[url=https://www.youtube.com/watch?v=RREpkpFOUxA]https://www.youtube.com/watch?v=RREpkpFOUxA[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=pHVKxZl3RIg]https://www.youtube.com/watch?v=pHVKxZl3RIg[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=Hmi_TrnkEvI]https://www.youtube.com/watch?v=Hmi_TrnkEvI[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=THQIi1Tce1E]https://www.youtube.com/watch?v=THQIi1Tce1E[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=7XHlkxD52kc]https://www.youtube.com/watch?v=7XHlkxD52kc[/url]
其實唸唸下 , 阿拉伯 突厥等大擴張 , 又有無形成過咩民族大遷徒???
之前我做過一個post , 係講荷蘭 英國係南非既殖民 ,
係點樣形成非洲南部版既民族大遷徒 ...
咁其實同埋 , 非洲內部既班圖人大擴張 白人殖民美洲 , 都一定造成左
非洲 美洲內部既民族大遷徒 , 只係我地無辦法了解姐 ^.^"
(ps : 其實美國西部既印第安人 , 就係一直由東岸趕過去既呢 ^.^")
咁相對而言 , 阿拉伯 突厥等大擴張 , 我地又可唔可以整理返出來???
之前小弟研究過北亞--東歐 , 以及中國及周邊既民族遷徒 ,
但係西亞 北非既就較少了解 ...
(ps : 其實南亞次大陸既 "民族流入史" , 我都有d了解 ^.^)
係阿拉伯 突厥大擴張前 , 西亞既強勢擴張民族係波斯 ,
普什圖 庫爾德 塔吉克都係伊朗語支既民族 ...
事實上 , 係今日既中亞地區除左哈薩克 , 係阿拉伯帝國之前都係波斯人
呢d 地區後來被幾波突厥人所控制 , 到最後就係被突厥蒙古人控制 ,
形成哈薩克(白帳汗國) 烏茲別克(青帳汗國) ,
而土庫曼就係之塞柱爾既核心地區 ...
相反 , 阿富汗可能係先被突厥化 , 再被波斯化 ...
因為早到白匈奴嚈噠 , 到後來既薩曼 迦茲尼 古爾等王朝都係突厥人 ,
反而係到帖木兒之後 , 薩菲波斯先重新控制阿富汗 , 達200多年之久 ...
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2021-12-27 08:25 PM 編輯 [/i]
唸極唔明 ... 同係己婚人妻 , 點解大台冷待君馨 , 但捧夏薇???
大台冷待君馨應該好明顯拉 ...
君馨憑花曼出圈之後 , 好快就結左婚 , 但之後就越做越大茄化 ,
<鐵探><失憶24小時><我家無難事>計戲份既話 , 都係得女三
其中<失憶24小時>出左都唔知有無兩集 ,
<我家無難事>本身己經係細劇 , 仲要少戲份過車婉婉 ...
相反夏薇雖然唔係年年有劇出 , 但勝在個個係好角色 ...
<十二傳說>正女一兼大女一 , <逆天奇案>係大劇雙女一之一 ,
仲要被派帽 ... 賺晒同情分拉 !!!
<七公主>雖然只係三大女一之一 , 但呢劇係大製作 又大露出 ...
我意思係大突破 ^.^" (雖然我己經J 左 ^.^ )
撞正木面人水魚 , 一野沖到上視后五強 , 咪話待遇唔好呀 !!!
其實我都唸過印度既情況 ...
印度歷史上 , 多次被外來民族所入侵 , 其實一樣有人口大遷移 ,
好似嚈噠 迦茲尼 古爾等突厥王朝東侵 ,
就壓迫到印歐人南下 , 繼續擠壓古印度土著達羅毗荼人 ...
唔同中國既係 , 北方南下 > 南人到雲貴 兩廣 >
少數民族南下中南半島 ... 達羅毗荼人仲有無遷到其他地方???
首先 , 印度既外來民族入侵 , 基本都係由西北進入 ,
但所以按理可以向東 向南遷移 ...
但事實上 , 外來民族若進展順利 , 佢地就會優先攻佔恒河流域 ,
之後再向南推進 ... 所以北印印歐人多數只能南下 ^.^"
作為半島既印度 , 係咪代表最後無處可逃???
