娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2022-3-2 04:22 AM

[quote]https://www.filter-004.hk/viewthread.php?tid=30446197&feedback=0&num=3
春兄 , 完全係兩樣野來喎 , 名份己經唔同拉 ... ^.^"

你係皇帝  我係臣下 , 咁我當然要服從你拉 ;
E+我又係諸侯  你又係諸侯 , 你憑咩要 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=4762127&ptid=206102][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2022-3-2 04:13 AM[/color][/url][/size][/quote]我突然突發奇想 , 會唔會就係因為故楚貴族想裂土封侯 ,
但有楚義帝係度又瓜分楚國 , 感覺好似唔係好合適 , 所以 ... ^.^"

迦樓羅女王 發表於 2022-3-2 04:30 AM

[url]https://news.filter-004.hk/post.php?action=reply&amp[/url];fid=106&tid=30449376&repquote=546074400&extra=&page=2&repfloor=19

[color=#000][font=&quot][size=16px]亞速營簡直係一班垃 !!! [/size][/font][/color]
[font=&quot][size=16px]佢地殺人放火咩都做 , 甚至世界有唔少恐怖襲擊 , [/size][/font]
[font=&quot][size=16px]主謀人都係亞速營受過訓 ... 2019年暴動都好似見到佢地身影[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]疑似過來香港指導黑暴 !!! ^.^"[/size][/font]

[font=&quot][size=16px]甚至我覺得 , 明顯既種族分別(如黑白黃) , 當然會有歧視 ...[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]但真正去到種族仇恨既 , 反而往往係分別不算大 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]而且係更殘忍 , 刻意去劃出一條分界咁 !!![/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-2 04:43 AM

唔止 ... 可能佢個朵臭左之後 , 真係演得太好壞女人 ,
元老又有鋪調教壞女人癮 , 好想捉佢入房 , "調" 教一下佢屎忽 !!!
:dev:

其他 "壞女人樣" 女星有--莊思敏  李璧琦

迦樓羅女王 發表於 2022-3-2 05:10 AM

定定中左招 ... 如果 E+佢比我上 , 我上唔上好??? ^.^"
[color=#000000][size=16px]我唸我大機會都係會屌 !!! ^.^[/size][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]不過都要睇病毒量既 , 如果見佢都大大地鑊 , 就唔好冒險拉 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]始終會唔會變重症 , 主要都係睇病毒量+你身體狀況[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]而且唔可以日日上 , 日日上就不停交叉感染 , 不停養大病毒量 [/size][/font][/color][size=16px]^.^"[/size]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-2 05:33 AM

講真 , 元老寫到呢度又戟住勒 ... ^.^"

之前講過拉 , 本篇係因為小龔被 "五感剝奪"(聖鬥士沙迦果招 ^.^) ,
只有男護工來餵野佢食 , 先可以感受一下聲音  撫摸  味道  氣味等等 ...
所以佢好自願 , 甚至渴望比男護工搞 !!!

咁問題來勒 ... 到底男護工來後 , 幫小龔放開幾多拘束好呢???
手扣放唔放??? 塞口球放唔放??? 暫時來講 , 元老都傾向至少唔除眼罩
^.^

迦樓羅女王 發表於 2022-3-2 05:49 AM

元老岩岩睇左定定係MAN-G CHANNEL同<諸朋好友>兩個訪問  ...

係MAN-G CHANNEL , 佢話唔會自己追男仔 , 話 : "女仔都梗係想人追架拉"
係既係既 , E+D 女強人都鐘意扮演下少女心 , 我家姐都係咁 , 明既明既 ...
^.^"

不過 , 上面係好聽既講法姐 , 事實係覺得 "自動追男仔" 唔馨香丫麻 !!! ^.^"
上次<胡說八道>去旅行 , 唔知邊個屎橋幫玲子迫婚 ,
我就知道佢地雖然個個係大花 , 但好多人個腦己經係三姑六婆  長舌婦八婆 ,
"女人梗係比男人追先經貴架拉" 一定係佢耳邊講唔少次  入晒腦 ...

迦樓羅女王 發表於 2022-3-2 07:23 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=3pjlE9KruVU[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-2 11:08 AM

烏克蘭以國家形式出現 , 跟本係蘇聯(加盟共和國)時期既事 !!!
最近普京曾經公開演講時講到 , 烏克蘭以國家形式出現 ,
跟本係蘇聯時期既事 , 所以烏克蘭既歷史就係我地歷史既一部份 ...
咁佢講既野有無道理???

如果講烏克蘭 , 咁我地其實就要先講全羅斯民族既歷史 ...
係蒙古入侵前 , 係今烏俄地區出現一個羅斯民族國家--基輔公國 ,
後來因為分裂以及蒙古入侵 , 羅斯民族分為兩部份 ,
一係係蒙古統治之下既 , 即後來俄羅斯 ;
一係投靠比當地最強反蒙勢力--立陶宛 , 再隨立陶宛加入波蘭王國
即後來既烏克蘭  白俄羅斯 ...

