娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
sfxc0000
發表於 2005-8-16 03:41 PM
[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-8-16 03:39 PM:
!ghh5K.b*n\8M
#B&J1x}(K-k9c7z#hg#M/t
我第一個msn add既..係蟹少喎:lol::lol::lol::lol::lol::lol: [/quote]
BWP0z)Oc v4H
已經有不少靚仔被殺了...
stone86
發表於 2005-8-16 03:41 PM
[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-8-16 03:39 PM: