娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2022-1-13 10:17 AM

多謝G兄支持 , G兄每一章都有留言支持 , 小弟感激不盡 !!!
多謝LU兄支持 ,


https://www.188channel.com/viewthread.php?tid=26525274&extra=page%3D64

迦樓羅女王 發表於 2022-1-14 03:21 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=4-e0wPbwr5w[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-1-17 03:29 PM

[url]https://www.youtube.com/c/tvbusa/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-1-19 07:31 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=5a0zh5OqrkI[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-1-20 01:04 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=vf9QPqo8o4E&amp[/url];t=4s

迦樓羅女王 發表於 2022-1-20 03:39 PM

[url=https://www.youtube.com/channel/UClvgOUhF0JUrjBv1U7G7Aqw/videos]https://www.youtube.com/channel/UClvgOUhF0JUrjBv1U7G7Aqw/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/channel/UCJncdiH3BQUBgCroBmhsUhQ/videos]https://www.youtube.com/channel/UCJncdiH3BQUBgCroBmhsUhQ/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-1-21 06:02 AM

[img]https://upload.cc/i1/2022/01/21/2jouWX.jpg[/img]
[img]https://upload.cc/i1/2022/01/21/8xSH6u.jpg[/img]

迦樓羅女王 發表於 2022-1-21 07:26 AM

[color=#000][font=&quot][size=16px]咦 ... 直兄係有 D料喎 !!! [/size][/font][/color]:angry:

[color=#000][font=&quot][size=16px]其實某程度上 , 資本主義  民主制度我都唔係完全反對 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]或者應該話 , 呢個制度最好既 , 係自己負責 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]有錢買野  無錢無得買 , 你選件垃圾上台 , 有咩後果自己受[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]受夠4-5年就再選一次 ...[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]但E+己經唔係咁 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]你選件垃圾上台 , 但佢己經係合法政府 , 但你就遊行示威 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]要迫佢落台 ... 咁我想問 , 選舉有咩會架???!!![/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]資本主義唔係有錢買野  無錢無得買 , 而係無錢都借比你買[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]... 咁你生活肯定艱難拉 , 根本就怨政府唔幫你[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]白左思想流入 , 搞到E+D人連最最最基本既觀念都錯 L晒 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]"食得咸魚抵得渴"  "受得苦中苦 , 方為人上人" 呢D ,[/size][/font][/color][font=&quot][size=16px]己經無人再講 ...[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2022-1-22 02:33 AM

[url]https://www.youtube.com/channel/UCk7Q3n1Y0OExjiFJ2ZPhcEw/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-1-23 06:25 PM

哈薩克近代史 ... 民族  部落  俄國  NGO

哈薩克國家成形很晚 , 基本要到成吉思汗大征服後 ,
先係蒙古帝國既朮赤(成吉思汗)汗國中既白帳(朮赤長子封國)汗國 ,
先係哈薩克國家既初形 ...

(註 :
在此補充一下 , 我地成日講既金帳汗國 , 其實係朮赤汗國既一部份
係朮赤次子拔都既封國 ... 只不過朮赤汗國長期為金帳汗國所領導 ,
所以就習慣左以金帳汗國稱呼朮赤汗國)

哈薩克汗國社會結構上 , 同其他遊牧民族大至相同 ,
家庭  氏族  部落都係由血緣紐帶所連繫 , 分別大多在上層建築之上
最高層係可汗 , 第二階層係大中小玉茲 , 再之下係兀魯思 ,
之後就係部落  氏族  家庭  個人 ...

後來 , 準噶爾入侵哈薩克 , 中小玉茲分別向清庭  俄國投誠 ,
但後來大玉茲又向清庭投誠 , 中玉茲就轉向俄國 ... 大中玉茲爭鬥 ,
俄國就乘機佔領兩國 , 最後連同小玉茲吞併

蘇聯時期 , 為左平衝三個玉茲 , 哈薩克加盟國內前三把交椅 ,
分別由大中小玉茲人控制 ... 到蘇聯崩潰 , 納扎爾巴耶夫就上台執政
佢係大玉茲人 , 為左聯合中玉茲 , 佢將首都移到當地 ,
本來就較有經濟優勢既中玉茲 , 鑊利更深 ; 但政治上多數重要職位 ,
都由大玉茲人把持 ...
作為天然資源型國家既哈薩克 , 偏偏擁有大部份資源小玉茲鑊利最少

另外 , 蘇聯時期大量斯拉夫掌握哈薩克政經 ,
又把大量其他民族  包括百多萬朝鮮人遷入 , 哈薩克人自己比例不高
... 納扎爾巴耶夫就有計劃外遷小數民族 , 歡迎哈薩克人回流 ;
文化上 , 佢推廣伊斯蘭  突厥認同

https://www.bilibili.com/video/BV1HS4y1Z7S8?from=search&seid=9049702279580411350&spm_id_from=333.337.0.0

迦樓羅女王 發表於 2022-1-24 06:17 AM

你地咁快就唔J 君輕拿??? :haha:
不過係香討果邊 , 好多人話想幫佢奶西喎 !!! :drool::drool::drool:

迦樓羅女王 發表於 2022-1-24 06:35 AM

1,元老其實唸緊兩個 : 尹詩沛  林秀怡 ...不過佢地又可能係其他題材出
尹詩沛--<義氣雞>OR<女搜查官之凌辱>
林秀怡--<義氣雞>OR<真心話大冒險 . 之 . 意外>

元老未決定到 ... 胡生你話呢???