其實都唔係 ... 大家都知南洋多華人 , 係繼馬來人既第二民族 ,
但其實第三民族就係印度人 !!!
南洋多華人係因為 , 明清以來中國人口彭脹 , 形成巨大生存壓力
先移居南洋 ...
而宗教方面 , 南洋E+主流係伊斯蘭教 , 之前係印度教 ,
而再之前係佛教 ... 其實滿滿都係 , 受到印度文化影響既例子 !!!
或者呢個就係 , 印度內部民族遷徙既最終出口 ...
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2021-12-28 06:22 PM 編輯 [/i]
如果你係趙王 , 會唔會殺李牧???!!!
戰國四大名將 , 其中白起 王剪有一定程度得助於秦軍體制 ,
而廉頗一般認為不如李牧 ... 非秦第一名將李牧 ,
卻係被自己人--趙王所殺 , 所以好多人為李牧所不值 !!!
不過趙王殺李牧 , 並非完全無理由 ...
影片一開頭 , 講李牧一族其實係沙丘之亂 迫死趙武靈王起家
... 不過更重要既係 , 李牧父兄一族全係秦國任官 ;
更大既問題有兩個 , 一係李牧軍中威信己經太強 , 好死不死 ,
係先王時期佢 , 就係支持另一位公子(原世子) ...
而呢位公子 , 後來仲要逃到李牧所駐地區 ...
係呢個時候 , 無論係官方所講既李牧投秦 , 還是最怕既原世子 ,
都係趙王唔可以賭既賭注 ...
而且趙王派趙充接替李牧時 , 李牧更加竟然拒絕 !!! ^.^"
[url=https://www.youtube.com/watch?v=Msu_KkeqQfQ]https://www.youtube.com/watch?v=Msu_KkeqQfQ[/url]
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2021-12-29 01:31 PM 編輯 [/i]
[url=https://www.youtube.com/channel/UCaoBZd7LQKZwTjook6dKQ1g/videos]https://www.youtube.com/channel/UCaoBZd7LQKZwTjook6dKQ1g/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=U2ugMYDHbm4]https://www.youtube.com/watch?v=U2ugMYDHbm4[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=4KPQl7FBQM8[/url]
之前小弟問過 : "[color=#555][font="]30年前既蘇軍 , 如果排到現代 , 大概到咩國家水平???"[/font][/color]
不過老實講 , 我呢個問題其實唔係一時開腦洞問既 ... 係睇左一 D時政係YOUTUBER , 當中包括馬督工等 , 都有講到E+好多中等中東 東歐國家 , 既主體軍傋就係蘇聯解體時剩下 / 購入既 ; 又或者係以破解蘇聯舊式軍傋 , 作為自己近二三十既主要軍事科技進展 ... 如果係咁 , 其實無可否定 , E+至少仲有大半國家 , 係軍事科技水平一塊 , 都仲係比30年前既蘇聯遠遠拋離 !!!
