娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
月月鳥
發表於 2005-7-4 02:46 PM
[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-7-4 02:35 PM:
Z']TK0x|%r
j0L`M6@+W}X
L-j0y9RJu3}
教大家廣東話發音: