[url]https://www.youtube.com/watch?v=XiyGXoyGX-M[/url]
[url=https://www.facebook.com/photo/?fbid=3722476074557351&]https://www.facebook.com/photo/?fbid=3722476074557351&[/url];set=pcb.5444061718942030
[url=https://www.facebook.com/photo/?fbid=3722475657890726&set=pcb.5444061718942030]https://www.facebook.com/photo/?fbid=3722475657890726&set=pcb.5444061718942030[/url]
[url=https://www.youtube.com/channel/UClvgOUhF0JUrjBv1U7G7Aqw/videos]https://www.youtube.com/channel/UClvgOUhF0JUrjBv1U7G7Aqw/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/c/Misa%E7%B1%B3%E7%A0%82/videos]https://www.youtube.com/c/Misa%E7%B1%B3%E7%A0%82/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/channel/UCGEbrQPtZqnr_W-7i14kEhg/videos]https://www.youtube.com/channel/UCGEbrQPtZqnr_W-7i14kEhg/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=6oBv7MVZE-0]https://www.youtube.com/watch?v=6oBv7MVZE-0[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=HMJNxizwmdY[/url]
[url]https://hk.ulifestyle.com.hk/topic/detail/216669/36%E6%AD%B2%E5%82%85%E5%98%89%E8%8E%89%E7%8E%A9%E6%B0%B4%E8%91%97%E8%B6%85deep-v%E6%B3%B3%E8%A3%9D%E6%99%92%E7%81%AB%E8%BE%A3%E8%BA%AB%E6%9D%90-%E8%87%AA%E7%88%86%E7%9C%9F%E9%9D%A2%E7%9B%AE%E5%86%87%E6%99%92%E5%B9%BB%E6%83%B3%E7%A9%BA%E9%96%93-%E5%94%94%E5%A5%BD%E5%BD%B1%E6%88%91%E4%B8%8B%E5%8D%8A%E8%BA%AB/3[/url]
[url]https://www.hk01.com/%E5%8D%B3%E6%99%82%E5%A8%9B%E6%A8%82/711785/youtube-2021%E5%8D%81%E5%A4%A7%E7%86%B1%E9%96%80%E5%BD%B1%E7%89%87%E5%8F%8A%E9%A0%BB%E9%81%93-%E5%A7%9C%E6%BF%A4%E8%AE%8A%E7%AC%AC%E4%BA%8Canson-lo%E9%AC%A5%E8%BC%B8%E8%A9%A6%E7%95%B6%E7%9C%9F#media_id=7993833[/url]
[color=#000][font="]都係艾兄明白我既意思 !!![/font][/color]
[color=#000][font="]小弟唔係話係有AV之前 , 就無人知道咬咬 / 口爆 / 顏射 / 夾腸 / 肛交 ,[/font][/color]
[color=#000][font="]我意思其實係佔社會大部份既普通人 ...[/font][/color]
[color=#000][font="]朦兄 蛇兄既例子其實我都知道 , 我甚至睇過原版(古文版)既<金梅瓶>[/font][/color]
[color=#000][font="]裡面己經有口交 肛交 飲尿既情節 ... [/font][/color]
[color=#000][font="]不過明清時代麻 , 都唔係個個人都識字拉 ; 包括春宮圖 , [/font][/color]
[color=#000][font="]就如艾兄所講咁 , 小弟覺得唔太會係 , 貧苦大眾可以支付得起既娛樂[/font][/color]
[color=#000][font="]當然 , 小弟問既都唔係古代 ... [/font][/color]
[color=#000][font="]所以我先想知80年代/90年代初 , 大家係玩到咩程度 ; [/font][/color]
[color=#000][font="]報刊印刷成本一定下降左 , 咁有無有口爆 / 顏射 / 肛交照既刊物架呢???[/font][/color]
[color=#000][font="]我估應該唔多 ... 雖然佢地係係互聯網時代之前姐 ,[/font][/color]
[color=#000][font="]但無理由 E+既互聯網一張半張 , 都搵唔到當年既咸相吧 ...[/font][/color]
[color=#000][font="]當然 , 如果有既話 , 歡迎貼上黎分享一下 !!! ^.^[/font][/color]
[url=https://www.youtube.com/channel/UCJncdiH3BQUBgCroBmhsUhQ/videos]https://www.youtube.com/channel/UCJncdiH3BQUBgCroBmhsUhQ/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/c/cheapaoe/videos]https://www.youtube.com/c/cheapaoe/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/c/%E5%86%B7%E9%A3%AF%E8%AA%AA/videos]https://www.youtube.com/c/%E5%86%B7%E9%A3%AF%E8%AA%AA/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/channel/UCGEbrQPtZqnr_W-7i14kEhg/videos]https://www.youtube.com/channel/UCGEbrQPtZqnr_W-7i14kEhg/videos[/url]
[url]https://www.youtube.com/channel/UCiI3ozq1VQmnDF_X4BbUbYQ/videos[/url]
<醜陋的中國人>?話你知,仲有<醜陋的日本人>呢!日本人曾經就係西方眼中既土包子!
