娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2022-1-30 04:29 PM

"五大" 係 "五大時代" 完結後 , 邊個E+成就最大???
胡杏兒--離巢後代作 : "那年花開月正圓" 女二 ,
綜藝 "演員請就位2" 全場總冠軍

楊怡--離巢後代作 : "創世紀2"  "家族榮耀" 女一

徐子珊--己退圈

鍾嘉欣--離巢後代作 : "星空下的仁醫" 公認的民間視后

陳法拉--離巢後代作 : 荷里活電影 "尚氣" 女四

迦樓羅女王 發表於 2022-2-2 07:27 PM

[url]https://www.youtube.com/c/GuanVideo%E8%A7%82%E8%A7%86%E9%A2%91%E5%B7%A5%E4%BD%9C%E5%AE%A4/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-2-2 08:58 PM

[url]https://www.youtube.com/c/GMProduction%E5%86%A0%E5%90%8D%E6%92%AD%E5%87%BA/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-2-3 06:19 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=ryo-0gnRHyo[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-2-10 01:34 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=LkDQn7pOfAI[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-2-15 08:14 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=8XUtvqQqLGI[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-2-16 07:52 AM

K兄 , 見你講得咁認真 , 我又認真咁同你講下 ...

E+個影視市場 , 其實真係比METOO搞到痴晒線 ,
如果你拍仔仔偷睇囡囡換衫 , 一定比人小 ;
但囡囡偷睇仔仔換衫就無問題 ...
唔駛駁拉 , <蜘蛛人 : 離家日>咪係咁羅 !!! ^.^"

E+無女人露肉架 , 剝衫既都係男人 ... 嘔心 !!!

迦樓羅女王 發表於 2022-2-17 05:38 PM

老實說 , 很多所謂的文化追源都很令人無語 ... 就如日本av(今次不是在開車 , 真的只是文化追源的一個舉例 ^.^") , 我看過各種追源說法都有 , 有甚麼美軍駐日說  軍國教育說 , 甚至直接追到<源氏物語>的男女關係 , 或者早期天皇的族內婚都有 ^.^" 但在我看來 , av 80年代末才出現 , 根本就是徹頭徹尾的現代產物 ... ^.^"

迦樓羅女王 發表於 2022-2-18 07:05 AM

[quote]

唔靚仔可以..估似AV男主角性技巧收服佢..:dev:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4758430&ptid=353698][color=#999999]胡生 發表於 2022-2-16 10:16 PM[/color][/url][/size][/quote]其實 , 公雞文男主之所以要唔靚仔 , 就係要特出調教之功效 ...
點樣將一個又顏控  又燥底(本身絕對唔M)  又高傲既囡囡 ,
調教到墾求醜男調教佢呢???!!!

今次玩既除左係肉體調教 , 更加係想玩埋精神調教 !!! :dev::dev::dev:

迦樓羅女王 發表於 2022-2-18 07:06 AM

講真丫 , E+睇個故仔真係好狗血 ...

君輕為勢所迫 , 迫住認左心上人做阿哥 , 係可以日日同阿哥日對夜對 ,
但就無得同阿哥一齊 , 仲要日日睇住阿哥同女友 ...
所以君輕之前先叫阿哥唔好結婚住 !!!

真係好狗血 ... 好虐戀 !!! :redface: 睇到我成個青春戀愛腦都出晒黎 !!! ^.^
其實狗血本身真係無問題 , 問題係你拍得好唔好 !!!

SORRY , 又忍唔住J 左君輕 ... 唔怕 , 元老又POST唐大媽淫照 : ^.^

迦樓羅女王 發表於 2022-2-18 07:06 AM

1,講真丫 , 王師奶單野可以吹得咁行 , 只要係兩個原因 ...
一係METOO以來既女權心態 , 總之咩 L野都係男衰 ,  女人衰咩個源頭都係男人度
女人明明係靠男人名氣上位 , 都叫姐姐獨立自強好勵志 ^.^" ;

二係男人 ... 香港男人心態兩隻字 : 膚淺 !!! 七隻字講就係 : "睇人扑街最開心" !!!
王生身材好  又靚仔 , 第一位80後視帝 , 又娶左毒男們既打J 女神 ...
我唔可以好過你 , 但我可以搞臭你丫麻 ... 講真 , 好多港男都係咁 , 人地靚仔娶女神
佢地就好妒忌 ; 人地唔靚仔娶左女神 , 就話仔仔襯唔起女神 ... ^.^"

2,其實係分析馬明  肥湯果陣 , 我發展愛心型人格 , 絕對可以用係<換命真相>中 ,
蔣家旻個性格度 ... 呢種囡囡可能成積  收入唔好 , 又唔係社交能手 ,
或者強勢惡女 , 佢地最叻係照顧人 , 簡單一句 : "旻旻真係乖 , 無左旻旻唔知點算羅"
就係佢地主要既自我價值來源 !!!