[url=https://www.youtube.com/channel/UCoRl-KroV7gBf20KHD2L8Ag/videos]https://www.youtube.com/channel/UCoRl-KroV7gBf20KHD2L8Ag/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/c/GuanVideo%E8%A7%82%E8%A7%86%E9%A2%91%E5%B7%A5%E4%BD%9C%E5%AE%A4/videos]https://www.youtube.com/c/GuanVideo%E8%A7%82%E8%A7%86%E9%A2%91%E5%B7%A5%E4%BD%9C%E5%AE%A4/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/channel/UClvgOUhF0JUrjBv1U7G7Aqw/videos]https://www.youtube.com/channel/UClvgOUhF0JUrjBv1U7G7Aqw/videos[/url]
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2022-1-4 07:41 PM 編輯 [/i]
罌粟
[url=https://www.youtube.com/watch?v=QLYdHMp3lQg]https://www.youtube.com/watch?v=QLYdHMp3lQg[/url]
十國
[url=https://www.youtube.com/watch?v=1MbnadlQnKE]https://www.youtube.com/watch?v=1MbnadlQnKE[/url]
青樓
[url=https://www.youtube.com/watch?v=v5QPMeoBZSU]https://www.youtube.com/watch?v=v5QPMeoBZSU[/url]
[color=#000][font="][size=16px]係夏薇之前, 唐C一直被冠以"最水視后", 但事實上佢係咪咁水??[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]其實唔係......係星馬頒獎禮前, 宣萱反而唔係熱門, 當時無顯既大熱,[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]反而唐屎因為<不懂>掃台, 一時被捧為民間視后......[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px](不過果年有幾多人, 被捧過做民間視后, 我就唔係好記 ^.^")[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]係因為星馬視后比左雞心 宣萱, 網民先跟風轉軚......[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]結果原本係熱過雞心 宣萱既唐屎拎視后, 反而變左最水視后!![/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]大台都因為咁, 取消埋星馬頒獎禮, 下一年就只僅僅宣佈馬帝馬后.....[/size][/font][/color]
[color=#000][font="][size=16px]再之後兩年就直情連報都唔佈!!^.^"[/size][/font][/color]
話你地知 , 其實港劇己經係港娛既最後榮光 ...
90'S既港娛可以話係亞洲地區橫行 , 話係 "90年代版韓流" 都絕為過 ,
係亞洲地區可以同我地競爭既 , 大概只有日娛 !!!
90'S既港娛黃金時期 , 當然得助於同時既經濟發展 ,
但其實之前係50年代起 , 香港就己經橫掃好多年東南亞影展 , 點解???
其實同國內密不可分 ...
中國最早既現代娛樂產業 , 其實係發祥於上海 , 上海係國內長江航運 ,
以為對外貿易既中轉站 , 所以大量外資經構進駐 , 即所謂既 "十里洋場"
... 其實洋人 , 尤其以娛樂產業聞名於世既法國人 ,
就將娛樂產業引入上海法租界 !!!
香港既娛樂產業 , 其實主要來自國內變天 , 大批娛樂產業人士因為恐慌
南下到香港既結果 ... 所以香港揚威東南亞 , 甚至一直狄龍 姜大衛時代
"港產片" 其實都係講國語既 !!!
順帶一提 , 洋人引入既娛樂產業之前 , 中國上層流行既係慈禧聽既昆曲
而京劇 粵劇都係昆曲既分支 ... 即係話佢地其實都係近代產物
"國語片" 時代既香港既主要華商 , 都係國內移民 , 上層人口都係講國語
所以支持到國語片既發展 ... 但自60年代香港經濟起機 ,
普遍人口都變得比較充裕 , 咁 "粵語片" 時代就不可逆轉咁開始崛起 ,
再到70'S既大台建立 , 許冠傑既廣東歌大爆發兩大事件 ,
就基本確立左E+我地目中既舊港娛時代
港娛既沒落 , 其實係因為98金融風暴到03年沙士既整個經濟低潮期開始
娛樂產業本質上算係奢侈品 , 經濟下滑第一個就係影響到佢地 ,
投資切斷先至送江山 ...
其實當時港產片係亞洲 , 絕對係一個品牌 , 如果政府支持一下 ,
我個人認為絕對捱得過 ; 結果香港政府無咁做 , 但另一個政府做左--南韓
南韓政府趁港產片食蕉時攻城略城 , 政府甚至有補貼 ,
咁先有今時今日既 "韓流" !!!
[url=https://www.youtube.com/channel/UCTXyRxMvkbpC2lA2bLFt_tQ/videos]https://www.youtube.com/channel/UCTXyRxMvkbpC2lA2bLFt_tQ/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/channel/UCrXHVBS1cJg7MY9krqtCSAg/videos]https://www.youtube.com/channel/UCrXHVBS1cJg7MY9krqtCSAg/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=2JBa6jsEuj4]https://www.youtube.com/watch?v=2JBa6jsEuj4[/url]1:56
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2022-1-7 10:29 AM 編輯 [/i]
中國曾是世界罌粟第一大國???!!! 回顧中國近代瘋狂而短暫既 "罌粟時代" !!!
阿富汗由2007年開始 , 打破左舊出口鴉片紀錄 , 而呢個舊紀錄 ...
