娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
vivienna
發表於 2005-7-2 02:43 AM
wai, gretzky is back............
singgeihot
發表於 2005-7-2 02:45 AM
[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-7-2 02:41 AM:
`,OZ#u4Pz5WFX
+qmoV3h h)PJ
我又孤漏寡聞,原來你都係 [/quote]
7WHu]njF
3S%]s4\RI
信史開端以嚟最懶嘅女同性戀研究生
xX Q5{q7Hq
仲係一個狼虎年華嘅有夫之 lesbian
Rika
發表於 2005-7-2 02:45 AM
[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-7-2 02:40 AM: