|
    
- 帖子
- 9804
- 精華
- 1
- 威望
- 2393
- 魅力
- 23
- 讚好
- 0
|
29#
發表於 2008-6-25 11:34 PM
| 只看該作者
Originally posted by QuiGonJinn at 09:37 PM:: g" L* |; d7 \4 z
2 ~) F2 M3 ^: P小器鬼 你真係要我返去逐點指出嚟?
9 Q( j# x! [4 r# H3 ]- Y* I% J- c0 r) a5 E, N
[ Last edited by QuiGonJinn on 2008-6-25 at 09:38 PM ] 2 i/ Z5 k& X6 @8 ^0 p$ v" `2 \% e. e- w6 y; ~: \. n
算把喇~ 同你辯論根本沒完沒了... 你d技巧太多喇 , 屈哂機添啦! 簡直係坦克橫行 , 我地ed文人雅士都被你亂『車車車』至 盲人啞士 ; 同你辯論有如進入黑洞 , 唔好話其他人 , 就連你自己都迷失世界 , 開始脫離現實 , 沉緬於自己的想像與解釋中 , 更對任何阻擾你內心世界及個人見解的人採取極端的丶激進的 , 企圖去搧動、腐蝕別人 . 憤世嫉俗且好辯 , 這正是第五型人的特徵 |
|