
[url=https://www.bilibili.com/video/BV1R64y1d7mr/?spm_id_from=333.788.recommend_more_video.-1]https://www.bilibili.com/video/BV1R64y1d7mr/?spm_id_from=333.788.recommend_more_video.0[/url]
[url=https://www.bilibili.com/video/BV1744y1k7Yn/?spm_id_from=333.788.recommend_more_video.-1]https://www.bilibili.com/video/BV1744y1k7Yn/?spm_id_from=333.788.recommend_more_video.-1[/url]
好奇一問 : 日本係二戰既屠殺行為 , 係咪只針對中韓???
記得好多年前 , 好似唔知邊個日本首相講過 , 世界係得中韓對日本既二戰行為 ...
我好好奇 , 咁日本係二戰既屠殺行為 , 係咪只針對中韓??
事實上 , 小弟亦的確好似無聽過 , 其他比日本侵略過既國家 , 讉責過二戢既日本 ,
好似越南 菲律賓 大馬 印尼等等 ...
[url=https://www.youtube.com/channel/UCk7Q3n1Y0OExjiFJ2ZPhcEw/videos]https://www.youtube.com/channel/UCk7Q3n1Y0OExjiFJ2ZPhcEw/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/c/%E5%90%90%E5%9A%8E%E5%BD%B1%E9%99%A2/videos]https://www.youtube.com/c/%E5%90%90%E5%9A%8E%E5%BD%B1%E9%99%A2/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=-kZlWN5x-a4]https://www.youtube.com/watch?v=-kZlWN5x-a4[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=OpUVszNsowQ[/url]