娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
sfxc0000
發表於 2005-7-1 10:57 PM
[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-7-1 10:56 PM:
^^ s5uD C]`G,y:l
{;BX BSL
你做啦,我支持你, 比埋 吹水+net模比你, 拿...係咪益你先...
a3Ng9KA%JFQ
見係你咋:lol: [/quote]
0|n]!m-L[k(f.tJ!A
衰仔, 有得縮先出黎:lol::P
樂壇渣Fit人
發表於 2005-7-1 10:57 PM
[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-7-1 22:54:
9W R F'v-I,u_@
yk#e^z'k