娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crap 發表於 2005-7-5 03:15 AM

[quote]Originally posted by [i]fatfatdragon[/i] at 2005-7-5 05:13 AM:
$]}0ec3Yo ^ s+_ se,[!E^;@(\
)t@ c7j3O&U\X+cT
歌最好聽 ..... [/quote]&q3sxbU f1I1X.Z*C

*^ K7K'E%v_N0K 玩具版有得聽:D

tenmadio 發表於 2005-7-5 03:15 AM

[quote]Originally posted by [i]simen022787[/i] at 2005-02-01 14:10:S7?Q.{n.d h,Z j;U
me7j9n4HIP
係﹗﹖ [/quote]
,t aS]9`L N6V@,F8|$}
WlY7ihb.yhX:fE
$kO/V8`&L;Y 早知我就去追你la...
1i$I;j,B {t#MJl7po:eS ai.... 太晚 la :(((

fatfatdragon 發表於 2005-7-5 03:16 AM

老到:P:D 十仔 同 小妹 冇聲出

Gretzky 發表於 2005-7-5 03:16 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

simen022787 發表於 2005-7-5 03:16 AM

[quote]Originally posted by [i]tenmadio[/i] at 2005-7-5 03:15 AM:[)TK2|R%SX H

;@/XZe&}]2E$J
Cj%l(| w6v8i
{3qB(z!R9T3C,kF 早知我就去追你la...~#X2r@ ScX
ai.... 太晚 la :((( [/quote]
| plUB r 你幾大﹖:P

Gretzky 發表於 2005-7-5 03:18 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

johnwu 發表於 2005-7-5 03:18 AM

hi老人院開會???

fatfatdragon 發表於 2005-7-5 03:18 AM

[quote]Originally posted by [i]simen022787[/i] at 2005-7-5 03:05 AM:
%m4`!qLK]
A&AsrZ3_FV:z 果時D卡通都咁有水準﹖ [/quote]
km*wn!c3p5d q,A2uBh w
嗰時啲畫面冇咁靚, 但喺比而家 正十倍...

william303 發表於 2005-7-5 03:19 AM

[quote]Originally posted by [i]johnwu[/i] at 2005-7-5 03:18 AM:
,b9^s)N)yM} t hi老人院開會??? [/quote]`mf]N/y
咁都俾大盜你發現到?

tenmadio 發表於 2005-7-5 03:19 AM

[quote]Originally posted by [i]simen022787[/i] at 2005-02-01 14:16:x6[_5j;@_6}

-N?orWNf 你幾大﹖:P [/quote]
!v+a:\K+X0N\-r0\
`:S9X)kL*h5t 大你1-2年7t"u1?Vz'RX8Z
你對我第一個image 太bad la :(

Gretzky 發表於 2005-7-5 03:19 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

tenmadio 發表於 2005-7-5 03:19 AM

[quote]Originally posted by [i]johnwu[/i] at 2005-02-01 14:18:1TB2^%ZkM
hi老人院開會??? [/quote]j y [gYY @
hi john

tenmadio 發表於 2005-7-5 03:20 AM

[quote]Originally posted by [i]Gretzky[/i] at 2005-02-01 14:19:
$Na8g%X.Gr7x&_
ra#ggT z"w {#A^
)z;\8E0B m S4~F1@ 10 你 married?
4ma:tQU :o [/quote]
]!j2Ez&R#zd
,Q!oK.rCj no ar :P  
0zj"uW,uz d i am too litlle to be married :)

fatfatdragon 發表於 2005-7-5 03:20 AM

[quote]Originally posted by [i]johnwu[/i] at 2005-7-5 03:18 AM:
-Yq%]C f#FDiT hi老人院開會??? [/quote]#fp`)v5t

TG)U7Pg7?f0{$B hi john, 我地唔追post追童年回憶 ~~~

Gretzky 發表於 2005-7-5 03:20 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

johnwu 發表於 2005-7-5 03:22 AM

hi ten, will, G, Si

fatfatdragon 發表於 2005-7-5 03:22 AM

大鐡人 都喺好正嘅 舊 特攝片

simen022787 發表於 2005-7-5 03:24 AM

[quote]Originally posted by [i]tenmadio[/i] at 2005-7-5 03:19 AM:
mfJ&gS+k w#i!M~#q,O*O|

.~5qf d:KKI 大你1-2年
O[+uor N~ 你對我第一個image 太bad la :( [/quote]&k.[ w"bM6E:m5s
哈哈哈

simen022787 發表於 2005-7-5 03:25 AM

小妹訓啦

johnwu 發表於 2005-7-5 03:25 AM

[quote]Originally posted by [i]Gretzky[/i] at 2005-7-5 03:20 AM:,{"o\dq,^DQ8dF

0H,N.X!tF P
pl0qJ,B.^ erP 大家咁話啦!:D join us! :lol::lol::lol::lol: [/quote]
/nN8]*y(Z9gIz'O :lol::lol::lol::lol::lol:-q kWz Un
no way, I am as young as simen....
{&iBBk+u7y3D :lol::lol::lol::lol:

頁: 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 [1073] 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.