娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
左輪仔
發表於 2005-8-10 01:39 PM
[quote]Originally posted by [i]roykenroy[/i] at 2005-8-10 13:37:
&{GAv|W0`d
(V({nTr6`
你d衰野....開黎開去都係果d....洗鬼記咩.....
)@G XG;B/i&U
次次都係開一範......=.="..............酒仙!!!!!:lol::lol::lol: [/quote]