娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2022-3-17 10:21 PM

我既翠如BB , 點解可以咁可愛??? ^.^

[img]https://upload.cc/i1/2022/03/17/STA0Lw.gif[/img]
[img]https://upload.cc/i1/2022/03/17/OIDCok.gif[/img]
[img]https://upload.cc/i1/2022/03/17/x7uDXo.gif[/img]
[img]https://upload.cc/i1/2022/03/17/QKwpse.gif[/img]
[img]https://upload.cc/i1/2022/03/17/vJ4QKX.gif[/img]
[img]https://upload.cc/i1/2022/03/17/fPihDN.gif[/img]

[img]https://upload.cc/i1/2022/03/17/7jPvig.jpg[/img]
[img]https://upload.cc/i1/2022/03/17/2aSI4D.jpg[/img]
[img]https://upload.cc/i1/2022/03/17/gh5Ibc.jpg[/img]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-20 10:05 PM

[color=#000][font=&quot][size=16px]講真 , 呢一幕真係掉左唔少粉 ... [/size][/font][/color]undefined

迦樓羅女王 發表於 2022-3-20 10:06 PM

[color=#000][font=&quot][size=14px]其實小弟想好奇問一問 , 南北內戰分佈好明顯拉 ,[/size][/font][/color][font=&quot][size=14px]國共內戰中 , 共軍基本係東北打出來 , 咁 ... 紅白俄分別割據咩野地區???[/size][/font]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-23 07:39 AM

其實好坦白丫 , 10A唔玩大台 , 係因為大台唔重用佢咩???

唔係呀 , 佢當年同FYY一樣 , 係最被重用既新人 ...
甚至可以話捧得太急 , 加上演技唔好 , 比人 X到屁忽開花
佢自己又受唔到氣先唔玩 ...

你可以話大台唔重用李C  君輕 , 但唔可以話大台唔重用佢
大台絕對無欠佢 D咩 !!!
當然 , 暫時都無睇到佢話大 D台咩 ... 只不過, 我又好懷疑
佢咁既心態 , 係劇圈可以點玩法???

一係套劇/佢自己個角色不受重視姐 , 唔係會比人話架 ...

迦樓羅女王 發表於 2022-3-26 04:50 PM

捷克--斯洛伐克
英法夾撃荷蘭

明服--韓服
鐵浮屠--拐子馬

迦樓羅女王 發表於 2022-3-28 03:28 PM

[IMG]https://scontent-hkg4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/276130147_2763528257282207_6789642289568096331_n.jpg?stp=dst-jpg_s640x640&_nc_cat=105&ccb=1-5&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=Hx5FenXBC-oAX-hcw8O&_nc_ht=scontent-hkg4-1.xx&oh=00_AT_c1z6fS5hREbmXTqfeHynfyi2Zh0cKNKwO2OKq9YpqJg&oe=6246CA8B[/IMG]

迦樓羅女王 發表於 2022-3-29 10:36 AM

(.)(.) (.)n(.) (. y .) (. V .) qp db (|) (*) >< (o Y o)
(.)(.) ()u
ccn  E }"   8 =

E}"
db

~!@#$%^&*()_+
`1234567890-=
QWERTYUIOP{}|ASDFGHJKL:"ZXCVBNM<>?
qwertyuiop[]\asdfghjkl;'zxcvbnm,./

迦樓羅女王 發表於 2022-4-1 01:48 PM

[align=center][color=#ffffff][font=&quot][size=30px]話說,現在唔少科普古代軍武既視頻,就科普中國古代重騎代表--鐵浮屠!但同時提到金朝另一騎兵部隊--拐子馬,卻有無詳加解釋。。。其實拐子馬又是怎樣的騎兵?[/size][/font][/color][/align]

迦樓羅女王 發表於 2022-4-1 01:48 PM

話說,現在唔少科普古代軍武既視頻,就科普中國古代重騎代表--鐵浮屠!但同時提到金朝另一騎兵部隊--拐子馬,卻有無詳加解釋。。。其實拐子馬又是怎樣?

迦樓羅女王 發表於 2022-4-1 01:50 PM

[color=#000][font=&quot][size=16px]各位 , 小弟己經寫完另外兩篇文 , 但篇名未唸得好好 , 希望大家比d 議見 ...[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]以下係初定名稱 :[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]1,蘭桂坊女王。之。後巷大激戰![/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot][size=16px]2,清潔工逆襲:三屌白骨精女高管[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot][size=16px]大家又覺得點呢???[/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2022-4-3 09:31 PM

[url]https://www.youtube.com/channel/UClvgOUhF0JUrjBv1U7G7Aqw/videos[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-4-4 06:09 AM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=wp7j9wsQ7vw[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-4-4 05:54 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=pFCQBTk8A0g&amp[/url];t=330s

迦樓羅女王 發表於 2022-4-4 06:47 PM

[url]https://www.facebook.com/photo/?fbid=2699502716862299&amp[/url];set=a.349086941903900

迦樓羅女王 發表於 2022-4-4 09:31 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=Z3_3j7lKbdo[/url]

迦樓羅女王 發表於 2022-4-5 01:21 PM

[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2022-4-5 01:22 PM 編輯 [/i]

大家好呀 , 小弟就快搬出屋企自己住 , 有 D問題想請教下大家 ^.^"

大家好呀 , 小弟有 D野想請教一下大家 ...
小弟會係4-5月搬出屋企 , 搬去劏房(資金有限 ^.^" ) , 希望可以係4月之內簽到約
... 因為決定左4月先搬 , 所以之前只係係租屋網 , 概略咁睇過下 ,
4月頭先真真正正比心機睇 ...

唔計網上睇唔到既光害  噪音, 以及黑中介問題(小弟好怕比人呃 ^.^" )
小弟暫時覺得最最最必要既係 :
冷氣  WIFI  稍為足夠既空間 , 廁所要知獨立定共用(其實兩樣都得)  同埋點丟垃圾
最好有埋洗衣機 , 其他廚房  雪櫃其實有無都得 ... 呢個係我最初既想法

(PS : 我目標租金係5000或下 , 其實大細要求唔高 , 係台灣7X5呎我都住過 ...
人地係用 "平米" 拉 , 我自己鐘意轉換返做尺姐 ^.^" )

不過睇左幾個租屋網後 , 我又開始唸 , 果 D無傢俬既房可唔可以唸???
我自問要求唔大 , 好多野其實唔會搬過去 , 主要電腦  枱  櫈 ...
如果咁既話 , 問題就係床同衣櫃 ... 我以前係台灣讀大學 , 有朋友租房都係空撩撩架 ,
剩係電腦  枱  櫈 , 一張床肉  一個衣架(商店式一支橫鐵通果種)

如果真係咁 , 會唔會有咩要特別注意??? 自己搵人拉WIFI既話 , 會唔會要搞好耐???
商店式一支橫鐵通果種衣架 , 有無人知邊度可以搵到???

有一點我覺得好重要 , 因為我未用過 ... 街邊洗衣店 , 係咪拎返果陣己經係全乾晒???
(呢個問題係咪白痴??? ... ^.^" )

迦樓羅女王 發表於 2022-4-5 02:06 PM

1,冷氣  WIFI , 廁所要知獨立定共用(其實兩樣都得)  同埋點丟垃圾 ... (最好有埋洗衣機 , 其他廚房  雪櫃其實有無都得) ... 仲有無咩要特別注意???
2,我記得你果時果間房 , 好似都係無傢俱 ... 如果租呢D房 , 會唔會又有咩其他野要注意???  你果個商店式一支橫鐵通果種衣架 , 知唔知邊度可以搵到???

3,如果自己搵人拉WIFI既話 , 會唔會好麻煩  要搞好耐??? ^.^"
唔係急趕 , 可以有時間先回 ^.^

迦樓羅女王 發表於 2022-4-6 08:10 AM

。。。。。。。。。。。。。

迦樓羅女王 發表於 2022-4-6 05:29 PM

[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2022-4-6 05:31 PM 編輯 [/i]

[color=#000][font=&quot;][size=16px]H兄 , 其實我同你要求唔係好同 ... ^.^"[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot;][size=16px]我岩岩開始糧地 ^.^" , 之後可能炒下散 , 總之見步行步 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot;][size=16px]資金都至少可以捱兩三年 ... 當比個機會自我獨立咁拉 ^.^"[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot;][size=16px]我要求唔高 , 上床下枱  無洗衣機/雪櫃  共用洗手間都OK[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot;][size=16px]少樓要求係WIFI  唔好有嘈噪  有枱 , 同埋隔音好[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot;][size=16px](我想下錄YOUTUBE片 , 怕到我嘈到人^.^" )[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot;][size=16px]以及至少做到掌上壓既空間(疫情時間 , 戶外運動無得做麻)[/size][/font][/color]

[color=#000][font=&quot;][size=16px]我見到唔少房 , 有大床  洗衣機  雪櫃  獨立洗手間 ,[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot;][size=16px]甚至有埋電視  煮食爐 ... 但偏偏無有枱[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot;][size=16px](甚至連擺枱既空間都無 ^.^" ) ... 完美同我既需求錯開 ^.^"[/size][/font][/color]
[color=#000][font=&quot;][size=16px]其實唔計嘈音部份 , 我既要求既大細得5X7呎都OK [/size][/font][/color]

迦樓羅女王 發表於 2022-4-6 08:34 PM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=Zh00CWa4cqU[/url]

頁: 7286 7287 7288 7289 7290 7291 7292 7293 7294 7295 [7296] 7297 7298 7299 7300 7301 7302 7303

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.