無錯 , 就係中國 !!!
事實上亦係因為呢樣野 , 係白人圈子甚至好多人以為 "鴉片戰爭" 唔係為禁煙
而係怕外國鴉片搶奪左中國鴉片市場 ...
不過呢個結論 , 其實時序上就錯得幾離譜 ...
首先 , 我地要肯定中國係有種罌粟既傳統 , 不過 ... 罌粟係中國古代係觀賞花
曾一度與牡丹齊名 ...
既然係觀賞花 , 種植同消費人口都好少 , 而正正以觀賞角度育種 ,
中國種罌粟作既鴉片 , 其實口味上就己經難以吸食 ; 後來大量種植既係英印種
講到呢度 , 大家應該知道 , 大量種植罌粟 , 其實係英國賣鴉片之後既事 ...
事實上 , 中國大量生產鴉片 , 就係鴉片戰爭之後既事 ,
正正就係因為想打擊英國鴉片 , 所謂 "不賺白不賺 , 自己賺總好過白比外人賺"
只不過西方將結果當成左原因 ...
(提帶一提 : 福建等地因為種罌粟 , 而大量減少種茶 , 結果印度茶業先至崛起)
不過 , 中國種植罌粟既黃金期 , 其實係到民國先開始 ...
原因其實都唔難理解 , 軍閥混戰麻 , 個個軍閥都想要搞錢 ,
而當時搞錢最快既種鴉片就係其中一樣 !!!
事實上 , 中國罌粟係係1929年達到峰值 , 共8000萬畝田種罌粟 ,
當時有一半人口 , 或於生產端 或於銷費端 , 與罌粟有或多或少既接觸 ...
而掃除罌粟種植 , 其實係共和國既功績 !!!
[url=https://www.youtube.com/watch?v=QLYdHMp3lQg]https://www.youtube.com/watch?v=QLYdHMp3lQg[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=nGp6nJDCLnY[/url]
[align=center][color=#ffffff][font="][size=30px]岩岩先比一個國內UP主點醒:[/size][/font][/color][/align]
[align=center][color=#ffffff][font="][size=30px]原來TVB上年評分最高既<星空下的仁醫><刑偵日記>,以及收視最高既<逆天奇案>,無一例外、清一式係前朝杜派作品![/size][/font][/color][/align]
[align=center][color=#ffffff][font="][size=30px]作為岩岩開國既新朝(曾派),竟然遇到咁尷尬既境況。。。我都鄧佢心酸 ^.^"[/size][/font][/color][/align]
突發奇想 ... 一個100年前既美國人穿越到現代 , 睇外表你睇唔睇得出有分別???
事源係咁既 , 有一條片係講 "時空旅行者" 既都市傳說 ...
話係1941年既一張舊相 , 見到一個好潮既男人 , D人就覺得佢係 "時空旅行者" ,
甚至係比E+更將來既未來 , 返到1841年影既 ...
但事實上 , 被影為 "好潮" 既黑超 小型相機 , 其實全部都係1940年代初就有既
雖然世界科技係近80年 , 發展訊速 , 但E+大部份既衣著物料 , 其實同40年代比
分別都唔算太大 ... 而款式 CUTING本身 , 亦唔涉及咩高科技 ,
所以小弟好好奇 , 就衣著方面 , 會唔會100年前同E+分別都唔大呢???
講真 , 其實想做呢個題材 , 係因為我睇到一張差里電影女主角既家居照 ...
一頭長髮 著住一條連身牛仔褲 , 裡面無著野(呢個唔係重點 ^.^) , 唔同我講既
我完全就覺得係今年既MODEL照
(不過佢係黑白既 , 亦唔排除被高科技修復處理過)
https://www.youtube.com/watch?v=IE7BsYoZBKk
[url]https://www.youtube.com/watch?v=1jkctmTy9O4[/url]
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2022-1-12 05:37 PM 編輯 [/i]
唐大媽 ... 你係咪露左底???!!! ^.^"
0:40-1:08
[url=https://www.youtube.com/watch?v=p0xOX53546M]https://www.youtube.com/watch?v=p0xOX53546M[/url]