2,快架拉 ... 1月27日出 !!! :dev:

迦樓羅女王 發表於 2022-1-24 06:51 AM

我都係咁唸 ... 所以開左個頻道 , 專講AV ... 其實仲有少少相關題材
例如回顧90/00年代三級女星  DEEPFAKE , 甚至係<70-80代打J 女神點將錄>
另外唸緊一篇<港男打J 進化史> !!!

就算係講AV , 小弟都可能另癖門道 ...
唔只會介紹日本女優 , 仲介紹埋PORHUB  XVIDEOS既頻道或女優 ... 講真丫 ,
YOUTUBE講AV既都唔少 , 我覺得真係要有 D特點先得
(雖然 , 以廣東話講AV既頻道又好似唔多 ^.^" )

咁講埋勒 , 按我理解YOUTUBE AV頻道既主要收入 , 就係植入式廣告 ...
唔複雜既 , 即係直接係影片裡面既廣告 ... 咁觀眾又唔會按SKID , 而且係影片裡面
就唔駛理YOUTUBE比唔比盈利你拉 , 係你同金主直接合作

迦樓羅女王 發表於 2022-1-24 06:58 AM

咁講真丫 , 日本都唔係天生識拍AV既 ...以我所知 , 日本AV都係80/90年代相交之際先興 ,
之前都有既 , 叫 R片 ... 但其實同香港三級片差唔遠

呢個我都可能擺係我個AV頻度講

迦樓羅女王 發表於 2022-1-24 11:40 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=8DR-lHUBaCc[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-1-26 08:26 PM

[img]https://scontent.fhkg1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/267779760_951949455677076_6217775085330253664_n.jpg[/img]?_nc_cat=111&ccb=1-5&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=sauJNrwNL7YAX-kBzSY&_nc_ht=scontent.fhkg1-1.fna&oh=00_AT978mUXeeR2nFtK2vU62Oe8jbbgM5P0IocJ98GCZf2bLg&oe=61F6B161
[url=https://www.youtube.com/watch?v=YFmKdC6Cab0]https://www.youtube.com/watch?v=YFmKdC6Cab0[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=_f6xhOGLj30]https://www.youtube.com/watch?v=_f6xhOGLj30[/url]
[url=https://www.youtube.com/c/HoopScholar/videos]https://www.youtube.com/c/HoopScholar/videos[/url]
[url=https://www.youtube.com/channel/UCWMVRHb14c9zPfB6d41IrlA/videos]https://www.youtube.com/channel/UCWMVRHb14c9zPfB6d41IrlA/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-1-27 07:12 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=wZXW4dIEpvU[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-1-27 07:59 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=t1LtCAhjBlE[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-1-30 12:55 PM

羅興亞人從何而來??? 佢地同緬甸 人有咩仇  有咩怨???
羅興亞人其實係英殖時期 , 為加強統治而遷入既孟加拉人 ,
係二戰時期 , 英國為左對抗日軍 , 武裝左羅興亞人 ...
但羅興亞並無點樣對抗日軍 , 而且用手上武器佔掠附近地區
... 而係緬甸獨立過程中 , 羅興亞人更希望當地(若開邦)
加入東巴基斯坦 ...

除左有歷史淵源既 "分離主義" 軍事衝突 , 更大既問題係宗教
... 佛教係緬甸主流宗教 , 可以話係其國家形成既一部份 ,
信奉伊斯蘭教既羅興亞人 , 自然與本地人有衝突 ,
加上二戰既血海深仇 , 矛盾就更加難化解

而因為地少人多 , 人均財富/資源都非常缺乏既 "母國" 孟加拉
一樣不歡迎羅興亞人 , 尤其係下層平民 ,
認為佢地會搶左佢地既工作 ... 羅興亞人係英國遷入孟加拉人 ,
情況同係阿拉伯人土地卜 , 建立猶太人國家一樣 !!!


https://www.youtube.com/watch?v=8DR-lHUBaCc

迦樓羅女王 發表於 2022-1-30 04:24 PM

羅興亞人從何而來??? 佢地同緬甸 人有咩仇  有咩怨???

羅興亞人其實係英殖時期 , 為加強統治而遷入既孟加拉人 ,
係二戰時期 , 英國為左對抗日軍 , 武裝左羅興亞人 ...
但羅興亞並無點樣對抗日軍 , 而且用手上武器佔掠附近地區 ,
... 而係緬甸獨立過程中 , 羅興亞人更希望當地(若開邦)
加入東巴基斯坦 ...

除左有歷史淵源既 "分離主義" 軍事衝突 , 更大既問題係宗教
... 佛教係緬甸主流宗教 , 可以話係其國家形成既一部份 ,
信伊斯蘭教既羅興亞人 , 呢個亦係當初血腥對付當地人既原因

而因為地少人多 , 人均財富/資源都非常缺乏既 "母國" 孟加拉
一樣不歡迎羅興亞人 , 尤其係下層平民 ,
認為佢地會搶左佢地既工作 ... 羅興亞人係英國遷入孟加拉人 ,
情況同係阿拉伯人土地卜 , 建立猶太人國家一樣 !!!

https://www.youtube.com/watch?v=8DR-lHUBaCc

頁: 7283 7284 7285 7286 7287 7288 7289 7290 7291 7292 [7293] 7294 7295 7296 7297 7298 7299 7300 7301 7302

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.