一本<醜陋的中國人> , 將當時中國幾乎所有問題 ,
都往中國民族性方面帶節奏 ...
而與之相對既 , 就係無限追捧 祟拜日本人既民族性 !!!
好多人以為日本人素質高 , 係由武士道 神道教而來 ,
基本就係與生俱來 ... 但其實係來自 "國鐵時代" ,
日本係二戰困境恢復過來初時 , 根本就係街上大小二便 ,
係河溪丟垃圾 , 完全唔排隊既景像 ...
另外一個係 , 當時日本人開始有時 , 成批咁去外國旅行
但因為國民素質問題 , 令外國人對日本人觀感不佳
係到1962年 , 日本政府因為唔想兩年之後既東京奧運 ,
係世界面前丟大臉 , 先大力整治 ... 事實上 ,
日本 尤其東京地區咁差 , 係因為當時係真正意義工業化
係第一代大量移入城市既農村人口既結果
其實我們家既<醜陋的中國人>係盜版再盜版 ,
最原始版本叫<醜陋的美國人> , 美國本土既諷刺文學 ;
第一個盜版叫<醜陋的日本人> , 最後先到我國版本 ...
而日本文明化既過程 , 基本就係用硬性法規限制出來既 ,
日本出名繁瑣既垃圾分類法就是一例 ...
日本就係硬性透過人性中既趨利避害本質 , 先慢慢建立起
E+所謂既 "日本人民族性"
[url]https://www.youtube.com/watch?v=OpNYFjRUXFY[/url]
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2021-12-19 01:26 AM 編輯 [/i]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=6Tc6id_U9fc]https://www.youtube.com/watch?v=6Tc6id_U9fc[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=PWLfxo0H5N4]https://www.youtube.com/watch?v=PWLfxo0H5N4[/url]
[font=PingFang HK, Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][size=17.55px]想問下60/70後伯伯們, 係青霞/楚紅之前, 你地J 開咩囡囡??[/size][/color][/font]
[font=PingFang HK, Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000]
[/color][/font]
[font=PingFang HK, Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][size=17.55px]以我所知, 楚紅係係80年代紅既, 而我聽人講, 青霞全盛期更加係係, [/size][/color][/font]
[font=PingFang HK, Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][size=17.55px]70年代尾80年代頭......[/size][/color][/font]
[font=PingFang HK, Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][size=17.55px]小弟係1984年出世, 所以我其實係未睇過紅姑, 後來J佢都係大左之後[/size][/color][/font]
[font=PingFang HK, Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][size=17.55px]上網搵返佢D相來J; 相反, 因為<東方不敗>青霞係90年代頭,[/size][/color][/font]
[font=PingFang HK, Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][size=17.55px]又返紅左一波, 所以小弟都睇過下......[/size][/color][/font]
[font=PingFang HK, Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000]
[/color][/font]
[font=PingFang HK, Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][size=17.55px]相比之下, 芝琳/祖賢/嘉欣其實都算晚佢地一輩......[/size][/color][/font]
[font=PingFang HK, Noto Sans TC, Heiti TC, 微軟正黑體, Microsoft JhengHei, Roboto, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][size=17.55px]小弟好好奇, 係青霞/楚紅既同時代, 或者再之前, 有咩囡囡大家會J??[/size][/color][/font]
秦國 晉國 鄭國最最初係如何崛起??? 話你知 , 東西周之交既風雲局勢 ...
東西周之交既出現 , 好多人都知係因為幽王寵褒姒 癈太子宜臼 ,
引起外戚申國公不滿 , 勾結犬戎入京 ...
盡管大家 "峰火戲諸侯" 係假既 , 但上面既歷史發現 , 大體上卻基本一至 ,
只係由犬戎之亂到春秋之初 鄭國初霸既歷史 , 卻成日比人遺忘 ...
如前所述 , 平王宜臼 外戚申國公 犬戎其實都係一伙既 ,
咁點解平王仲要東遷???
傳說講法係有 D "請神容易送神難" 既意思 , 犬戎一入鎬京就借自己既強勢
唔放平王 申國公係眼內 , 一味搶掠 , 好似助平安史之亂既回鶻咁 ;
近年一部份學者又認為 , 係因為秦兵勤王 , 打敗左佢地 ...
總之唔理咩理由都好 , 犬戎之亂結果令平王東遷 秦人入主關中平原與鎬京
一舉就成為左西疆第一大諸侯 !!!