現今烏克蘭所追認既最早建國史 , 係反抗波蘭起義既哥薩克猶長國
但要注意 , 呢個時候根本無 "烏克蘭" 呢個民族認同 ,
純粹認同 , 反而係以羅斯民族身份 , 反抗波蘭既起義運動 ,
而且好快就加入左俄羅斯 ... 如果硬要講 "烏克蘭國" 既最早出現 ,
係一戰時由德奧建立既傀儡國家 , 你地可以當地俄羅斯版既滿州國
^.^"


反而 , 係蘇聯時 "烏克蘭加盟共和國" 時正式既國家體統先出現 ...
所以係蘇聯崩潰後佢就可以馬上成為一個國家

另外值得一提既係 , 成日講東西烏差異 ,
其實西烏甚至唔可以話係烏克蘭 ... 因為其實西烏地區既一大部份 ,
其實係三分波蘭時吞下既 , 原地區人口就係波蘭人  捷克人 ,
只係蘇聯果陣直接劃左入烏克蘭咁解 ^.^"

迦樓羅女王 發表於 2022-3-4 01:59 AM

[color=#555][font=&quot]其實簡單一點而言 , 生活水平最高的英法德等國 , 自然不會出現太多AV女優/妓女(西歐妓女主力軍都是東歐) ; 二來烏克蘭 白俄等窮國亦沒有似樣的電影工業系統 ... 就像之前說西班牙 , 為何可以把西語世界電影市場 , 吃得死死的一樣 ; 三來(個人私貨) , 這樣經濟上上到到富裕 下不到窮的國家 , 其實反而會最貪慕虛榮 ... 富國你正經的話 , 可以有良好事業 , 躺平有福利保障 ; 窮國你本來就少接觸奢侈品 , 也沒機會給你養成貪慕虛榮的習慣 ; 四來 , "新歐洲" 其實工業己經空心化 , 在歐盟體系內 , 加上經濟學基本的比較優原則 , 東歐多國的工業市場己經讓給西歐產品 , 東歐在進入富裕之前己經產業空心化 M型社會 , 問題是上層比例更低 ... 對女性而言 , 爬不上人上人 , 就會淪為人下人 , 那AV女優這條路也不會太差吧[/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-4 03:07 PM

[font=&quot][size=16px]都有架 ... 有一集臨尾大BOSS係個阿伯科學家 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]靚佬湯1ON1 , 結果仲要打輸 ... 精銳特工喎 ^.^"[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-4 08:41 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=aUq8b85xS1I[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-6 07:59 AM

[color=#000][font=&quot][size=16px]係呀 ... 所以我咪話烏克蘭  白俄  俄羅斯係一家羅 !!![/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]佢地全部都係出自基輔羅斯 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]係蒙古西征 , 佢地先分別係金帳  立陶宛統治下渣麻 ...[/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-6 01:03 PM

[color=#333][font=Roboto, Arial, sans-serif][size=14px]大家好 , 又是我 , 我又來科普了 !!! 今次是殺手--樊少皇 ... 的老婆JJ賈曉晨 , 她其實是國內回民 , 06年在香港以綜藝<美女廚房>番外篇 "少女廚房" 冠軍出道 , 一度是香港首席宅男女神 , 其中以綜藝<超級無敵獎門人>的環節 "超級無敵啜乒乓" 的啜乒乓一幕 , 令宅男們神魂癲倒 (圖 : [img]https://media.whatscap.com/677/a6f/677a6f16fb0c3a495999f7b5aed59dc925369ec5_n.jpg[/img] ) !!! ^.^[/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-6 07:16 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=atDhXtHjbZ8[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-6 07:34 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=5NiWsQn6SnM[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-7 02:28 AM

[font=&quot][size=16px]其實車臣既所謂民族性 , 並唔係一直都有 ...[/size][/font]

[font=&quot][size=16px]我睇過節目 , 話搞獨立係因為係之前 , 車臣因為石油賺左好多 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]乘住蘇聯崩潰既東風 , 加上有野心既車臣總統 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]多重因素下先出現車臣第一次戰爭 ...[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]如果係呢個時候就撲滅左 , 其實就唔會有咩事 , 但葉利欽大敗 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]搞到車臣人有盲目自信 ... 雖然車臣第二次戰爭大敗 ,[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]因為第一次戰爭時 "打敗俄軍" 而形成既自信 , 反而第二次戰爭[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]變成一個狀烈既符號 , 加上外媒日吹夜 , [/size][/font]
[font=&quot][size=16px]再加強車臣被俄國壓迫既印象 , 先一步步形成所謂既車臣民族性[/size][/font]

[font=&quot][size=16px]事實上 , 咩黑寡婦都係少數極端份子 , 車臣人其實好多都係親俄 [/size][/font]
[font=&quot][size=16px]就好似E+既車臣總統 , 唔係帶軍入烏克蘭咩???[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-7 06:51 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=vPEC41IPHqk[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-10 02:41 PM

[font=&quot][size=16px]咁又有少少唔同 ... 西方既高死亡率時期 , 基本都係全球大爆初期[/size][/font]
[font=&quot][size=16px]坦白咁講 , 全球都未面對過 , 所有醫療資源都未動員 , 高死亡率其實相對可以接受[/size][/font]

[font=&quot][size=16px]但香港己經抗疫兩年 , 但近月措施真係慢得令人無言 ... ^.^"[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-15 07:22 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=9Rye8qDxrV8[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-16 07:42 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=cWlIl1EZw5s[/url]

頁: 7285 7286 7287 7288 7289 7290 7291 7292 7293 7294 [7295] 7296 7297 7298 7299 7300 7301 7302 7303

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.