娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
左輪仔
發表於 2005-7-3 07:23 PM
[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-7-3 19:20:
h-ye9CMXcp
4Q!M ia7V:b'm1v_
,r)]gO:`'oO(jJ
我[color=Red]精神上[/color]請十仔[color=Red]飲咖啡[/color] :) [/quote]