而事實上 , 除左原宗周地區白送左比秦人外 , 平王亦因為得位不正 ,
被好一批諸侯反對 , 佢地就推舉左幽王弟余臣為攜王 , 開始二王並立時期 ,
當中就係由鄭國 晉國既支持 , 平王先可以打敗攜王 ,
重新其為東周正統 ... 呢個亦係點解 , 東周要將太子送去鄭國 ,
而鄭國又可以成為春秋初霸既原因 ;
晉國就更加唔駛講 , 可以話係整個春霸時期 , 切切實實既中原最強霸主 !!!
同等量級既 , 只有短暫既齊桓公 南方既楚國 ... 去到春秋後期既吳越兩霸
其實根本未到呢個量級 , 只係三國都係中衰期咁解姐
https://www.youtube.com/watch?v=6Tc6id_U9fc
[url=https://www.youtube.com/watch?v=HrbvyhFmXAk]https://www.youtube.com/watch?v=HrbvyhFmXAk[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=Y4us2N3ckEw]https://www.youtube.com/watch?v=Y4us2N3ckEw[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=--pawz0NNi8]https://www.youtube.com/watch?v=--pawz0NNi8[/url]
[url]https://www.youtube.com/channel/UCZeriqvXqCHWUUsZjt4oUrg/videos[/url]
[color=#000][font="]多謝浪兄支持先 !!! :photo:[/font][/color]
[color=#000][font="]問多一句 ... 你既意思 , 係唔係指男人暗中塗藥 , 搞到女主反過求佢果PART???[/font][/color]
[color=#000][font="]:crybye::crybye:[/font][/color]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=0BmKMnjOEH0[/url]
[font="]拿 , 拳擊我就無睇開既 , 但<拳王>話男主因為一下跣腳 , 輸左比男二好唔抵 , 要去上訴 ...[/font]
[font="].[/font]
[font="]以我所知 , 其實拳擊既 "擊倒" 本身 , 都有近半既情況係會伴隨住類似跣腳 企唔穩既動作出現 , 因為 "擊倒" 本身多數就係因為擊打頭部 , 做成短暫缺氧 , 所以一定有腳步不穩既情況出現 ... 所以大多數情況 , 只要你倒下 , 就一定判一次擊倒[/font]
[font="].[/font]
[font="]相反 , 如果話跣腳就唔算 "擊倒" , 咁真係大把有得拗 ... ^.^"[/font]
00年代初四大花旦中 , 郭可盈係咪明顯較弱一個???
大台歷代有好多個版本既四大花旦 , 以00年代初都己經有幾個版本 ,
大概由蔡少芬 陳慧珊 郭可盈 宣萱 張可頤 佘詩曼6人組合都可以 ...
(我個人認為佘詩曼 , 係00年代中後期 , 所以唔太應列入00年代初四大花旦)
記得有一年張可頤拎視后 , 佢曾經話過郭可盈缺乏代表作 ...
果時比人話佢小人得志 , 但咁多年之後 , 我又覺得佢其實講得無錯 ,
蔡少芬 陳慧珊 宣萱 張可頤 佘詩曼五人 , 人人都有非常深入民心代表作 ,
但郭可盈呢???
係 , 佢演過好多好劇既亮點都唔係佢度 ... ^.^"
苗族曾經係老撾 , 成為過地區土皇帝???!!!
事件仍要由越戰開始講 ... 越戰其實唔只係南越之間 ,
事實上個法屬印度支那 , 即老撾 柬埔寨都曾經係戰場 ...
因為清朝既既鎮壓 , 苗族慢慢向東南亞遷移 ,
曾經一度佔老撾1/3既人口(主要係北部) !!!
後來到左越戰 , 美國意圖從海陸既封鎖 , 令北越既軍需 ,
運唔到去南越前線 ... 北越就建立 "胡志明小道" ,
從老撾過境運送軍需
可想而知 , "胡志明小道" 反過來就對美軍做成極大困擾 ...
於是美國就聯合老撾北部既 "苗王" 王寶 ,
破壞 "胡志明小道" , 甚至有必要時打撃寮共 越共 ,
當中由美國提供軍傋 , 以及準許其販毒 ...
係全盛時期 , 苗族係老撾北部有自獨立王國 !!!
而越戰 ... 大家都知拉 , 越共勝利 美國撤軍 ,
苗軍就成為棄子 ... 直接戰死既 , 就己經接近有一成族人 ,
有部份族人逃到泰國 , 又有一部份由美國接收 ...
總計下來 , 苗族仲係老撾第三民族 , 但己經無北部人口優勢
僅佔全國一成人口左右
https://www.youtube.com/watch?v=XiyGXoyGX-M&t=1s