但你唸下 , 咩仔仔會成日要囡囡照顧???
一係就癈人 , 一係就渣男 ... 無錯 , 呢個就係元老另一篇旻旻文既主要方向 !!! ^.^

講多少少 ... 甘比點解可以係 "大劉爭奪戰" 中得勝???
好多人用手段角度去唸 , 但我反而覺得係本性問題 ... 甘比大學其實係唸護理系本科 ,
甘比既前同事都講過 , 甘比好識照人 , 呢個就佢同呂麗君唔同既地方 ...
我唔係話甘比就係白蓮花 ...

元老都近40碎拉 , 唔會睇人睇得人咁片面 , 正如之前講和平型人格既人 ,
其實都有慾望一樣 ... 愛心型既人其實都會貪錢 , 因為貪錢就係作為人既本性存在 ,
就算甘比係愛心型人格  好鐘意照顧人 , 佢一樣可以選擇照顧對像 !!!
呢個就係大劉覺得甘比係真心照顧佢 ; 相反 , 呂麗君係名牌大學畢業 , 自命知識份子 ,
根本唔識照顧人 , 就算照顧都係迫自己去做 , 睇都睇得出 ...

又相反地 , 如果大劉仲係行得跑得 , 甘比既優勢又可能無架麻 ... ^.^"

迦樓羅女王 發表於 2022-2-18 07:08 AM

祟洋份子 : 中國古代係人情社會 , 西方係騎士精神 ... 唔通古代西方唔係人情社會???
“西方封建制,明確左上下權責,締造西方既忠誠、信義等精神,babababa。。。” 我都唔點有人,可以一邊批評 “中國係人情社會” 、一邊崇拜起西方封建制度?!西方封建制度,騎士完全受控於小領主、小領主完全受控於大領主(不過,大領主就未必受控於國王。。。望向神羅(≧ω≦)/),基本唔可能繞過小領主向大領主投訴,大領主亦唔太可能干預,根本無制度公平可言!可以係一生中上升一個階級,已經極困難。。。用屁股想想就知道,如果中國古代算係百分之二百既人情社會,咁西方封建制度就係百分之一千既人情社會!拿拿拿,我唔係話人情社會,就唔可以有高尚情操,正如南宋滅亡,一樣有上萬兵將殉國!

講多少少,之前清宮劇興起,就有人話中國人仲有古代奴性!我又好奇想問,<延禧攻略>同<權力的遊戲>,除左投資更多錢、更多軍事場景、更多魔法外,其實有咩實質分別?!

迦樓羅女王 發表於 2022-2-20 10:28 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=PVsu-UCWlwo[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-2-23 05:56 PM

[color=#000][font=&quot][size=16px]蒙古西征徵到歐洲係12XX年既事 , 由[/size][/font][/color][color=#000][font=&quot][size=16px]蒙古將大量如中國炸藥[/size][/font][/color][color=#000][font=&quot][size=16px]伊斯蘭回回炮等各樣黑科技 , 帶到歐洲 ...[/size][/font][/color]


[color=#000][font=&quot][size=16px]不過更加重要既係熱那亞 威尼斯 教王等 , [/size][/font][/color][color=#000][font=&quot][size=16px]聯同第四次十字軍東征[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]夾殺左拜占庭帝國 ... [/size][/font][/color][color=#000][font=&quot][size=16px]歐洲對外貿易中心 , 先由君士坦丁堡 , [/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]轉移到熱那亞  威尼斯等 , [/size][/font][/color][color=#000][font=&quot][size=16px]當中就包括[/size][/font][/color][color=#000][font=&quot][size=16px]熱那亞 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]係黑海對蒙古既貿易 , 也包括[/size][/font][/color][font=&quot][size=16px]威尼斯對埃及既貿易 ...[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]蒙古帝國當時建立既草原絲路 , 好多資物就係去到黑海 [/size][/font][font=&quot][size=16px]; [/size][/font]
[font=&quot][size=16px]同時由整個印度洋既貿易 , 最終係紅海 [/size][/font][font=&quot][size=16px]E+蘇伊士運既河附近落貨 , [/size][/font]
[font=&quot][size=16px]經埃及港口出貨到熱那亞  威尼斯等 ...[/size][/font]
[color=#000][font=&quot][size=16px]而熱那亞  威尼斯既財富 , 又流入銀行業起家既米蘭  佛羅倫斯手[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]咁先開始有文藝復興 !!![/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]一切真正有關既 , 其實係財富同貿易路線 , 因為貿易其實往往包埋[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]文化  技術交流 , 呢個先係歐洲崛起第一步既真像 !!![/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2022-2-28 03:51 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=7UU8hwco_1Y[/url]
https://www.youtube.com/channel/UClvgOUhF0JUrjBv1U7G7Aqw/videos

迦樓羅女王 發表於 2022-3-1 07:43 AM

見胡生咁比面 , 我就POST埋第二節拉 ... 開始變態羅 :dev:



就係因為不滿呢 D規定 , 小龔就係醫院不停鬧事 ,
試過咬傷醫護  劃花左院友塊面 ... 因為咁 , 醫院就安排佢住獨立病房 ,
唔比佢同其他院友溝通 , 結果佢就用 , 用完既衛生巾丟向護工 ;
就算佢著上拘束衣 , 佢都要腳踢跌送過黎飯菜 ...
醫院己經對佢忍無可忍 , 決定對佢作出最嚴厲既懲罰 !!!

"嗚嗚嗚 ... 嗚嗚嗚 ..." 為左完全杜絕小龔既破壞 ,
醫院決定將佢綁係床上 ... 唔係簡單既將四肢綁係四角 , 而係連埋條腰
由手腕  手臂 , 到大比  腳踝都綁係固定位置 , 就算小龔點爭扎 ,
郁動都幅度都好細 ;
怕佢趁去廁所鬧事 , 就索性唔比佢去廁所 , 尿袋  尿袋都掛左係床邊 ;
怕佢亂吐食物 , 就係佢個口上面 , 綁個塞口球咁既野 ,
連住一條喉管 , 可以將己經打成漿既食物 , 直灌入達喉嚨 ...

迦樓羅女王 發表於 2022-3-1 07:44 AM

大台新一代蘿霸都唔知 , Y兄左少少喎 ... :drool:

迦樓羅女王 發表於 2022-3-1 07:44 AM

[color=#000][font=&quot][size=16px]同意 !!![/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]其實 , 我同意美國有種族歧視 , 問題係你越談種族歧視 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]其實就越幫佢地唔到 !!![/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]黑人歧視就係因為犯罪率高 , 犯罪率高就係為貧窮率高 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]但白左們認為 , 係歧視令貧窮率高 ... ^.^"[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]就算認識到貧窮率高既問題 , 但好多人依然望向社會救助[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]係 , 社會救助當然都黑人生活有幫助 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]但咁唔係更強化 , 黑人好吃懶做  靠救助過活既形象嗎???[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]美國只是越來越產業空心化  社會M型化 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]底層社會既犯罪率就會高 , 吃救助既人就會多 ... 只不過係[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]黑人中底層既比例更高 , 像講絕對值來講 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]美國底層既基數 , 一樣白人佔更多(黑人只佔總人口13%)[/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-2 04:04 AM

[url]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=30451088&amp[/url];extra=&page=3
[color=#000][font=&quot][size=16px]大兄真係了解我 ... ^.^"[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]不過都要睇病毒量既 , 如果見佢都大大地鑊 , 就唔好冒險拉 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]始終會唔會變重症 , 主要都係睇病毒量+你身體狀況[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]而且唔可以日日上 , 日日上就不停交叉感染 , 不停養大病毒量[/size][/font][/color][font=&quot][size=16px]^.^"[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-2 04:13 AM

[url]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=30446197&amp[/url];feedback=0&num=3
[color=#000][font=&quot][size=16px]春兄 , 完全係兩樣野來喎 , 名份己經唔同拉 ... ^.^"[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]你係皇帝  我係臣下 , 咁我當然要服從你拉 ;[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]E+我又係諸侯  你又係諸侯 , 你憑咩要我聽你呢???[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]所以我先話殺楚義帝 , 出左大事就係解 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]有楚義帝你就係中央 , 有權管有天下 , E+你咩都唔係[/size][/font][/color]

頁: 7284 7285 7286 7287 7288 7289 7290 7291 7292 7293 [7294] 7295 7296 7297 7298 7299 7300 7301 7302 7303

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.